Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet

[es] :: ISP :: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet
(TOP topic, by pajaja)
Strane: << < .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 332184 | Odgovora: 1121 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

M@XImuS
Novi Beograd

Član broj: 41225
Poruke: 22
80.93.225.*

Sajt: www.deus-computers.co.yu


Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet09.06.2006. u 17:25 - pre 217 meseci
Da....Povezani smo utp kablom sa provajderom u njihov ruter, u pitanju je net caffe :P Tako je to kada je provajder na 50 m
 
Odgovor na temu

djricky
IT & Network Engineer
AS200305
Beograd

SuperModerator
Član broj: 1046
Poruke: 4042
*.master-ricky.magnetplus.net.

Sajt: https://v6.rs


+225 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet09.06.2006. u 21:41 - pre 217 meseci
smanji malo m@ximuse, pa ceo absolut nema 100mbita :)

imas 100mbita do njih u lokalnoj mrezi, a prema internetu nemas...

PS. end off topic...
“Choose a job you like, and you will never have to work a day of your life”
“Looking at small advantages prevents great affairs from being accomplished”

"Great power comes with great electricity bills"
"The fact that there's a highway to Hell but only a stairway to Heaven says a lot about
anticipated traffic volume"
"Fate: protects fools, little children, and ships named NCC-1701"
 
Odgovor na temu

M@XImuS
Novi Beograd

Član broj: 41225
Poruke: 22
*.scnet.yu.

Sajt: www.deus-computers.co.yu


Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet10.06.2006. u 13:41 - pre 217 meseci
Koje splitere koristite i da li neko zna gde bi mogao ih kupim?

P.S. U pravu si imamo 64k sa agregacijom 1:64
 
Odgovor na temu

sevastokrator
Beograd

Član broj: 46578
Poruke: 33
212.200.105.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet21.06.2006. u 15:19 - pre 216 meseci
Ja ne znam sta da radim...dakle jezivo sam se smorio
Net mi je fakticki postao neupotrebljiv,iako sam presao na 256 i ocekivao da cu mnogo brze skidati
Juce su nesto radili,i od tada mi je IP 212.200.105.xxx , a ranije je bio 212.200.220.xxx ili 212.200.119.xxx ili 212.200.118.xxx
Download preko p2p programa je fakticki neupotrebljiv jer postizem brzinu do 5-7 kB/s,a kao sto rekoh od juna sam ponosni nosilac personal paketa 256 flat
Isti problem sam imao pre nekih 20 dana,kada mi je download jako slabo isao preko p2p programa,i provalim da mi je IP promenjena i da je treci broj famozni 105,ja resetujem modem i on vrati na 212.200.220.xxx i nastavi da radi dobro kao i ranije
Ali od juce ne mogu da promenim tu 105 nikako,i ne znam koliko puta sam pokusao da resetujem modem,ma sta sve nisam radio,nema sanse da mi vrati 220...zvao sam ove iz tehnicke podrske,protok je dobar ali oni ne garantuju za p2p programe...i sta ja sad da radim ljudi?
 
Odgovor na temu

spaicfamily

Član broj: 48544
Poruke: 15
212.200.118.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet23.06.2006. u 15:59 - pre 216 meseci
ja nemam nikkve probleme, evo vec sigurno dve zadnje nedeljei sad mi pichi p2p na 256 paketu ko lud.Proveri koju zastitu imas da ti nije tu neko ogranicenje?
 
