Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Blue HDI PSA Diesel

elitemadzone.org :: AutoZone :: Blue HDI PSA Diesel

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 12211 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel26.08.2020. u 17:51 - pre 44 meseci
Nemoj tako ubacuje se mesing i plastika u motore hehe pa tri cilindra pa turbo kako se samo toga ranije nisu setili inženjeri su pravi genijalci danas. A kada vidim onaj tvin air fijatov dvocilindrični sa protutegom padnem u nesves' :-)
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

vaske2
Zoran V
Lazarevac,ŠUMADIJA

Član broj: 233554
Poruke: 500
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+79 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel26.08.2020. u 22:28 - pre 44 meseci
Ecoboost valja...;)
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16358



+2922 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel26.08.2020. u 22:28 - pre 44 meseci
Citat:
mjanjic:
Ima onih varijanti sa fabričkim CNG-om, samo što je ograničen izbor modela, ali sam viđao Pasat karavan sa 1.4tsi, ali teško je naći nešto tako sa 3 godine starosti. Jedino kad firme vraćaju po ugovoru vozila nakon 3 ili 4 godine po sistemu staro za novo, i to ako je takav dogovor (tipa lizing i slično), jer inače firme takva vozila prvo ponude svojim zaposlenima, jer tako postignu bolju cenu, a i zaposleni će bolje da čuvaju ta vozila.
Uglavnom, jedino što sam našao da je 2017. i mlađe sa metanom je ovaj Caddy (doduše, putnički je sa 7 sedišta, pa može da posluži i za prevoz putnika i za tere): https://www.polovniautomobili....kswagen-caddy-maxi-14cng-7-sed

Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira

Uz to pricali smo o ugradnji plina u novije automobile, a metan ima da se sipa na jedno svega 3 pumpe u gradu beogradu, ako si negde drugde tek je muka.

Citat:
HoT_Steppa: Savršenstvo verovatno zahteva otvaranje ovakve teme. Dizel je isti poslednjih 50-60 godina, samo se menja ubrizgavanje i računar, princip je isti.

SUS motori su odavno isti, sam princip rada se nije nikada ni menjao, ali sve drugo oko njih jeste i povecana im je efikasnost.
Ako tako gledas i elektro motori su isti, ali se sve oko njih promenilo.

Citat:
bordzija:
Nemoj tako ubacuje se mesing i plastika u motore hehe pa tri cilindra pa turbo kako se samo toga ranije nisu setili inženjeri su pravi genijalci danas. A kada vidim onaj tvin air fijatov dvocilindrični sa protutegom padnem u nesves'

Sve su to odavno inzinjeri izmislili i setili se.
pa i ti turbo benzinci su japanci uveliko imali pocetkom devedesetih,
pa i dvocilindrasi, i trocilindrasi nisu nista novo samo se kombinuju danas na druge nacine.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2700



+699 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel26.08.2020. u 22:57 - pre 44 meseci
"Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira"

Naveo sam kao primer "ponude", ima samo jedan tog godišta i mlađi, traži 308 karavan, ali je pomenuo da može i SUV ili monovolumenski, ko zna, možda ima 3008 koji zadovoljava njegove kriterijume.


Što se tiče ranijeg komentara na prethodnoj strani o tome kako su dizeli dostigli savršenstvo i idu kao turbobenzinci, upravo je obrnuto, turbobenzinci dobijaju karakteristike slične turbodizelima, odnosno relativno veliki obrtni moment. Međutim, problem je što ljudi upoređuju 1.0 turbobenzinac sa 2.0tdi i očekuju slične performanse.



A za izbor auta, ako baš hoće 308 karavan, 2017. i mlađi, pa još da je benzinac, na polovniautomobili nema nijedan :(
Pomenuta Astra K ima JEDNA. Pežo 2008, 3008, 4008 i 5008 isto nijedan! Pa koliko ih se proda kod nas, nije ni čudo...



Možda da vidi sas onima što dovoze iz Švajcarske auto po izboru, odnosno odabere na švajcarskim oglasima auto, kontaktira te naše što dovoze, i to je to. Svakako ima veći izbor nego ovde kod nas.
Evo npr. 308 karavan benzinac, sortirano po ceni rastuće: https://www.carforyou.ch/de/au...rtType=PRICE&sortOrder=ASC
isto to, samo godište 2017. i novije: https://www.carforyou.ch/de/au...rtType=PRICE&sortOrder=ASC
Kad se vide cene, jasno je kolika je kilometraža vozila iz uvoza koja se ovde prodaju za cenu koja je niža od onih najjeftinijih na stranim oglasima...

