Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?

[es] :: Windows desktop :: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?

[ Pregleda: 3682 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 04:07 - pre 176 meseci
Da li neko zna spisak minimalnog broja fontova koji je neophodan za rad Windowsa XP SP3? Ili ima link na stranicu sa takvim spiskom?

Pod tim mislim ne samo na fontove koji su neophodni XP-u da se uspješno podigne nego i fontove koji služe za prikaz Internet stranica, prikaz sučelja Windowsa i aplikacija, itd. Ne želim da obrišem nešto pa da nakon toga otkrijem da su mi sučelja programa i stranice prikazane nekim ružnim čupavim slovima.

Konkretno, imam taj problem da mi je sistem usporio zbog GIGANTSKOG broja instaliranih fontova a ja više ne znam šta je bezbjedno za obrisati, a šta ne. Uglavnom, smanjenje broja fontova se ionako preporučuje za ubrzavanje.

[Ovu poruku je menjao R A V E N dana 15.09.2009. u 08:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Windows XP]?15.09.2009. u 06:24 - pre 176 meseci
FontFrenzy 1.5 Build 152 - besplatan.

Od 243 fonta do njih 53.

E sad, bilo bi zanimljivo vidjeti da li se i neki od ovih preostalih fontova smiju obrisati.

[Ovu poruku je menjao R A V E N dana 15.09.2009. u 08:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
93.87.186.*



+21 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 08:42 - pre 176 meseci
MS Windows® XP SP2 spisak fontova na instalacionom CD-u
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 08:42 - pre 176 meseci
Hvala.

Ali, ako se zbilja i instaliraju svi ti fontovi, oni ne idu svi u specijalni Fonts direktorij. Plus, to su imena datoteka, a Windowsi prikazuju službena imena fontova.

Evo spiska fontova koji dolaze sa nekoliko verzija Windowsa: http://www.kayskreations.net/fonts/fonttb.html

Čudno, FontFrenzy je kod mene prvo nakon brisanja pokazivao 54 fonta, a sada 57.
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
93.86.80.*



+21 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 10:58 - pre 176 meseci
Citat:
R A V E N:... Ali, ako se zbilja i instaliraju svi ti fontovi, oni ne idu svi u specijalni Fonts direktorij...

???
Kod instalacije fontova postoji opcija, koju treba potvrditi: "Copy all fonts to Windows Fonts folder" (ili tako već nekako na XP-u), ako se ova opcija ne potvrdi onda se samo kopiraju prečice... (zaostavština još od prastarog Windows 3.11)
U Windows 7 ceo postupak instalacije je nešto drugačiji, kao i postavke za instalaciju


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

93 Stefan
Stefan 93

Član broj: 208278
Poruke: 624
*.dynamic.sbb.rs.



+13 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 11:04 - pre 176 meseci
Da li fontovi mogu stvarno da uspore sistem ili je to nešto neprimetno? Nikada nigde nisam čuo tako nešto...
Da li je uopšte sigurno da se brišu oni? Ja na 7 imam tu 345MB i 458 datoteka (kad idem na svojstva tog foldera) ili 138 kad uđem u taj folder i označim sve, tako da ne znam šta je ustvari tačno. Uključeno mi je da se pokazuju sakriveni fajlovi.
Da li ste vas dvojica primetili nešto čudno posle brisanja?
Izvinjavam se svima koje sam razgnevio svojim pisanjima. Trudiću se da se popravim.
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 17:24 - pre 176 meseci
Ne mogu da se nešto sjetim da postoji ta opcija pri instaliranju Windowsa XP, Catch22.

A to za brzinu piše na Internetu, mada iskreno nisam primjetio neko ubrzanje. Čak i ako usporava, to se neće primjetiti na kompjuteru gigantskih performansi. Npr. na mojih 256 MB RAM-a Firefox očajno sporo radi, a Opera sasvim solidno. Da je riječ o 2 GB RAM-a, brzina u radu oba programa bi sa stanovišta korisnika bila ista.

Stefan93, mislim da nije sigurno da brišeš fontove koji dolaze sa Windowsima, to sam i pitao gore. A to što u tvom Fonts direktoriju izgleda da ima više nego što vidiš je vjerovarno zato što Windowsi neke ultra-važne datoteke čuvaju u obliku font formata - mislim da je riječ o nekim elementima za iscrtavanje GUI-a - pa su zato duboko sakrivene.

