Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako da dobijem turisticku vizu za Italiju - nezaposlen, zavrsio studije?

[es] :: Vodič za emigraciju :: Kako da dobijem turisticku vizu za Italiju - nezaposlen, zavrsio studije?

[ Pregleda: 5422 | Odgovora: 6 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

petrucci
bg

Član broj: 18281
Poruke: 33
*.neobee.net.



+1 Profil

icon Kako da dobijem turisticku vizu za Italiju - nezaposlen, zavrsio studije?26.04.2008. u 09:09 - pre 194 meseci
I tako konacno nadjoh drustvo za proputovanje Evropom(Italija, Francuska Spanija), odem u agenciju i kazu mi da cu tesko dobiti vizu ako nisam student i ako nisam zaposlen 6 meseci. Ne mogu da verujem.
Ne znam da li bi vredelo da upisem neki faks(Visa poslovna ili sl) da bi dobio potvrdu da sam student? Da li ce to proci. Imam 26 godina, zaradjujem od svog sajta, zavrsio sam studije pre godinu, imam kinte, i taman reko....Idem malo da vidim sveta, kad...cvrc. Razmisljao sam i da se fiktivno prijavim u firmi ortakovog caleta, ali sam cuo da mogu da te provale i da dobijes zabranu ne znam koliko godina.

Kako da resim ovaj problem, da li bi upisivanje faksa resilo stvar? Ako uspem, voleo bih da putujem "na divljaka", interrail-om, da spavam po hostelima i sl, da li je to izvodljivo, tj. da li ce me pustiti da odem u privatnoj reziji?

Hvala!
vasa
 
Odgovor na temu

Beltrammi

Član broj: 42910
Poruke: 883
..7-r.retail.telecomitalia.it.



+11 Profil

icon Re: Kako da dobijem turisticku vizu za Italiju - nezaposlen, zavrsio studije?26.04.2008. u 10:45 - pre 194 meseci
Pa koliko ja znam idealno vreme za putovanje je tokom ferija za studente, zasto to nisi iskoristio ? Postoje vizne olaksice za studente. Cak i da se zaposlis, hoces li dobiti godisnji ?
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-225-211.eunet.yu.



+165 Profil