Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

vozacke dozvole i novi zakon

elitemadzone.org :: MadZone :: vozacke dozvole i novi zakon

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 48305 | Odgovora: 138 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Dzems-Bond007
Bobic Branislav
stara pazova

Član broj: 60062
Poruke: 6
80.93.231.*

ICQ: 197607758
Sajt: www.housecaffe.co.yu


Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 01:17 - pre 229 meseci
Verovatno zato imaju dobre plate,i beneficirani radni staz.
Zašto me niko ne voli,
kad sam baš VOLAST
 
Odgovor na temu

l4m3r
Student pod "stare" dane
VISER
Beograd

Član broj: 6349
Poruke: 209
*.beograd-1.tehnicom.net.



+8 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 01:52 - pre 229 meseci
Hehehehe..
Sto se tice ovog kretanja u isto vreme.. pa ljudi.. ne moze to tako..
Bilo bi savrsheno kad bi moglo.. ali ne moze. Zasto?
Zato sto nema svako dobar auto (pod dobar podrazumevam da ne trokira, da ne stuca). Pa onda na kraju krajeva.. neki ljudi ne znaju da krenu..
Ima puno raznih situacija.. al dovoljno je da jedan u tom redu ne krene kad i ostali.. i eto lupanja.
Zamislite kad bi svi gledali u semafor (naravno u koloni), i kretali kad se otvori zeleno.. ne gledajuci onog ispred sebe..
Pa mislim da bi tu bilo toliko chukanja.. da bi limari bili presrecni.. hehehe
Pa ne zivimo mi u plezentvilu

Gore je neko spomenuo da kad vozi uvece.. i prolazi kroz raskrsnicu.. da koci i usporava.. hehehe.. pa ako vec imate strah nocu od raskrsnica i "kamikaza".. onda ili nemojte da prolazite kroz raskrsnice (nego se parkirajte negde pored i plachite), ili samo zabadajte pun gas.. da sto pre prodjete..
Bolje to nego da usporavate na sred raskrsnice.. i da vas neka "kamikaza" pokupi

ehhh.. vozac do vozaca
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 06:57 - pre 229 meseci
Citat:
Kad bi svi gledali u semafor i krenuli istovremeno drasticno bi se ubrzao saobracaj.


kako to da rade i pricaju na mobilnom u isto vreme? :-)

a kod nas je jos i obicaj da kad stojis na semaforu, a nema nikog iz poprecne ulice, krenes pre nego sto ti se otvori zeleno. ovo vidjam svaki dan.
 
Odgovor na temu

Mijat
Marko Mijatovic
Direktor, Automatic House doo
Beograd - Ćuprija

Član broj: 6478
Poruke: 153
*.nasamreza.com.

Sajt: www.automatic-house.rs


Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 09:34 - pre 229 meseci
Ma kod nas je glavni i mozda JEDINI problem u citavoj drzavi KORUPCIJA. Ne samo u policiji. Primer:
Svi dobro znamo da panduri zaustavljaju dobre automobile samo kad im treba kinta ;) Pre mozda dve nedelje sam isao sa burazerom iz Cuprije na aerodrom i uhvati nas radar negde kod Lapova - 185km/h, znaci prekoracenje od 65!!! I, sta se desava, tuc-muc, pa sto tako brzo pa... pa kod sudije za prekrsaje... ma moze i 1500 dingera! A za ovo po zakonu glat leti dozvola!
Poz Mijat!
www.automatic-house.rs
Metaphysically wrinkle-free?!
 
Odgovor na temu

darko
beograd

Član broj: 903
Poruke: 215
*.dialup.sezampro.yu.



Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 09:52 - pre 229 meseci
Citat:
l4m3rGore je neko spomenuo da kad vozi uvece.. i prolazi kroz raskrsnicu.. da koci i usporava.. hehehe.. pa ako vec imate strah nocu od raskrsnica i "kamikaza".. onda ili nemojte da prolazite kroz raskrsnice (nego se parkirajte negde pored i plachite), ili samo zabadajte pun gas.. da sto pre prodjete..
Bolje to nego da usporavate na sred raskrsnice.. i da vas neka "kamikaza" pokupi
ehhh.. vozac do vozaca ;)


Profil -> 17.12.1986. Tacno sam znao koje si godiste jer nesto ovako samo neko od 18 god da kaze. Imas li dozvolu uopste? Kad si polozio, pre 2 meseca pa si nakupio silno iskustvo? Daj covece spusti se malo na zemlju.
www.cannonballforums.se

