Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Šta pričati s ribom?!

elitemadzone.org :: MadZone :: Šta pričati s ribom?!
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 57280 | Odgovora: 133 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.132.EUnet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:08 - pre 239 meseci
Dok sam ja kuckala poslednji post, Pandora me pretekao.
Sad ja kao treba da nastavim?

Citat:
Obavezno se obrijte!

Ovo nije obavezno, pogotovo ako vam fino stoji i starije je od 3 dana, a i ako slucajno dodje do face2face kontakta bolje je da ne izgrebete devojku (fuj!!!).

Citat:
NIKADA nemojte da ogovarate bivsu devojku jer to nije lepo.

Ovo je suvisno uopste i reci. Ako ste iole normalni, ne biste voleli ni da ta devojka ogovara bivseg pred vama, pa tako ni vi to ne radite.

Sto se oblacenja tice, sportske varijante su vrlo normalna pojava, ali i to ima neku granicu. Zavisi i od devojke, vrste mesta gde ste se upoznali\izlazite...

A ne zaboravite da ima raznih devojaka i da neke od njih gotive i te neotesane...
Ali takva vam ne treba.

Kupovina? Da, devojke bi volele da idete sa njima u kupovinu uvek. Pametna devojka podje sa deckom u bilo kakvu neobaveznu setnju, ili sa ciljem, od tacke A u tacku B, i onda samo usput svrati na JEDNO mesto i kupi JEDNU stvar koju je videla X puta i ZNA da ce odmah da je kupi. U slucaju da je to neka ekstra seksi stvar (u kojoj on jedva ceka da je vidi) onda treba da je proba jos jednom da se i on uveri u to da ona MNOGO dobro u tome izgleda i da on to jedva ceka da skine sa nje.
Ovo sve pod uslovom da se izmedju njih dvoje makar nazire nekakav fluid, 4 meseca.

U ostalim slucajevima decko se ne vodi u kupuvinu, osim kad on nesto treba sebi da kupi (sto je mozda najbolje da riba odradi sama ako zna sta mu treba i sta zeli).

[Ovu poruku je menjao cicika dana 16.08.2004. u 03:13 GMT]
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.132.EUnet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:11 - pre 239 meseci
Pandora, a kada ce oni da rade bilo sta drugo?
Posle frizera, manikira, pedikira, solarijuma, kozmeticara, teretane, plivanja (a sve pritom u cilju devojaka), kupatila i Bog zna cega sve jos, nema vremena ni da se jede i odspava!
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:44 - pre 239 meseci
Da, slazem se, ne bih ti ja isao kod
Citat:
frizera, manikira, pedikira, solarijuma, kozmeticara, teretane, plivanja

zbog devojke, pa makar sam spavao do kraja zivota! Naj ozbiljnije, ako joj odgovaram ovakav - odgovaram, ako ne - neka trazi boljeg (mozda naseg Pandora 58 ).


Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
0

neo01
BG

Član broj: 28764
Poruke: 564
*.26.eunet.yu



Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:49 - pre 239 meseci
Da odemo i malo dublje u samu temu... STA JE PO VAMA PRESUDAN FAKTOR DA BISTE USPELI KOD NEKE DEVOJKE? DOBAR FIZICKI IZGLED, ILI DUHOVNE VREDNOSTI (SARM, INTELEKT, PRICA, TEMA), ILI KOMBINACIJA JEDNOG I DRUGOG? I sta mislite, sta one najvise traze tj. koji je presudan faktor u njihovoj odluci (naravno obrazlozite i zasto tako smatrate)?
Welcome to the real (binary) world, neo(01)...
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.132.EUnet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:55 - pre 239 meseci
Citat:
mozda naseg Pandora 58


Mislim da on ne trazi njih...
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:58 - pre 239 meseci
Pa da krenemo ovako...
Kad devojka upozna novog muskarca, on joj moze biti zanimljiv kao:
- ljubavnik (bitan ili fizicki izgled, ili imidz frajera koji on o sebi ume da izgradi; bolje ako je naizgled teze dostupan, nego na dohvat ruke tj. nikakav izazov)
- prijatelj (bitne duhovne vrednosti - da moze sa njim lepo da prica, za drugo ce naci drugog)
- sponzor (bitan jedino novac)
- "zivotni saputnik" (bitno i jedno i drugo i trece)


Mislim da najvise traze ove prve, oni su im potrebni isto kao i one nama, a i oni su potrosna roba, pa ih treba mnogo vise, dok ostale 3 kategorije ipak traju malo duze.

Presudno je da "provalite" koji njoj od pomenutih treba, i da se predstavite kao taj.

[Ovu poruku je menjao pctel dana 16.08.2004. u 03:59 GMT]
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
0

Lord_Sauron
Vladimir Urdesic
Herceg-Novi (trenutno PG)

Član broj: 4154
Poruke: 401
*.crnagora.net



Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 01:58 - pre 239 meseci
Ova tema je toliko prometna da dok pritisnem reply neko me prestigne sa odgovorom (u početku je zabavno, ali zna ponekad da smori). Nije mi žao jer vidim da imamo slična mišljenja ;)

Citat:
cicika: Zalila se Crnogorka svome decku Crnogorcu


Počeli smo sa prozivkama, a?
 
0

Lord_Sauron
Vladimir Urdesic
Herceg-Novi (trenutno PG)

Član broj: 4154
Poruke: 401
*.crnagora.net



Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 02:06 - pre 239 meseci

Nastavak na pctel-a

Ova kategorizacija se događa neposredno po prvom kontaktu, pogotovo između ove prve dvije kategorije, tako da je prvi utisak veoma važan (oni koji misle da nije žive u velikoj zabludi).

Ne može se reći šta sve žene vole ali može se naći nekoliko profila muškaraca koji bolje prolaze kao ljubavnici kod većine ženske populacije. Neke ću navesti kasnije, a sad postujem da mi opet neko nebi uletio preko reda ;)
 
0

MissPiggy:)

Član broj: 18179
Poruke: 210
*.curtin.edu.au



Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 04:29 - pre 239 meseci
Cicika, tvoja prica o zvijezdama me podsjeti na neuspio pokusaj jednog germanca da pokupi moju sestru u Pragu...i nakon dva sata razglabanja, jadnicku se smucilo jer nije bila zainteresovana, a on ce ti posljednjim, ocajnickim pokusajem da sredi stvar: ‘Da vidis samo predivnu arhitekturu plafona moje hotelske sobe...’ :))))) need I say more?

Pandora 58, predlazem ti da te recepte sakupis u neku knjizicu, pa da ih list po list spaljujes u peci...kojim glupim pravilima ogranicavas normalan svijet, pa to je za istuci...toljagom. :) Te pricaj na ovaj nacin...te namjesti se ovako...ma daj covjece, ubaci dozu spontanosti, i opusti se.

‘U Beogradu sada na svakog muskarca dolaze po 4.zene. Zato se potrudite da izaberete pravu zenu jer vi ste u poziciji da birate.’

Ljubila te majka, sa kojom dozom sigurnoscu ovo govoris. :) Pa ako je lijep, a glup, dzaba mu sve. A djevojke ne mogu da biraju...nego, sjedi i gledaj spansku seriju? Izvini, ali pored ovakvih komentara, krenem da sizim.

‘Uzasno je cesta pojava da se tipovi zale kako "ne moze da se nadje normalna riba", jer "ako hoces da imas ribu trebaju ti pare... bla,bla,bla". I moj najbolji ortak se cesto zali na istu pojavu (j***ga, sve studenti).’

