Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama

[es] :: Advocacy :: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5358 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama27.10.2005. u 20:51 - pre 225 meseci
I komentar ljudi iz MSDN magazina i R. Chena (aka "fixed more Windows bugs than you've had hot dinners")..:

So we asked Raymond what he thought. He's an incredibly bright guy with deep knowledge on a wide variety of industry issues. In short, he could be a formidable enemy of the MSDN Magazine camp. We were ready to crush him like a bug, when he summed up the "war" in the following manner:


MSDN Magazine: "Go use cool technology xyz (version 1.0)"

Raymond Chen: "And don't be afraid of obsolescence because version 2.0 of technology xyz will still support 1.0 clients"

http://msdn.microsoft.com/msdn...04/09/EditorsNote/default.aspx

:-)





[Ovu poruku je menjao degojs dana 27.10.2005. u 21:53 GMT+1]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

Apatrid
Ottawa, ON

Član broj: 34944
Poruke: 471
*.freescale.com.



Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama27.10.2005. u 21:08 - pre 225 meseci
O, pa eto odakle ti to "1:0":

Citat:
Joshua's IM title says it all
Heh, MSDN Magazine's Editor-in-Chief Joshua Trupin is on MSN Messenger. His IM title?

MSDNMag 1, Raymond Chen 0!!!!

If you don't get what's funny about that, then you haven't read Joel Spolsky's rant yet.
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama27.10.2005. u 21:19 - pre 225 meseci
A da, očigledno da sam tu "pokupio" to "1-0 za Raymonda".

Mada.. pogledaj pažljivije stranicu koju sam linkovao.

Joel je na toj stranici gde je objavio komentar ostavio link "MSDN 0-1 Raymond", što je obrnuto od nick-a koji je koristio taj šef iz MSDN-a: "MSDN 1-0 Raymond" :)



[Ovu poruku je menjao degojs dana 27.10.2005. u 22:20 GMT+1]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

Apatrid
Ottawa, ON

Član broj: 34944
Poruke: 471
*.freescale.com.



Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama27.10.2005. u 21:41 - pre 225 meseci
Što znam što da ti kažem, Joel je prenio MS reakciju na njegovo pisanije (što je u domenima fer-pleja, uostalom to je plus za njega, ako reakciju može da izazove), ali se nije nešto previše upuštao u skakanje sebi u usta i "revidiranje stava", koliko ja nešto vidim.

Joel-ov članak je podugačak i priča o koječemu. Ono što se 100% slažem i mislim da je suština izranjanja svih ovih izazova za Microsoft su riječi Pola Grahama:

Citat:
"There is all the more reason for startups to write Web-based software now, because writing desktop software has become a lot less fun. If you want to write desktop software now you do it on Microsoft's terms, calling their APIs and working around their buggy OS. And if you manage to write something that takes off, you may find that you were merely doing market research for Microsoft."


Možda to više nije slučaj, možda su oni počistili i još uvijek čiste Windows (uostalom, ja na ovu temu i gledam kao na dio tog posla koji nikad nije završen, nikad neće bit završen, there is always another bug), ali je MS negdje, nekad, uspio da stane na žulj prevelikom broju ljudi iz industrije jednostavno ubijajući svaku šansu da se uspije svojim apetitom da kontroliše sve i bude sve svakome. Napraviš ne znam kako dobru aplikaciju za Windows, nadaj se da će ti družina iz Redmonda prije ili kasnije bit konkurencija.

A protiv tako velikog konkurenta se ne može, naročito što konkurent može da dijeli svoj produkt uz svoj operativni sistem, kad dođe stani-pani.

Ako ikad iko ubije Microsoft, to će bit Microsoft sam, njegovi pogrešni potezi i/ili razmišljanje na kratke staze, ganjanje kratkoročnog profita.
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama27.10.2005. u 22:32 - pre 225 meseci
Sam njegov osvrt na vest iz MS-a da će ključne tehnologije iz Longhorna biti na raspolaganju i za XP jeste upravo revidiranje onog što je on napisao u tekstu (da je "MSDN ekipa" izvojevala pobedu nad "Chen ekipom" i da kompatibilnost odlazi u drugi plan). Ali, naravno, pre nego je on revidirao svoj stav i MS je izmenio svoj, jer do tada Avalon, Indigo i ostale tehnologije su bile rezervisane isključivo za Longhorn.

Citat:
Napraviš ne znam kako dobru aplikaciju za Windows, nadaj se da će ti družina iz Redmonda prije ili kasnije bit konkurencija.


..as opposed to: GPL your application?

E onda si tek ugasio.. :)

Koju alternativu imaš? Pa aplikaciju može svako da ti "kopira", svako ko se iole ozbiljnije nameračio da to uradi, bilo koja firma.

Citat:
And if you manage to write something that takes off, you may find that you were merely doing market research for Microsoft."


