Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Rostilj u Salzburgu?

elitemadzone.org :: MadZone :: Rostilj u Salzburgu?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 13568 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 08:55 - pre 84 meseci
Pa kada neko nastupi kao promoter "uređene države" naspram "balkaskog mentaliteta" i krene da nas sve uči kako smo zaostali, a on je našao Šangri-La i sa snežnih vrhova nam otvara oči, očekuje se da malo više zna o temi o kojoj pokušava da pametuje. I ne samo on, to se očekuje od svakog ko nastupa na taj način.
Ali kada se ispostavi da nije baš tako, onda možemo da verujemo da neko pogrešio. Ali! Centrala može da pogreši jedanput... U takvim slučajevima i zadnja namera postaje vrlo moguća...
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 09:28 - pre 84 meseci
Citat:
eeestablishment:
Citat:
deki77:
Na kakvim sam ja grill party-ima bio u Austriji..i kakvi se sve specijaliteti prave..ovde u Srbiji samo da sanjaju...................................


Da ne otvaramo novu temu , mozda i u okviru ove ?, ako moze par tih recepata ili neki druga informacija o tim gril specijalitetima . . . .

Ide 1maj pa da probamo i mi ovde ( ako vreme dozvoli )

pozZz . . .




Iskreno meni su nasi klasicni srpski rostilji odlicni i vise nego primereni mesu koje je dostupno u Srbiji. Pileca krilca su apsolutni vrh sa rostilja na cumur, pljeke ili kobaje isto tako... Mozes pogledati americke kanale na youtube-u sa raznim marinadama za krilca, ako hoces malo da promenis, a postoje i razni sosevi u koje umocis krilca nakon sto ih ispeces, sto je mozda bolja varjanta za pocetak.

E sad sta ima u NL a nema u Srbiji, a apsolutni vrh, je telece meso, recimo https://en.wikipedia.org/wiki/Picanha - moj omiljeni komad... Pece se na uzarenom rostilju, u zavisnosti od debljine, od par minuta do 10-tak, i 90% zavisi od kvaliteta mesa, 5% od majstora i 5% od rostilja.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 10:32 - pre 84 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Pa kada neko nastupi kao promoter "uređene države" naspram "balkaskog mentaliteta" i krene da nas sve uči kako smo zaostali, a on je našao Šangri-La i sa snežnih vrhova nam otvara oči, očekuje se da malo više zna o temi o kojoj pokušava da pametuje. I ne samo on, to se očekuje od svakog ko nastupa na taj način.
Ali kada se ispostavi da nije baš tako, onda možemo da verujemo da neko pogrešio. Ali! Centrala može da pogreši jedanput... ;) U takvim slučajevima i zadnja namera postaje vrlo moguća...


Pa jel nam ne treba uredjena drzava i jesmo li primer kulture i obrazovanja ili zaostali u odnosu na zapadnu EU?

Opet ponavljam nigde nije Raj niti je igde savrseno, na kraju krajeva Auschwitz nisu napravili Srbi, Grci, Albanci ili Bugari, ali to ne znaci da ne mozemo nesto da naucimo i promenimo u Srbiji da bi nama samima bilo bolje...

Sta bi nam falilo da smo malo bolje uredjeni i da nam je narod malo obrazovaniji i kulturniji?

Ili ces i ti kao Darko da sanjas o Albaniji kao savrsenom mestu za zivot zato sto mozes da parkiras auto u brzoj traci na autoputu da bi kupio lubenicu koja se prodaje na zelenoj povrsini izmedju traka :D?
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 11:13 - pre 84 meseci
Ne, zemljače, nismo ni primitivni, ni neobrazovani, ni nekulturni ni lenji. Niti ste vi koji nas takvima nazivate ništa bolji od nas, ma gde da ste. I nemoj prodavati te jeftine fore: ili da vas zapad nauči redu ili da budete k'o Albanija. Takva isključivost je odraz palamuđenja i pametovanja a ne iskrene želje da se doprinese napretku matice.

Ne dokazuje se uspeh, pamet, poštenje i vrednoća odlaskom u inostranstvo i uklapanjem u njihove standarde. I ovde ljudi vekovima žive, doprinose, razvijaju i sebe i društvo, trguju, proizvode, pišu, slikaju. Postoje. I držanje predavanja narodu u Srbiji (Bosni, Hrvatskoj, Crnoj Gori...) kako smo krezubi, neobrazovani, nekulturni i lenji je bezobrazluk sam po sebi. Niti si ti postao pametniji zato što si u Holandiji, niti sam ja gluplji zato što sam u Srbiji. Samo što sam ja toga svestan, i ne dam da me gastarbajteri drže tako nisko!
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 11:22 - pre 84 meseci
Citat:
alasalas: Za one koji ne razumeju nemacki: Koriscenje javnih mesta za rostiljanje je besplatno (izuzetak: Danauinsel)


Jesi ti to proverio? Ja jesam vise puta.

