Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

PMOV problem - skola racunara - potrebna pomoc u izradi modela

[es] :: Baze podataka :: PMOV problem - skola racunara - potrebna pomoc u izradi modela

[ Pregleda: 1639 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

87sloba87
Profesionalni student

Član broj: 318630
Poruke: 1
..106.109.adsl.dyn.beotel.net.



Profil

icon PMOV problem - skola racunara - potrebna pomoc u izradi modela25.10.2013. u 20:43 - pre 127 meseci
Poštovani,
treba mi mala pomoć oko izrade seminarskog rada. Potrebno je napraviti PMOV škole racunara, a kasnije i šemu u erwinu. Vidim da u ovoj oblasti ima iskusnih članova pa verujem da vam neće biti teško.
Ono što sam sam radio profesor je više puta ispravljao.

Škola računara održava krseve npr. Adobe kurs, MS office kurs i sl.
Kursevi su podeljeni po nivoima na početni, srednji i napredni.
Polaznik sklapa ugovor o upisivanju kursa (nivoa kursa), po zavrsetku kursa polaže ispit i na kraju mu se izdaje sertifikat.
Polaznik može da upiše 1 ili više kurseva i za svaki od njih sklapa poseban ugovor
Kurseve predaju predavači koji poseduju određene licence.
Predavač može da predaje više kurseva, dok određeni kurs može predavati samo jedan predavač.(ovo sam sam smisljao ali u opisu problema se može izmeniti ako mislite da treba)

Jedna od mojih grešaka je što sam atribute početak kursa i br. časova obuke vezao za sam kurs a ne za nivoe.
S obzirom da sam napisao da određeni kurs može predavati samo jedan predavač bilo bi neizvodljivo da on predaje sva tri nivoa odjednom. Nivo je u mom modelu slab objekat u odnosu na Kurs, ali on nekom vezom mora biti povezan sa ugovorom, to ja nisam znao da uradim.

Voleo bih da vidim vaše predloge

Hvala unapred!
 
Odgovor na temu

[es] :: Baze podataka :: PMOV problem - skola racunara - potrebna pomoc u izradi modela

[ Pregleda: 1639 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija