Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Sumnje da je čovek bio na Mesecu

elitemadzone.org :: MadZone :: Sumnje da je čovek bio na Mesecu
(Zaključana tema (lock), by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 447348 | Odgovora: 2263 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2679



+690 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 20:32 - pre 62 meseci
OK, imate li vi neki dokaz da je Stenli Kjubrik režirao taj snimak?

I nemojte da mi citirate neke lažne izjave njegove žene niti dajete neke YT linkove ili linkove ka nekim sajtovima o teorijama zavere.


Sve te teorije zavere su se raširile internetom u zadnjih 20 godina isto kao ona priča o nastanku pesme "Šota", koja se tako brzo raširila kod nepismenih ljudi u Srbiji, da se danas gotovo nigde ne svira na svadbama, a čik da pokušate nekome da objasnite da je pesmu napisao Dragan Aleksandrić početkom 70-ih, da je jedno srpsko KUD u Prištini nosilo naziv "Šota"... naši pobornici te izmišljene priče će se na kraju pozvati na albance koji potvrđuju tu priču i ponose se njome, međutim to ne znači da priča nije izmišljena, jer nikakvih istorijskih dokaza nema.
Neko je svesno ili nesvesno plasirao tu izmišljotinu, ako je nesvesno iz zezanja, nije ni sanjao kako će se primiti u narodu, a ako je svesno, onda je neko ili znao kako će se to primiti u narodu ili je samo hteo da ispita koliko su srbi naivni i koliko im je lako podvaliti laži kao istinu.
Ispostavilo se da je srbima ne samo lako podvaliti laž kao istinu, nego ih je posle nemoguće ubediti da je to laž.

I onda u nekim temama diskutujemo o tome kako političari dobijaju izbore na lažnim obećanjima i kako opet ostanu na vlasti iako nisu ispunili ništa od obećanja.

Narod koji se lako prima na izmišljene priče i ne može da prođe bolje.
Hajde npr. švajcarcima uvalite neku takvu priču kao što su srbima uvalili lažnu priču o Šoti!
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
+1

Branimir Maksimovic

Član broj: 64947
Poruke: 5534
109.72.51.23



+1064 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 20:39 - pre 62 meseci
Ma to sa kjubrikom je smejurija ;p
 
0

deedee6

Član broj: 174801
Poruke: 232
*.versanet.de.



+2509 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 20:44 - pre 62 meseci
Citat:
mjanjic:...isto kao ona priča o nastanku pesme "Šota", koja se tako brzo raširila kod nepismenih ljudi u Srbiji, da se danas gotovo nigde ne svira na svadbama...


To se sviralo na svadbama???
 
0

ineve74
Srbija

Član broj: 338256
Poruke: 274
*.oriontelekom.rs.



+27 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 20:55 - pre 62 meseci
 
0

nkrgovic
Nikola Krgović
Beograd

Član broj: 3534
Poruke: 2807

ICQ: 49345867
Sajt: https://www.twinstarsyste..


+655 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 21:02 - pre 62 meseci
Citat:
Branimir Maksimovic:
Ma to sa kjubrikom je smejurija ;p

<irony> Ma nije, stvarno je. Kjubrik je rezirao sletanje na mesec. Samo sto je covek perfekcionista, pa je trazio da se snima on-location... </irony>
Please do not feed the Trolls!

Blasphemy? How can I blaspheme? I'm a god!'
 
0

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10246 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 21:26 - pre 62 meseci
Prava i jedina realna fotografija sa MSS koju su dugo skrivali, i podmetali neke lažnjake


OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
+1

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 22:16 - pre 62 meseci
^^
Ta sličica je tek priča za sebe. Ako misliš da i jedna osoba koja je ubeđena da su svemirske agencije ništa drugo nego sigurni kanal za finansiranje luciferijanaca i masonerije (čitaj, LOPURDE - rekorderi) veruje kako je zemlja u takvom izdanju te da je imaginarna gravitacija zapravo efekat ubrzavanja `plavog frizbija`, koji pravolinijski tako piči na gore, onda imaš žešći problem. Teorija ravne zemlje je u potpunosti drugačija, dok tu `teoriju` (tu sliku), može samo ista ta nasa ili bilo koja druga lopovska agencija da osmisli, te da napravi nekakvu prezentaciju i da sve to pripiše invidualcima koji nemaju problem sa sobom kada hoće da ispitaju nešto što im se čini drugačjim od onoga kako im se servira. Ne postoji flat earth `community`.

