Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Tema "Interfejs racunara" za maturski rad

[es] :: Vodič za učenje :: Seminarski radovi :: Tema "Interfejs racunara" za maturski rad

[ Pregleda: 11888 | Odgovora: 5 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

frkaman
dejan vujosevic
Podgorica

Član broj: 29762
Poruke: 7
*.crnagora.net.



Profil

icon Tema "Interfejs racunara" za maturski rad02.04.2006. u 17:25 - pre 218 meseci
Pozdrav svima
Na izvlacenju tema za maturski rad (predmet programiranje) izvukao sam temu interfejs racunara... posto sam totalni laik po tome pitanju obracam se svima koji mogu da mi priblize sta je to interfejs racunara????, da mi predloze neku literaturu, ili sajtove na kojima bih mogao da se informisem o ovoj mojoj temi(na nasem ili engleskom jeziku)... ako neko ima nesto iskucano neke nacrte za prvu pomoc neka mi dostavi na moj mail [email protected]
UNAPRIJED HVALA
WaRwAr do groba
 
Odgovor na temu

smuk
Sarajevo

Član broj: 9894
Poruke: 24
*.PPPoE-202.sa.bih.net.ba.

Sajt: www.elektroni.tk


Profil

icon Re: Tema "Interfejs racunara" za maturski rad14.04.2006. u 23:55 - pre 218 meseci
[url]www.elektroni.tk[/url] pa nadownload, imas tu dobrih seminarski za download
 
Odgovor na temu

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Tema "Interfejs racunara" za maturski rad15.04.2006. u 01:18 - pre 218 meseci
Citat:
frkaman: sta je to interfejs racunara????

Ajd pitaj profesora pa javi i nama. Kad kazes "interfejs racunara" to je kao da si rekao...
Ne mogu da verujem, ne mogu da smislim nista toliko uopsteno kao "interfejs racunara". Evo, zasto je to tako:
Prva rec interfejs ima znacenja za metod uspostavljanja bilo kakvog odnosa izmedju dve stvari/pojave ili za sredstvo kojim se taj odnos uspostavlja. Hajde da vidimo sta bi bio sve bilo interfejs automobila:
- sediste, jer je smestanje zadnice u njega prvi uslov uspostavljanja komunikacije