Cicika, pa zar nije normalno da i djevojka plati kad se izadje? Ne kontam stvarno da mentalitet ‘ja cu sve’ jos uvijek drzi. A ‘ako hoces da imas ribu trebaju ti pare’...pa jel’ kamenom covjeku trebala banka da odrzi nivo? Mislim, sto ne osmisle malo izlaske na mjesta koja ne trazi redovno odvlacenje finansija? Malo kreativnosti. :)

A Pandora 58 me baaaaash....rasturi.
‘Momci,morate da znate jednu stvar. Zene se spremaju za izlazak u proseku oko 2.casa. Zato se i vi malo potrudite.’
Dva sata? :) Gdje ti zivis? Dvadeset minuta u vrh glave, jer mi je sve na svom mjestu.

A kvarcanje...solarijum kazes? :) Ma divno, svi cemo se ponovo sresti kod istog kozmetickog hirurga da nam krpi rupe od raka koze. Kakav solarijum...
 
0

Chiller
Aleksandar Skodric
Holandija

Član broj: 24586
Poruke: 62
*.070.dsl.concepts.nl

Sajt: www.skodric.com


Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 07:01 - pre 239 meseci
... a postavljac teme je postavio u stvari samo jedno prosto pitanje :)

No dobro. Ponovicu (neke) deleve mog prethodnog posta, samo sada sa malo vecom dubinom, posto sad vec gazimo do kolena u materiji:

Pre svega, nisam video da je iko spomenuo sta neko ocekuje od devojke i vice versa u trenutku kada se odluci da joj pridje. Da li je to samo one-night stand, ili veza, brak, povremeni sex, drugarstvo...?! Ovo je apsolutno prva prekretnica u prilazu nekoj devojci. Svakako muskarac mora poznavati makar osnovu (zenske) psihologije (ili u najmanju ruku imati dovoljno iskustva) da bi pre nego sto joj pridje znao sta moze da ocekuje. Naravno, ovo treba u nekoj meri biti i spontano, ali je tanka granica izmedju namenskog (planiranog) postupka i zujanja levo-desno kao muva bez glave.

Drugo, iznenadili ste me koliko malo paznje pridajete prvom utisku. Pobogu, pa upravo prvi utisak daje 80% celokupnog utiska o nekoj osobi. Ako se odmah uvalite u *ovna - trebace vam citava mala vecnost da se operete pred tom osobom. Ako prvi put nastupite savrseno - moci cete da pravite i sitne/povremene greske dok ce osoba misliti da je to samo kiks jer vi niste takvi :)

Ponavljam, nase devojke vole generalno macho tipove. Necu pisati sta je uzrok ovome jer bi se previse udaljili od teme - ali ko ne shvata krajnje mu je vreme da se 'probudi'! Mislim da je samo uludo trosenje vremena pricati o tome da muskarac (kao i zena) treba dobro da izgleda (obrijan, ocesljan, lepo obucen itd...). Mozda ce nekima zvucati strano, ali devojke ne razmisljaju (barem ne tako cesto :): "u ovaj bi bio dobra jebacina...". I u svakom slucaju im to nije sto im prvo pada na pamet (osim u nekim odredjenim trenucima kada se kod zene dogadjaju neke hemijske akcije...). Zena, instinktivno trazi JACI pol da bi osecala sigurnom, sretnom, zasticenom, ali i voljenom, mazenom, pazenom...

Neko je spomenuo nesto u vezi devojaka koje su finansijki samostalne i da voze kabriolet i da su same jer ne zele da trpe nikog. Slazem se da one imaju mogucnost veceg izbora, ali osvrni te se malo na nasu prirodu kao ljudi. Uvek je bilo i uvek ce biti da su muskarci oni koji love a zene one koje vole biti (u)lovljene. Mi smo ipak samo malo naprednije zivotinje, ali ostajemo zivotinje! Imamo instinkte kao i zivotinje i ti isti nas odredjuju u nekoj meri.