A servis (aplikaciju) koju ponudiš putem npr. weba, drugi ne mogu da ti kopiraju, uključujući i MS?

Svašta :)


Citat:
Ako ikad iko ubije Microsoft, to će bit Microsoft sam, njegovi pogrešni potezi i/ili razmišljanje na kratke staze, ganjanje kratkoročnog profita.


Ne verujem u to.. stvari ipak ne idu tako brzo da nema vremena da se ispravi neka pogrešna odluka. Da li se uticaj MS-a smanjuje? Da, ali ne bih rekao da je to zbog bilo kakvih pogrešnih odluka MS-a (kao što je bila ona odluka od pre 10+ godina da Internet neće biti bitan i da je bolje da guraju svoju mrežu po ugledu na tada popularnu, beše li, CompuServe mrežu).

Jednostavno, povećanjem bandwidtha koji je na raspolaganju korisnicima, zavisnost od MS-a se smanjuje. Ne vidim da MS tu može bilo šta da uradi, osim da se pridruži ostalim, što i rade - gurajući u pravcu softvera kao servisa, pri čemu oni pokušavaju da daju bolje tehnologije (od konkurencije) koje podržavaju takvu (SOA) arhitekturu. Jednostavno, pokušaće da Windows sa Avalonom, Indigom i ostalim učine primamljivijim od ponude konkurencije za programere, administratore, menadžere, krajnje korisnike, provajdere servisa, tj. generalno, za bilo kog klijenta koji želi da implementira/konzumira takav sistem.

Mada, dan kada ćeš sve aplikacije da koristiš preko mreže ipak je još prilično daleko - mnogo je primera gde je efikasnije koristiti snagu lokalnog, desktop, kompjutera. A čim trebaš desktop, MS već može da ponudi svašta direktno kroz Windows (Vistu) i te nove tehnologije.

[Ovu poruku je menjao degojs dana 27.10.2005. u 23:39 GMT+1]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

Apatrid
Ottawa, ON

Član broj: 34944
Poruke: 471
*.freescale.com.



Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama28.10.2005. u 18:20 - pre 225 meseci
Citat:
degojs: ..as opposed to: GPL your application?


Ne, as opposed to razviješ aplikaciju u okruženju koje MS ne kontroliše, gdje se sa konkurentima biješ na ravnoj nozi. Google i kompanija o kojoj se ovdje priča ne izbaciju GPL kod, niti ja to od njih očekujem (niti sam za njihov kod zainteresovan).

Citat:
degojsMada, dan kada ćeš sve aplikacije da koristiš preko mreže ipak je još prilično daleko - mnogo je primera gde je efikasnije koristiti snagu lokalnog, desktop, kompjutera.


Ja nijesam investirao u svoju opremu da bi ona postala thin client igračka, bar ne u skoroj budućnosti. Ne vjeruje mi se da ću ja ikad otići u mod u kome ću koristiti sve aplikacije preko mreže. Isto kao i Joel i ja volim svoje rich-client aplikacije, doduše vjerovatno ja mislim na potpuno drugi skup aplikacija :).

Kad se nešto zamislim, otpor tom modelu nije toliko vezan za to gdje su mi aplikacije (dovlači li ih mašina sa mreže prije nego što ih izvrši), već gdje su mi podaci.

Web-bazirane igračke imaju smisla sve dok sam ja spreman da moje podatke stavim na server, pa onda da imam koristi što mogu da ih dohvatim (i podatke i aplikaciju) gdje god da sam.

Medjutim, za sve one aplikacije gdje koristim podatke koje neko drugi generiše, taj model serverskih aplikacija samo tako radi.
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama28.10.2005. u 20:17 - pre 225 meseci
Citat:

Ne, as opposed to razviješ aplikaciju u okruženju koje MS ne kontroliše, gdje se sa konkurentima biješ na ravnoj nozi. Google i kompanija o kojoj se ovdje priča ne izbaciju GPL kod, niti ja to od njih očekujem (niti sam za njihov kod zainteresovan).


Kako ću to da sprečim da mi i Google i Microsoft i, kako već rekoh, bilo ko ako se namerači, kradu ideje ako pređem na to drugo okruženje (web)?

A ako jedan Google uzme da kopira moju ideju/web aplikaciju, kakve su mi šanse, s obzirom da će oni to možda da ponude i besplatno ili za mnogo manju cenu od moje?

Kako su tu stvari bolje?

Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama28.10.2005. u 22:23 - pre 225 meseci
Citat:
Kad se nešto zamislim, otpor tom modelu nije toliko vezan za to gdje su mi aplikacije (dovlači li ih mašina sa mreže prije nego što ih izvrši), već gdje su mi podaci.


Podaci mogu da se drže lokalno (bilo baš na radnoj stanici u slučaju kućnog korisnika, bilo na fajl serveru u slučaju firme), s tim da sama aplikacija dolazi sa servera (opet, bilo lokalnog servera ili van tvog okruženja, šta god ti se više isplati ili zbog nekog propisa, itd).

