Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako se sada otvara Agencija?

[es] :: Vodič za posao :: Kako se sada otvara Agencija?
(TOP topic, by Davor Vlajkovic)
Strane: << < .. 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 86535 | Odgovora: 523 ]

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 7742
*.ubbad.co.yu.

Sajt: www.pcteldoo.co.yu


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.08.2007. u 07:56
Citat:
vlador: previse mi je nelogicno (cak i za ovu drzavu) da klepaju porez na osnovu prihoda a da ih pri tom ne zanimaju troskovi poslovanja. To bi u najmanju meru bilo neozbiljno.

Ne, ne postoji propis koji bilo koga sprecava da obracunava troskove. Svako moze da se prijavi za knjigovodstvo, a pausalno oporezivanje je samo specijalna situacija namenjena onima kojima bi vodjenje knjiga bilo skuplje od poreske ustede. Naprimer, troskovi su 300 EUR-a, to donosi poresku ustedu od 30 EUR-a, a vodjenje knjiga kosta 100 EUR-a, kad se saberes na gubitku si 70 EUR-a u slucaju da hoces da ti se obracunavaju troskovi. Ne znam bas potpuno pouzdano kako se obracunava konacni pausalni porez, mislim da se odbijaju prosecni troskovi za tu delatnost, a onog ko ima nadprosecne troskove bas niko ne sprecava da vodi knjige.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
28.08.2007. u 07:56 

inodius

Član broj: 87812
Poruke: 143
89.216.196.*



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?28.08.2007. u 21:53
Citat:
vlador: Hm... Nisam siguran da si u pravu: u jednom od prethodnih postova si stavio citat da je osnovica za oporezivanje prosecna mesecna zarada uz modifikatore u zavisnosti od delatnosti, lokacije i slicno, ali nigde se ne navodi da zavisi od prihoda (osim da moraju biti manji od propisanih 2 mil, uskoro 3 ili 4). To se slaze sa onim sto sam ranije znao. Osim toga, previse mi je nelogicno (cak i za ovu drzavu) da klepaju porez na osnovu prihoda a da ih pri tom ne zanimaju troskovi poslovanja. To bi u najmanju meru bilo neozbiljno.

Da, upravo tako moram da se slozim da pctel nije u pravu. Pausalni porez se placa po resenju u fiksnom mesecnom iznosu i nema nikakvog dodatnog placanja na osnovu prihoda u KPO knjizi. Samo moze sledece godine da bude povecan pausalni porez, ali se nista ne doplacuje retroaktivno za prethodnu godinu.
28.08.2007. u 21:53 

Spanta

Član broj: 86005
Poruke: 160
*.madnet.co.yu.

Sajt: www.laptoptestovi.com


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?29.08.2007. u 10:52
Ako se polazna osnovica za utvrdjivanje pausalnog poreza utvrdjuje na osnovu pripadanja odredjenoj grupi, a dozvoljeno je obavljanje raznih delatnosti, a ne samo preovladjujuce, sta me sprecava da se prijavim kao frizer (druga grupa) a da radim nesto drugo (iz trece grupe recimo)? Je li to kaznjivo i moze li mi neko naknadno povecati porez?
http://www.laptoptestovi.com SVE o laptopovima. Detaljni uporedni i pojedinacni testovi. Vodic za kupovinu.
29.08.2007. u 10:52 

flylord
Ilić Aleksandar
Freedomia (vlasnik)
Nis/Uzice

Tehnički konsultant
Član broj: 2954
Poruke: 3387
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: flylord@elitesecurity.org
ICQ: 4849714
Sajt: blog.itseminar.org


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?29.08.2007. u 18:54
Imam i ja jedno pitanje, a vezano za limit za pausalce. Ja sam negde davno procitao da je godisnji limit za pausalce 3mil RSD od 01.01.2007 , dok mi neki tvrde da je 2mil.
Mada me daleko vise zanima, gde se ovakve stvari mogu procitati.

Drugo pitanje je za koji vremenski period vazi ovaj limit. Za kalendarsku godinu ili za period od godinu dana?
hvala
29.08.2007. u 18:54 

pipsi

Član broj: 109012
Poruke: 194
*.kovnet.co.yu.

