Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Jel moguce izcitati Wifi sifru sa telefona?

[es] :: GSM - servisiranje :: Jel moguce izcitati Wifi sifru sa telefona?

[ Pregleda: 6747 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

glackop
Le.

Član broj: 168452
*.netnet.rs.

+26 Profil

icon Jel moguce izcitati Wifi sifru sa telefona?19.07.2014. u 20:20 - pre 118 meseci
Da li moze i kako da se vidi koja je sifra na telefonu za Wifi umesto tackica?Imam tri i sa nijednog ne mogu da vidim sifru, u pitanju su S-4,Huawei Y-300 i neki Lg.

[Ovu poruku je menjao glackop dana 19.07.2014. u 21:32 GMT+1]

Odgovor na temu

crnilabrador

Član broj: 322386
216.185.38.*

+91 Profil

icon Re: Jel moguce izcitati Wifi sifru sa telefona?20.07.2014. u 00:02 - pre 118 meseci
Moze i rucno da se cita iz sistemskog foldera, al ajd da te ne smaram sa tim, posluzice ti ovo, nadji na marketu:

https://play.google.com/store/...oid.WirelessPassword&hl=en

Edit:

Sad sam se setio: *******NOTE: Require Rooted Device*******

Probaj sa nekim root explorerom, procitaj ovo:

Find the file explorer made available on the android device. The Root Explorer and OI File Manager are two good examples of file explorers.

Using the file explorer, navigate to the /data/wifi directory or /data/misc/wifi/ depending on the device.

Once you get here, find a file named bcm_supp.conf or wpa_suppliciant.conf respectively as from the two options above.

Open to view the file. You will be prompted to choose a text editor with which to open the file. The text viewer file editor is commonly used with the Root explorer.
The file will open and gives the data that is intended about different networks and the passwords to these networks.
This is how the saved Wi-Fi password information will be outlined

network={
ssid="NETWORK_NAME_HERE"
psk="PASSWORD_HERE"
key_mgmt=WPA-PSK
priority=1
}

Odgovor na temu

[es] :: GSM - servisiranje :: Jel moguce izcitati Wifi sifru sa telefona?

[ Pregleda: 6747 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.