Prema tome, ovde se sada vracamo na prvu recenicu iz ovog mog posta i time (za sada) zatvaramo krug: sta devojka/muskarac zeli u tom trenutku... Da li je to samo sex (cist nagon za sexom - mix okruzenja, osecanja, hemije, dobrog izgleda i pravih reci/koraka) - onda ce i biti samo sex i nista vise (jer ce u jednom trenutku kod zene da proradi majcinski instinkt (kada se onaj cist sexualni nagon zadovolji) kada ce u vama poceti da trazi sigurnost, stabilnost, oca itd, a to se niste potrudili da pokazete, vec ste bash namerno okrenuli drugo lice - spoji sad ovo sa prvim utiskom - neces uspeti tako lako da promenis njen stav da si ti ipak samo jedna jebachina iako ti mozda zelis vise). Ukoliko je devojka u fazi ozbiljne veze - onda to morate 'procitati' pa u toku razgovora odluciti da li je to isto ono sto i vi zelite sa tom osobom. Ako se u prvim koracima situacija dobro proceni - vece su sanse za 'uspehom' i lepim druzenjem na koju god stranu to druzenje krenulo :-)

I po meni jedno zlatno pravilo kojeg se drzim kao slepac stapa: UVEK budi iskren u sto vecoj meri! Svako normalno bice to ceni! Namerno kazem u sto vecoj meri, jer situacija i mogucnosti je previse da se ovo 'pravilo' generalizuje!

I jos jednom: budi ono sto jesi - budi musko ;-) ili zensko, posto su nam se i pripadnice lepseg pola u medjuvremenu pridruzile diskusiji :-)

Poz,
Sale

PS. dodajem kako mi stvari padaju na pamet, ali ovo moram da izdvojim od teme gore: svaka devojka (bilo klinka, bilo iskusna, stara, lepa ili ruzna) voli da vidi da joj (potencioalno buduci) decko zna sta hoce. I to bi samo svrstao kao jednu od mnogih kvaliteta muskarca u onom najsirovijem mogucem izrazu te reci. I sami se slazete da zene uglavnom ne znaju sta zele, pa im onda definitivno ne treba samo jos neko pored nje ko takodje nije siguran sta zeli :S
Radije cu zaliti zbog ucinjenog, nego zbog necega sto sam mogao da ucinim.
 
0

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 09:58 - pre 239 meseci
Citat:
Uvek je bilo i uvek ce biti da su muskarci oni koji love a zene one koje vole biti (u)lovljene. Mi smo ipak samo malo naprednije zivotinje, ali ostajemo zivotinje! Imamo instinkte kao i zivotinje i ti isti nas odredjuju u nekoj meri.


Pazi, po tom pitanju nikako ne mozes porediti ljude sa zivotinjama. Evo, pogledaj npr. lavove... Lav ima mnogo vece seksualne potrebe od lavice, pa mora da izgleda mnogo bolje od nje, i izgleda - sigurno ste zapazili onu veliku grivu i kitnjast rep, dok lavica izgleda sasvim obicno, i morate priznati mnogo manje lepo. Idemo dalje, petao i kokoske - petao ima veliku crvenu krestu, dug uvijen rep, lep glas, dok kokoske opet izgledaju sasvim obicno i manje lepo. To je zato sto su seksualne potrebe jednog petla mnogo vece nego sto je to slucaj kod kokoske. Pogledajte takodje pauna i paunicu - paun je ono sa hiljadama razlicitih boja sto se po ceo dan sepuri i pokazuje svoju lepotu, dok je paunica pomalo lepa ptica ali ni blizu toliko kao njen muzjak.

Kod zena je kao sto ste primetili obrnuto - one su te koje mnogo vise vode racuna o svom izgledu, stalno organizuju neke modne revije, menjaju krpice, kupuju cipelice, sve u svemu svom izgledu pridaju mnogo vise paznje nego muskarci. Treba li da vam kazem zasto? Mislim da ne treba, ali evo, za svaki slucaj ako ima takvih koji jos nisu shvatili - zene imaju mnogo vece seksualne potrebe od muskaraca, to je jedinstven slucaj u prirodi. Znam da ce me zene mrzeti sto odajem ove njihove najvece tajne, ali, nema veze, ja uvek kazem ono sto mislim, bez obzira na posledice.

