Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Literatura na srpskom

[es] :: Pretraživači i SEO :: Literatura na srpskom
(TOP topic, by Vukan Karadžić)

[ Pregleda: 7317 | Odgovora: 17 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bobito
Slobodan Gajevic
Nis

Član broj: 126042
*.sc.ni.ac.rs.

icon Literatura na srpskom08.09.2010. u 12:30 - pre 88 meseci
Pozdrav svima, potrebna mi je literatura u elektronskoj formi u vezi sa optimizacijom sajtova na srpskom jeziku. Da li bi neko mogao da mi pomogne i sta bi mi preporucio? Apsolutni sam pocetnik.
Excessive gambling can destroy family or frienship!!!

Odgovor na temu

||NeX||
Nedim Šabić
Vlasnik SEO.ba
BiH

Član broj: 1430
*.dlp199.bih.net.ba.

icon Re: Literatura na srpskom09.09.2010. u 02:06 - pre 88 meseci
Nema TA knjiga. Nema uopće literature za kupiti. Dobar početak je www.seo.hr/blog/ , a kreni čitati sa kraja. Dakle, sa www.seo.hr/blog/1/

Odgovor na temu

old
Tomislav Vujević
freelance
SR

Član broj: 16670
*.adsl-a-2.sezampro.yu.

Sajt: wwwyu.com

icon Re: Literatura na srpskom09.09.2010. u 15:22 - pre 88 meseci
Literatura ti i ne treba, osim ako nećeš u profesionalce (a nećeš jer bez engleskog ne vredi ), nego treba da otkriješ onih nekoliko presudnih stvari zbog kojih je neki sajt prvi, a neki drugi sajt - stoti.
Suština optimizacije staje na pola kucane stranice. Ostalo su finese.

. . . . . . . Optimizacija za pretraživače

(Projekat: Smederevska Palanka - sad 1 novi: Novi Sad .cc)

Odgovor na temu

Istok Pavlovic
Worldwide
Beograd

Član broj: 194410
95.180.57.*

icon Re: Literatura na srpskom05.10.2010. u 14:08 - pre 87 meseci
Pozdrav,

Najkompletniji početni SEO vodič na srpskom jeziku objavio sam pre desetak dana na blogu:

http://www.istokpavlovic.com/b...iskoci-kad-neko-na-guglu-kuca/

Uživajte!

Odgovor na temu

m2webs

Član broj: 254789
*.dynamic.isp.telekom.rs.

icon Re: Literatura na srpskom05.10.2010. u 21:57 - pre 87 meseci