Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

eVB i VB.net programiranje za windows mobile operativne sisteme

[es] :: Smartphone :: Windows Mobile :: eVB i VB.net programiranje za windows mobile operativne sisteme

[ Pregleda: 1940 | Odgovora: 0 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bojan_p87
bojan petkovic
beograd

Član broj: 171792
Poruke: 8
93.86.136.*



Profil

icon eVB i VB.net programiranje za windows mobile operativne sisteme28.12.2008. u 20:02 - pre 186 meseci
VELIKI POZ SVIMA!
Interesu je me programiranje za windows mobile operativne sisteme kao sto su verzije 2003 i verzija 5.0 kao i za ostale.Ja sam pocetnik, uopste u programiranju. Jedino sam do sad ucio qbasic (quick basic) na faksu za programiranje geodetskih programa i to relativno znam jer dosta dugo nisam pisao nikakav programa pa sam zaboravio. Surfajuci po netu uocio sam da za programiranje aplikacija za pomenute operativne sisteme se najcesce koriste microsoft-ovi eMbedded Visual Basic i VisualBasic.net programi za pisanje aplikacija. Cilj mi je da programe GeO3-geodetske koji su pisani za palm operativni sistem i rade preko yBasic-a, baze podataka (nisam siguran kakve) i memo pad-a u kome su u obliku teksta ispisani kodvi za ove programe (koje je pisao Zoran Blagojevic i koje mozete da pogledate tj. uputstvo o njima na internet adresi www.geodezija.com/palm.html) preradim tj. prilagodim windows mobile os-u i koristim ih dalje na faksu i u praksi.Programe GeO3 cu da upload-ujem na forum ili na net na neku od share stranica da mozete da pogledate o cemu se radi a i u krajnjem slucaju da ih i skinete ako su vam potrebni. Posto sam pocetnik za pocetak mislim da bi bilo najbolje ako neko zna da mi kaze koji od ova dva programa za pisanje aplikacija da koristim, gde da ih skinem, koje su sistemske zahtevnosti i slicno? Takodje primetio sam da postoje nekakvi emulatori kao sto je to SDK na microsoftovom sajtu koji u stvari stvara u windows