Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

DreamBox i SkyStar

[es] :: BalkanSat :: Dreambox,Samsung,Humax,D-box :: DreamBox i SkyStar

[ Pregleda: 366 | Odgovora: 9 ]

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

LPFM
Vladimir Ilić
Beograd

Član broj: 28719

Sajt: galeb.etf.bg.ac.yu/~iv060..

icon DreamBox i SkyStar13.10.2004. u 21:53

E ljudi skupio sam konacno nesto kesa pa sam naleteo na ovaj forum i pogodite sta.. rešio da kupim satelitsku. Po mom žargonu prepoznajete da sam početnik ali sma dosta pročitao postova na ovom forumu i kockice se polako sklapaju.
1. Dvoumim se oko SkzStar2 kartice i Dreambox 7000S. S obzirom da mi rad sa kompom i eksperimentisanje (imam istrenirane elektroničarse živce) predstavlja zadovoljstvo a budžet ograničenje šta preporučujete.

2. Ovde skrećem pažnju i da napišete šta je još potrebno sem risivera i neke okvirne cene.

3. Vidim da ovde ljudi baš nešto ne vole SkyStar kartice veće se opredeljuju za dream zbog čega je to tako.

4. Ako kupim SkzStar2 karticu da li ću kasnije moći da je iskoristim za konekciju sa netom.

5. VAŽNO PITANJE Da li je za dream i sky potrebna neka dodatna kartica za gledanje zaključanih kanala ili su dovoljna software rešenja.

6. Može li se sa Dreambox 7000S snimati program na komp preko crossover kabla ili se u njega mora ugrediti HDD?
13.10.2004. u 21:53 

roli
Mrdja Dragan
Razvlakac kablova na Freedom wireless mrezi

Član broj: 3571

Sajt: www.freedom.org.yu

icon Re: DreamBox i SkyStar13.10.2004. u 22:04
E ovako da si pasionirani ljubitelj SAT TV preporucio bih ti Dream ili D-Box2 ali posto volis da se rves sa kompjuterom,nisi nesto extra zagrizen za SAT TV,a planiras i da nesto ceprkas oko Sat interneta ,a usput si ogranicen sa parama...preporucujem ti SKY 2...imaces sve ko i sa Drimom ,a usput ni za jedno ni za drugo ti nista ne treba jos i mozes snimati na HDD
Mada je Dream i izvikan previse..Nokia D-Box 2 je....klasa

Pozdrav!!!
/mrdja