ICQ: 390566111


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?30.08.2007. u 09:01
http://www.elitesecurity.org/t...limit-za-male-obveznike-Dinara

Od nove godine važi period kalendarske godine.
Agencija za vođenje poslovnih knjiga "KMV"
30.08.2007. u 09:01 

Radanko
Radanko Jerinic
Beograd

Član broj: 49174
Poruke: 317
*.dial.scnet.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?03.09.2007. u 12:40
Ako imam agenciju na svoje ime, da li se mogu zaposliti i u drugom preduzecu?
Tacnije imam u planu da otvorim agenciju, ali obzirom da sam zavrsio fakultet i ako mi se ukaze neko dobro radno mesto u struci da li se mogu zaposliti?
Pozdrav!
03.09.2007. u 12:40 

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 7742
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.pcteldoo.co.yu


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?03.09.2007. u 18:29
@Radanko
Da.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
03.09.2007. u 18:29 

MilosBGRD1969
Beograd

Član broj: 63956
Poruke: 68
*.adsl-2.sezampro.yu.

Sajt: www.linkedin.com/in/milos..


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?03.09.2007. u 20:06
Citat:
Ako imam agenciju na svoje ime, da li se mogu zaposliti i u drugom preduzecu?
Tacnije imam u planu da otvorim agenciju, ali obzirom da sam zavrsio fakultet i ako mi se ukaze neko dobro radno mesto u struci da li se mogu zaposliti?


Da, znam provereno - moja supruga je vlasnik agencije a istovremeno radi u drzavnoj firmi i nema nikakvih problema, dosta njenih kolega isto imaju agencije ... to je po zakonu dozvoljeno.

E, sad: Zasto ja nisam vlasnik agencije kada te poslove radim ja a ne ona?

Pa jednostavno - ja radim u privatnoj firmi i nisam bio siguran kako ce poslodavac reagovati na cinjenicu da ja eto imam i agenciju... nisam hteo da proveravam... a u drzavnoj firmi nikoga to ne interesuje...

Mozda da se javi neko ko radi u privatnoj firmi i ima agenciju....

Pozdrav !!!
03.09.2007. u 20:06 

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 7742
*.dynamic.sbb.co.yu.

Sajt: www.pcteldoo.co.yu


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?03.09.2007. u 22:37
Da, to sam zaboravio da kazem, po zakonu o radu ne smes da obavljas istu delatnost privatno kao sto je ona koju obavljas gde si zaposlen. Ako to zasmeta poslodavcu, moze da te tuzi i dobije veliku odstetu, a mozda je predvidjena i neka kazna za drzavu, nisam siguran. Bilo sta drugo da radis sto nema veze sa zaposlenjem, to nije zabranjeno.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
03.09.2007. u 22:37 

Radanko
Radanko Jerinic
Beograd

Član broj: 49174
Poruke: 317
*.dial.scnet.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 09:42
Hvala na odgovorima!
Jos nesto, ja sam trenutno na zavodu za posljavanje I mislio sam da se skinem sa biroa i osnujem svoju agenciju, s’tim sto bih samim tim dobio od zavoda valjda 150000 dinara I nemogucnos da se vratim na zavod pre 2 godine
Zanima me sledece:
1. da li mogu da otvorim agenciju u Sjenici gde sam trenutno I gde sam rodjen, a da radim u drugom gradu, tacnije u Sjenici da otvorim butik,a u N.Sadu da otvorim racunarsku opremu? Da li mogu da se bavim sa dve delatnosti u okviru jedne agencije?
2. Da li to mogu registrovati na kucu ako nije legalizovana? Ima li neko dobro resenje oko toga posto nemam svoj local?
3. Rekli ste da se mogu zaposliti u svojoj struci iako sam otvorio agenciju? Da li dosada navedeno menja uslove?
4. da li mogu odmah da biram system PDV , koji je Vas savet?
5. ako uzmem system Pdv-a, da li racunovodja moze biti iz Sjenice ili moram imati jos jednog u N.Sadu?
04.09.2007. u 09:42 

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 7742
*.ubbad.co.yu.

