Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani

elitemadzone.org :: MadZone :: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani
(Zaključana tema (lock), by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 361143 | Odgovora: 3682 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani09.03.2022. u 23:24 - pre 25 meseci
Citat:
Turmen:
Citat:
Java Beograd: Jel' se neko seća koliko nas je "demokratska" Europa pritiskala da krivično gonimo dobrovoljce koji su se borili na strani Donjecke republike, onomad.


Sećam se da bio onaj voditelj Počuča, bila raspisana poternica za njim, pa ga hapsili, sudili, oslobodili, pa ćerci dao ime Srbija, pa bio zvezda Balkan Infa, ceo cirkus bio sa njim :)


I meni doneo frižider, valjda sad raznosi robu za Tehnomaniju, ili bar liči na njega. Ogroman lik
 
0

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6805
87.116.181.*



+1450 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 01:22 - pre 25 meseci

Ko o čemu qrva o poštenju!
Glup narod bira glupu vlast!
 
0

whitie2004

Član broj: 19966
Poruke: 1538
*.dynamic.sbb.rs.



+267 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 08:15 - pre 25 meseci
Citat:
Darko Nedeljković:

Ta situacija je veoma jasna i tekla je ovako:
USA: Poljaci, sto ne poklonite te stare avione Ukrajini, a mi cemo vam se nekako oduziti
Poljska: Ne, poklonicemo avione vama, a vi poklonite Ukrajini
USA: A ne, ne bi se mi toliko mesali, ipak su vase komsije...
Poljska: Nemci, vama su isto komsije, hocete da poklonimo vama, pa vi poklonite Ukrajini?
Nemacka: Ne pada nam na pamet.
Poljska: Aaaa, tako znaci! E, pa onda ili ce sve clanice natoa da se potpisu na poklon i ucestvuju u urucenju, ili poklona uopste nece biti!

Ti bre kao srednjoskolac kad cita lektiru - preskocio si komplet uvod. Dakle, pre svega ovoga je bilo:

Ukrajinski piloti sa najsavremenijim avionima beze u susedne zemlje. Neki to medijski blokiraju, neki samo precute, ali Rumuni (na primet) izjave da su avioni presretani i u pratnji lovackog para prinudno spusteni na domaci aerodrom !! Sta cemo dalje? Ako su uleteli bez najave, onda je to napad, aktivira se diplomatija, salju protesne note, cimaju se ambasadori ... Normalno, nije pilot nesto bio dokon, pa ajde malo da proseta - dobio naredjenje! Kao sto ni vlada nije dokona da gubi letelice nego je bio dogovor da avioni dejstvuju sa tih inostranih aerodroma.

Onda su Rusi rekli da te avione i aerodrome sa kojih polecu smatraju za regularan cilj.! Kako se radi o teritoriji NATO snaga, nije bila u opticaju ponuda sa udarima klasicnim naoruzanjem. Podignuta je cela nuklearna trijada - podmornice su napustile luke, nuklearke su napustile magacine i rasporedjene su na avione i raketno-artiljerijske jedinice. Na terenu sada imas haubice sa nuklearkama u prtljazniku .... Nadas se da Rus nece popiti previse votke :-(

Onda su Ameri objasnili da kolonije nemaju potrebe da se opterecuju sa time - ima ko razmislja umesto njih ... i objavili da se u ovo nikako nece mesati. Pao je ceo plan. Sada je problem cak i vratiti te ukrajinske avione nazad u borbu ..

U padu jednog carstva stradaju svi, tako je uvek bilo, tako će biti i sada. Verovatno će posle svega ovoga
biti formirani neki novi blokovi, nova uređenja. A mi? Eh, a mi..
 
0

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9495
*.cpe.sn.co.rs.



+10253 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 08:46 - pre 25 meseci
Mene zanima u kolikoj meri, trenutno, Rusi kontrolišu nebo nad Ukrajinom.
- Da li može neki ukrajinski avion da poleti, makar na zapadu zemlje, a da ne bude raketiran, momentalno.
- Koliki domet zapravo imaju S-400 i S-500?
- Da li ruski borbeni avioni patroliraju? Makar na velikim visinama, preko, neznamnija, 15.000 m.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
2a00:20:c001:51bd:f146:c38e:..



