Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoć oko kupovine digitalne mašine za izradu slika

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Pomoć oko kupovine digitalne mašine za izradu slika

Strane: 1 2

[ Pregleda: 19230 | Odgovora: 31 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bollmann

Član broj: 88151
Poruke: 3
*.vdial.verat.net.



Profil

icon Pomoć oko kupovine digitalne mašine za izradu slika23.02.2006. u 18:22 - pre 221 meseci
Da li bi neko mogao da mi pomogne oko izbora i kupovine digitalne mašine za izradu fotografija. Ja sam totalni početnik u ovom poslu pa molim za vašu pomoć.Treba da napomenem da imam obezbedjen veliki obim posla, pa samim tim smatram da mi treba dobra i kvalitetna mašina.Ako vam nešto znači trebalo bi da imam u proseku 4 svadbe nedeljno, plus foto radnja će se nalaziti u centru grada pa računam dosta i na fizička lica-izrada slika za dokumenta itd.Za mašinu sam spreman da dam 25-30 hiljada eura.Svaka pomoć bi mi dobrodošla jer ja nemam nikakvo iskustvo u ovom poslu.Ako moderator smatra da ovoj temi nije mesto na ovom forumu izvinjavam se i molim da je premesti.Unapred hvala i pozdrav iz Nevesinja.
 
Odgovor na temu

Abdee
Srdjan Abdijevic
Novi Sad

Član broj: 42836
Poruke: 1577
*.ADSL.neobee.net.

ICQ: 329875614


+1 Profil

icon Re: Pomoć oko kupovine digitalne mašine za izradu slika23.02.2006. u 21:24 - pre 221 meseci
Mislim da ti ovo nije pitanje za forum. Ozbiljne su to pare i ozbiljne masine. Al' kad si pitao... Ja bih isao na masinu koja ima najbolju podrsku. Znaci da najduzi down bude sat vremena tj. da se servisira u sto kracem roku. Misli i o nabavci papira i hemije da ne moras da cekas kad zatreba...
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.neobee.net.



+1269 Profil

icon Re: Pomoć oko kupovine digitalne mašine za izradu slika23.02.2006. u 21:58 - pre 221 meseci