Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

auto navigacija koju i gde kupiti?

[es] :: GPS :: auto navigacija koju i gde kupiti?

[ Pregleda: 7696 | Odgovora: 4 ]

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

slobodan81
slobodan mihajlo
negotin

Član broj: 79346
212.200.123.*

icon auto navigacija koju i gde kupiti?03.04.2007. u 22:46

e pa ovako ne znam dali sam postavio temu na pravom mestu ali mi treba par saveta
kupio bih navigaciju za auto koja bi podrzavala karte bugarske grcke i crne goreostalo mi nijepotrebno jer se u tom krugu krecem. e sad sta mi predlazeta posto sam tu totalni laik sta uzeti, koju marku, kakve cd sa kartama da trazim, dali kupiti novo ili polovno i neka otprilike orijentir cena?
koristio sam pretragu ali nista konkretno nisam nasao sve same price o kartama mene zanima i gde se moze kupiti, neke karakteristike
hvala unapred
slobodan81
03.04.2007. u 22:46 

Baluban_S
Stevan Baluban
Beocin

Član broj: 65585
..LAN-Lafarge.BCN.panline.net.

icon Re: auto navigacija koju i gde kupiti?05.04.2007. u 00:57