Malopre bio sa nekim društvom, i neko kaže da se "hvalio" neki njegov kolega na poslu kako je kupio 7 godina star Audi A3, 1.6tdi, prešao 210.000km, odvezao u servis koji drži lik koji je nekada radio u ovlašćenom Audi servisu, otkrili da mu je prodavac spustio kilometražu za 240.000km, dakle prava kilometraža je 450.000km, dakle oko 64k km godišnje, odnosno već nakon 3 godine je imao 200k km :)
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

kamicak

Član broj: 38051
Poruke: 630
*.10.185.dynamic.stcable.net.



+156 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 08:08 - pre 44 meseci
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.

 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 08:22 - pre 44 meseci
Mani se ćorava posla, dodaj neku hiljadarku i kupi nov auto benzinca sa garancijom 5-7 godina a pošto toliko voziš otvoreni put nećeš ni primetiti potrošnju. Osim ako nemaš neki fetiš prema uprdenim sedištima za 2 god 180 hiljada pa to je taksi.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

kamicak

Član broj: 38051
Poruke: 630
*.10.185.dynamic.stcable.net.



+156 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 09:56 - pre 44 meseci
Koliko hiljadrki treba da dodam za nov karavan?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9506
*.cpe.sn.co.rs.



+10254 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 10:02 - pre 44 meseci
"neku"
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

BluesRocker

Član broj: 20536
Poruke: 1130



+394 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 11:20 - pre 44 meseci
Citat:
kamicak:
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.

Dobiješ da troši 2 litre više na autoputu.
Romanes Eunt Domus
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 13:22 - pre 44 meseci
Evo za 11.700 evra nova dačijica džip van karavan ko lutkica, nema one koja bi ti rekla ne a i motor je trocilindrični mikser 898 kubika mala potrošnja, dugotrajan, ne kvari se nikada a možda ni tada.

http://www.polovniautomobili.c...acia-logan-mcv-prestige-tce-90



[Ovu poruku je menjao bordzija dana 27.08.2020. u 17:36 GMT+1]
Glup narod bira glupu vlast!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16358



+2922 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 14:39 - pre 44 meseci
Citat:
mjanjic:
"Covek trazi 308 karavan a ti mu nasao putnickog kedija sa metanom, a uz to smo pricali o plinu pa bas je slicno ima da bira"

Naveo sam kao primer "ponude", ima samo jedan tog godišta i mlađi, traži 308 karavan, ali je pomenuo da može i SUV ili monovolumenski, ko zna, možda ima 3008 koji zadovoljava njegove kriterijume.

A za izbor auta, ako baš hoće 308 karavan, 2017. i mlađi, pa još da je benzinac, na polovniautomobili nema nijedan
Pomenuta Astra K ima JEDNA. Pežo 2008, 3008, 4008 i 5008 isto nijedan! Pa koliko ih se proda kod nas, nije ni čudo...

pa o tome i pricamo
Nema ni u svajcarskoj, veruj mi ja sam bas iz svajcarske uvozio...
Ima turbo benzinaca koje sam vec objasnio zasto nisu zgodni za ugradnju plina i turbo dizela koji s enajvise i voze po evropi, njih ima veliki izbor.

A za relativno veliki auto kakav njemu treba sasvim je logicno da nema atmosferskih benzinaca, jednostavno se pomirite sa tim.

Citat:
kamicak:
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.


Da sam na tvom mestu ja bi kupio to sto sam hteo...
Nocni ti je vec objasnio da to i nije tako cest problem, i da to i ne kosta 1000eur, a ti se sada plasis necega sa cime verovatno i neces imati problema.
U ostalom tvoj sadasnji auto ima i dpf, i turbo i plivajuci tj sve ono cega se prosecan srbin plasi pa nisi imao nikakvih problema

A ko se plasi svega ko bordzija, on moze da kupi daciju karavan od 90ks i da misli da je to sve isto i da su svi ostali budale


Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 15:03 - pre 44 meseci
Ma daj pa čovek neće moći da spava svuda gde krene moraće da nosi iljadu evra proganjaće ga čep i posuda neka francuska bezvezarija. Ja sam nekada davno imao tomos motor za čamac koji je imao plastični rezervoar na sebi. Svako proleće je pucao gornji deo sa navojem i otpadao sa čepom. Verujem da je sličan problem sa ovim francuskim zakomplikacijama. Ja tu nebi mnogo razmišljo dačija trocilindrični mikser i bog da te vidi 5-7 godina. I posle prodaš nekoj naivčini i kupiš opet nov.

Ovako razmišljaš dal dpf dal egr dal čep dal cela posuda 😱 u pola noći samo čuješ krrrrc ode 1000 evra.