Sajt: www.pcteldoo.co.yu


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 10:23
Citat:
Radanko: 1.da li mogu da otvorim agenciju u Sjenici gde sam trenutno I gde sam rodjen, a da radim u drugom gradu, tacnije u Sjenici da otvorim butik,a u N.Sadu da otvorim racunarsku opremu?

U principu je izvodljivo, ali ne vidim razlog zasto bi sebe maltretirao time. Ako si mislio da uzmes neke pare od drzave, treba da ti bude jasno da ce agencija za 2 godine kostati mnogo vise nego sto ce ti drzava dati. O vremenu i nervima da i ne govorimo.
Drugo, drzava u principu i ne daje pare za trgovinske delatnosti, vec za neku proizvodnju, stare zanate, supstituciju uvoza itd. Trece, kad se raspitujes onda sve moze, "samo vi registrujte i pocnite da radite a mi cemo vam vec uplatiti..." a kad registrujes i pocnes da radis onda "zao nam je, za vasu delatnost za sada nemamo predvidjenih sredstava".

Da ne sirim pricu - ako ce agencije da donose dovoljno para i za tebe i za drzavu, mozes ih registrovati i 100, nema ogranicenja. Ako se otvaraju tek onako, onda je i jedna previse.

Citat:
Da li mogu da se bavim sa dve delatnosti u okviru jedne agencije?

Da. Moras da se informises ako je za neke delatnosti potrebno ispuniti neke specijalne uslove.

Citat:
2.Da li to mogu registrovati na kucu ako nije legalizovana? Ima li neko dobro resenje oko toga posto nemam svoj local?

Moze. Dovoljno je da kuca ima vlasnika i da agencija sa njim ima potpisan akt o koriscenju.

Citat:
3.Rekli ste da se mogu zaposliti u svojoj struci iako sam otvorio agenciju? Da li dosada navedeno menja uslove?

Da, ali ako hoces po zakonu onda nemoj da u agenciji obavljati delatnosti iz svoje struke vec samo neke druge delatnosti.

Citat:
4.da li mogu odmah da biram system PDV , koji je Vas savet?

Za usluge je u principu dobro izbeci PDV sistem, za trgovinu treba odmah uci u sistem. za svaki konkretan slucaj treba izracunati sta ti se isplati.

Citat:
5.ako uzmem system Pdv-a, da li racunovodja moze biti iz Sjenice ili moram imati jos jednog u N.Sadu?

Nema nikakvih ogranicenja o tome, jedino si ti u prekrsaju ako nisi u mogucnosti da redovno dostavljas dokumentaciju na knjizenje.
Boze,
daj mi smirenost da prihvatim ono sto ne mogu da promenim,
hrabrosti da promenim ono sto mogu
i mudrosti da to dvoje razlikujem.
04.09.2007. u 10:23 

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1571
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.clickersoftware.com


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 10:55
Samo mala korekcija tj. razjasnjenje za
Citat:
pctel: Da ne sirim pricu - ako ce agencije da donose dovoljno para i za tebe i za drzavu, mozes ih registrovati i 100, nema ogranicenja.


Jedno lice moze otvoriti samo jednu jedinu radnju!

P.S. Ne treba ti nikakav akt o koristenju kuce, mozes slobodno registrovati agenciju na kucu bez ikakvih dodatnih uslova (ako pricamo o delatnosti koja ne trazi posebne uslove, tj delatnosti za koje nije potreban poseban poslovni prostor - postoji pravilnik gde su navedene te delatnosti), ali vodi racuna da ispunis obaveze o pravilnom i obaveznom isticanju table.
vidi GoranVucicevic #28045

www.clickersoftware.com
04.09.2007. u 10:55 

Radanko
Radanko Jerinic
Beograd

Član broj: 49174
Poruke: 317
*.dial.scnet.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 12:41
Citat:
goranvuc:Jedno lice moze otvoriti samo jednu jedinu radnju!



