Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Problemi prilikom snimanja po suncanom danu - U pomoc

[es] :: Digitalne kamere :: Problemi prilikom snimanja po suncanom danu - U pomoc

[ Pregleda: 3364 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

graca

Član broj: 57986
Poruke: 5
*.teol.net.



Profil

icon Problemi prilikom snimanja po suncanom danu - U pomoc 06.06.2005. u 14:57 - pre 229 meseci
Imam JVC grd-73 digitalni kamkoder i uglavnom sam zadovoljan snimcima koje napravim sa njim (posto sam totalni amater - podesi sve na automatski i snimaj). Medjutim, nikako da rijesim problem kod snimanja po suncanom danu a problem se sastoji u vidljivim velikim pikselima koji se javljaju na snimljenom materijalu (prilikom prikazivanja filma pixeli su bas vidljivi sto nije slucaj kad snimam u zatvorenom prostoru, po vjestackom svjetloscu ili kad je dan tmuran). Prilikom snimanja u kamkoderu podesim opciju - sunce:) i kad snimam i na automatskom i sa manuelnom opcijom rezultat na snimljenom materijalu je isti. Nadam se ovo procitati neki iskusni kamerman i pomoci mi da rijesim problem.
P.S. Pomazu i odgovori tipa: Kupi novi kamkoder :-)
 
Odgovor na temu

Stefano

Član broj: 13287
Poruke: 1797
*.ppp-bg.sezampro.yu.



+5 Profil

icon Re: Problemi prilikom snimanja po suncanom danu - U pomoc 06.06.2005. u 21:19 - pre 229 meseci
Malo mi je cudno to "veliki pixeli".
Da li mislis na mozaik koji se javlja povremeno na video materijalu?
Moguce da glava nije bas cista.
Mada to bi se javilo i na indoor osvetljenju(posto to nema veze sa vrstom osvetljenja)
 
Odgovor na temu

graca

Član broj: 57986
Poruke: 5
*.teol.net.



Profil

icon Re: Problemi prilikom snimanja po suncanom danu - U pomoc 07.06.2005. u 07:21 - pre 229 meseci