Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Moj prvi sajt (kao i css/javascript poligon za ucenje)

[es] :: Web dizajn i CSS :: Kritike :: Moj prvi sajt (kao i css/javascript poligon za ucenje)

[ Pregleda: 3556 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Bope

Član broj: 62233
Poruke: 291
85.222.167.*

Sajt: www.shortsms.me


+4 Profil

icon Moj prvi sajt (kao i css/javascript poligon za ucenje)29.12.2010. u 01:11 - pre 161 meseci
Evo, napravih i ja jednog css/ajax/php Frankenstajna :) Moj prvi sajt, uradjen od nule, bez ikakvih template-a i sl. Voleo bih da cujem Vase kritike i predloge. Znam da sajt nije lepotan, ali ipak, prvi je, a ja sam programer a ne dizajner ;)

www.rssmagnet.net
 
Odgovor na temu

SStudio

Član broj: 254071
Poruke: 586



+308 Profil

icon Re: Moj prvi sajt (kao i css/javascript poligon za ucenje)29.12.2010. u 02:04 - pre 161 meseci
Zdravo

Vraćanje na prethodnu stranu pritiskom na back dugme u browseru ne radi.
Na stranu za izbor jezika nema teorije da se vratim, link početna me samo vodi na jednu te istu stranu.
Ako već ima izbor jezika onda neka strane na tom jeziku budu prevedene skroz.
Kada smanjim prozor ffoxa na manje od cele radne površine, desni deo gde idu prijavljeni linkovi scrola stranu u beskonacnost po vertikali, probaj videćeš.
I za boga miloga skloni ono čudo kliknite ovde za logovanje i registraciju ubija u mozak ovim skakanjem levo desno.
Kada imas cekic sve ti lici na ekser
Simplicity is the ultimate sophistication.
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1243



+442 Profil

icon Re: Moj prvi sajt (kao i css/javascript poligon za ucenje)29.12.2010. u 10:27 - pre 161 meseci
To za registraciju je valjda zamišljeno kao igra: moraš da ga juriš da ga ubodeš da bi se registrovao
"Nadam se da će aktuelna vlast, kada se sve ovo završi imati pošteno i fer suđenje."
 
Odgovor na temu

Bope

Član broj: 62233
Poruke: 291
*.adsl.verat.net.