Ne vidim uopšte da podatke (kao ni aplikacije) moraš da držiš van svog okruženja, zašto bi? Pa niti jedna kompanija koja barata sa bilo kakvim "osetljivim" podacima verovatno ne bi tako lako pristala na to. A svi vole da svoje podatke smatraju osetljivim i verovatno su u pravu.

[Ovu poruku je menjao degojs dana 29.10.2005. u 07:31 GMT+1]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

Apatrid
Ottawa, ON

Član broj: 34944
Poruke: 471
*.freescale.com.



Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama31.10.2005. u 16:25 - pre 225 meseci
Citat:
degojs: Podaci mogu da se drže lokalno (bilo baš na radnoj stanici u slučaju kućnog korisnika, bilo na fajl serveru u slučaju firme), s tim da sama aplikacija dolazi sa servera (opet, bilo lokalnog servera ili van tvog okruženja, šta god ti se više isplati ili zbog nekog propisa, itd).


Mogu, degojs. Pitanje je koji model je meni kao nekakvom korisniku prihvatljiv sa stanovišta sigurnosti, a koji nije. Držanje aplikacije i podataka na lokalnom serveru ja uopšte ne računam u ovu priču. To spada u "trusted domen" (pod znacima navoda, "trusted" je koliko mi je jak firewall), ne prelazi se preko segmenata Interneta koji su nesigurni.

Ove godine se spremam da po prvi put radim porez preko web-a, to je prva aplikacija gdje ću ja podatke, koji su poprilično visoko kotirani na mojoj skali osjetljivosti, držati na lokalnoj mašini, a aplikacija će doći sa nekog servera.

Da nije što nije, jedini razlog zašto meni treba MS OS na mojoj mašini, ne bi bilo trika da ja fino ne kupim rich-client i radim to "starinski".
 
Odgovor na temu

degojs

Član broj: 4716
Poruke: 5096



+51 Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama31.10.2005. u 19:48 - pre 225 meseci
Čuj sad.. šta je osetljiva informacija, a šta nije i gde ću ih držati.. duga je priča.

A gde držimo pare, informacije o transakcijama za razne račune (CHQ, Visa, itd), razne kredite, zdravstveni karton, itd.. ? I to su meni poverljive i osetljive informacije pa ih ne držim isključivo kod kuće.

Ne znam za tebe, ali ja dobar deo ovog gore radim on-line: uvid u stanje i obavljene transakcije, plaćanje računa, itd.. I taksu sam ove godine poslao elektronski.

Znači, već koristim uveliko te servise.

Ne znam, ja nemam nekih većih problema da još više informacija držim online, kod proverenih firmi. A držao bih i kopiju na hard disku (ili, verovatnije, narezane na CD) kao backup - da mogu da pristupim podacima u slučaju da je servis nedostupan iz nekog razloga iz kategorije "Acts of God" ili prosto što zakon tako propisuje, da moram da imam svoju kopiju x godina.


[Ovu poruku je menjao degojs dana 01.11.2005. u 00:08 GMT+1]
Commercial-Free !!!
 
Odgovor na temu

Apatrid
Ottawa, ON

Član broj: 34944
Poruke: 471
*.cybersurf.com.



Profil

icon Re: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama01.11.2005. u 13:28 - pre 225 meseci
Citat:
degojs: A gde držimo pare, informacije o transakcijama za razne račune (CHQ, Visa, itd), razne kredite, zdravstveni karton, itd.. ? I to su meni poverljive i osetljive informacije pa ih ne držim isključivo kod kuće.


Ja nemam izbora, nije da mi je po volji što su te informacije postavljene na nekom serveru koji stoji negdje na Mreži i čeka da ga neko ishakuje.

Banka me nije pitala, otvorila svoju bazu da može da joj se priđe sa mreže i tu je kraj priče. Ne koristiti taj servis je lišavati sebe pogodnosti, ništa time ne može da se poveća sigurnost mojih podataka.

Jedino što čovjek može da odradi je da sam doprinese toj sigurnosti. Naprimjer, plaćaš račune tako što podigneš LiveCD, odeš direktno na bančin sajt, uloguješ se, odradiš i poslije toga resetuješ mašinu.

Vele da je dosta siguran način da se rade elektronske transakcije (mala šansa da ćeš za to kratko vrijeme pokupiti rootkit).

To ko nije gadljiv na OSS. Ja većinu ekipe oko sebe, čak i one koja nije ni za što drugo do Windows, navukoh na takvo korišćenje Linux-a sa LiveCD-a.
 
Odgovor na temu

[es] :: Advocacy :: Problemi sa Microsoft-ovim zakrpama

Strane: 1 2

[ Pregleda: 5358 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.