Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

C++ posao zapocet u VS 6.0, nastaviti u VS .NET-u ?

[es] :: C/C++ programiranje :: C/C++ za početnike :: C++ posao zapocet u VS 6.0, nastaviti u VS .NET-u ?

[ Pregleda: 2928 | Odgovora: 3 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gdjuric
Goran Djuric
Sabac

Član broj: 66464
Poruke: 32
*.gromnet.net.

Sajt: www.amalteja.co.yu


Profil

icon C++ posao zapocet u VS 6.0, nastaviti u VS .NET-u ?01.09.2005. u 00:49 - pre 227 meseci
Iskusan sam programer (cobol, pascal, clipper, i donekle c#) ali ne bas u c++ svetu, imam sledeci problem ...

Ljudi su odradili dobar deo posla na OCX komponenti za manipulaciju grafickim fajlom, nesto kao MS Paint ali u obliku C++ komponente. Sve to su radili u VS 6.0, ja bih trebao da nastavim rad na tome sa novim funkcionalnostima ...

Na stranu frku sa razumevanjem uradjenog koda, ubrzanim ucenjem C++ i COM tehnologije, pitanje koje je prvo : Da li mogu da koristim VS .NET za to ili moram instalirati VS 6.0 (98. ?) i da li je moguca njihova koegzistencija na istoj masini. Koji OS da stavim, trenutno je win XP...

Unapred veoma zahvalan ...
 
Odgovor na temu

tosa
上海, 中国

Član broj: 1811
Poruke: 1342
*.ubisoft.com.cn.

ICQ: 14293955
Sajt: https://github.com/milost..


+48 Profil

icon Re: C++ posao zapocet u VS 6.0, nastaviti u VS .NET-u ?01.09.2005. u 09:01 - pre 227 meseci
WinXP je skroz ok, VS6 i VS.NET rade na istoj masini bez problema.
Sto se tice VC6 projekta, mozes ga veoma lako konvertovati u VS.NET - samo ga
otvoris, sve sam radi ;)
 
Odgovor na temu

Dragi Tata
Malo ispod Kanade

Član broj: 1958
Poruke: 3906
*.bowneglobal.com.



+6 Profil

icon Re: C++ posao zapocet u VS 6.0, nastaviti u VS .NET-u ?01.09.2005. u 13:25 - pre 227 meseci
Citat:
tosa: Sto se tice VC6 projekta, mozes ga veoma lako konvertovati u VS.NET - samo ga
otvoris, sve sam radi ;)