Ovo se prkosi sa svim sto je do sada ovde pisalo koliko se ja secam!
Gde mogu videti pravilnik delatnosti za koje nije ( jeste) potreban poseban poslovni prostor?
Ako registrujem agenciju na kucu, zasto ne bih mogao da iznajmim lokal gde bih robu i prodavao, kuca neka bude skladiste (magacin)?
Ovo bih pre svega uradio zato sto ako bih na primer promenio lokal ne bih morao da se petljam oko promene adrese agencije, vec da to uvek bude kuca!
04.09.2007. u 12:41 

Radanko
Radanko Jerinic
Beograd

Član broj: 49174
Poruke: 317
*.dial.scnet.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 12:56
Citat:
pctel:  Ako si mislio da uzmes neke pare od drzave, treba da ti bude jasno da ce agencija za 2 godine kostati mnogo vise nego sto ce ti drzava dati. O vremenu i nervima da i ne govorimo.
Drugo, drzava u principu i ne daje pare za trgovinske delatnosti, vec za neku proizvodnju, stare zanate, supstituciju uvoza itd. Trece, kad se raspitujes onda sve moze, "samo vi registrujte i pocnite da radite a mi cemo vam vec uplatiti..." a kad registrujes i pocnes da radis onda "zao nam je, za vasu delatnost za sada nemamo predvidjenih sredstava"..

Nisam razmisljao o tome kako bih samo uzeo pare od drzave, vec o tome kad imam (ako imam) pravo zasto bih ih drzavi i ostavio :)
04.09.2007. u 12:56 

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1571
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.clickersoftware.com


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 13:33
Mozda ne bi bilo lose (ponavljam kao i jos neki po n-ti put) da kada nekom padne na pamet neko pitanje vezano za ovu temu prvo detaljno procita prethodne 22 stranice, jer je u principu sve vec receno.

Prethodno takodje procitati Zakon o privrednim društvima i Zakon o preduzetnicima, kao i Zakon o PDV-u i Zakon o fiskalizaciji.
Ja znam da je lakse doci ovde kao da si pao sa Marsa i bubnuti pitanje, ali onda cemo se uvek vracati na iznenadjenja tipa "Otkud ti to da lice moze imati samo jednu radnju?" i sl.

Ako zelis da se bavis samostalnom delatnoscu, onda treba da naucis da nista neces dobiti "na tacni", upoznaj zakone i pravilnike svoje drzave, najlakse se prave greske na samom pocetku i one su obicno i najskuplje.

Mislim da je stvarno sve receno na ovu temu, da je dato puno linkova i prakticnih odgovora u prethodne 22 stranice, vredi ih detaljno procitati, pa onda ovde postaviti pitanje ako na njega nisi nasao odgovor na prethodnim stranicama, a ako te odredjeni komentari zbunjuju dati i linkove na njih, pa da ih razjasnimo - ovako ...

P.S.

Sad mi pade na pamet da se mozda ne razumemo oko termina. Kada kazem da jedno lice moze da otvori samo 1 radnju mislim naravno da ta radnja moze imati neogranicen broj poslovnih jedinica u svim opstinama u Srbiji, ali one treba da se registruju, tj da se dopuni registracija u APR za svaku od njih, a sve pripadaju toj jednoj radnji, tj. ti kao preduzetnik si vlasnik te radnje sa "gomilom" poslovnih jedinica i za poslovanje svoje radnje odgovaras svojom licnom imovinom. Stvar je u sustini oblika privrednog drustva tipa "radnja", jer je po novom bukvalno "radnja - to sam ja" a niko od nas ne moze da se multiplicira u vise komada

[Ovu poruku je menjao goranvuc dana 04.09.2007. u 15:01 GMT+1]
vidi GoranVucicevic #28045

www.clickersoftware.com
04.09.2007. u 13:33 

kundak
Zika Mikic

Član broj: 34951
Poruke: 120
..super.turbo.adsl.beotel.net.

ICQ: 158
Sajt: www.lo.net


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 13:43
Supruga mi radi u Poreskoj upravi i nema pravo niko iz porodice niti bližih članova familije da ima registrovanu firmu. Glupost neviđena, da ja sutra dobijem otkaz u mojoj firmi mogli bi crći od gladi kolika joj je plata. Toliko bi dobila i da peče pljeskavice u nekoj trafici. Kako je moguće da neko donese tako glup zakon (Zakon o radu u državnim organima) koji nema nikakvu niti preventivnu meru niti sanira bilo šta.

