Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

2 kompa, Konekcija postoji ali nema protoka, bilo kakva pomoc !!! Zmajevi gde ste?

[es] :: Windows mreže :: 2 kompa, Konekcija postoji ali nema protoka, bilo kakva pomoc !!! Zmajevi gde ste?

[ Pregleda: 2237 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

drudo
Dr. Udo Brinkman
Beograd

Član broj: 14865
Poruke: 5
212.200.124.*



Profil

icon 2 kompa, Konekcija postoji ali nema protoka, bilo kakva pomoc !!! Zmajevi gde ste?02.03.2004. u 02:53 - pre 245 meseci
Ovako stoje stvari, s obzirom da sam totalni pocetnik u sferi mreza nekome ce ovo biti extremno glupo pitanje ali ga molim da mi ipak pomogne, elem

Dakle
Povezao sam 2 kompa Crossover kablom koji mi je napravljen u Mikroracunarima tako da sam za sada otklonio sumnju sa njih (mada ne iskljucujem)
Oba kompa su pod XP-om , razlicite su kartice ali obe pordzavaju 10/100Mbs
dakle, xp ih je relativno lako detektovao, sam je napravio konekciju i ja sam rucno podesio IP adrese 10.0.0.1 i 10.0.0.2 sa maskama 255.255.255.0 (naravno ocekujem prozivku ali koliko sam sam iscackao po forumima i ovo bi trebalo da drzi vodu) podesio sam na oba kompa da pripadaju ustoj Workgrupi i sherovao par foldela. Toliko od mene i mojeg poznavanja.

Gde skripi. naranvno po paljenju oba kompa pojave se u treju monitorcici (100 Mbs) ali tu je kraj.protoka nema, ping ne radi sto bi u mojoj interpretaciji znacilo da se ne njuse kompovi.

Sta bi bilo pitanje? Da li sam negde do sada pogresio, sta jos treba da se uradi i najbitniji detalj
-kabl je dugacak 8 m ali prolazi kroz spoljni deo kuce(znaci temperaturne promene itekako postoje). Da li to smeta, tj da li je to glavni razlog problema i u tom slucaju kako uopste podesiti da mreza radi ikako i na 10Mbs(to jos nisam iscackako kako)

Hvala na razumevanju i potrosenom vremenu na citanje ove ne bas interesantne poruke
Bad Mother Fucker
 
Odgovor na temu

Shku

Član broj: 22340