+7173 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 08:50 - pre 25 meseci
Citat:
stefanx:
Evropa je postala cirkus sa ovim americkim praznoglavim postavljenim cinovnicima. Do pre 2 meseca pojedini su bili bez hrane i goriva, a sad piskaraju neke sankcije. Genijalan potez gubljenje trzista i jeftinih resursa i prepustanje istog Kini, Indiji i slicnima.
Sad mole Madura koga ne priznaju da im ublazi patnje...


Zapravo - odlican primer znanja svojih prioriteta (makar i sa zakasnjenjem). Napadom na Ukrajinu, Putin je ucinio najvecu mogucu uslugu EU time sto je svojom akcijom celu ekipu radikalnih zelenih, anti nuklearaca, pacifista, anti intervencionista i ostale slicne boranije poslao nazad odakle su dosli: u irelevantnost.

- Evropa koja se koskala oko budalastina do pre samo nekoliko meseci je ponovo ujedinjena. Mlaki i hladni NATO stavovi su stvar proslosti, trgli su se i ukapirali da bez USA mogu da se slikaju. Snovi o nekakvoj EU vojsci bez NATO-a vise ne mogu btii ozbiljni

- Zemlje koje su bile van NATO sada imaju najveci % zelje u stanovnistvu da se integrisu.

- Nemacka koja se bukvalno zentala svoje moci zbog WWII i izigravala neke hipije pocinje ozbiljno da pumpa $$$ u vojsku i da dozvoljava izvoz svog oruzja "na belo" Ukrajini. Do sada su od njih drugi mogli dobiti samo zavoje, eventualno slemove ako je bas frka.

- A i da - profiteri od dobrih odnosa sa Rusijom su morali da smanje ton - strategija minimizacije zavisnosti od ruske energije je pocela, NS2 stopiran i sl. Cak pozivaju i Sredera da da ostavku (mada, daleko je to od onoga sto bi inace dobio u neka druga vremena).

- Demontaza energetskih potencijala radikalnom zelenom politikom isto staje. Nemacka razmatra zaustavljanje sece svoje k*te tj. nuklearnih potencijala, sto je do pre samo koji mesec bila cista naucna fantastika. U kontekstu nezavisnosti od ruskih izvora energije do 2030 sve ce to morati da se batali.

- Ekonomske mere protiv Rusije koje su bile nezamislive su sada realnost (dobar deo banaka izbacen iz SWIFT-a npr. - nesto sto je bilo nemoguce do samo skoro). Takodje samo uvodjenje tih mera je prilicno dobro planirano - i gas i nafta su skocili, ali gas se vec oporavlja na dole, sto ce spreciti situaciju da Rusi ne vide pad u prihodima zbog masovnog skoka cene. Zbog ostalih sankcija, Rusi ce podjednako imati stetu ako bi isekli gas Evropi + njima je to jedan od malog broja prihoda od napolja tako da bi njih mnogo vise bolelo

Posle godina vrlo uspesnog razbijanja kohezije na zapadu, Putin je za samo nekoliko nedelja to resetovao i vratio politicke stavove skoro pa u 80-te.

Postavlja se pitanje zasto li je to uradio - do sada su mu potezi bili prilicno inteligentni (sa malo je pravio mnogo vise stete) a ovo sa Ukrajinom deluje kao cluster*uck stoleca sa potpuno drugacijim MO-om (grubo, ocigledno, sa skupim posledicama) od ranije gde su akcije bile daleko nizeg profila ali sa daleko manjom stetom po Rusiju (ako i uopste).

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
+1

BuzzLightyear

Član broj: 345017
Poruke: 71



+432 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 09:01 - pre 25 meseci
S obzirom da uvek bude suprotno od onoga što Ivan piše, može se zaključiti da je EU u ogromnom problemu.
 
+3

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8079



+1752 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 09:06 - pre 25 meseci
Svaki veci rat , a Ukrajina je bas velika 600.000 km kvadratnih je rat pogresnih procena .

Nema vecih sukoba bez toga , sa obe strane !!