CannonBall Community - Cars, Clubs & Tuners
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.nat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 11:26 - pre 229 meseci
E darko :)
Preduhitrio si me vec :)
Upravo sam to hteo da napisem a zbog takvih klinaca se i gine i to na veliko po bg-u. Nego sad je on pametan i extra vozac zato sto ima muda da prodje kroz svaku raskrsnicu. Zapravo on kaze da ima muda sto njega svrstava u dobre vozace, a nas sto prikocimo pred raskrsnicu u lose. A koliko ima godina ? 19. Sto smao dokazuje moju gornju tvrdnju da su ti klinci sve napaljene lozane koji za sebe tvrde da su najbolji vozaci koje poznaju.


Kad citam ono sto si postovao, kapiram da jos spadas u one vozace koji ni na tren ne smeju da odvoje oko od puta ispred sebe jer se plase da ce u nesto da udare. Pa nisi valjda toliko retardiran da dok kreces prethodno bacis oko kako se krece onaj ispred tebe. Ne moras da buljis u semafor. Po tvojoj logici neces videti gde ti je rucica menjaca da krenes, jer si gledao u semafor.

A i ako auto ispred tebe trokira, ipak se krece. A auto koji stoji dok na njega dodje red, pa tek onda pocne krece uz trokiranje, svakako jos vise smeta nego onaj sto trokira ali se krece vec.

Problem je sto nasi vozaci vole da cackaju nos, drndaju radio, gledaju ribe na pesackom, telefoniraju, citaju novine, nesto trece ili su naprosto lenji. Pa krecu kad vide da je kreno onaj ispred njih ili kad im svira onaj otpozadi. Srbija, sta ces.
 
Odgovor na temu

__Marko__
Beograd

Član broj: 47349
Poruke: 48
*.pioz.org.yu.

Sajt: www.clubotheque.com


Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 11:37 - pre 229 meseci
Nece svakog dana da ti pisu kazne. U pocetku par puta hoce a onda ako NECES da se vezujes lepo ti zabrane da vozis pa se vozi gradskim prevozom. Tamo se i onako ne vezujes.

Ovakvi vozaci i jesu problem naseg saobracaja. Pravila voznje su takva a ti ako NECES da ih postujes u celini nemoj ni da vozis. Niko te ne primorava.

--------------

A shta ti tu vidish lepo? Zashto branish glupost samo zato shto je u formi "zakona"?
Shto bih se ja vezivao uopshte u gradu? Iovako dobar deo vremena za volanom
provedem u drugoj, nikog drugog necu ugroziti svojim nevezivanjem pojasa, u 98%
situacija cu problem reshiti sa 2oo din, ... Idijotija! Treba dici glas protiv ovakvih
gluposti, ne glumiti Shvajcarca. Ovo ipak nije Shvajcarska.

Drugo, da li su samo vozachi problem nasheg saobracaja? Korumpirani i pijani
saobracajci, rupe gde ostavljamo trapove i kartere, semafori koji ne rade chim
padne pola kapi vode na njih, po jedan most na milion stanovnika... To su sitnice
koje ce se srediti u hodu chim izdresiramo vozache?

Smeshno. Muka mi je od gore citiranih komentara.

Pozdrav.

 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.dip.t-dialin.net.



+7173 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 13:39 - pre 229 meseci
Citat:
Shto bih se ja vezivao uopshte u gradu? Iovako dobar deo vremena za volanom
provedem u drugoj, nikog drugog necu ugroziti svojim nevezivanjem pojasa


Odakle ti to znas - hoces da ako razlupas glavu kroz staklo budes teret zdravstvenom osiguranju koje ce da te leci sledecih pola godine zbog "pameti" ?

Citat:
, u 98% situacija cu problem reshiti sa 2oo din, ... Idijotija! Treba dici glas protiv ovakvih gluposti, ne glumiti Shvajcarca. Ovo ipak nije Shvajcarska.


Pa bas zbog toga sto ti radis sa 200 din i nije Svajcarska, uzgred - davanje mita je krivicno delo isto kao i primanje mita - sto ne znaci da nema dovoljnog broja ljudi koji zele da Srbija postane zemlja gde postoje pravila.

Citat:

Drugo, da li su samo vozachi problem nasheg saobracaja? Korumpirani i pijani
saobracajci, rupe gde ostavljamo trapove i kartere, semafori koji ne rade chim
padne pola kapi vode na njih, po jedan most na milion stanovnika... To su sitnice
koje ce se srediti u hodu chim izdresiramo vozache?


