Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Potrebna literatura o kablovskoj televiziju!

[es] :: Vodič za učenje :: Potrebna literatura o kablovskoj televiziju!

[ Pregleda: 1487 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dach0
Pg/NS/Woodbridge,VA

Član broj: 24989
Poruke: 57
*.crnagora.net.



Profil

icon Potrebna literatura o kablovskoj televiziju!06.02.2009. u 15:06 - pre 185 meseci
Molio bih ako neko ima da mi proslijedi, posalje link, ili tome slicno bilo kakvu literaturu o kablovskoj televiziji. Naime radim diplomski na temu Distributivni TV pojacavaci i dobio sam kritiku od profesora:

"(a) Ako ste se odlucili za TV distributivne pojacavace onda to opredelenje treba slijediti u radu.
Naime, u Vasem tekstu postoji sustinska i terminoloska konfuzja vezano za naslovni problem.
Stvarno, distributivni pojacavaci koji figuriraju u naslovnoj primjeni Vaseg rada vezani su
za koaksijalne vodove. Dakle, radi se iskljucivo o elektricnim, a ne o optickim pojacavacima.
Dalje, distributivni pojacavac koji opisijete u tacki 1.2 ima sasvim drugu namjenu
(distributivni je zbog principa rada - disribuiranog pojcanja radi ostvarenja sirokopojasnosti).

(b) Da bi uocene probleme rijesili najbolje je i najbrze da pronadjete neku knjigu o kablovskoj
televiziji (ima ih ogroman broj i to onih strogo teorijskih tako onih na nivou praktikuma) i
da slijedite odrednice iz njenog sadrzaja u obimu koji je primjeren za diplomski rad.
Jasno, zbog sustine problema, neophodno je da u Vasem radu postoji poglavlje koje se odnosi
jedino na kablovske distributivne pojacavace. "

Kod nas nema nigdje da se nadje literatura ovakve vrste. Probao sam na fakultetu, biblioteci, kod TV servisera i oni kazu da nemaju(ili nece dadaju :( sta li :) ).

U tom slucaju svi ostali ce moci da stanu pod jedan maslacak, i to bez da se guraju!
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za učenje :: Potrebna literatura o kablovskoj televiziju!