Zika kundak
04.09.2007. u 13:43 

goranvuc
Goran Vucicevic
Novi Sad

Član broj: 4934
Poruke: 1571
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.clickersoftware.com


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 13:55
Za ovo nisam znao, stvarno je bezveze ako se to bezuslovno odnosi na sve radnike Uprave, valjda je to trebalo da se odnosi samo na odgovornije funkcije u upravi, a ne na sve radnike?
vidi GoranVucicevic #28045

www.clickersoftware.com
04.09.2007. u 13:55 

kundak
Zika Mikic

Član broj: 34951
Poruke: 120
..super.turbo.adsl.beotel.net.

ICQ: 158
Sajt: www.lo.net


Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 14:16
Pa i rekli su im da niko ne sme da ima firmu. Imao bi još što šta da kažem ovim povodom ali bolje da ćutim. U principu od drveta se ne vidi šuma.

Zakon o državnim službenicima


Zabrana osnivanja privrednih društava i javnih službi
Član 27.
Državni službenik ne sme da osnuje privredno društvo, javnu službu, niti da se bavi preduzetništvom.
Na prenos upravljačkih prava u privrednom subjektu na drugo lice primenjuju se propisi kojima se uređuje sprečavanje sukoba interesa pri vršenju javnih funkcija.
Državni službenik dužan je da podatke o licu na koje je preneo upravljačka prava i dokaze o njihovom prenosu dostavi rukovodiocu, a državni službenik koji je na položaju  Republičkom odboru za rešavanje o sukobu interesa.

Zika kundak
04.09.2007. u 14:16 

Radanko
Radanko Jerinic
Beograd

Član broj: 49174
Poruke: 317
*.dial.scnet.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?04.09.2007. u 19:10
Nismo se razumeli oko termina!
Pozdrav!!!
04.09.2007. u 19:10 

anakin14
Milosevic Dejan
Kragujevac

Član broj: 73683
Poruke: 448
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Kako se sada otvara Agencija?12.09.2007. u 20:52
Pozdrav. Imam par pitanja, ako neko zna da mi pomogne:

1) Koliko dugo po zatvaranju radnje - brisanja iz pdv-a i brisanja iz APR-a treba cuvati svu papirologiju i treba li ocekivati poreske i finansiske inspektore da dolaze kuci (posto je firma zatvorena i iseljena iz lokala,a papirologija je sada u privatnim prostorijama) ,sa obzirom da do sada nisu bili u doticnoj firmi.

2) Sa obzirom da vise nije potrebna licenca za otvaranje knjigovodstvene agencije,interesuje me par pitanja o mogucnosti otvaranja iste:
1)da li softver (pocev od samog windowsa) mora biti legalan? da li ako ja napisem program za prosto knjigovodstvo moram koristiti legalan alat za programiranje, i da li ako imam reference u excelu i accesu moram imati i legalan office? Moje interesovanje je vodjenje prostog knjigovodstva par ugostiteljskih objekata koji su knjigasi, i gde bi se mogao najvise raspitati oko akontacionih prijava za porez, oko poreza na zakup,doprinosa za radnike...

3)Gde se moze vise raspitati o povoljnostima koje daje drzava - tipa cuo sam da ako skinete sa biroa x radnika placate pola doprinosa x godina itd, i prilikom zavrsnog racuna , cuo sam da mnoge knjigovodstvne agencije ne prijavljuju svojim klijentima sve mogucnosti odbijanja poreza ( ne mislim na pdv, nego na porez na dobit,na dohodak gradjana, doprinose itd) zbog komplikovane dokumentacije koja treba da se salje u poresku upravu. Da li je ovo istina ili su gluposti?
12.09.2007. u 20:52 

[es] :: Vodič za posao :: Kako se sada otvara Agencija?
(TOP topic, by Davor Vlajkovic)
Strane: << < .. 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 86535 | Odgovora: 523 ]

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.