Tacno, sve je to problem - ali to nema nikakve veze sa cinjenicom i da mnogi vozaci jesu problem. Resavanjem tog dela problema se svakako poboljsava stvar.



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

mexico
Horhe Jose
Samozaposleni :-)
Mexico

Član broj: 37908
Poruke: 369
62.193.142.*



Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 14:31 - pre 229 meseci
Citat:
__Marko__
A shta ti tu vidish lepo? Zashto branish glupost samo zato shto je u formi "zakona"?
Shto bih se ja vezivao uopshte u gradu? Iovako dobar deo vremena za volanom
provedem u drugoj, nikog drugog necu ugroziti svojim nevezivanjem pojasa, u 98%
situacija cu problem reshiti sa 2oo din, ... Idijotija! Treba dici glas protiv ovakvih
gluposti, ne glumiti Shvajcarca. Ovo ipak nije Shvajcarska.

Drugo, da li su samo vozachi problem nasheg saobracaja? Korumpirani i pijani
saobracajci, rupe gde ostavljamo trapove i kartere, semafori koji ne rade chim
padne pola kapi vode na njih, po jedan most na milion stanovnika... To su sitnice
koje ce se srediti u hodu chim izdresiramo vozache?

Smeshno. Muka mi je od gore citiranih komentara.


Ja nisam strucnjak da odredim sta je glupo a sta pametno u saobracaju. Koliko znam u preko 90% zemalja sveta (ako ne i u svih 100%) pojas je zakonom obavezan. Znaci ti, pctel i jos par ste najveci strucnjaci jer ste to proglasili za glupost a ostatak planete je glup. Razmisli malo pre nego sto sledeci put odvalis glupost. Osnovna stvar je postovanje pravila a pravilo je da je pojas obaveza. Znaci vezivanje pojasa je sastavni deo voznje kao i davanje migavca. Kome se to ne svidja i nece da postuje ne treba ni da vozi. Niko te ne primorava da vozis ako ti se pravila ne dopadaju. Ali ako hoces da vozis onda moras da postujes pravila. I, ne "branim glupost". Vama se ne svidja da vezujete pojas, nekom drugom se (u takvom slucaju sa pravom) ne svidja da usporava kada vidi pesake na ulici jer to usporava njegovo pravo da slobodno vozi ulicom. Nekom je glupo da je ulica jednosmerna ili da jednom trakom autoputa vozi u samo jednom smeru... I sta dobijamo: svako ima nesto sto mu je "glupo".

Drugo, nisu SAMO vozaci problem, ali, kao sto i sam kazes, JESU problem. Ti i ja mozemo manje da uticemo na ostale stvari, za sada, ali kao vozaci vise mozemo da uticemo da postujemo pravila i tako smanjimo problem vozaca. Ako nije tako gde je granica?

Zato sto ima rupa, malo mostova i sl. vozacima dati pravo da mogu da prolaze kroz crveno i gaze ljude? Mislis da ne? A ko ce da kaze sta smeju da rade vozaci?

Da rascistimo i ovo: ne branim nikoga. Ne umanjujem ostale probleme ali ne postoje nikakvi izgovori za vozacko nepostovanje propisa.


Mexico City - The Best
 
Odgovor na temu

l4m3r
Student pod "stare" dane
VISER
Beograd

Član broj: 6349
Poruke: 209
*.78.EUnet.yu.



+8 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 15:36 - pre 229 meseci
Citat:
darko: Profil -> 17.12.1986. Tacno sam znao koje si godiste jer nesto ovako samo neko od 18 god da kaze. Imas li dozvolu uopste? Kad si polozio, pre 2 meseca pa si nakupio silno iskustvo? Daj covece spusti se malo na zemlju.


Citat:
Nikola_BGD: E darko
Preduhitrio si me vec
Upravo sam to hteo da napisem a zbog takvih klinaca se i gine i to na veliko po bg-u. Nego sad je on pametan i extra vozac zato sto ima muda da prodje kroz svaku raskrsnicu. Zapravo on kaze da ima muda sto njega svrstava u dobre vozace, a nas sto prikocimo pred raskrsnicu u lose. A koliko ima godina ? 19. Sto smao dokazuje moju gornju tvrdnju da su ti klinci sve napaljene lozane koji za sebe tvrde da su najbolji vozaci koje poznaju.