Tako da za sada izgleda da je on mnogo toga drugacije zamisljao pre pocetka !


A i Ukrajinci su mnogo toga zamisljali ! Da nisu , da mogu da vrate vreme , verovatno bi se drugacije ponasali !


" Neutralne " drzave su oduvek to samo na Papiru !!!

Najmanje vojno Neutralna je ona koja najvise glumi Neutralnost !! Svajcarska !!

Sve se zna , odavno su otkriveni planovi zajednickog ratovanja sa NATO-om protiv SSSR-a ! Ali ne neki papircici vec realna integracija , dok se glumi Neutralnost .


Stari Neprijatelji Rusije Finska i Svedska su odmah tu milimetar iza Svajcarske . Austrija je u istom kolu odavno !!


Mada je jednostrano posmatrati sve ovo , kao nekakav Uspeh Evrope i USA ! Nema tu nikakvog uspeha za njih !!!

Citam stalno po medijima , Bajden , dobija , profitira itd...

Nema tu nikakve dobiti , Samo ogoljena SLABOST i Nesposobnost da se Realno utice na ovakva desavanja u Svetu ! Nista od Supersile !!
 
0

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 10:13 - pre 25 meseci
Da, što reče ademare, svuda se piše kako će ovaj rat biti pobeda SAD i NATO. Kako mogu da pobede, čak i politički, zemlje koje ni ne učestvuju u ratu?! To nema ni kod Sun Cua, takva mudrost ili savet. Kao, kloni se direktnog učestvovanja u ratu, i na kraju ćeš pobediti. Ispada, po tom rezonu, da su Švedska, Maroko (setite se Kazablanke) i Portugalija pobedile u Drugom svetskom ratu.
 
0

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 10:34 - pre 25 meseci
Zaboravio si Hrvatsku koja je takođe bila "pobednik" WWII jer su ih budale spasile. A oni ne da nisu učestvovali već su bili na jednoj strani.
Citat:
test1234:Šta je sad ovo:
Uobičajena priprema terena. Nisam do sada pročitao pominjanje hemijskog oružja, sada se sprema novi snimak. U selo Zoločiv koje se nalazi severozapadno od Harkova ukrajinska vojska je doterala 80 tona amonijaka a stanovnicima objasnili kako se štiti u slučaju hemijskog napada. Sada će da naprave neku novu holivudsku priču i optuže Rusiju za hemijski napad. Zato unapred mora da se isključi svaka veza ukrajinske vojske i hemijskog oružja, a naročito veza pentagona sa njima.
Slično se dešava u Mariupolju, civilni objekti, bolnice, škole se pune artiljerijskim oružjem i traži se odgovor Rusa na pucanje otuda. Još se čeka sa zgradom univerziteta koja je minirana i 34. škole u koju su dovedeni civili koji su hteli da pobegnu.

Juče je Rusija predložila deset koridora ali je Ukrajina prihvatila samo tri i dodala nekoliko svojih. Ne prihvataju koridore prema Rusiji (a oni su kao sigurni da niko ne želi da ide tamo, naročito iz Mariupolja) i vrlo je moguće da hoće da izvuku svoje azovce iz tih mesta. Civili moraju da ostanu kao štit i onda će da aktiviraju eksploziv a cnn će da snimi novi napad zlih Rusa na civile.
Citat:
whitie2004:Ukrajinski piloti sa najsavremenijim avionima beze u susedne zemlje. Neki to medijski blokiraju, neki samo precute, ali Rumuni (na primet) izjave da su avioni presretani i u pratnji lovackog para prinudno spusteni na domaci aerodrom !! Sta cemo dalje?

