Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Moji radovi / animacija, postprodukcija....

[es] :: Video produkcija :: Moji radovi / animacija, postprodukcija....

[ Pregleda: 4643 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mladen_t

Član broj: 158886
Poruke: 5
79.101.95.*

Sajt: www.tomashpro.com


Profil

icon Moji radovi / animacija, postprodukcija....21.02.2009. u 00:38 - pre 184 meseci
Moji radovi ....kratki animirani filmovi..

Pobunjenici 2007 movie trailer

http://www.youtube.com/watch?v=F-zi1kWGkOA



Osveta Dzedaja 2005

http://www.youtube.com/watch?v=H2-wCIWBGWk



Telenor_internet_kliknimilion

http://www.youtube.com/watch?v=LzculzeswpQ




svaki komentar je dobrodosao ;)


.....
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....21.02.2009. u 08:40 - pre 184 meseci
Pozdrav,

imas potencijala, u svakom slucaju.
Verovatno si i sam svestan da dosta, dosta toga nedostaje ali si i odabrao razlicite projekte, medjusobno slabo kompatibilne, a zahtevne svaki ponaosob.

Prvi filmic je ideja prikazivanja raskosi svog trenutnog umeca sa efektima, ali.....iako nedostatak prave scenarijske ideje pokrivas trejler-segmentom, primecuje se da ni kao trejler nije zaokruzeno do kraja, ponajvise u zoni prelaza izmedju nepovezanih scena. Ovi prelazi treba da daju smisao nepovezanim scenama, a onda to moras i postovati. Ponovo je pravilo tvrdi i meki rez za prelaz, ali umeksavanja mora biti vise, uglavnom na crno (cross disolve), i ma koliko bili meki ti prelazi, moraju biti i brzi. Tako apostrofiras nepovezanost scena u relativno smislenu celinu sa zadtkom intrige gledaoca, sto je i sustinski zadatak trejlera. I opet, bar jedna scena je neuklopiva u predstavljeni niz, a to je paralelan, skoro "drugarski" hod dvojice protivnika a ispred i iza sve same scene brutalnog sukoba njih dvojice. Naravno, nedostaje i krupni plan, verujem da si ga amerno preskocio iz nekih razloga.

Tonska obrada je podbacila u odnosu na nivo video-produkcije, ali to sigurno znas i sam, i to je segment na kome moras poraditi ozbiljno jer ugrozava ostatak rada obzirom na veliku razliku izmedju videa i audia. To je standardni problem, i zato u video-produkciji gotovo uvek te stvari radi tonac/muzicar a retko reziser. Ovo se odnosi na sva tri filmica, samo sto se u ostala dva mora kritici pridruziti i off, a ne samo montaza/miks background muzike.

Drugi filmic ima zamerku i ambijenta a donekle i glumaca (casting uopste, recimo), ali nosi u sebi i nekakvu ideju. Naravno, odmah se vidi da je ta ideja zbombana na pocetku i nije lepo razvijena kao u nastavku. Efekti su Ti i ovde najjaca strana, eli kod animacije si lose uklopio ivice objekata sa pozadinom. Moras videti da sve uklopljeno provlacis kroz neki od ambient filtera radi izjednacavanja nivoa i ubijanja sharpnessa kod preklapanja lejera u finalnoj montazi. Mozda malo blura, ali mozda i softness alpha glow-a bude pomoglo recimo, onako govoreci bez probanja. Key efekti su OK ali ovremeno su tako neprirodno ostri da im cak ni degradacija kvaliteta za internet kacenje ne pomaze suvise, pa izgleda kao da si imao dobro osvetljenje i samo navlacio u Premieru pozadinu na odabranu boju (zelenu), umesto da si to radio u AE. Za ovoliki trud, nije bas dobro tako nesto propustiti, ali sve se to da popraviti jer si verovatno exportovao projekat iz AE u Premier i obratno. Dramaturgiju nisi postigao i to se gledaocu sveti na drugom filmicu, obzirom da je bez te komponente tesko odrzati gledaocevu paznju duze od minu, eventualno dva, a Tvoj filmic je duzi od 6,5 minuta. Dramatizacija se postize na vise nacine, ocigledno je da si pokusao sa nekima od njih jer imas krupni plan u par scena. Naravno, za dobar krupni plan glumci moraju biti iznad pokazanog nivoa, pa je to u jednom ovakvom dobrom zabavljanju sa elementima solidne montaze i rezije, zaista traganje za hlebom preko pogace.