Kad citam ono sto si postovao, kapiram da jos spadas u one vozace koji ni na tren ne smeju da odvoje oko od puta ispred sebe jer se plase da ce u nesto da udare. Pa nisi valjda toliko retardiran da dok kreces prethodno bacis oko kako se krece onaj ispred tebe. Ne moras da buljis u semafor. Po tvojoj logici neces videti gde ti je rucica menjaca da krenes, jer si gledao u semafor.

A i ako auto ispred tebe trokira, ipak se krece. A auto koji stoji dok na njega dodje red, pa tek onda pocne krece uz trokiranje, svakako jos vise smeta nego onaj sto trokira ali se krece vec.

Problem je sto nasi vozaci vole da cackaju nos, drndaju radio, gledaju ribe na pesackom, telefoniraju, citaju novine, nesto trece ili su naprosto lenji. Pa krecu kad vide da je kreno onaj ispred njih ili kad im svira onaj otpozadi. Srbija, sta ces.


Prvo da odgovorim darku.. Sa svojih 18 godina sam presao 'dovoljno' kilometara po gradu (chitaj oko 25000 km), da znam da ne treba da usporavam na raskrsnici kad mi je zeleno. Bas zbog tih indijana koji ne gledaju semafor.. pogled pre ulaska u raskrsnicu
Vozim svaki dan po gradu i vidjam svasta. Preko dana ne prelazim ni ogranichenja ni nista.. ma sta se ja vama, iskusnim vozachima pravdam ..

E sad nikola.. Zbog ovakvih kao ja se gine?? Za svoj mali staz vozaca (sa vozackom), sam video da bas 'iskusni' i stariji 'vozaci' prave sranja oko mene, i da ne znaju da voze na uzbrdicama i ostalim banalnostima.. tako da o tome da se zbog ovakvih kao ja gine.. neka.. ostavi tu pricu za klince iz kraja.
Ja napaljena lozana? hehehe.. eh prijatelju.. nemas ti pojma sta pricas.. al dobro.. ne kazem da nema lozana.. daleko od toga.. na svakom semaforu posle 23h, mozete videti indijance koji bi da se trkaju i sl. Mene to ne zanima, bas zato sto nemam nesto mnogo jak auto, a i zato sto gorivo nije bas jeftino..

E sad.. najludji deo..

Citat:
Kad citam ono sto si postovao, kapiram da jos spadas u one vozace koji ni na tren ne smeju da odvoje oko od puta ispred sebe jer se plase da ce u nesto da udare. Pa nisi valjda toliko retardiran da dok kreces prethodno bacis oko kako se krece onaj ispred tebe. Ne moras da buljis u semafor. Po tvojoj logici neces videti gde ti je rucica menjaca da krenes, jer si gledao u semafor.


Lose kapiras. Ja nikad nisam imao taj trip da samo gledam napred i nigde drugde.. da me muzika u voznji zbunjuje.. i sl. hehe..
Ne buljim u samo u semafor niti bilo gde.. nego gledam sve, vidim sve i pratim saobracaj.
Ali najludje je (ako sam dobro shvatio), je da moram da pogledam gde mi je rucica menjaca kad krecem???? HAHAHAHAHAHAHAHAHA.. toliko o tebi i tvojoj voznji.
Ti moras da pogledas gde ti je rucica menjaca kad kreces?
E to sam i mislio.. ne znaju ljudi gde im je menjac.. u kojoj je brzini.. niti dal treba da im volan stoji pravo.. imaju vozacke po 4-5.. ma i 10 godina, a ovamo prosipaju mudrosti..

E i da.. ja nikad do sad.. za svojih 25000 km, nisam izazvao ni jedno naglo kocenje, niti bilo kakav udes ili ne daj boze, nesrecu.
Da volim da ponekad da vozim agresivnije.. volim. i to ne krijem. Podrazumeva se da sam tad sam u kolima, sa pojasom zakacenim..i naravno, da nije 11 ujutru, nego sitni sati posle ponoci.

Aj sad ono.. "brzine idu u H.."

