Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Poterbna pomoc oko ispune(dampiranja) kutija

[es] :: Elektronika :: Audio-elektronika :: Poterbna pomoc oko ispune(dampiranja) kutija

[ Pregleda: 5006 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dejan_Ca
radim u kanalu
tu sam

Član broj: 67135
Poruke: 36
*.dialup.sezampro.yu.

Sajt: www.ludilo.org


Profil

icon Poterbna pomoc oko ispune(dampiranja) kutija09.09.2005. u 01:59 - pre 226 meseci
Pozdrav svima!Imam dve kompresione kutije koje planiram da ispunim sundjerom,ali ne znam kako to da izvedem.Ne znam kuda se postavlja damping materijal,niti znam koliko mi ga je potrebno.Rec je o SAl SRP 4050 driverima na 8 Ohm-a,imaju nekih 150-ak W,a kutija je od 80 L zapremine.Svaka pomoc bi mi dobrodosla,ako treba jos nesto da navedem oko kutija recite posto sam amater i ne znam sta bi vam jos koristilo od podataka.Hvala unapred...
 
Odgovor na temu

stefan123
Stefan Mihailovic
Podgorica

Član broj: 61191
Poruke: 465
*.crnagora.net.

Sajt: www.monte-audio.com


Profil

icon Re: Poterbna pomoc oko ispune(dampiranja) kutija09.09.2005. u 18:09 - pre 226 meseci
Pa to se ne zna tacno.Moras da probavas dok ne dodjes do najboljeg ali stavi na sve strane osim prednje i bice dobro.Sundjer zalijepi da nebi padao.Kad zavrsis kazi kako se cuje taj SRP.

Pozdrav.
www.monte-audio.com - Prvi crnogorski Audio forum
 
Odgovor na temu

Dejan_Ca
radim u kanalu
tu sam

Član broj: 67135
Poruke: 36
*.dialup.sezampro.yu.

Sajt: www.ludilo.org


Profil

icon Re: Poterbna pomoc oko ispune(dampiranja) kutija10.09.2005. u 12:28 - pre 226 meseci
Uradio sam kako si mi rekao,znaci sundjer debljine 3cm sam stavio na sve strane sem prednje i zalepio ga.Sto se tice rada same kutije nisam bas preterano osetio veliku razliku u zvuku sa sundjerom u odnosu na kutiju bez sundjera,mada ipak ima razlike na vecoj snazi,ali sam ipak i vise nego zdovoljan!!!

Hvala!Pozdravvvvvv
 
Odgovor na temu