Treci film ima izrazitu ideju u odnosu na prethodna dva. Razocarenje je njegovo prevodjenje u reklamu na samom kraju jer sad postaje niti vino, niti voda. Bolje bi bilo da si osmislio nekakav naziv i logo za svoj produkcijski talenat, pa da to postavis umesto telenora, ali sad, sta je, tu je. Naravno, treci filmic je "krajcovan" za stvarne efekte prikazane u prethodna dva, i lepljenje na background je jos izrazitije lose. Malo igranja sa kamerom sa zoom-out, pa takva scena uklopiva kao let iznad, recimo, punog stadiona gde postizes dubinsku dinamiku letaca, zasigurno bi ucinila znacajno boljim treci filmic, no dobro.

Za razliku od relativno slabih efekata u trecem a posebno njihovim uklapanjem u pricu, u drugom filmicu si kropovanim kadrom izlaska mladog Jedija kroz vrata koja se ppokrecu ustranu, napravio odlican afekat, a da si ambijentalno uklopio svoju ideju u saljivo realno okruzenje neomalterisane zgrade i neofarbanih vrata. Taj efekat je verovatno najbolje uradjeni detalj, iako si, verujem, tipovao na prvi filmic po pitanju efekata.

Eto, da ne tupim dalje, retko kad pravim nekome javnu analizu, jer retko gde vidim nekakav dovoljan talenat i velik rad iza tog talenta, i u nekom najkracem rezimeu, mislim da si sasvim, sasvim dobar potencijal za nadgradnju i oblikovanje, samo zavisi od Tvoje volje i istrajnosti.
 
Odgovor na temu

mladen_t

Član broj: 158886
Poruke: 5
93.86.209.*

Sajt: www.tomashpro.com


Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....22.02.2009. u 01:26 - pre 184 meseci
thnx;)

...Da, dosta toga nedostaje.....ali to su mi vise ovako neke vezbice...i nesto iz igre sto sam radio..... Tako sam i pocheo;) ......da trejler nije po pravilima :)...imam ceo filmic koji traje 15 minuta...a ovo su samo neki delovi
koje sam spojio i koji su interesantni..nisam vodio racuna...samo sam ga nazvao trejler...:) ...Za Dzedaje.......sad vec po malo i prepoznajem tvoje kritike.... .bilo je to jos 2005......scene sa lightsaber-om su radjene frame by frame u Photoshopu ..obradio sam oko 12000 slika....tako nesto....Pri kraju je radjeno u AE-u.....i dosta toga nedostaje....kao i sto si naveo..... da... Key efekti negde neprirodno izlgedaju.... Sve sam radio u AE...ali nisam imao iskustva tad bas.... Sad po malo uchim to sve... I mnogi su se slozili da je najbolji detalj...ono otvaranje vrata kad dzedaj izlazi sto si spomenuo : )

Hvala puno...lancia.. ....obraticu paznju na sve ovo u sledecem radu....Xvala za ovakvu analizu !!! ... . . na leto pravim nesto novo...malo ozbiljnije....pa ako imate ideje ...u vezi scenarija ili bilo cega.....pisite.. ;)

[Ovu poruku je menjao mladen_t dana 23.02.2009. u 13:21 GMT+1]
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....23.02.2009. u 15:50 - pre 184 meseci
Pozdrav,

ideja uvek ima, zavisno na sta zelis da se fokusiras u svom radu. Uglavnom je najteze razdoblje savetovanja u delu oko pojasnjavanja da samo tvrdi i meki rez realno figurisu kod tranzicija i da je kadar osnova videoprodukcije dok je animacija u smislu montaze krajnje pomocno sredstvo.