 
Odgovor na temu

mexico
Horhe Jose
Samozaposleni :-)
Mexico

Član broj: 37908
Poruke: 369
62.193.142.*



Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 15:55 - pre 229 meseci
Citat:
l4m3r: Prvo da odgovorim darku.. Sa svojih 18 godina sam presao 'dovoljno' kilometara po gradu (chitaj oko 25000 km), da znam da ne treba da usporavam na raskrsnici kad mi je zeleno. Bas zbog tih indijana koji ne gledaju semafor.. pogled pre ulaska u raskrsnicu
Vozim svaki dan po gradu i vidjam svasta. Preko dana ne prelazim ni ogranichenja ni nista.. ma sta se ja vama, iskusnim vozachima pravdam ..

E sad nikola.. Zbog ovakvih kao ja se gine?? Za svoj mali staz vozaca (sa vozackom), sam video da bas 'iskusni' i stariji 'vozaci' prave sranja oko mene, i da ne znaju da voze na uzbrdicama i ostalim "banalnostima"... tako da o tome da se zbog ovakvih kao ja gine.. neka.. ostavi tu pricu za klince iz kraja.


Sve si rekao sam... Nije poenta koliko si presao (25000) vec sta si naucio za to vreme (nista pametno). Nikakvu opreznost ti ne spominjes u svom tekstu. Od "starijih" i "iskusnijih" si samo opazio "sranja" i da ne znaju da voze na uzbrdicama i ostalim banalnostima. U saobracaju nista nije banalnost. Jedna od stvari koja izuzetno bitna u saobracaju je strpljenje. U vecini tvog teksta vidi se da voznju i znanje voznje meris brzinom.

Citat:
l4m3r: Da volim da ponekad da vozim agresivnije.. volim. i to ne krijem. Podrazumeva se da sam tad sam u kolima, sa pojasom zakacenim..i naravno, da nije 11 ujutru, nego sitni sati posle ponoci.


Da li je potreban komentar? Sam si u kolima, a da li si sam na ulici?... Mnoooogo imas ti jos da ucis. Nema to veze sa godinama samo i kilometrazom. Ima ljudi koji su dosta naucili u tvojim godinama i sa mnogo manje kilometara. A ima koji misle da su posle "25000" merodavni da druge nazivaju "indijanci"....


Mexico City - The Best
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 16:50 - pre 229 meseci
Citat:
l4m3r: ili samo zabadajte pun gas.. da sto pre prodjete..
Bolje to nego da usporavate na sred raskrsnice.. i da vas neka "kamikaza" pokupi

ehhh.. vozac do vozaca ;)

Imam jednog druga koji tako slicno razmislja. Ide motorom koji nema kocnicu, pa kad naidje na neku raskrsnicu stisne gas do daske i prekrsti se pa sta bude. :)
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

Wega
Novi Sad

Član broj: 31412
Poruke: 127
*.dialup.neobee.net.

Sajt: www.format.co.rs


+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 17:11 - pre 229 meseci
@ mexico

pa kada me me zaustave zbog: ne ustupanja prednosti pesacima, ne odgovarajuce svetlosne signalizacije, prolaska ulicom u nedozvoljenom smeru...i da ne nabrajam dalje....platicu koliko treba, rec necu reci..ali zbog pojasa i ne nosenja dokumenata? u gradu? ma smesno, neuporedivo...

problem jeste kod nas sto jos uvek 200 dinara zavrsava sve kombinacije sa saobracajnim policajcem, ne znam kolika su im primanja, mozda je to razlog, a mozda su i oni svesni da generalno narod nema para pa nek' ide zivot....dokle? ko zna.


@l4m3r

sa 18 god 25k km?

kad si poceo da vozis? (godine)

od kada posedujes dozvolu? (datum)

ako se u prvom odgovoru pojavi <18 a u drugom 2005. godina navedi jedan dobar razlog da ti se dozvola ne oduzme...








A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
*.mobtel.co.yu.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 18:25 - pre 229 meseci
Citat:
problem jeste kod nas sto jos uvek 200 dinara zavrsava sve kombinacije sa saobracajnim policajcem



ovo je informacija od pre 5 godina.

1200 dinara je danas standardna tarifa (koji god prekrsaj, ili bez prekrsaja, samo ako te zaustave).
 
Odgovor na temu

darko
beograd

Član broj: 903
Poruke: 215
*.ppp-bg.sezampro.yu.



Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 18:51 - pre 229 meseci
@l4m3r

Decko, nisi ti nista kriv, ti samo trenutno nisi svestan sta i kako pricas. Za par godina ce ti sve to biti smesno. Nisam ja nesto puno stariji od tebe(02/84) ali ja sam prosao kroz malo drugaciju situaciju. Naime, ja sam se isto tako ponasao dok nisam polozio voznju. Bio sam najbolji i najbrzi vozac. Medjutim kad sam polozio jednostavno me to proslo nekako... Ili bar mozda nije bilo tog intenziteta. Sad kad vidim klince koji se isto tako ponasaju prosto mi se smeje. Ali dobro, proci ce i tebe i nekog drugog isto to.

