Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Xoops database modul help!!

[es] :: Web aplikacije :: Xoops database modul help!!

[ Pregleda: 1623 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

dr.lucky

Član broj: 82169
Poruke: 3
*.dial.b92.net.

Sajt: www.musicarenje.org


Profil

icon Xoops database modul help!!22.01.2006. u 21:21 - pre 222 meseci
Prvo bi zeleo da pozdravim sve clanove ovog izvarednog foruma!
Ovo je moj prvi post pa odmah problem, evo situacije:
Prvo ja sam poprilicni pocetnik, tako da ne zamerite ako neke greske se pokradu. Napravio sam sajt u XOOPS-u o musicarenju (vrsta ribolova) i zeleo bi da napravim bazu vestackih musica! Na xoops-ovom sajtu sam se iskozio da nadjem modul koji mi ovo omoducava na nacin nakoji ja zelim i mrka kapa. Medjutim nasao sam idealnu bazu na jednom saju koji je izgradjen u soop-u i zeleo bi ovako nesto da napravim na mom sajtu. Evo linka pa pogledajte o cemu se radi
http://www.akvaristika.org/baza_riba/default.asp
 
Odgovor na temu

sale83
Australia
Sydney

Član broj: 41625
Poruke: 729
*.inabox.net.



+30 Profil

icon Re: Xoops database modul help!!23.01.2006. u 06:59 - pre 222 meseci
Ti ocigledno brkas neke pojmove!!

XOOPS

Prvo tebi ti mozes iskoristiti vec neki postojaci modul za tu tvoju namenu pa onda u tabelu/e tog modula ubacujes sve podatke o raznim ribama itd..

Onda lepo jednu po jednu robicu dodajes u bazu podataka kao i sve ostale stvari sto bi dodavao.


Drugo je ako ti zelis da ti neko pise poseban modul samo za tvoje namene, onda tu ima da se programira i neverujem da ce ti neko pisati za dzabe modul.

Ali opet ti ostaje da ti sam popunis bazu podataka jer to nece biti na programeru da uradi. Na programeru je da osmisli i kreira strukturu baze podataka onako kako si ti to zamislio i da on koriguje i prilagodi doticnom modulu.