Što se tiče nasinih video klipova i materijala, ono što sam ja do sada imao prilike da vidim, iz istih izvora odakle i svi mi, ... ne znam.. Bioshock 2 ili Doom ovaj zadnji, mnogo bolju grafiku ima nego bilo koji njihov live footage i deluje realističnije. Ali, popraviće se ujedinjeni šampioni neviđene pljačke poreskih obveznika širom sveta.







about:networking
 
+1

looker-on

Član broj: 339519
Poruke: 476



+157 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 22:28 - pre 62 meseci
NASA moon landing conspiracy returns: Russian official calls for global investigation
https://m.washingtontimes.com/...spiracy-returns-russian-offic/
 
0

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 22:30 - pre 62 meseci
Ne, ali ovaj je jedan od najjačih kolekcija lažnjarije. A mnogo dobro što ih ima da se čovek nagleda u slobodno vreme.. stvarno prelepo.
Dušu dalo za ubijanje vremena.


about:networking
 
0

plus_minus

Član broj: 289459
Poruke: 2242
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: https://hardcoder.xyz


+2247 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 22:42 - pre 62 meseci
Ne, ček.. nije ^^ video klip .. ali dobro, ima značajnih detalja da se vide i u priloženom. Nema veze, sad malo pauze.
Uz naravno, lepu sliku.


about:networking
Prikačeni fajlovi
 
0

alimamnekolikokuća

Član broj: 338957
Poruke: 326



+456 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu03.02.2019. u 23:32 - pre 62 meseci
Citat:
zzzz

Pokušaj da izračunaš brzinu slobodnog pada sa nekih 200 000 km udaljenosti od Zemlje,imajući u vidu prirast gravitacione sile.Ja to znam izračunati i to je u rangu druge kosmičke brzine.Kako bi ti prikočio a da usporenje ne bude veće od 3g ?

E kad to znaš izračunati mene zanima sledeće pitanje:

U povratki Apolo je ušao u Zemljinu atmosferu krećući se u smeru Zemljine rotacije.
Brzina je približna brzini rotacije Zemlje.
Pre otvaranja padobrana obišao je oko četvrtinu Zemljine kugle.

Kako su te činjenice uticala na uspešnost prizemljenja?
Ima li to uticaja na smanjenje termičke opasnosti?



Citat:
Bradzorf012

Koliko znam, velika većina plasiranih laži(sletanje na mesec, 911, alkaida) se u početku uspešno primila kod svetske javnosti, dok su fatalni problemi nastajali decenijama kasnije.

Pa jeste... fatalno je to što sad moraju da izvedu misiju na Mars da bi "zataškali" ranije "prevare".
Problem će im biti što sada i amateri mogu da prate kretnje letelica kroz Sunčev sistem.
More avantursta i pustolova će pratiti letelicu koja se uputi na Mars tako da neće moći da iz improvizovanih studija montiraju snimke.
 
0

dusanboss

Član broj: 329401
Poruke: 716
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: dusanboss


+592 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 01:01 - pre 62 meseci
Citat:
looker-on:
Van Alenove pojaseve sam izdvojio kao jedan od detalja koji bacaju senku na sve to.
Mogu i o tome, kako im je sa tadašnjom tehnikom i pretpostavkama iz prve uspelo sletanje a potom i uzletanje sa meseca.
Sve na osnovu.....čega? Da, i sve još i ručno.
Malo banalizujem ali je to samo želja da naglasim da je sve isuviše lako prošlo iz prve a toliko nepoznanica.


Pa kako iz prve majku mu? Kad tako kažeš ispada ko da su u nekom ambaru za par dana sklepetali raketlu i rekli : " Ma aj mo bre na mesec, šta se oni Rusi kurče!". Da li ti je poznato koliko je rada, truda i novca (ne samo američkog već od strane ljudske vrste) uloženo do tog trenutka?

Apolo 11 nije prva misija sletanja (uzletanja) na Mesec. Bilo je ih je dosta, što ruskih, što američkih od kojih su mnoge bile neuspešne. On je prva misija sa ljudskom posadom i na sreću uspešna. E sad tu postoji prostora za sumnju. Pošto sa toliko poseta Mesecu koje su izveli ni jedna misja nije prošla sa ozbiljnim incidentom gde bi izgubili astronauta. Dve mogućnosti. Ili su imali dosta sreće ili su ako je do incidenta došlo to jako dobro zataškali usled političkog pritiska koji je tad bio. To su stvar o kojima može da se diskutuje. Samo sletanje je van okvira diskusije. Ne može. Postoji gomila dokaza koja idu u korist zvanične teorije. Sa druge strane ja nisam do sad naišao ni na jedan koji bi je diskreditovao, a da je pritom iole ozbiljan ili prihvatljiv za nekog ko razmišlja čistom glavom i bez pristrasnosti.

Prema tome looker-on, nemoj to da radiš. Ili troluješ ili pričaš totalne gluposti.
 
+1

Bradzorf012
Mile i ortaci LLC

Član broj: 334105
Poruke: 466



+1020 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 02:03 - pre 62 meseci
Citat:
dusanboss: Postoji gomila dokaza koja idu u korist zvanične teorije. Sa druge strane ja nisam do sad naišao ni na jedan koji bi je diskreditovao, a da je pritom iole ozbiljan ili prihvatljiv za nekog ko razmišlja čistom glavom i bez pristrasnosti.


Šta radimo mi koji se tuširamo svako veče, a i dalje ne verujemo u kaubojske laži? Nešto očigledno i dalje smrdi i to mnogo.
 
