Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Hatebook.rs ( H8book )

elitemadzone.org :: MadZone :: Hatebook.rs ( H8book )

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4715 | Odgovora: 24 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Hatebook.rs ( H8book )01.06.2010. u 16:45 - pre 168 meseci
Ako bi mogao neko da pomogne da napravimo H8book.rs. Tamo bi mogli da se dodaju samo neprijatelji, suprotno od facebook-a. Mislim da bi bilo interesantno. Bilo bi dobro i za lecenje frustracija u ovoj zemlji. Imalo bi dobru prodju. Za godinu dana bi bilo vise clanova nego na onom plavom sajtu. Ali da bude drugaciji od ovog http://www.hatebook.org/ .Znaci samo neprijatelji da mogu da se dodaju.
 
Odgovor na temu

maliradojca

Član broj: 55393
Poruke: 242
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+132 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )01.06.2010. u 22:31 - pre 168 meseci
Mislim da sajtovi sa hejterskom tematikom ne prolaze dobro. Mislim -> nema nesto tih sajtova, a da ih treba postojali bi vec.
Postoji mrzim.com, ali ne verujem da je to uspesno.
 
Odgovor na temu

Hadžihalef

Član broj: 255753
Poruke: 92
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )02.06.2010. u 08:23 - pre 168 meseci
@boxxter,

Pa zar je baš toliki broj onih koje mrziš?
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )02.06.2010. u 09:37 - pre 168 meseci
Ne,ne...pogresno ste shvatili. Mnoge frustracije bi se izlecile. I to na kraju ne bi bio hejterski sajt, zato sto " neprijatelji mojih neprijatelja su moji prijatelji." :D. Tu bi bio samo otvoren sukob misljenja, i farsa bi nestala. Recimo mene bi mogli da dodaju svi relativisti, i da pocnu utovar. Dakle dodajes samo one grupe i neprijatelje s kojima bi sukobio misljenje. Dakle ti njima tovaris inbox, i oni tebi. Dodjes na sajt da imas pristojan chat, samo sa svojim neprijateljima. Msm ono.." pored takvih prijatelja, ne trebaju mi neprijatelji" xD. Otvorena razmena misljenja.
Sasvim pristojno i elegantno, sa jakim filterom za psovke. Nisam mislio nista nekulturno, vec otvoreno iskazivanje stavova, posto sam iznenadjen cenzurom u nasem drustvu. Verovali ili ne, postoji cenzura, i izuzetno je jaka. Eto vas dvojica bi mogli odmah da me dodate =).
 
Odgovor na temu

Hadžihalef

Član broj: 255753
Poruke: 92
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )02.06.2010. u 10:29 - pre 168 meseci
Čitajući tu i tamo štogod od tvojih postova nisam uopšte stekao utisak ili poriv da te dodam na takvu nekakvu listu...

...čak šta više, protekom vremena, ako sam i imao negde na svom ličnom HD-u bilo šta što bi i ličilo na takvu listu, ona je izbledela, gotovo nestala, da bi ustupila mesto sada novoj listi (makar istih subjekata) izuzetno zaiebanih učitelja!

Od kojih se nesporno najbolje uče lekcije.

To je moja vizura na takav jedan životni detalj i veruj mi, izuzetno filtrira frustracije.
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )02.06.2010. u 12:33 - pre 168 meseci
Citat:
Hadžihalef: Čitajući tu i tamo štogod od tvojih postova nisam uopšte stekao utisak ili poriv da te dodam na takvu nekakvu listu...


Hvala.
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 10:24 - pre 168 meseci
Ideja ti je sr***e zivo a i sirenje i podsticanje mrznje je zabranjena aktivnost pravilnikom RNIDS-a tako da ce ti, ako sajt uopste i privuce paznju, najverovatnije sa pravom biti oduzet taj domen hatebook.rs

