Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sistemska poruka

[es] :: Windows aplikacije :: Sistemska poruka

[ Pregleda: 3136 | Odgovora: 9 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

slobodanbajovic
Čačak

Član broj: 32569
Poruke: 28
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Sistemska poruka10.06.2013. u 12:48 - pre 132 meseci
Prilikom ukljucivanja pojavljuje mi se poruka Unable to cast object of type 'System.Double' to type 'System.String'. OS mi je windows 7 .Ne pravi miproblem u radu al me nervira kad vidim poruku prilikom svakog ukljucenja.S obzirom da sam totalni laik molim sto jednostavnije objasnjenje.pozz
 
Odgovor na temu

pribon
penzioner

Član broj: 263921
Poruke: 136
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Sistemska poruka11.06.2013. u 11:58 - pre 132 meseci
Probaj sa ovim alatom to da regulišeš.
Skini Wise Disk Cleaner http://www.wisecleaner.com/wisediskcleanerfree.html i pokreni Common Cleaner i Advanced Cleaner.
 
Odgovor na temu

slobodanbajovic
Čačak

Član broj: 32569
Poruke: 28
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Sistemska poruka11.06.2013. u 14:56 - pre 132 meseci
Hvala na odgovoru.Na zalost nisam uspeo da otklonim poruku.POZZ
 
Odgovor na temu

valjan
Janko Valencik
Software Deployer
Schneider Electric
Novi Sad

Član broj: 158605
Poruke: 3531
*.static.sbb.rs.



+553 Profil

icon Re: Sistemska poruka11.06.2013. u 16:08 - pre 132 meseci