Onda su Ameri objasnili da kolonije nemaju potrebe da se opterecuju sa time - ima ko razmislja umesto njih ... i objavili da se u ovo nikako nece mesati. Pao je ceo plan. Sada je problem cak i vratiti te ukrajinske avione nazad u borbu ..
Avioni koji su odleteli iz Ukrajine mogu da budu osnov kasnijeg osposobljavanja avijacije. Ostali će da budu uništeni pa da ima bar nešto. Možda su se samo piloti uplašili pa izmislili da nemaju gde da slete i doleteli u Rumuniju. Ameri imaju baš vruć krompir, ako dozvole poletanje aviona sa svojih aerodroma, realno je da ti avioni skoro i nemaju gde da slete pa moraju nazad. To već pravi lošu priču pa moraju da smisle kako da sve izvedu. Lako je sa onim raketama ili minama koje daju kao pomoć, to prevoze civili svojim vozilima
A nikome nije čudno što su pre neki dan rumunski Mig-21 pa posle njega i helikopter koji je pošao da ga traži stradali? Eto, desi se da ne vide brdo pa baš nemaju sreće?
Citat:
Java Beograd:
Mene zanima u kolikoj meri, trenutno, Rusi kontrolišu nebo nad Ukrajinom.
- Da li može neki ukrajinski avion da poleti, makar na zapadu zemlje, a da ne bude raketiran, momentalno.
- Koliki domet zapravo imaju S-400 i S-500?
- Da li ruski borbeni avioni patroliraju? Makar na velikim visinama, preko, neznamnija, 15.000 m.
Ne znam detalje o tim sistemima, mislim da je Ukrajina prilično velika ali je istočna granica prema Rusiji a severna prema Belorusiji (mada verovatno odatle neće da bude akcije) dok je na jugu crnomorska flota. Kažu da je velika većina aerodroma beskorisna, avioni mogu da polete ili slete i na put ali je to kraj, njima je valjda potreban aerodrom i zato su u priči nato aerodromi.
Nisam siguran da avioni patroliraju, dovoljan je i neki Beriev A-50 (ili koje već varijante avaxa imaju Rusi) a za brza dejstva su tu krokodili, mada sam video da lete i meni omiljeni Mi-28 (nemoj sada neko da se uhvati za oznaku sa ili bez dodatnih slova) pa mislim da je to dovoljno.
Citat:
Ivan Dimkovic
Posle godina vrlo uspesnog razbijanja kohezije na zapadu, Putin je za samo nekoliko nedelja to resetovao i vratio politicke stavove skoro pa u 80-te.

Postavlja se pitanje zasto li je to uradio - do sada su mu potezi bili prilicno inteligentni (sa malo je pravio mnogo vise stete) a ovo sa Ukrajinom deluje kao cluster*uck stoleca sa potpuno drugacijim MO-om (grubo, ocigledno, sa skupim posledicama) od ranije gde su akcije bile daleko nizeg profila ali sa daleko manjom stetom po Rusiju (ako i uopste).
Neko godinama i decenijama pokušava da pokaže da je Rusija prazna puška, pre osam godina su bukvalno dozvolili (a verovatno i organizovali) napad na delove Ukrajine gde žive Rusi i sada je trebalo da konačno dokažu da su Rusi nebitni. Plan je bio ukrajinska oluja na Donbas i Krim, povlačenje Rusa odatle i posle toga lagana priprema za konačan obračun. Varijante prilaza sa juga preko Sirije pa onda Irana nisu prošle, sada su hteli da to bude na samoj granici i Ukrajina je bila najbolje mesto. Dovedu komedijaša (za koga povremeno vidim čudan opis, odrekao se slave komedijaša da bi postao predsednik države) na čelo, okruže ga nacistima i tu je sve spremno. Sada i da hoće nema nazad, može samo da prođe kao onaj pregovarač. Čak i on se tako ponaša, angažovao je sve oko sebe da posmatraju državni vrh jer je primećeno da pojedinci traže ruske veze da se izvuku pa koga pronađu zna se, demokratski metak u čelo.
Nato pomaže medijskim ratom, prikazuje uništene bolnice i škole, stradanja civila ... a reč nisu rekli za osam godina stradanja civila u Donbasu. Ko na zapadu zna nešto o spomen obeležju za 149 stradala deteta koji je podignut u Donjecku? Ko zna o hiljadama stradalih civila?

A zapad se nije ujedinio. Samo su se skupili uz skute svog zaštitnika i drhte, kao kada se pilići uplaše pa se pribiju uz kvočku.
 
+1

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9495
*.cpe.sn.co.rs.