edit: mada, budi bez brige - nece privuci vecu paznju

[Ovu poruku je menjao Onaj dana 17.06.2010. u 13:08 GMT+1]
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 16:41 - pre 168 meseci
Pa mislio sam da bi bilo manje frustracija kada bi to neko izbacio iz sebe na takav nacin. Tako da bi bilo manje nasilja u realnoj sferi. Mozda bi i neko dosao do besmislenosti svoje mrznje, kada bi je otvoreno izgovorio. Recimo navijaci ili bilo ko. Evo i tebi je mislim nekako lakse kad izbacis tu mrznju prema meni, iz sebe.
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 17:41 - pre 168 meseci
Mislim i da potiskivanje tih frustracija i mrznje, na kraju i dovodi do eksplozije nasilja. Nikad se na takvom sajtu ne bi desilo da dodje do realnog nasilja, kao na pravom facebook-u.
Zato sto bi energija mrznje bila ispraznjena kroz reci, a sam bes bi bio sveden na dimenziju razgovora. Mozda bi bes i mrznja prema nekom drugom, mogla da se materijalizuje na tom sajtu, gde bi ustvari neko video koren svog besa i mrznje, i time video ustvari da je to bes prema nekom iz svoje porodice ili okruzenja. Ili cak prema sebi.
I na kraju bi morao da se suoci i da se nosi sa tim, kao sa istinom samom. Ali maska farse bi bila strgnuta. I mnogi bi pocrveneli. Dosta toga istinitog se izgovori u besu i u mrznji, za razliku od licemernog prijateljstva, gde se komunikacija svodi na farsu.

I puno toga covek sazna o sebi. O samoj ljudskoj prirodi i mehanizmima koji upravljaju s njim. Mislim i da svako zasluzuje svoj "ultimat fajt" ring, ili dzak peska u koji ce da udara, umesto clana svoje porodice. Pa makar u tom ringu dobio, ili dao batine. I sam razum se tako razvija. Iz pobede ili poraza.
Ali i tamo ne mozes da zabodes nekom prst u oko, i ne udara se palicom. Treba ponekad covek sam da udje u taj ring, i da se upusti u borbu, pa sta mu bog da.

Mislim i da cenzura ne daje realne rezultate. Ako je posmatramo kao branu, videcemo da je to samo bes koji se gomila, i da u stvari samo ignorisemo pojavu s kojom drustvo ne moze da se izbori. A sve na kraju izadje na videlo. Bolniji je nacin kada popusti ta brana, i ta mrznja i bes pokulja na sve strane.
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 17:52 - pre 168 meseci
Citat:
boxxter: Pa mislio sam da bi bilo manje frustracija kada bi to neko izbacio iz sebe na takav nacin. Tako da bi bilo manje nasilja u realnoj sferi. Mozda bi i neko dosao do besmislenosti svoje mrznje, kada bi je otvoreno izgovorio. Recimo navijaci ili bilo ko. Evo i tebi je mislim nekako lakse kad izbacis tu mrznju prema meni, iz sebe.


Pa lose si mislio. Javno sirenje i podsticanje mrznje (ili stvaranje internet alatke za tako nesto sa pozivom na medjusobno sirenje ili ispoljavanje mrznje) nije samo neukusno vec i protiv pravilnika koriscenja .rs domena, jbg ali to je istina pa ti sad mrzi istinu Tako da mrzeo ili ne mrzeo tu surovu cinenjicu ukoliko se upustis u tako nesto mozes za pocetak ostati bez domena...
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

maliradojca

Član broj: 55393
Poruke: 242
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+132 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 18:06 - pre 168 meseci
Koliko sam razumeo to bi bio social networking sajt, sa opcijom koje nema na FB, a to je hate. To nije sirenje mrznje.
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 18:18 - pre 168 meseci
Citat:
Onaj: Pa lose si mislio. Javno sirenje i podsticanje mrznje (ili stvaranje internet alatke za tako nesto sa pozivom na medjusobno sirenje ili ispoljavanje mrznje) nije samo neukusno vec i protiv pravilnika koriscenja .rs domena, jbg ali to je istina pa ti sad mrzi istinu Tako da mrzeo ili ne mrzeo tu surovu cinenjicu ukoliko se upustis u tako nesto mozes za pocetak ostati bez domena...


Citat:
boxxter: Mislim i da cenzura ne daje realne rezultate. Ako je posmatramo kao branu, videcemo da je to samo bes koji se gomila, i da u stvari samo ignorisemo pojavu s kojom drustvo ne moze da se izbori. A sve na kraju izadje na videlo. Bolniji je nacin kada popusti ta brana, i ta mrznja i bes pokulja na sve strane.