Dakle, ne radi se o tome kako mi shvatamo to sto ti pises nego te odaje tvoj nacin pisanja. Kao sto sam ti rekao cim sam procitao tvoj post znao sam koje si godiste. Jednostavno te odaje neiskustvo i nadmenost koju ima 90% klinaca koji su tek polozili a u stvari nemaju pojma o voznji.

Ti imas u najboljem slucaju dozvolu tek 6 meseci. Za 6 meseci ne mozes da skupis skoro taman da vozis svaki dan nikakvo iskustvo. Po tvojoj prici ti prelazis svaki dan 150km u proteklih 6 meseci koliko imas dozvolu? Decko ne budi smesan. Hehe, vozac :-(
www.cannonballforums.se

CannonBall Community - Cars, Clubs & Tuners
 
Odgovor na temu

Wega
Novi Sad

Član broj: 31412
Poruke: 127
*.neobee.net.

Sajt: www.format.co.rs


+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 21:25 - pre 229 meseci
Citat:
vindic8or: ovo je informacija od pre 5 godina.

1200 dinara je danas standardna tarifa (koji god prekrsaj, ili bez prekrsaja, samo ako te zaustave).



mozda u bg, ali brate ovde u ns i dve pljeske zavrsavaju...mozemo oko toga da se sad prepucavamo ali tako je...
A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick boxing
 
Odgovor na temu

vindic8or

Član broj: 13207
Poruke: 2960
*.COOL.ADSL.VLine.Verat.NET.

Jabber: vindic8or@elitesecurity.org


+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 21:43 - pre 229 meseci
da, u bg sam mislio. vama gore daju popust na mito izgleda ;)
 
Odgovor na temu

stolex
Ilic S Stojan
Niš

Član broj: 28386
Poruke: 245
*.medianis.net.

ICQ: 61028708
Sajt: www.stojce.com


+2 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 22:48 - pre 229 meseci
Auuuuu.
Po Nish ih poplasili. Tesko ce ulovis takvog sto ce ti da "ponizenje" :)))
Ili pa ja ne znam da zamolim, a mozda i licim na nekog inspektora iz kontrole pa postupaju po PS-u
To beer or not to beer?
- Shacksbeer -

http://www.nislija.be/
 
Odgovor na temu

zoran
tv service
021

zoran
Član broj: 426
Poruke: 2706
*.182.EUnet.yu.

Sajt: www.fanzo.org


+13 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon02.06.2005. u 23:29 - pre 229 meseci
Jel oni u Tamićima imaju pojaseve ?
Nešto mi se čini da nemaju.
fanzo.org
 
Odgovor na temu

Nikola_BGD
Beograd

Član broj: 25863
Poruke: 340
*.pat-pool.bgd.sbb.co.yu.



+1 Profil

icon Re: vozacke dozvole i novi zakon03.06.2005. u 00:18 - pre 229 meseci
@l4m3r:

Da, uglavnom su ti lepo odgovorili. Ti sapdas u onu najgoru ekipu koju je cale naucio da vozi pre 18te godine,( i koja je dugo pre polaganja vozila i izlagala sebe i okolinu potencijalnim opasnostima) pa sad misli da su bogovi za volanom jer su vozili vise od svojih vrsnjaka. Ali klasicna decija razmisljanja u koja dalje necu da se upustam.

Ja pricam kako je zajebano voziti nocu po bg-u jer ima ludaka koji jurcaju i ne obracaju paznju na semafore a ti kazes da zbog toga ne treba opreznije nocu voziti. A onda 10 recenica dalje sam sebe smestis u ekipu koja najradije nocu bira da jurca.

Sta ti znaci pogled pred ulazak u raskrsnicu. Nisi svestan koliko moze da ti se lose sloze kockice i da jednostavno nekad nemas vremena zbog brzine da izbegnes da te neko pokupi sa strane.

Ma sto ja uopste gubim vreme na ove price koje tebe ne doticu. Kao sto su ti rekli, kad porastes smirices se, proci ce te to sve...
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: vozacke dozvole i novi zakon

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 48305 | Odgovora: 138 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.