E, sad, pitanje je zasto zene se zene toliko treude da te seksualne potrebe poricu i ne priznaju, zasto ne budu iskrene i priznaju da su one te koje love? Da li vam je poznato da devojka kad "baci oko" na nekog, to je prakticno gotova stvar - on ce da se polomi udvarajuci joj se a ona ce da se pravi nezainteresovana i sve se nesto necka a boga moli da ne odustane. zasto je to tako, ni meni nije bas naj jasnije, ali mislim da odgovor lezi u muskoj psihi. Zene su intelektualno mnogo naprednija stvorenja i muskarce "citaju kao otvorenu knjigu", dok muskarci u proseku nemaju pojma o zenama i imaju potpuno pogresno misljenje o njima:

Citat:
devojke ne razmisljaju (barem ne tako cesto :): "u ovaj bi bio dobra jebacina..."


zene perfektno znaju kako muskarac razmislja i znaju da time sto se prave nezainteresovane samo pojacavaju njegovu seksualnu zelju, sve do trenutka dok ne bude priblizno jaka kao njena, kad one konacno "pristaju" na to, ali i tada se trude da to izgleda kao da one u pocetku nisu imale nikakvu zelju ali su, eto, zavedene nekom laznom pricom/alkoholom/bogatstvom/duhovitoscu...

Ne slazete se sa mnom? Pa onda za cije babe zdravlje one trose tolike pare i vreme na sminku, modu, frizuru, parfeme? Radi licnog zadovoljstva? Kako da ne...
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
0

Chiller
Aleksandar Skodric
Holandija

Član broj: 24586
Poruke: 62
*.070.dsl.concepts.nl

Sajt: www.skodric.com


Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 10:53 - pre 239 meseci
Prvo da se ogranicim: ovo je moje 'vidjenje' stvari iz mog (ne)iskustva :) Nije citat iz knjige, procitano iz casopisa ili vidjeno na TV-u...

Citat:
zene imaju mnogo vece seksualne potrebe od muskaraca, to je jedinstven slucaj u prirodi


Sa ovim se nikako ne mogu sloziti. Barem ne tako kako si ti to napisao :) Moje vidjenje je da zene takodje imaju potrebu za sexom, samo sto kod njih koliko telo toliko i psiha zeli sex. Znas kako kazu za nas muskarce da mi mozemo uvek da karamo?! Moze i zena - fizicki (odradice telo svoj deo posla), ali psiha mora biti na istom nivou da bi zena zaista htela i zelela, a samim tim i uzivala u sexu. I mislim da mi muskarci treba mnogo vise da radimo na psihi zene a da ce fizicko zadovoljstvo uslediti kao posledica psihickog zadovoljenja i da cemo biti mnogo vise nagradjeni time :)

Naravno, sa druge strane, imaju i one trenutke (koji su u srazmeri 1:10000 u odnosu sa muskarcima) kada im je do sexa cisto fizicke potrebe radi i tada ce da zanemare sve ostalo kod muskarca osim samog fizickog izgleda :) Ali ce u takvoj vezi (ukoliko bude trajala duze od 1 orgazma) samo sex i vladati, bez mogucnosti za bilo cime drugim. Prema tome - sve zavisi sta zelis. Ako je samo sex - trazis devojku koja i zeli samo sex... Ako hoces vezu tvoj pristup mora biti potpuno drugaciji...

Citat:
Ne slazete se sa mnom? Pa onda za cije babe zdravlje one trose tolike pare i vreme na sminku, modu, frizuru, parfeme? Radi licnog zadovoljstva? Kako da ne...


Mislim da ovo vise ima veze sa tvojom prethodnom recenicom:

Citat:
zene perfektno znaju kako muskarac razmislja i znaju da time sto se prave nezainteresovane samo pojacavaju njegovu seksualnu zelju...


