Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Dekodiranje Sagem-a my 511x

[es] :: GSM - servisiranje :: Dekodiranje Sagem-a my 511x

[ Pregleda: 3588 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

tikoj
Tihomir Jovanovic
Prokuplje

Član broj: 9986
Poruke: 26
93.86.20.*



Profil

icon Dekodiranje Sagem-a my 511x06.09.2008. u 00:39 - pre 189 meseci
Pozdrav!
Totalni sam amater po ovom pitanju, tako da bi mi svaka pomoc dobro dosla.
Dobio sam iz Nemacke za decu dva Sagema my 511x, T-Mobile. Isti su kodirani. Probao sam u Nisu, Prokuplju, Beogradu... Posto su skoro izasli na trziste niko ne vrsi dekodiranje istih. Probao sam i na Internetu da nadjem resenje - i ono sto sam video ne svidja mi se (tj ne svidja mi se cena).

Dakle, da li neko zna kako da dekodiram ove telefone? Proslo je skoro dva meseca i klinci su mi se na glavu popeli. Unapred hvala
 
Odgovor na temu

ZZIKA
Zivojin Miskovic
Smed. Palanka

Član broj: 63877
Poruke: 318
93.86.88.*



+15 Profil

icon Re: Dekodiranje Sagem-a my 511x15.09.2008. u 19:47 - pre 189 meseci
Ne mogu da verujem da ni u Nišu, ni u Beogradu niko nije mogao da dekodira.

Pre bih rekao da si tražio servis na mestima koja imaju bombastična imena i velike svetle lokale, a u stvari su samo prodavnice mobilnih telefona na kojima piše servis. Takvih se kloni.

Ovaj telefon se bez problema (uz odgovarajuću opremu) može dekodirati već više meseci unazad. Svaki servis koji to jeste ima potreban alat i cena dekodiranja ovih telefona bi trebala da se kreće oko 800-1000 DIN.

Kako i sam živim u provinciji, ne mogu te uputiti na neki servis u tvojoj okolini ili u Beogradu, ali moj komšija koji drži servis kaže da ovaj model dekodira bez ikakvih problema. Ako u mom mestu jedan mali servis to može - šta onda reći o većim gradovima ...
 
Odgovor na temu

tikoj
Tihomir Jovanovic
Prokuplje

Član broj: 9986
Poruke: 26
93.86.58.*



Profil