Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

upgrade sa pentium D na Core duo 2

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: upgrade sa pentium D na Core duo 2

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1999 | Odgovora: 20 ]

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Mungos 7
Mladen Mugosa
Servis pc monitora
Podgorica

Član broj: 12466
Poruke: 609
*.crnagora.net.



Profil

icon upgrade sa pentium D na Core duo 230.04.2007. u 16:11

trenutno imam pentium D 940 na 3.2 GHz, i radi evo od proslog ljeta ok ali nisam bio prezadovoljan jer grijao se previse (radi na intel plochi 945pl)

e sad izasao je ovaj cijenom vrlo pristupacan Core Duo 2 E4300, zanimaju me vasa misljenja da li se isplati preci na ovaj procesor sa ovog dosadasnjeg?
naravno uzeo bih i neku plochu koja podrzava memoriju na 800mhz

ovaj stari sam bogami papreno platio prosle godine, za iste pare mogao bih sad uzeti skoro najjaci core duo

svakako morao bih uloziti dodatno, e sad samo je pitanje da li je isplativo? zbog performansi naravno jer to trazim

30.04.2007. u 16:11 

seizmos
beograd

Član broj: 86583
Poruke: 111
77.46.241.*



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 230.04.2007. u 16:59
moje lično mišljenje je da taj procesor može itekako još da se drži i da se hvata u koštac sa core2duo procesorima. ali ako imaš pare , ili su ti nijanse u radu bitne, što da ne , zamena uvek prija kad ide na bolje. ja sam za tu varijantu ako parice nisu problem da se cela mašina zameni na dva-tri meseca,znaš kako se kaže , iživljavanju nikad kraja.
30.04.2007. u 16:59 

Mungos 7
Mladen Mugosa
Servis pc monitora
Podgorica

Član broj: 12466
Poruke: 609
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 230.04.2007. u 17:55
pa sad da se izivljavam i nisam :)
jednostavno posto planiram koristiti vistu ubuduce zanima me da li je zbog nje isplativo uloziti u 4300
naravno posto imam 1giga rama uzeo bih mozda jos toliko
al pod uslovom da prvo procesor zamijenim
30.04.2007. u 17:55 

JOJO847
Serviser računala
Zagreb

Moderator
Član broj: 14162
Poruke: 5856
*.adsl.net.t-com.hr.

Jabber: jojo847@elitesecurity.org


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 230.04.2007. u 20:08
ne znam čime se točno baviš, tj za što koristiš PC ali gotovo sam siguran da ti se dodatna investicija sa ovog CPU -a na C2D (koliko god on bio dobar) nebi isplatila!
As you know - wild is the wind
So wild is all our life
No time to hate

30.04.2007. u 20:08 

CooLa
Sibin Grasic
Project Chanology
Krusevac

Član broj: 57939
Poruke: 682
91.150.100.*

ICQ: 172904418


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 201.05.2007. u 00:56
D940 nikako se ne moze drzati sa C2D procesorima, jos ako se ovi klokuju.... C2D je mnogo jaci i hladniji od D serije!!!
Pitaj decka sto ga zovu Gojko Sisa?
0101101001100001011101000110111100100000011100110
1110100011011110010000001101010011001010010000001
1000010110010001101101011010010110111001101001011
1001101110100011100100110000101110100011011110111
0010001000000101001101101001011100110110000100100001
Decode
01.05.2007. u 00:56 

ton_majstor
Darko Stanojević
selo Žarkovo

Član broj: 36874
Poruke: 4532
*.smin.sezampro.yu.

Jabber: dark.stanton@gmail.com


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 201.05.2007. u 07:32
Moderator je u pravu.

Uzeti novu ploču i procesor radi ČEGA?

1. Ako je gaming, ima smisla jako malo. Nova grafička je UVEK bolje rešenje.

2. Ako je žvakanje brojeva, 3D, video ili audio... nema još uvek potrebe, jer programi retko SUŠTINSKI podržavaju DualCore a kamoli CoreDuo zasada. HT još uvek radi kod većine aplikacija solidno.