Odgovor na temu

sevastokrator
Beograd

Član broj: 46578
Poruke: 33
212.200.118.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet23.06.2006. u 16:28 - pre 216 meseci
nema sanse...sve sam proveravao...i vec mi se to desavalo,samo kada je treci broj IP adrese 105(znaci 212.200.105.xxx),onda nece da sljaka nijedan p2p program,zapravo radi jedva,jedva,jedva,skoro neupotebljiv,a kada je IP recimo 212.200.118.xxx,radi jako dobro,i ja sam tada zadovoljan...evo uspeo sam danas da uz mnogo reseta i muke uspeo nekako da dobijem 212.200.118.xxx i radi kao pre,ali je izgleda pitanje dana ili mozda sata kada ce mi se opet vratiti...jer dok sam radio reset,davao mi je nekoliko razlicitih adresa sa 105,i tada je neupootrebljiv p2p..voleo bih da se javi neko ako ima slicnih problema kao sto je moj...znaci da mu je treci broj na IP 105 i da kaze kako mu sljaka p2p
 
Odgovor na temu

Ka2
Beograd

Član broj: 68774
Poruke: 981
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet26.06.2006. u 14:45 - pre 216 meseci
Pazi, oni imaju adrese koje su namenjene onima koji "previse skidaju" tako da su te mozda stavili na "listu nepozeljnih" ...
Hyundai i30 1.4
 
Odgovor na temu

grunger_
NBG

Član broj: 6431
Poruke: 158
212.200.105.*



+3 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet27.06.2006. u 14:58 - pre 216 meseci
I ja ovih dana imam velikih problema sa P2P programima... naime, vec danima download mi ne prelazi 1-1,5 kb/s, iako imam 64/64 flat paket... ne znam ŝta da radim, pokuŝavao sam sve moguce settings-e u p2p programima, ispostavilo se da nije do toga... Izgleda da nas neko poŝteno za...frkava iz RV.
 
Odgovor na temu

sevastokrator
Beograd

Član broj: 46578
Poruke: 33
212.200.118.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet30.06.2006. u 05:54 - pre 216 meseci
pa evo vidim ovde da si i ti na 212.200.105.xxx
znaci ta 105 j*be
to je fora
sad da li to oni rade namerno ili ne...nemam pojma
ali ne mogu da verujem da nemaju sluha za korisnike
umesto da saslusaju i preduzmu nesto...oni ga tupe
prave se pametni
jos onom liku objasnim sve do u detalj...ne vredi...samo ponavlja kao papagaj :"ne garantujemo protok za p2p programe"
ljudi jel ima neko predlog sta da se radi...mislim ovo moze svakoga da zadesi
 
Odgovor na temu

djricky
IT & Network Engineer
AS200305
Beograd

SuperModerator
Član broj: 1046
Poruke: 4042
*.ricky.verat.net.

Sajt: https://v6.rs


+225 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet30.06.2006. u 09:35 - pre 216 meseci
nista... ako radi radi... ako ne radi... ne radi...

sve ce vise provajdera krenuti tom linijom ogranicavanja p2p saobracaja i tu nema boga...

“Choose a job you like, and you will never have to work a day of your life”
“Looking at small advantages prevents great affairs from being accomplished”

"Great power comes with great electricity bills"
"The fact that there's a highway to Hell but only a stairway to Heaven says a lot about
anticipated traffic volume"
"Fate: protects fools, little children, and ships named NCC-1701"
 
Odgovor na temu

ZaK_LHS
Belgrade

Član broj: 77871
Poruke: 116
82.208.233.*



+1 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet30.06.2006. u 10:37 - pre 216 meseci
Citat:
sve ce vise provajdera krenuti tom linijom ogranicavanja p2p saobracaja i tu nema boga...


Breate po tebi mi mesto da idemo nabolje ka evropi, mi ka gorem. Ne verujem da će se svi provajderi okrenuti ka tome. To rade samo (da kažem rečima M. Kuzmanovića) pilićarski provajderi.

Zašto SBB to ne radi... Zašto SBB ne šalje pisma svojim korisnicima o tome da će ih AAMC (ili kako se već zovu) obesiti na terazijama... Kako te stvari ne radi npr. Verat ili negi drugi sposoban provajder.

