Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Povezivanje dva udaljena računara i video nadzor

[es] :: SOHO Networking :: Povezivanje dva udaljena računara i video nadzor

[ Pregleda: 13569 | Odgovora: 14 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dmd

Član broj: 37299
Poruke: 192
*.ptt.yu.



+1 Profil

icon Povezivanje dva udaljena računara i video nadzor08.03.2007. u 22:45 - pre 207 meseci
Prvo se izvinjavam ako sam promašio forum.Totalni sam početnik(u stvari i ne koristim mrežu) za umrežavanje.

Imam desktop računar i laptop.
Na stonom računaru imam stalno podignut program za video nadzor(osam kamera).
Želim da preko laptopa(ne znam ni sam kakve mreže) pristupim drugom računaru
i vidim šta prikazuju kamere.
Ne znam da li je bitno pretežno iz druge zemlje.
Da li je moguće izvest?

Koji programi se instaliraju?


 
Odgovor na temu

Milos Stojanovic
Belgrade

Član broj: 10343
Poruke: 1864
*.adsl.beotel.net.

ICQ: 282954730
Sajt: www.sietf.org


+7 Profil

icon Re: Povezivanje dva udaljena računara i video nadzor09.03.2007. u 15:30 - pre 207 meseci
Ako sam dobro shvatio (i shodno tome promenio naslov), ta dva računara su fizički udaljena?

To znači da je najbolje da komunikacija između njih ide preko interneta. A najlakše rešenje za tako nešto je instaliranje programa Hamachi

Nakon što preko Hamachija povežeš ta 2 računara u (virtuelnu) lokalnu mrežu, postupak pregledanja kamera je specifičan i zavisi od konkretnog hardvera/softvera koji koristiš na stonom računaru. Moraš da daš više informacija da bi ti dalje pomogli.

U glavnom, postupak se najverovatnije svodi na otvaranje neke web stranice na laptopu odakle ćeš imati mogućnost pregleda i kontrole kamera.
ex. trooper
Oh goody... it's my Illudium PU-36 Explosive Space Modulator!
Softversko Inženjerstvo
♪♫♪
 
Odgovor na temu

dmd

Član broj: 37299
Poruke: 192
*.ptt.yu.



+1 Profil