Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u odabiru elektricnog klavira

[es] :: Muzička produkcija :: Pomoc u odabiru elektricnog klavira

[ Pregleda: 2729 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

staticInt

Član broj: 66101
Poruke: 485
*.dynamic.sbb.rs.



+43 Profil

icon Pomoc u odabiru elektricnog klavira27.11.2010. u 18:16 - pre 163 meseci
Pozdrav, trazio sam po formu al nisam nasao ni jednu ovakvu temu, naime trebala bi mi pomoc oko odabira elektricnog klavira, napominjem da sam pocetnik na klaviru sviram gitaru godinama ali mi je zelja odavno da naucim i klavir, opredelio bih se za neki elektricni klavir cene do 1000 evra mozda malo vise.

Trazio sam malo po forumima i po netu i zanima me da li je neko iskusio bas razliku izmedju GH dirki i GHS da li je toliko velika razlika jer bih zeleo da kupim nesto sto najvise podseca na pravi klavir i u smislu dirki i u smislu zvuka, na umu sam imao Yamaha YDP-141 ili Yamaha CLP-320 / C / M.

Ako bi neko mogao da mi kaze iz svog iskustva koji klavir uzeti i na sta bih trebao da obratim paznju pri kupovini.

Hvala na odgovorima.
 
Odgovor na temu

Kovacevic Vladimir

Moderator
Član broj: 131509
Poruke: 1237
*.dynamic.sbb.rs.



+346 Profil

icon Re: Pomoc u odabiru elektricnog klavira27.11.2010. u 22:00 - pre 163 meseci
Nezahvalan posao.

Svi proizvođači će napisati da je el. piano idealan, da se ima osećaj sviranja na pravom Grand koncertnom klaviru i td. i tome slično. Kada bih bio u prilici da ih probam (a klavir sviram celog života), svaki bi ponešto imao što bi mi se svidelo.
Otpor dirki je važan i na tome su radili svi proizvođači, da bi dostigli ugođaj sviranja na klavirskim dirkama (a ne na synth-u).

Ako su postigli idealan otpor, promašili su u hodu (dubini) dirke.
Ako su to sve uskladili, nisu rešili dinamiku klavijature po celoj "dužini", pa je bas suviše dubok, a diskant presvetao.