Ovo mi sve liči na totalnu budževinu kako bi se i dalje zadržao dizel. Dodaš 10 sistema kako bi bio "ekološki"
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16358



+2922 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 15:41 - pre 44 meseci
Zato ti vozis hyundai i ladu i nemas takve brige nego neke druge
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 16:47 - pre 44 meseci
Pa hyundai se ne kvari sem redovnih servisa mada mi je crklo nekoliko sijalica i moram da ih menjam a mrzi me. I zeza me prekidač podizača prozora na vozačevim vratima za suvozačev prozor. Zbog nekorišćenja od policijskog časa i svesrbskog terora tokom korone. A ladu ne znam da vozim nit je koristim.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8083



+1753 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 18:52 - pre 44 meseci
Zar se Lada ne vozi kao i svaki drugi auto , ili su potrebne specijalne vestine ?
 
Odgovor na temu

AstralPro
NS

Član broj: 73891
Poruke: 901
*.dynamic.kdsinter.net.



+288 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 19:39 - pre 44 meseci
Citat:
kamicak:
Da, zato sam i kupio prošli put auto star 2 godine sa 185000 na satu, i to bi trebalo da bude neki prosek prelaska dizel automobila u inostranstvu, znači ne 30000 nego 90-100000 km godišnje.
Vizim 4 godine taj auto bez ikakvih kvarova i sad bih hteo opet da kupim sličan auto.Činjenica je da su automobili malo poskupeli, i kao što rekoh treba mi karavan star 2-3 godine 8-9000 eur,
ali mi malo glupo rezonovanje da svi automobili imaju fabričku grešku i da moram imati spremno 1000 eur u džepu, pa sad ako mi stane negde u inostranstvu, stane, šta da radim.
Činjenica je da PSA ima problem sa Blue HDI posudama.
I da, može SUV, recimo 3008 je super, samo ne znam šta dobijam za 50% veću cenu od 308sw, isti motor, ista sedišta, isti volan, isti cd player, i onaj televizor je isti, da je skuplji 1000-2000 razumeo bih.



MONDEO

https://www.polovniautomobili....820/ford-mondeo-15-tdci-akcija

Ako bas mora da bude 3 godine star onda je cena preko 9000 evra da auto valja jer ga je neko platio 25k evra
Za 9000 mozes da kupis 4 do 5 godina star Mondeo ali sa pristojnom kilometrazom. Izbegavaj automatski menjac i nema drugih problema.

Pozdrav
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6810
*.adsl.net.t-com.hr.



+1450 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel27.08.2020. u 20:30 - pre 44 meseci
@ademare probao sam par puta i to je totalna katastrofa od auta. Prvi put kada je imala rusku korpu kvačila nisam uspeo ni da je preparkiram. Nije moglo ni da se pritisne kvačilo a ni da se pusti kako treba da lada ne jurne u neki jendek. Sa druge strane opet volan, komande, pozicija za volanom... To kao da je neko sklepao da kažnjava vozače svaki dan dok ne crknu od izmučenosti i gladi jer su popravke skuplje nego za neki nemački nov auto. Zato lepo kažem ja to ne znam da vozim. Tu itamo popravim ponešto, savetujem šta da se uradi ali...

Lada je jedino za ovo:


Glup narod bira glupu vlast!
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

component

Član broj: 182885
Poruke: 1250



+455 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel28.08.2020. u 11:44 - pre 44 meseci
bordzija, sad si mi ubacio buvu za ovu Dačiju. Uskoro dobijam drugo dete pa će mi ovaj automobil biti premali. Za sada za 12.000€ nisam video ništa bolje ovo ovoga. Ideja je bila da idemo do 20.000€ za nov, ali deo novca će ipak ići na drugu stranu tako da je budžet smanjen. Da li dati toliki novac za automobil koji je neko ranije vozio i u najboljem slučaju će biti po jedna do dve posete majstoru godišnje (ne računajući redovne servise)?
Nego, jesam li ja to specijalan slučaj pa kupujem automobil jednom u 10 godina a svi ostali na 2 godine?
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9506
*.cpe.sn.co.rs.



+10254 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel28.08.2020. u 11:55 - pre 44 meseci
Malo je off topic diskutovati ovde, jer postoji tema "C segment - najbolja kupovina", i takođe " Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina" ali svejedno, mislim da za 12.000 možeš da kupiš baš baš odličan polovan auto daleeeeeko iznad ovoga šta ti nudi Dačija.

Nisi prvi, ali, da li je to baš važno?

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bakara
nBGd

SuperModerator
Član broj: 40157
Poruke: 16358



+2922 Profil

icon Re: Blue HDI PSA Diesel28.08.2020. u 12:35 - pre 44 meseci
Citat:
component: bordzija, sad si mi ubacio buvu za ovu Dačiju. Uskoro dobijam drugo dete pa će mi ovaj automobil biti premali. Za sada za 12.000€ nisam video ništa bolje ovo ovoga.

Evo ako nisi video da vidis:
https://www.polovniautomobili....enault-megane-15-dci-grandtour


kakva crna dacia pa to samo bordziji moze da padne na pamet.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Blue HDI PSA Diesel

Strane: 1 2 3

[ Pregleda: 12211 | Odgovora: 46 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.