Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Volvo S60 - raspad (elektro) sistema

elitemadzone.org :: AutoZone :: Volvo S60 - raspad (elektro) sistema

Strane: 1 2

[ Pregleda: 11259 | Odgovora: 29 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Demetros
Lasic Dragan
Privatni preduzetnik
Podgorica

Član broj: 328002
Poruke: 14
*.crnagora.net.



+4 Profil

icon Volvo S60 - raspad (elektro) sistema19.02.2015. u 21:33 - pre 111 meseci
Prije svega - pozdrav svima.

Moj problem je nastao prije dva-tri dana. Naime, nekad mi svijetla rade a nekad ne. Isto to se (naizmjenicno ili cak odjednom) desava i sa podizacima i muzikom. Inace,auto vergla i pali sasvim normalno. Takodje, cuju se regleri prije nego sto se poslije izvjesnog vremena (voznje) sve normalizuje. Kad se restartuje problemi se u 90% slucajeva opet javljaju.

Potpuni sam laik kad je autoelektrika/elektronika u pitanju pa je svaka pomoc dobrodosla!

Edit: Tek sad vidim da sam napisao regleri umjesto releji. Dileja...

[Ovu poruku je menjao Demetros dana 20.02.2015. u 12:29 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Volvo S60 - raspad (elektro) sistema19.02.2015. u 21:56 - pre 111 meseci
Mi smo ovde culi da su Volvo automobili zabavni za voznju.

Mozda je to sto se desava deo te zabave.

Treba pazljivo procitati uputstvo.
 
Odgovor na temu

Demetros
Lasic Dragan
Privatni preduzetnik
Podgorica

Član broj: 328002
Poruke: 14
*.crnagora.net.



+4 Profil

icon Re: Volvo S60 - raspad (elektro) sistema19.02.2015. u 22:02 - pre 111 meseci
A ja sam cuo da od pretjerane voznje bicikla mozes da ostanes sterilan... Bolje 170 konja nego 1, u svakom slucaju.

Jeste da si moderator ali bi ipak trebao biti malo prizemniji jer ces prije ili kasnije shvatiti da to i nije neko preveliko dostignuce.
 
Odgovor na temu