+10253 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 10:47 - pre 25 meseci
Citat:
calexx: ... a reč nisu rekli za osam godina stradanja civila u Donbasu. Ko na zapadu zna nešto o spomen obeležju za 149 stradala deteta koji je podignut u Donjecku? Ko zna o hiljadama stradalih civila?


Šta nije bilo na CNN-u to se nije ni desilo.


Sećam se terorističkog napada u Beslanu, Severnoj Osetiji, kad je život izgubilo preko 300 ljudi, od toga, polovina dece.
Napad, naravno u CIA režiji, a na CNN-u nijednom nije upotrebljen termin "terorizam", "terorista", nego "borci za slobodu".

Što im naravno nije smetalo da napadnu Avganistan, i pohapse hiljade ljudi koji nikad nisu izašli iz Avganistana, proglase ih teroristima i onda ih zverski muče u Gvanatanamu.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
0

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 10:51 - pre 25 meseci
https://twitter.com/dalperovitch/status/1501836288319762436?s=21


Je l’ realno da Rusi upadaju tako lako u zamke, sudeći po svim onim snimcima razvaljenih kolona.

Ili je i ovo samo neka propaganda i “fotošop” odnosno cgi?
Kažu da su ukrajinci jedni od najjačih stručnjaka za taj cgi.


 
0

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 10:56 - pre 25 meseci
Posle par sekundi sam ukapirao da je cgi. A i cnn još nije objavio ovo, možda se sin Dragan sprema za nove podvige.

Što se porodilišta tiče ...
Citat:
Rusija je pre tri dana izvestila na sednici Saveta bezbednosti UN da je porodilište broj 1 u Mariupolju korišćeno kao baza bataljona Azov, ukrajinski ultranacionalisti su odatle proterali sve porodilje i osoblje. Ovo je u četvrtak izjavio ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov posle razgovora sa ukrajinskim i turskim ministrima spoljnih poslova Dmitrijem Kulebom i Mevlutom Čavušogluom.
 
0

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9495
*.cpe.sn.co.rs.



+10253 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 11:07 - pre 25 meseci
Ne znam, naravno da li je ovo stvarno ili fake, ali:

- Činjenica je da je Ukrajincima dopremljeno mnogo "Javelin", samo-navođenih antitenkovskih raketa. One, praktično - ne promašuju.
- Činjenica je da kolone tenkova idu kroz naseljena mesta. U ovom slučaju "neprijateljska" mesta, do kojih se lako može doći i dopremiti naoružanje.

A tenk, kao što znamo, nije namenjen da se vozika kroz naseljena mesta, već za front.

Ovo me podseća na događaj kad je onomad devedesetih, autobus pun policajaca išao ka Prištini da suzbija demonstracije, pa je usput raketiran, i policajci pobijeni.



Rusima ne valja ovakav oblik rata.

Ne možeš "u rukavicama", frontalno da zaposedaš teritoriju, ne dirajući civile.
Ameri ovo nisu ni pokušali u ratu protiv Srbije '99. Nego su nas tukli odozgo, avionima, raketama.
Nato vojnik je zgazio čizmom, tek kad su prestala vojna dejstva, tek kad je politički obezbeđeno da niko neće da puca na njega.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
0

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 11:22 - pre 25 meseci
Napisao sam da mi je ličilo na cgi, mada mi je važniji detalj da o tome nema vesti na cnn i bbc, oni bi za ovo znali i pre nego se desilo. Ne verujem da bi Rusi tek tako dozvolili nešto ovakvo, imaju valjda i oni neko oružje.

Mada i meni nije jasno, došla kolona od 65km i danima ni reči o njima. Biće ovde velikih iznenađenja.

Iznenadio me potez Slovenije, oni su u Ukrajinu poslali hranu i lekove. Možda ih eu sada kazni, tamo se šalje oružje, ne lekovi.
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
2a00:20:c001:51bd:f146:c38e:..



+7173 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 11:52 - pre 25 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Da, što reče ademare, svuda se piše kako će ovaj rat biti pobeda SAD i NATO. Kako mogu da pobede, čak i politički, zemlje koje ni ne učestvuju u ratu?! To nema ni kod Sun Cua, takva mudrost ili savet. Kao, kloni se direktnog učestvovanja u ratu, i na kraju ćeš pobediti. Ispada, po tom rezonu, da su Švedska, Maroko (setite se Kazablanke) i Portugalija pobedile u Drugom svetskom ratu.