To što ti gore napomenuti provajder radi, i vadi se sa time da protok nije garantovan za P2P je bunch of bull*h*t, čim budeš imao mogućnosti da pređeš na neki drugi net, zovi ih i reci: Vaš sam korisnik, P2P mi ne radi kako treba... (tu im malo pojasni o čemu se radi)... ukoliko mi se to nesredi do kraja isteka ovog flatrate-a prelazim na drugog provajdera, koji može da mi pruži uslugu kakva mi treba.

Da bi te shvatili ozbiljnije gledaj da napraviš neki dubok i jak glas i naravno budi besan, na kraju počni da pričaš o proceduri raskidanja ugovora.


Ako im je stalo toliko do para (koliko zakupljuju mali link i trpaju desetine korisnika na njega), trebalo bi da im znači svaki korisnik.

Sve u svemu, ako im ne bude stalo do jednog korisnika šta te briga, ti pređi kod drugog provajdera.
 
Odgovor na temu

Ka2
Beograd

Član broj: 68774
Poruke: 981
..shall-bg.customer.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet30.06.2006. u 12:44 - pre 216 meseci
Kod SBB-a je u pitanju lokalni saobracaj, znaci on se "ne vidi" spolja.

Hyundai i30 1.4
 
Odgovor na temu

kwikwi
Drazen Vicic
Beograd

Član broj: 100046
Poruke: 1
212.200.105.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet01.07.2006. u 09:51 - pre 216 meseci
Evo i ja da kazem da imam istih problema sa P2P programima.

web i ftp i sve ostalo radi lepo ali evo vec nedelju dana dc++ i emule i verovatno svi ostali jednostavno ne funkcionisu. veze se gase vrlo efikasno i brzo.
zvao sam ih malopre, pa su ponovili da ne daju podrsku za p2p, ali je i rekao da oni 'ne filtriraju portove, osim 25', i da ne zna da li na ptt-ovom linku filtiriraju ili ne.
i jeste, i meni je adresa, uvek sa 105..

nisu svesni da mogu sa ftpa i httpa duplo brze i vise da skidam?... mada je ovako skroz bezveze i ogranicemo....

ako neko ima resenje neka kaze... zar ne moze nekako da se preturi p2p saobracaj na neki 'radan' port...
 
Odgovor na temu

drgrga

Član broj: 54031
Poruke: 819
*.bxy.org.yu.



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet02.07.2006. u 20:14 - pre 216 meseci
Ima li ko da tacno opise kako radi u Obrenovcu,posto treba da krene i kod nas u Indjiji,najavljuju vec odavno,pa da znam da li da se kacim ili ne ?

Pozdrav,
 
Odgovor na temu

djricky
IT & Network Engineer
AS200305
Beograd

SuperModerator
Član broj: 1046
Poruke: 4042
*.master-ricky.magnetplus.net.

Sajt: https://v6.rs


+225 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet02.07.2006. u 20:29 - pre 216 meseci
Citat:
Brate po tebi mi mesto da idemo nabolje ka evropi, mi ka gorem. Ne verujem da će se svi provajderi okrenuti ka tome. To rade samo (da kažem rečima M. Kuzmanovića) pilićarski provajderi.



nazalost, drug Kuzma nije bas informisan.

sticajem okolnosti, beh pre nekoliko dana na ISP & Cable '06 - Cisco seminaru, gde smo imali prilike da vidimo jednu lepu igracku:
http://www.cisco.com/en/US/pro...ata_sheet0900aecd801d8564.html

da ne ulazim u detalje, jedan mali citat:
Citat:
This solution provides state-based protocol monitoring that allows for the detection and control of virtually any network application, including Web browsing, VoIP, gaming, multimedia streaming, and P2P. The result is overall control of network congestion by optimizing application-level traffic, thereby eliminating costly network link usage and infrastructure upgrades.


kljucne reci: control, optimizing, eliminating

ima li svrhe da napominjem da se vecina predstavnika ISP-ova zlurado smeskala posle predavanja?