Npr. kod mene FontFrenzy pokazuje 53 fonta, a u Fonts direktoriju ima 63 datoteke. Dakle, najvjerovatnije nisu u pitanju sve klasične font datoteke.

Nisam primjetio nikavih problema poslije brisanja, ali ovaj ti je programičić prvenstveno za XP/Vistu.

[Ovu poruku je menjao R A V E N dana 15.09.2009. u 18:49 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Milos911
Serbia

Član broj: 219127
Poruke: 1230
*.telenor.co.yu.



+303 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 17:35 - pre 176 meseci
Brzina se primecuje pri startovanju programa koji prilikom pokretanja ucitavaju sve fontove...
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 18:48 - pre 176 meseci
Da, to je najverovatnije, kada se otvara padajući meni za odabir fonta.
 
Odgovor na temu

93 Stefan
Stefan 93

Član broj: 208278
Poruke: 624
*.dynamic.sbb.rs.



+13 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 19:01 - pre 176 meseci
Citat:
R A V E N: ali ovaj ti je programičić prvenstveno za XP/Vistu.

Pa valjda (skoro) sve što radi na Visti radi i na 7? A ipak ako se ti programi brže pokreću što ne bih barem probao?
Izvinjavam se svima koje sam razgnevio svojim pisanjima. Trudiću se da se popravim.
 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.45

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?15.09.2009. u 20:20 - pre 176 meseci
Ovo ti je isključivo ako si ti instalirao neki veliki broj raznih fontova. Ako si ih instalirao 2, 3 možeš to i ručno obrisati.

Meni je palo na pamet ovo: uz 7 su možda došli neki dodatni fontovi, osim onih kakvi su na Visti/XP. Program je prilagođen da radi za samo ova dva operativna sitema i možda ima neki interni spisak koji provjerava da li da briše fontove ili ne.

Sad, on će detektovati te dodatne 7 fontove kojih nema na spisku i možda će ih obrisati.
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
79.101.85.*



+21 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?16.09.2009. u 08:23 - pre 176 meseci
Citat:
R A V E N: Ne mogu da se nešto sjetim da postoji ta opcija pri instaliranju Windowsa XP, Catch22.



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

iMiki
Milorad Latovljev
Beograd

Član broj: 68615
Poruke: 651
*.publikum.co.yu.



Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?16.09.2009. u 10:28 - pre 176 meseci
XP

Svi fontovi se mogu obrisati (rucno).

Posle restarta XP ce uraditi ristor fontova na stanje prilikom instalacije sistema.
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
93.86.190.*



+21 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?16.09.2009. u 19:18 - pre 176 meseci
^ ????!!!! Ne bih rekao da ovo spada u dobre (dobronamerne) savete!?!


 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.44

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?07.10.2009. u 21:45 - pre 176 meseci
Slažem se. To će možda raditi ako je aktiviran System Restore, koji je obično isključen kod informatički potkovanijih korisnika.

Catch 22, kako si lansirao taj dijalog gore? Odem u Fonts direktorij i...?
 
Odgovor na temu

Catch 22

Član broj: 148083
Poruke: 6176
79.101.157.*



+21 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?07.10.2009. u 23:48 - pre 176 meseci
^ Ma neee, ne odeš... nego:
Control Panel / Fonts / File / Install New Fonts

PS
Sudeći po ovom komentaru:
Citat:
R A V E N: ... ako je aktiviran System Restore, koji je obično isključen kod informatički potkovanijih korisnika.

izgleda da ne spadam u navedenu kategoriju "informatički potkovanijih korisnika".

 
Odgovor na temu

R A V E N
Mirza Beglerović Raven
Tuzla

Član broj: 36142
Poruke: 1629
91.191.8.44

Sajt: NietzscheSource.Org


+101 Profil

icon Re: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?08.10.2009. u 00:07 - pre 176 meseci
Rekoh "obično", što znači da nisu svi.

Evo kako kod mene izgleda taj dijalog:



Ali nije ni bitno, ja sam sa specijalnim programom brisao neke Windows komponente, pa zato možda ne radi. Kad malo bolje razmislim, ime tih komponenata je vjerovatno Windows 3.1 Legacy Files, jer taj dijalog izgleda kao onaj prastari sa Windowsa 3.1.
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

[es] :: Windows desktop :: Brisanje svih fontova osim onih osnovnih - [Vista/Windows XP]?

[ Pregleda: 3682 | Odgovora: 16 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.