Inace, sve sto radis u PS, odradis u AE brze, bar kada je u pitanju pokretna slika. Retko ima potrebe za PS-om, posebno za 12000 potreba :)
 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.ADSL.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....23.02.2009. u 17:00 - pre 184 meseci
Da, slazem se. Tu si se sigurno ubio od rada i dosade pre svega... :). U AE-u bi to zavrsio mnogo brze, i jednostavnije !
Cak i sa preskakanjem nekoliko frame...

Pozdrav !
 
Odgovor na temu

mladen_t

Član broj: 158886
Poruke: 5
93.86.142.*

Sajt: www.tomashpro.com


Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....23.02.2009. u 17:17 - pre 184 meseci
Da, jesam se ubio od rada.. Ali 2005e godine sam tek poceo da butam nesto i radim u AE :) ...... i ne ! nisam se ubio od dosade. ....svaku sekundu sam gledao kako ispada kad se spoje frejmovi....pa mi je bilo interesantno :) :) ..inache nikad vishe :D

.....za buduci rad, ne znam nista jos :) ...fokusiracu se opet na animaciju....ali bez..nekog dobrog scenarija....necu da pocinjem... Ako je vec neki kratki filmic, bar da lici i da ima neku prichu i ideju... Bio bi verovatno akcioni...to najvise zbog animacije i efekata.... ....
 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.ADSL.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....24.02.2009. u 08:31 - pre 184 meseci
Da... Najbolje je tako, osmisliti dobro sta, kako, pa poceti. Ima tu dosta cimanja, ali, ko hoce, ko se trudi, on i uspe.
I ja nameravam nesto tako sa efektima leti, da ima neku pricu, da lici na nesto. Ali, sad sam preblokiran :( Skola ovo ono....
 
Odgovor na temu

savicsrdjan
Nis

Član broj: 152686
Poruke: 210
*.kladovonet.com.



+2 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....12.03.2009. u 10:15 - pre 183 meseci
evo nesto malo sto sam ja pravio... jos uvek nisam sve uploadovao pa mozda stavim kasnije linkove...

http://www.metacafe.com/watch/2550066/head_shot/

http://www.metacafe.com/watch/2396612/jumper_chase/

http://www.metacafe.com/watch/...zy_friends_production_prewiew/

 
Odgovor na temu

bytefx192
Freelancer, ByteFX,

Član broj: 130651
Poruke: 1117
*.ADSL.neobee.net.



+8 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....12.03.2009. u 15:49 - pre 183 meseci
Evo nesto i od mene....

http://www.youtube.com/watch?v=mivx5lng3Zo

Snimao sam na platnu.....
Produkcija: Adobe Premiere
Post produkcija: Adobe After Effects !

pozZ
 
Odgovor na temu

savicsrdjan
Nis

Član broj: 152686
Poruke: 210
*.kladovonet.com.



+2 Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....18.03.2009. u 22:51 - pre 183 meseci
http://www.metacafe.com/watch/2582661/book/

uskoro ide video na temu Iron man-a dok leti

 
Odgovor na temu

vjkn

Član broj: 188866
Poruke: 12
93.86.131.*

Sajt: www.flickr.com/photos/412..


Profil

icon Re: Moji radovi / animacija, postprodukcija....17.08.2009. u 10:40 - pre 178 meseci
Behind The Scene Pobunjenici2007
 
Odgovor na temu

[es] :: Video produkcija :: Moji radovi / animacija, postprodukcija....

[ Pregleda: 4643 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.