3. Ako je net, p2p, mail, word, TV, DivX... svakodnevni rad... ne diraj ništa još 2 godine.

Ne bacaj pare, momče. Investiraj u cooler, RAM i još ponešto, umesto u celu novu papazjaniju.
Ako se greje, turi mu neki ŽEŠĆI cooler (i moraš inače, greju se Prescotti). leti prelaze 60-65 očas posla!
1 GB RAM-a je dovoljno, ali 1.5 GB je dosta. 2 GB je višak.

Eto...
'el nemam?
01.05.2007. u 07:32 

Mungos 7
Mladen Mugosa
Servis pc monitora
Podgorica

Član broj: 12466
Poruke: 609
*.crnagora.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 201.05.2007. u 10:52
hvala na odgovorima i mogu vam reci da ste mi pomogli, poslusacu savjet vecine :)
bio sam se zaletio a zaista u komp bi non stop trebalo ulagati, ipak primiricu se na neko vrijeme pa ako mi bas zatreba onda cu gledati

probao sam vistu 32bit i njen performance test, i dobio sam onaj base score od 4.5, to je bila donja granica i to je zbog memorije koja radi na 533mhz (za cpu 4.8)

e sad ne znam kakav je to rezultat?

probacu i 64bitnu pa cu vidjeti sta mi tamo daje

jos jednom hvala, puno ste mi pomogli!
01.05.2007. u 10:52 

LaMpiR
Srđan Vuković
Banja Luka

Član broj: 9930
Poruke: 1335
87.250.104.*

ICQ: 442475022
Sajt: www.yumirc.org


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 202.05.2007. u 11:01
Posto si pominjao E4300, evo mala komparacija izmedju E6300 i D940. Imas vise testova pa izaberi.
http://www23.tomshardware.com/...8&model2=433&chart=188
E6300 je jedan od slabijih C2D procesora...
02.05.2007. u 11:01 

ton_majstor
Darko Stanojević
selo Žarkovo

Član broj: 36874
Poruke: 4532
*.adsl-1.sezampro.yu.

Jabber: dark.stanton@gmail.com


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 202.05.2007. u 11:39
Pa, šta će da sazna na tom testu? Da je C2D brži?

Naravno, plus... to je C2D 6300, a ne 4300, koji je Mungos 7 tražio. 6300 nije slabiji C2D CPU, on je sredina ponude u toj klasi.

E4300___65 nm___2MB_L2___1.80 GHz____800 MHz

D940____65 nm___2x2MBL2__3.20 GHz____800 MHz

Na tom testu je i RAM različit... 667 i 800. Pa, ne znam čemu baš taj link i test?
'el nemam?
02.05.2007. u 11:39 

Anarch
Sreten Zivkovic
Nis

Član broj: 141178
Poruke: 27
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 208.05.2007. u 03:15
Ja imam Pentium D820 i imao sam prilike da probam i E4300 na slicnim konfiguracijama, razlike u brzini su minimalne, sve je to marketing!
08.05.2007. u 03:15 

LaMpiR
Srđan Vuković
Banja Luka

Član broj: 9930
Poruke: 1335
87.250.121.*

ICQ: 442475022
Sajt: www.yumirc.org


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 209.05.2007. u 09:19
Citat:
ton_majstor:
Naravno, plus... to je C2D 6300, a ne 4300, koji je Mungos 7 tražio. 6300 nije slabiji C2D CPU, on je sredina ponude u toj klasi.


E4300 i 6300 su najslabiji u C2D ponudi. Ili od ponudjenih C2D 8 procesora, prva dva se nalaze u sredini, to sigurno...

E4300 i nije sad nesto skup i zbog toga ti predlazim da uzmes e4300...
@Anarch, ne znam za e4300 tacno ali u odnosu na D820 bi trebali da budu itekako bolji rezultati!
09.05.2007. u 09:19 

ton_majstor
Darko Stanojević
selo Žarkovo

Član broj: 36874
Poruke: 4532
*.adsl-1.sezampro.yu.

Jabber: dark.stanton@gmail.com


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 209.05.2007. u 12:47
Evo još jednog poređenja, od samog Intela... bez benchmarka.



A koji su CPU NAJSLABIJI u C2D pounudi, piše ovde...



