Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kompajliranje driver-a za određen distro i kernel

[es] :: Linux hardware :: Kompajliranje driver-a za određen distro i kernel

[ Pregleda: 2393 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

rikelme

Član broj: 36179
Poruke: 87
212.200.121.*

Sajt: www.bhg.rs


+14 Profil

icon Kompajliranje driver-a za određen distro i kernel17.11.2006. u 11:39 - pre 211 meseci
Pozdrav svima.

Pokušao sam da potražim odgovor na netu i ostalim forumima, ali mi nije pošlo za rukom (verovatno zato što sam početnik u svetu Linuxa).

Radi se o sledećem:

Kupljen je specifičan hardware (IO board) za koju je proizvođač obezbedio drajvere za Windows OS, i prekompajlirane drajvere za Fedora Core 5 (kernel 2.6.15-1.2054_FC5). IO ploča se kači na USB port glavne ploče.

Ceo projekat baziramo na VIA Mini-ITX pločama.
Pošto nam je zbog specifičnosti VIA C7 procesora koji zahteva Kernel 2.6.16 i noviji da bi uopšte mogli da koristimo njegov PadLock engine (zbog koga smo se i odlučili na VIA ploče), želimo da nam proizvođač pomenute IO ploče obezbedi drajvere koji bi nam bili od koristi (pošto ne želi da nam da source code od istog).

Najverovatnije ćemo koristiti Gentoo Linux distribuciju (a ne Fedora Core 5), da li bi mi neko pomogao u mom lutanju i rekao šta je sve potrebno (pored verzije kernela) reći proizvođaču kako bi nam iskompajlirali drajvere?


Hvala unapred na ikakvom odgovoru, uputu na tekst koji bi me prosvetlio, ili čak na odgovoru da malo bolje prelistam dokumentaciju...




[Ovu poruku je menjao rikelme dana 17.11.2006. u 13:09 GMT+1]
--
 
Odgovor na temu

Turin Turambar
Ivan Jekic
Novi Beograd / Serbia

Član broj: 21396
Poruke: 199
*.dial.b92.net.



Profil

icon Re: Kompajliranje driver-a za određen distro i kernel18.11.2006. u 13:26 - pre 211 meseci