Pa ja i nemam taj domen :P. Kako da mi uzme neko nesto sto nemam xD. Mislim i da nisi procitao moj post o cenzuri, i strogom filtriranju reci na takvom sajtu. Neka pojava nece nestati zato sto ignorisemo njeno postojanje. Mozda bi to bio pokusaj da se drustvo nosi sa tim. Ring u kome bi mnogi razmenili udarce. I to ne na ulici. Ultimate Hatebook.rs .
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 19:17 - pre 168 meseci
E moj hejteru, nije bitno da li je Hatebook.rs, H8book.rs ili VolimCeoSvet.rs bitan je sadrzaj sajta i pozivanje na mrznju (makar ti filtrirao reci na sajtu kol'ko hoces) tako da je to ono sto je protivno pravilniku RNIDS-a (i ne samo pravilniku RNIDS-a) i ne sme se na .rs domenima (i jos nekim domenima) - tako da kako god da ti se zove (ili bude zvao) domen za hejterski sajt to nema nikakve veze - bice ti oduzet zbog krsenja pravila

E, sad me hejteru mrzi kol'ko 'oces sto sam ti to rek'o tj. napisao prijateljski savet da se okanes gluposti i pozivanja na mrznju i otvoreno podsticanje ili raspirivanje mrznje u bilo kom obliku!
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

maliradojca

Član broj: 55393
Poruke: 242
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+132 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 20:26 - pre 168 meseci
Citat:
Onaj:  pozivanja na mrznju i otvoreno podsticanje ili raspirivanje mrznje u bilo kom obliku! :D

Jesi ti glup ili se samo pravis?
Sta si zapeo sa tim sirenjem mrznje? Nije mu to poenta sajta. Po tvojoj logici ikonica sa prstom na dole na komentarima sajtova predstavlja mrznju. Sta se sve pise na FacoBooku ili Youtube? Da i ti sajtove ne sire mrznju?
 
Odgovor na temu

Hadžihalef

Član broj: 255753
Poruke: 92
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 21:14 - pre 168 meseci
Citat:
Onaj: Ideja ti je sr***e zivo a i sirenje i podsticanje mrznje je zabranjena aktivnost pravilnikom RNIDS-a tako da ce ti, ako sajt uopste i privuce paznju, najverovatnije sa pravom biti oduzet taj domen hatebook.rs :D

edit: mada, budi bez brige - nece privuci vecu paznju :D

[Ovu poruku je menjao Onaj dana 17.06.2010. u 13:08 GMT+1]


Citat:
Onaj: Pa lose si mislio. Javno sirenje i podsticanje mrznje (ili stvaranje internet alatke za tako nesto sa pozivom na medjusobno sirenje ili ispoljavanje mrznje) nije samo neukusno vec i protiv pravilnika koriscenja .rs domena, jbg ali to je istina pa ti sad mrzi istinu :D Tako da mrzeo ili ne mrzeo tu surovu cinenjicu ukoliko se upustis u tako nesto mozes za pocetak ostati bez domena...


Citat:
Onaj: E moj hejteru, nije bitno da li je Hatebook.rs, H8book.rs ili VolimCeoSvet.rs bitan je sadrzaj sajta i pozivanje na mrznju (makar ti filtrirao reci na sajtu kol'ko hoces) tako da je to ono sto je protivno pravilniku RNIDS-a (i ne samo pravilniku RNIDS-a) i ne sme se na .rs domenima (i jos nekim domenima) - tako da kako god da ti se zove (ili bude zvao) domen za hejterski sajt to nema nikakve veze - bice ti oduzet zbog krsenja pravila :D

E, sad me hejteru mrzi kol'ko 'oces sto sam ti to rek'o tj. napisao prijateljski savet da se okanes gluposti i pozivanja na mrznju i otvoreno podsticanje ili raspirivanje mrznje u bilo kom obliku! :D

Jeli,savetodavac, se tebi pokvario gramofon?!
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 23:15 - pre 168 meseci
Citat:
Hadžihalef: Jeli,savetodavac, se tebi pokvario gramofon?!


Nekim ljudima je potrebno vise puta ponoviti da razumeju.

A i ne vidim sta pa tebi mirodjijo smeta ukoliko ja odgovaram na komentare koji su u diskusiji upuceni meni?
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )17.06.2010. u 23:28 - pre 168 meseci
Citat:
maliradojca: Sta se sve pise na FacoBooku ili Youtube? Da i ti sajtove ne sire mrznju?


Ne, svrha tih sajtova nije sirenje i podsticanje mrznje (pronadji gde su se vlasnici tih sajtova izjasnili da je to svrha njihovih sajtova) i sirenje mrznje se ne podrzava javno od strane vlasnika tih sajtova (u tom slucaju iskljucivo posetioci su odgovorni za ono sto napisu dok urednistvo sajtova ima obavezu da reaguje i pokusa da spreci takve pojave) dok bi u ovom slucaju vlasnik sajta bio direktno odgovoran: 1.) za podsticanje i sirenje mrznje 2.) za sve posledice koje iz toga proisteknu pa i ukoliko neko nekoga zbog aktivnosti tog sajta izbode nozem, izreseta, umlati sl.(posto je vec svrha sajta takva mora se prihvatiti i cinjenica da postoji deo odgovornosti kada su u pitanju eventualne posledice).