'el nemam?
Prikačeni fajlovi
09.05.2007. u 12:47 

LaMpiR
Srđan Vuković
Banja Luka

Član broj: 9930
Poruke: 1335
87.250.121.*

ICQ: 442475022
Sajt: www.yumirc.org


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 209.05.2007. u 14:50
Ja sam gledao ovde
http://processorfinder.intel.c...m=2558&sSpec=&OrdCode=
09.05.2007. u 14:50 

Anarch
Sreten Zivkovic
Nis

Član broj: 141178
Poruke: 27
*.dialup.neobee.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 209.05.2007. u 19:13
Bolji u sintetickim testovima, koji bas i nemaju real-life veze!Marketing.
09.05.2007. u 19:13 

shut_down
Bg

Član broj: 115337
Poruke: 184
80.93.234.*



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 217.05.2007. u 00:07
Citat:
Anarch: Ja imam Pentium D820 i imao sam prilike da probam i E4300 na slicnim konfiguracijama, razlike u brzini su minimalne, sve je to marketing!


Jel si probao da uporedis overklokovane??? E4300 moze sigurno da se klokuje na 2.4 minimum (da ne pricam o 3.0) I jel onda taj tvoj D820 moze da mu parira? Pa cak i klokovan...
17.05.2007. u 00:07 

nobody68133
Dragan Miric
zubar u Smederevu
out of time

Član broj: 68133
Poruke: 33
195.252.78.*



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 221.05.2007. u 21:58

Ja imam d805 koji klokovan na 3,4ghz dobija u 3dmark-u 06 cpu score od 1605. E 4300 na defaultu dobija oko 1550 ,da li to znaci da je moj procesor brzi??? Ne jer ako 4300 klokujes oko 30% (d805 stock 2,66ghz ) dobices negde 2,4ghz (vise ,manje) ,a sa time ne moze da se meri ni 940...
Naravno problem je taj sto je 940 kod tebe i ako ga prodas neces moci da izvuces neku vecu paru...ako mozes da ga uvalis nekome za neki server ,onda uzmi 4300 , a ako ne mozes ostavi ga jer je to dobar procesor i terace ti sve sto pred nega bacis jos neko vreme (oko godinu dana po mojoj proceni),ali promeni!!! plocu koja je uzas...(bar da je 945p) 'Ajd u zdravlje!
21.05.2007. u 21:58 

mir.nik
maid nikocevic
gusinje

Član broj: 45087
Poruke: 38
*.astra-net.com.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 222.05.2007. u 20:51
Eto i ja da se ukljucim u temu.Imao sam Intel Pentium D3.2GHz dual core.Ono sto me je najvise nerviralo kod ovog procesora je jako velika temperatura 60-70 stepeni pored kulera za uduvavanje i izduvavanje vazduha.Mijenjao sam pastu,promijenio kuciste,napajanje itd.Ploca je Asus P5B 965 i ako asusove ploce bije glas da one doprinose toploti CPUa nisam htio nju da mijenjam.
Odlucio sam da kupim E6600 i rijesio sam probleme.Temperatura se krece oko 40-45 stepeni a razlika u brzini je ocigledna.Ne treba zaliti novac za ovaj CPU.


22.05.2007. u 20:51 

shut_down
Bg

Član broj: 115337
Poruke: 184
*.absolutok.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 230.05.2007. u 23:31
Gledam sada nesto ove slike sto je okacio ton_majstor, to je na papriru - a na terenu je druga prica
30.05.2007. u 23:31 

Nenad Vranjanac
nbg

Moderator
Član broj: 36176
Poruke: 2722
*.adsl.beotel.net.



Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 231.05.2007. u 07:09
u kom smislu?
kad imaš samo čekić, sve ti liči na eksere
postoje dve vrste ljudi: oni koji dele ljude na dve vrste i oni koji to ne cine
31.05.2007. u 07:09 

ton_majstor
Darko Stanojević
selo Žarkovo

Član broj: 36874
Poruke: 4532
*.adsl.static.sezampro.yu.

Jabber: dark.stanton@gmail.com


Profil

icon Re: upgrade sa pentium D na Core duo 231.05.2007. u 12:24
Intel nikada nije imao problema sa remarkiranim procesorima (za razliku od AMD), odakle onda taj komentar?

Pozdrav!
'el nemam?
31.05.2007. u 12:24 

[es] :: Matične ploče, procesori i memorije :: upgrade sa pentium D na Core duo 2

Strane: 1 2

[ Pregleda: 1999 | Odgovora: 20 ]

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.