To je jasno - zaracene strane su Ukrajina i Rusija i samo te strane mogu dobiti ili izgubiti rat. Medjutim svaki rat utice i na druge zemlje i nekada ti uticaji mogu biti izuzetno relevantni - u kontekstu EU i USA sve sto se desilo posle napada se moze opisati kao vracanje u neka druga vremena sto se politike prema Rusiji kao i politike izmedju USA i EU tice.

To i dalje EU / USA ne cini ucesnicima u ratu, ali njihovo koordinirano dejstvo nije nesto sto pomaze Rusiji. Ono sto je sigurno je da ce to biti izuzetno skupo za Rusiju.

Da li je to bilo neizbezno ili je alternativa bila jos gora? I zbog cega je bilo neizbezno? Zbog neke USA/NATO politike ili zbog nekog unutrasnjeg problema? Rusija nije bas mesto iz koga svasta curi tako da se mozda nikad nece ni znati.

Citat:
ademare
Nema tu nikakve dobiti , Samo ogoljena SLABOST i Nesposobnost da se Realno utice na ovakva desavanja u Svetu ! Nista od Supersile !!


I te kako ima dobiti - ne u smislu "dobili smo rat" nego u smislu "idioti koji bi da vracaju industriju u 18-ti vek vise nisu relevantni".

To nije mala stvar, ono dokle se doslo do pre ovog sukoba je bilo..., mozda najbolje samo reci: Miss Germany 2022.

Sad su sve te stvari bukvalno kao daleka proslost. Politicki je nemoguce prodati te budalastine dok se ne resi zavisnost od ruske energije.

To nece Evropu uciniti nikakvom supersilom, ali je bar na neko vreme zaustavilo srljanje u suprotan smer.



DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
2a00:20:c001:51bd:f146:c38e:..



+7173 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 12:04 - pre 25 meseci
Citat:
Java Beograd
Ne možeš "u rukavicama", frontalno da zaposedaš teritoriju, ne dirajući civile.


Da ali ako "diras civile" mozes eventualno uz visoke troskove privremeno da ih okupiras. I onda ce svaki novi dan da te kosta jos mnogo vise.

Rusi to znaju jako dobro, naucili u Avganistanu. Amerikanci isto jos bolje - naucili u Iraku, doktorirali u Avganistanu. Dzaba ti sva okupacija ako si ti svaki dan tamo vidjen kao neprijatelj.

To sto su Ukrajinci blizi Rusima od Avganistanaca mi se cini da ne menja mnogo stvari - Rusi su vidjeni kao okupatori i lokalno stanovnistvo je spremno na velike zrtve kako bi to bilo promenjeno. Sto znaci prilicno garantovan epilog.

E sad mozda Rusi imaju kalkulaciju da im je i to bolja varijanta od samostalne Ukrajine. To bi znacilo da je samostalna Ukrajina tolika opasnost po Rusiju, da je ispravno pretrpeti ekonomski udar na nivou cele drzave kao i ljudske zrtve zarad negiranja.

Ili to ili ima jos necega tu sto nije faktorisano. Mozda se FSB ekipa uplasila za svoju perpetualnu vlast gde bi Ukrajina koja postaje neki NATO ili EU (koliko god to nerealno bilo) klinac bila takav adut opoziciji?

Ironicno, mozda je Slobodan Milosevic bio "studija slucaja" - Sloba je svrgnut tek posle rata sa NATO-om koji se mogao i tada videti kao gubitak teritorije. Mozda bi neka veca akcija vidjena kao gubitak Rusije bila vidjena kao opasnost po vlast na domacem terenu koja zavredjuje "ostar odgovor"...

Rusima sirenje NATO pakta jeste veliki problem, to su vise nego jasno dali do znanja. Ako je to vidjeno kao bukvalno egzistencijalno pitanje u vrhu vlasti, onda bi nekako moglo objasniti motivaciju za ovakvo ponasanje Rusije.

DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
2a00:20:c001:51bd:f146:c38e:..



+7173 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 12:15 - pre 25 meseci
Citat:
calexx:
Posle par sekundi sam ukapirao da je cgi. A i cnn još nije objavio ovo, možda se sin Dragan sprema za nove podvige.

Što se porodilišta tiče ...
Citat:
Rusija je pre tri dana izvestila na sednici Saveta bezbednosti UN da je porodilište broj 1 u Mariupolju korišćeno kao baza bataljona Azov, ukrajinski ultranacionalisti su odatle proterali sve porodilje i osoblje. Ovo je u četvrtak izjavio ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov posle razgovora sa ukrajinskim i turskim ministrima spoljnih poslova Dmitrijem Kulebom i Mevlutom Čavušogluom.


I RTS zgrada je... u stvari koga boli klinac sta su Amerikanci tada pricali da je RTS zgrada bila, kad su njihove bombe zavrsavale u stranoj drzavi na drugom kontinentu?

Ista prica i za Ruse - koga briga sta oni pricaju o bolnici, cinjenica da oni gadjaju bolnicu u tudjoj drzavi je vec sama po sebi problem, koji ce klinac njihova artiljerija u drugoj drzavi?

Citat:

izjavio ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov


To ovaj Sergej Lavrov? https://tass.com/world/1398157

Citat:

Russia slams US’ words about plans to justify alleged invasion of Ukraine as nonsense


Posao operatera kao sto je on je da lazu dokle god mogu (secate se Powell-a sa "WMD" praskom u rukama u UN). Primaju platu za to.

Ali to ih cini vrlo losim izvorom informacija.


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
0

calexx

SuperModerator
Član broj: 71794
Poruke: 20046



+1651 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 12:22 - pre 25 meseci
Razlika je u tome što je kod nas unapred bio poznat pobednik ali je i u ovom sukobu poznat. A svi kažu da će to da bude neko treći. Da Rusija hoće okupaciju, udarili bi po predsedniku i centru Ukrajine ali oni idu polako planski. I niko ne sme da im zabrani. Rusija mora da ide do kraja, ako se povuku onda je to kraj Rusije ali verovatno i normalnog sveta.

Zato mi deluje kao realan kompromis da Ukrajina izbaci iz ustava nato kao cilj, da prihvati neutralnost a da Donjeck i Lugansk budu specijalne zone kao što je i KiM. I jesu njihovi i nisu njihovi, oni će to da prikažu kao da su vratili teritoriju ali će privremeno da bude bez njihove kontrole. Nacisti moraju da budu van zakona, Krim je već otpisan.

Nego ... godinama sam mislio da je Černobil napušten, da kilometrima oko elektrane nema pristupa i samo ludaci koji hoće da se slikaju tu prilaze, da je sve zaliveno betonom a sada svi pričaju da radi i da je potrebno da se omogući da i dalje radi i da se poveže sa elektro mrežom Ukrajine.

RTS zgrada nije bila vojni objekat, nije odatle pucano na onoga ko je napao SRJ i pomalo je uporedivo sa rušenjem tronjeva u Kijevu i Harkovu, mada tamo nisu srušene zgrade sa ljudima unutra. Takođe nikoga nije bilo briga ni za pogođene bolnice na bliskom istoku, to je samo komentarisano kao greška i kolateralna šteta. Rusi nemaju takve kolateralne štete, oni su uništili naciste koji su se smestili u privremenom vojnom objektu koji je pre toga bio porodilište. I to je bilo poznato ali će i taj detalj da bude zaboravljen.

Sreća je što Rusi ipak ne zavise toliko od zapada i ne plaše se vojne intervencije. Sreća je što po svetu ima i onih kojima mozak nije toliko ispran da ne vide šta se ovde dešava i misle da Rusi hoće da pobiju jadne ukrajinske civile.
 
+1

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
2a00:20:c001:51bd:f146:c38e:..