Ne bi nas one napalile da nisu sredjene ;) Osim toga, ne zaboravi konkurenciju. Zene su po prirodi 'urednije' od muskaraca, tako da im svo to sredjivanje ne smeta toliko, koliko nama samima da ih cekamo i gledamo dok se spremaju :)

100 ljudi - 100 cudi, 100 zena - 200 sisa... rece jedan moj pametni drug :)

Poz,
Sale

ps. cini mi se da si sa uporedjivanjem sa zivotinjama samo potvrdio moju 'teoriju' - mi jurimo njih :) Za zenu malo sta daje toliko zadovoljstva kao da vidi da je muskarac (koji joj dakako ista znaci) lood za njom i da je juri :)
Radije cu zaliti zbog ucinjenog, nego zbog necega sto sam mogao da ucinim.
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.158.EUnet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 13:45 - pre 239 meseci
Citat:
Cicika, pa zar nije normalno da i djevojka plati kad se izadje?


Citiracu samu sebe kao odgovor na ovo:

Citat:
pustite je ponekad da nesto plati, posebno ako ona na tome insistira (ako bas nikad ne insistira onda se dobro zapitajte da li joj se bas vi svidjate ili vas auto),


(post od 15.08.2004. u 18:53, strana 3 ovog topica)
Mrzim kad nece da me puste da platim.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.158.EUnet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 13:55 - pre 239 meseci
Citat:
Ne bi nas one napalile da nisu sredjene ;)


Nisam sigurna da ste tako otporni na zene. Uostalom, zar seksipil ne dolazi iznutra kao posledica samouverenosti, spoznaje o samom sebi, svojim kvalitetima, posebno manama i njihovom apsolutnom i bezuslovnom prihvatanju (prihvatanju sebe)?

Ono sto mozda ne priznajete uvek, zar vas ne privlaci vise intelekt od fizickog izgleda? Provereno vas vise "przi" inteligentna i prosecna od isprazne sez-bombe!

Inace, zene se ne sredjuju zbog vas tako direktno kao sto mislite, nego zbog drugih zena (koje su im i najveci kriticari) - zbog KONKURENCIJE! Vama takvim kakvi ste (ludi za seksom i zenskim polom - ne shavatajte ovo kao negativno) mora stalno da se odrzava paznja na jedan objekat (zenu koja vas zeli,u ovom slucaju).
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

anon21796

Član broj: 21796
Poruke: 135
212.200.108.*



Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 14:01 - pre 239 meseci
Pa brate, to ti je ovako...Ja sam otvorio temu "KAKO PRICI RIBI"....
Sad , ako ti je toliki problem da muvas, da pricas sa ribom skini ovu knjigu koja ce mozda da ti pomogne, bar malo, a ti ces da ukapiras ostalo...


http://members.lycos.co.uk/blu...k%20Double%20Your%20Dating.pdf

e sad, knjiga je o tome kako treba muvati ribe i ima oko 90 strana, pa srecno, svima bi je preporucio, mada je na Engleskom...ako neko zna gde ima slivne literature naka javi...
 
0

Chiller
Aleksandar Skodric
Holandija

Član broj: 24586
Poruke: 62
*.070.dsl.concepts.nl

Sajt: www.skodric.com


Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 14:24 - pre 239 meseci
Citat:
cicika:
Ono sto mozda ne priznajete uvek, zar vas ne privlaci vise intelekt od fizickog izgleda? Provereno vas vise "przi" inteligentna i prosecna od isprazne sez-bombe!


Pa zavisi od naseg trenutnog stanja. Recimo, meni se dogodilo da sam nakon raskida duze veze (4 godine) jurio sam za sexom... Jednostavno me tada nije zanimala veza. Tako da tada definitivno nisam obracao mnogo paznje na to da li je pametna ili glupa ili sta vec. Tako da ne bi rekao da nas direktno sexualno vise privlace inteligentne, ali je 'predigra' daleko lepsa sa takvima nego sa plavusicama :)

Citat:
cicika:
Inace, zene se ne sredjuju zbog vas tako direktno kao sto mislite, nego zbog drugih zena (koje su im i najveci kriticari) - zbog KONKURENCIJE! Vama takvim kakvi ste (ludi za seksom i zenskim polom - ne shavatajte ovo kao negativno) mora stalno da se odrzava paznja na jedan objekat (zenu koja vas zeli,u ovom slucaju).