Jbg, neki naivno misle da se sve sme jer je uvijeno u oblandu od dobrih namera, ono - servis za blagotvorno oslobadjanje od stresa otvorenim i javnim ispoljavanjem mrznje, ma daj... Kakva nebuloza...
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

boxxter

Član broj: 189779
Poruke: 710
*.ovh.net.



+21 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )18.06.2010. u 03:03 - pre 168 meseci
Jao kako si ti fin, i kako su fini oni sa fejsbuka i youtube. I kako oni prihvataju odgovornost. I bas dobro sto si duhovit covek, i sto si celu ovu temu shvatio kao salu, kao iracionalno pretpostavljanje nemogucih situacija, i ispitivanje ljudskih reakcija u extremnim i nerealnim situacijama. Nastavi molim te svojim brilijantnim razumom da komentarises temu o fenomenu farse, i o ljudskom licemerju, predstavljenu na duhovit nacin.

Citat:
Onaj: Jbg, neki naivno misle da se sve sme jer je uvijeno u oblandu od dobrih namera, ono - servis za blagotvorno oslobadjanje od stresa otvorenim i javnim ispoljavanjem mrznje, ma daj... Kakva nebuloza...


Sta jos kaze RNIDS? Ajde objasni mi jos malo. Kakve namere ima ovde dobre ili lose? Ko uopste ima ikakve namere, osim dobre volje da razgovara i da se utesi sa ostalima, koji osecaju isto gadjenje prema farsi, i tvojoj uvijenoj oblandi, koja je unutra kao bure zmija.

Javno ispoljavanje mrznje? Ko je govorio o tome? Govorilo se o prilici da razgovaras sa ljudima, sa kojim ti se misljenje dijametralno razlikuje, i za koje je nemoguce da te dodaju na facebook, ili da uopste dodjes u priliku da razgovaras s njima.

Ko zna mozda bi neko i video korene svoje mrznje, i odbacio je kao besmislenu. Ali ti ovo nemoj da shvatis kao hipoteticko duhovito polemisanje, nego postuj pravila, koja nam i donose savrseno drustvo u kome nema nasilja u porodici ili skoli. I to sve zahvaljujuci facebook-u i youtube. Oni postuju pravilnik. I vrlo prakticno mi objasni kako ce mi taj domen koji nemam, biti oduzet.

Lepo te je maliradojca pitao nesto. Mi jednostavno ne mozemo da dostignemo tvoju mudrost, da bi ravnopravno razgovarali sa tobom. Ne mozemo da shvatimo.

Mnogo je bolje prikriveno neispoljavanje mrznje. Najbolje je i ne razgovarati o tome, uloguj se na facebook, odgledaj spot na youtube sa besmislenim sadrzajem, i zadovoljno se pocesi po buljsonu, zato sto si ispostovao pravilnik RNIDS-a.
 
Odgovor na temu

Hadžihalef

Član broj: 255753
Poruke: 92
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+11 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )18.06.2010. u 06:56 - pre 168 meseci
Citat:
Onaj: Nekim ljudima je potrebno vise puta ponoviti da razumeju.

Da, a ti sebe sa svojim >baroknim< vokabularom, stisnutom u tri proste (čak ni prostoproširene) rečenice, smatraš bogomdanim za urazumljavanje ljudi?!

Poradi malo na svojoj elokventnosti, >č i t a j< ponekad...ponešto...za početak, recimo, uzm i i i i....pa "Nikoletinu Bursaća"...to je, onako, štivo taman za tebe.
 
Odgovor na temu

Onaj

Član broj: 260000
Poruke: 131
*.adsl.eunet.rs.



+196 Profil

icon Re: Hatebook.rs ( H8book )18.06.2010. u 14:53 - pre 168 meseci
@Hadžihalef
@boxxter

Kako je vama lepo u intelektualnom plicaku...
Slobodan i otvoren internet = elementarno ljudsko pravo
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Hatebook.rs ( H8book )

Strane: 1 2

[ Pregleda: 4715 | Odgovora: 24 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Srodne teme
Kliknite za generisanje liste srodnih tema...
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.