+7173 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 12:41 - pre 25 meseci
Kako mislis udarili bi po predsedniku? Rusi ocigledno idu na zamenu vlasti - oni koriste drugi termin za to ("denacifikacija", umesto "regime change" sto je omiljen termin Amera) ali nemoj da te to zbuni. Bilo sta manje od toga cini svaki potpis nekog dokumenta o neutralnosti nebitnim - Ukrajinci uvek mogu da izaberu novu vlast koja ce pocepati taj dokument.

Da im roknu predsednika tek tako - pa nisu ni oni blesavi, ako je covek popularan to bi dovelo do pogorsanja situacije. Postao bi svetac mucenik.

Daleko povoljnija, za njih, opcija je da predsednik pobegne u egzil pa onda lepo jos mozes i da ga oblatis u lokalu (od strane tvoje ekipe) da je 'ckica i da je sa zlatom zapalio i ostavio svoj narod - to je verovanto bilo i ocekivano, i da onda na vlast organski dodje neka pro-ruska ekipa uz prihvatanje od starne naroda ali izgleda su tu pogresno procenili stvar.

Citat:

Rusija mora da ide do kraja, ako se povuku onda je to kraj Rusije ali verovatno i normalnog sveta.


Do kakvog kraja? Kazes nece okupaciju, pa sta im je onda kraj? Da se usetaju, Ukrajinci se us*ru u gace i prihvate da im politiku odredjuje Moskva? To je ono sto se zove "best case" scenario (da ne kazem nesto drugo).

Izgleda taj plan nije uspeo - morace Rusi da ih ubede jace. Mnogo jace (kao sto su Ceceniju "ubedili"). Celo ovo s*anje je i nastalo posto Ukrajinci >nece< da im politiku kroji Moskva.

Postavlja se pitanje - da li Rusi to mogu da sprovedu? Situacija na terenu ne ukazuje na to da su Ukrajinci indiferentni - inace bi se vec odavno zavrsila "oparacija".

Rusi mogu da kampuju u Ukrajini neko vreme sa svojim tenkovima - mozda cak i dugo vreme uz velike troskove (enormne). Ali seti se koliko je njih Avganistan kostao. Ukrajina je bukvalno drugi nivo posto ce to znaciti ekonomsku izolaciju.

--

Jedino ako stvarno ne misle i dalje da ce Ukrajina nekako da se vrati Moskvi posle prinudnog druzenja sa ruskim vojnim snagama - tj. da je problem bila sacica pro-zapadnih agitatora.

Ali da je tako, do sada bi valjda izasli na kraj sa "sacicom".

Citat:

Sreća je što Rusi ipak ne zavise toliko od zapada i ne plaše se vojne intervencije. Sreća je što po svetu ima i onih kojima mozak nije toliko ispran da ne vide šta se ovde dešava i misle da Rusi hoće da pobiju jadne ukrajinske civile.


Ali nebitno je sta Rusi misle - oni >ubijaju< ukrajinske civile, u Ukrajini. Ruske bombe ruse ukrajinske gradove, ne obrnuto.

Isto kao sto su Amerikanci ubijali srpske civile u Srbiji - bez obzira na to sto su im bombe "pametne" i sto im je primarni cilj bio nesto drugo.

Akcije i posledice akcija su ono sto je realnost, ne sta je neko "mislio". Danas ce svako drugu stranu nazvati agresorom a sebe zrtvom. To ne znaci ama bas nista.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
+1

dr0id

Član broj: 326795
Poruke: 464



+125 Profil

icon Re: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani10.03.2022. u 12:46 - pre 25 meseci
Kaze Lavrov
Citat:
Da li ćemo napasti neku drugu zemlju? Nećemo, nismo napali ni Ukrajinu

Citat:
Ukrajinski nacionalisti su ranije izveli iz porodilišta sve buduće majke i osoblje

Citat:
To je bila baza ultraradikalnog bataljona Azov. Ove činjenice su obelodanjene pre tri dana.

Citat:
"Koristili ste ljude kao živi štit", rekao je Lavrov govoreći o ukrajinskoj strani

itd.
 
0

elitemadzone.org :: MadZone :: Ukrajina će biti spremna ući u sukob sa Rusijom, uključujući i oružani
(Zaključana tema (lock), by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 361143 | Odgovora: 3682 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.