To sam i ja bio malopre rekao. Borba je to sine :)
Radije cu zaliti zbog ucinjenog, nego zbog necega sto sam mogao da ucinim.
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.174.eunet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 14:55 - pre 239 meseci
@MissPiggy, definitivno je da devojke - clanovi [es]-a, ne spadaju u onu kategorizaciju o kojoj pricaju Pandora i ostali. Kontam, ti si zensko (sudeci po postu i nadimku). Poenta je sto takvih nema mnogo i sto ih treba traziti na [es]-u i slicnim mestima.
Spremanje - 10-20 minuta
Mesta za izlazak (sto ti zoves kreativnost) - kad je lepo vreme i ako mi je prijatno sa doticnom osobom (a ne znam zasto bih izlazila sa nekim sa kim mi nije prijatno) - na primer, Kalemegdan, sva beogradska setalista pored reka (preferiram Dunav). Gardos (jedno od meni najomiljenijih)...

Ono sto sam prokomentarisala o tome da muskarcima trebaju pare da bi imali devojku, nije moj stav nego njihov, u poplavi sponorusica i takvog modela ponasanja koja je snasla nase drustvo. Procitaj ponovo taj post ako zelis, mrzi me da citiram samu sebe.

Citat:
meni se dogodilo da sam nakon raskida duze veze (4 godine) jurio sam za sexom... Jednostavno me tada nije zanimala veza.


Slozices se da je to ekstremna situacija u kojoj je tako nesto normalno.
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

pctel
Beograd

Član broj: 13030
Poruke: 10893



+1349 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 15:08 - pre 239 meseci
da, to sa parama su izmislili nesigurni muskarci kao izgovor za "slab prolaz" kod zena. Tacno je da ne valja ako ste totalno bez prebijene pare, ali nema potrebe da budete "puni k'o brod". Polovina devojaka u ekonomskom smislu ne trazi nista vise od studentskog proseka. Ako vam je za oko zapala neka sponzorusa, a kod nje nemate sanse, onda se zapitajte da li je problem u njoj ili u vama.
Samo ti sinko (administratore) radi svoj posao.
 
0

Chiller
Aleksandar Skodric
Holandija

Član broj: 24586
Poruke: 62
*.adsl-surfen.hetnet.nl

Sajt: www.skodric.com


Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 15:22 - pre 239 meseci
Hm, pare i zene su druga tema...

Evo i jedan vic na tu temu :)

Q: Koji je jedini nacin da zena napravio milionera od coveka?!
A: Jedino ako je pre toga bio milijarder!

Bez zezanje - pare nisu uslov, ali kao sto bi Balasevic rekao:

Pare ljude kvare - ali lece zivce.

Pa ti vidi sad :)

Poz,
Sale

PS. cicika - da, jeste malo extremniji, ali ne uklanja moj tadasnji stav da sam trazio samo sex... U tom trenutku je pored mene prosla neka super devojka koja bi mi bila odlicna za vezu i obrnuto = ali je ja nisam konstatovao :S

Radije cu zaliti zbog ucinjenog, nego zbog necega sto sam mogao da ucinim.
 
0

cicika
Tijana Dojčinović
Software Developer, GroundLink
Zemun

Član broj: 24659
Poruke: 3104
*.174.eunet.yu



+4 Profil

icon Re: Šta pričati s ribom?!16.08.2004. u 15:27 - pre 239 meseci
@Chiller, zar nisam rekla da je to u takvoj situaciji normalno?
Use The Force!
“Who said anything about slicing you up? I just wanted to carve a little Z on your forehead — nothing serious.”
 
0

elitemadzone.org :: MadZone :: Šta pričati s ribom?!
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 57280 | Odgovora: 133 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.