0

looker-on

Član broj: 339519
Poruke: 476



+157 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 05:21 - pre 62 meseci
@dusanboss,

svaki put kada pročitam tvoj komentar, prosto me obuzme ljubomora, zašto Bog i meni nije podario takvu inteligenciju.
 
0

Whitewater
dummy workshop

Član broj: 339178
Poruke: 397



+137 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 05:48 - pre 62 meseci
Armstrong dobija odlikovanje od Terjeshkove 1.juna 1970 u MOSKVI !


I saw a USO last night.
Prikačeni fajlovi
 
0

looker-on

Član broj: 339519
Poruke: 476



+157 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 06:03 - pre 62 meseci
Jedan interesantan detalj koji se ne uklapa u celu priču a on je vezan za brisanje (uništavanje) nekih 40 filmskih traka vezanih za misiju Apolo 11.
Zašto je NASA uništila tu originalnu dokumentaciju?
Meni je neshvatljivo da unište nešto što bi trebalo da bude nacionalni ponos i jedan od najvrednijih istorijskih dokumenata.
 
0

zzzz
milan kecman
bluka

zzzz
Član broj: 11810
Poruke: 2145
..able.dyn.broadband.blic.net.



+196 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 06:42 - pre 62 meseci
Citat:
alimamnekolikokuća:
E kad to znaš izračunati mene zanima sledeće pitanje:

U povratki Apolo je ušao u Zemljinu atmosferu krećući se u smeru Zemljine rotacije.
Brzina je približna brzini rotacije Zemlje.
Pre otvaranja padobrana obišao je oko četvrtinu Zemljine kugle.

Kako su te činjenice uticala na uspešnost prizemljenja?
Ima li to uticaja na smanjenje termičke opasnosti? 


Tehnologiju ulaska u gornji sloj atmosfere radi koćenja uspješno su usavršili Rusi na programu svemirske stanice.Sojuz je zasad najpouzdanija letilica za povrat astronauta.
Kod ulaska u gornju rijetku atmosferu zahtjeva se precizan izbor upadnog ugla kako bi usporenje bilo 3-4 g,ali i da se ne izleti ponovo van ili nedajbože prenaglo zaroni u gušće slojeve.Kad se obuzda brzina i spusti nešto bliže zemlji stvari su pod kontrolom.
Ali kod povratka letilice sa Mjeseca njena kinetička energija je dvostruko veća od Sojuza (po kg mase).Kako pogoditi dobar ugao da se ne proleti pored ili ne uleti u gusti sloj,kad su uslovi daleko gori nego sa svemirskom stanicom MIR,a koja je tik iznad tih gornjih slojeva atmosfere?

Treba primjetiti da se razvoj Sojuza i američkih šatlova odvijao poslije prvog putovanja na Mjesec.Nema govora da su onda vladali tom tehnologijom kočenja.Nemaju je ni sada.
________________________________

Najbolja kritika formule za Sagnac effect:
https://www.omicsonline.org/op...090-0902-1000189.php?aid=78500

OK evo prave formule:P=2wft^2 [period]
 
+2

Whitewater
dummy workshop

Član broj: 339178
Poruke: 397



+137 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 07:00 - pre 62 meseci
prava je steta sto se nije nastavilo istim tempom u osvajanju kosmosa i steta je i sto su Rusi stali i samim tim priznali poraz. Mogli su se i oni spustiti za godinu dve. Ionako je Luna/9 bila prvi objekat koji se jos 1966 meko spustio na Mesec. Steta, steta.

Sad sam bas procitao da je ceo Apollo program kroz nekih 15 godina kostao ukupno 165 milijardi. Zapanjujuce smesan novac za tako velicanstven poduhvat. Znam da mnogi govore da nije bilo svrhe ici jos 20 puta na Mesec ili dizati bazu i da je lansiranje bilo jako opasno.. sve to stoji, ali ne mogu da se otmem utisku da je sve to ipak bila politicka odluka.

Da su nastavili dosad bi vec bili na Marsu odavno, a tek koje tehnologije bi se pre otkrile. Koliko je samo tehnologija nagloodskocila posle Apolla.
I saw a USO last night.
 
0

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 07:20 - pre 62 meseci
Hmm,da.Ponovo taj mesec i amerikanci.Shvatite jednu stvar,dok se Srbin ne bude odlucio da krene na mesec,na mesec se nece ici.Tacka BRE.

Prikačeni fajlovi
 
0

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9448
*.static.avana.rs.



+10246 Profil

icon Re: Sumnje da je čovek bio na Mesecu04.02.2019. u 07:52 - pre 62 meseci
Citat:
plus_minus:Teorija ravne zemlje je u potpunosti drugačija ...
Ma nisam ni sumnjao. Kažem ti, lažovčine samo takve.
Na onoj lažnoj fotografiji se ni ne vide četiri slona i kornjača za koje se pouzdano zna da drže planetu. Nauka je to dokazala, odavno se to zna.

OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
0

elitemadzone.org :: MadZone :: Sumnje da je čovek bio na Mesecu
(Zaključana tema (lock), by Gojko Vujovic)
Strane: << < .. 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 447348 | Odgovora: 2263 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.