[Ovu poruku je menjao djricky dana 02.07.2006. u 22:09 GMT+1]
“Choose a job you like, and you will never have to work a day of your life”
“Looking at small advantages prevents great affairs from being accomplished”

"Great power comes with great electricity bills"
"The fact that there's a highway to Hell but only a stairway to Heaven says a lot about
anticipated traffic volume"
"Fate: protects fools, little children, and ships named NCC-1701"
 
Odgovor na temu

ZaK_LHS
Belgrade

Član broj: 77871
Poruke: 116
82.208.233.*



+1 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet02.07.2006. u 22:18 - pre 216 meseci
Ah... takve spravice postoje još odavno. Za ta sranja postoje enkripcije... i ostale zaobilaznice.

Vrlo je verovatno da će neki provajderi to uvesti i da neće moći da se zaobiđe (barem ne odmah u početku), al' uvek će ostati neki provajder koji će namerno da ostavi protok slobodan i ne kontrolisan da bi privukao što veći broj korisnika. [kapitalizam je čudo jedno]

A i šta je sa privatnošću ??? Koliko ja znam internet saobraćaj pada pod isti domen kao i telefoniranje. Ne bi smeli da ga na taj način filtriraju (osim ako to ne stave izričito u ugovor koji potpisuje korisni).
 
Odgovor na temu

stojkemon
Igor Stojkovic
Indjija

Član broj: 90436
Poruke: 76
217.169.219.*



+1 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet04.07.2006. u 22:05 - pre 216 meseci
Citat:
drgrga: Ima li ko da tacno opise kako radi u Obrenovcu,posto treba da krene i kod nas u Indjiji,najavljuju vec odavno,pa da znam da li da se kacim ili ne ?

Pozdrav,


Nemoj Grga, mozda cita Laza
 
Odgovor na temu

grunger_
NBG

Član broj: 6431
Poruke: 158
212.200.118.*



+3 Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet06.07.2006. u 00:39 - pre 216 meseci
Evo i ja da se javim sa novom IP...
Naravno, nisam ih nazvao, jer unapred znam odgovor, pa sam isao na http://192.168.100.1/ i postoji opcija reset modem, i tako ga resetujesh dok ti ne padne neka 212.200.118.*** IP, i onda p2p pichi normalnom brzinom.
Srecno!
 
Odgovor na temu

Turin Turambar
Ivan Jekic
Novi Beograd / Serbia

Član broj: 21396
Poruke: 199
*.dial.b92.net.



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet05.08.2006. u 03:38 - pre 215 meseci
Ka2, ti si takav lik da sam se ja smejao sve vreme na tvoje zivopisne komentare!! Umesto da placem na bruku Radijusa, ja se smejem, heheh! :D

Inace, stvarno... ti moroni su kod mene u zgradi i zezali su zestoko oko TVa....
DA LI je bolje da kod njih uzmem internet ili odem na ADSL?

Buni me i ovo oko P2P.... kako vam sada radi?

I izvinite na pitanju, ja sam sa Dial-upa, ali - cemu tolika frka oko promena IP adresa ako neces da imas svoj sajt i sl.? Ja, inace ne igram igrice, samo "suvi" http, email i p2p!

E da, jel neko probao skype? Kako sljakaju Voip-ovi?
Every time I rise, I see you fall.
 
Odgovor na temu

Demoritus
Dušan Petrov
Beograd

Član broj: 13739
Poruke: 561
212.200.119.*



Profil

icon Re: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet05.08.2006. u 14:10 - pre 215 meseci
Ja sam probao VoIP, radi najnormalnije.. Za sad
"The world holds two classes of men - intelligent men without religion, and religious men without intelligence."
 
Odgovor na temu

[es] :: ISP :: KABL JEDAN (Radijus-Vektor) kablovski internet
(TOP topic, by pajaja)
Strane: << < .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 332184 | Odgovora: 1121 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.