Na mestima koja su besplatna ne mozes tek tako da zauzmes mesto i da lozis na zemlji i gde hoces. To u prevodu znaci da ako ne dodjes u 5h ujutro mozes samo nalevo krug. Vikendom i praznicima su ta mesta prepuna onih koji bi "samo da je besplatno" i nema sanse da nadjes mesto za rostiljanje ako ne odes veoma rano.

Citat:
SlobaBgd: Pa kada neko nastupi kao promoter "uređene države" naspram "balkaskog mentaliteta" i krene da nas sve uči kako smo zaostali, a on je našao Šangri-La i sa snežnih vrhova nam otvara oči, očekuje se da malo više zna o temi o kojoj pokušava da pametuje. I ne samo on, to se očekuje od svakog ko nastupa na taj način.
Ali kada se ispostavi da nije baš tako, onda možemo da verujemo da neko pogrešio. Ali! Centrala može da pogreši jedanput... ;) U takvim slučajevima i zadnja namera postaje vrlo moguća...


Procitaj jos jednom pazljivo sve sto sam napisao. A napisao sam samo kakva je situacija i ni u jednom momentu nisam rekao da je jedna stvar bolja ili gora. Svako moze da zakljuci za sebe sta mu se svidja a sta ne a ja samo prenosim kakva je situacija.

E sad, to sto smo mi takvi kakvi jesmo pa kada se nadjemo prozvani (zbog toga sto smo takvi kakvi smo) onda se odmah nadje neko ko hoce da te diskredituje jer pokusavas da budes objektivan.

Isto kao sto ti se ti nasao uvredjen jer sam u onoj drugoj temi oko elektrike pomenuo termin "uredjenija drzava". I onda kada sam te zamolio da procitas jos jednom sta sam tacno napisao i da nije bas onako kako si me optuzio - prestao si da se javljas na toj temi.

Dakle, ja nikog ne ucim kako je zaostao. Samo iznosim cinjenice a oni koji se nadju uvredjeni su sami dosli do zakljucaka pa im onda udari sujeta ili sta god...
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 11:55 - pre 84 meseci
Ne, ne iznosiš samo činjenice, već ih i tumačiš na svoj način (kao što u ovoj tvojoj poruci činjenicu da su prostori za roštiljanje zauzeti od ranog jutra tumačiš da se nešto plaća, što veze nema jedno sa drugim), a takođe praviš komparacije sa Srbijom i Balkanom kao da smo svi ovde mentalno zaostali, loši, glupi i lenji. Pogledaj samo svoje poruke iz ove teme i iz one o javašluku u zgradi u "uređenoj državi" pa ćeš videti koliko glorifikuješ svoju novu postojbinu, ali bez pokrića, i koliko omalovažavaš staru postojbinu, takođe bez pokrića.
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 14:36 - pre 84 meseci
Citat:
SlobaBgd: Ne, ne iznosiš samo činjenice, već ih i tumačiš na svoj način (kao što u ovoj tvojoj poruci činjenicu da su prostori za roštiljanje zauzeti od ranog jutra tumačiš da se nešto plaća, što veze nema jedno sa drugim)


U pravu si u potpunosti. K'o radi taj i gresi tako da se nadam da ce mi biti oprosteno. Ipak je najvaznije da besplatna opcija postoji. To sto nikad nema mesta - nema apsolutno nikakve veze. Bitno da je besplatno.

Citat:
a takođe praviš komparacije sa Srbijom i Balkanom kao da smo svi ovde mentalno zaostali, loši, glupi i lenji. Pogledaj samo svoje poruke iz ove teme i iz one o javašluku u zgradi u "uređenoj državi" pa ćeš videti koliko glorifikuješ svoju novu postojbinu, ali bez pokrića, i koliko omalovažavaš staru postojbinu, takođe bez pokrića.


Bez pokrica? Pa ako sam negde ziveo 30 godina smatram da veoma dobro poznajem prilike i navike. Ja to sto govorim o nama sad govorio sam i kad sam ziveo tamo. Ni jedan jedini detalj u mom razmisljanju se nije promenio.

Nego, deder, odakle je tacno onaj citat "uredjena drzava"? Stalno to stavljas pod navodnike a nikako da nam otkrijes odakle ti to...
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 14:50 - pre 84 meseci
Citat:
Da, samo sto se ovo dogodilo u zgradi novije gradnje (<5 god) i u zemlji koja ima malo uredjeniji sistem od Srbije...

http://www.elitesecurity.org/p3754277
 
Odgovor na temu

anon115774

Član broj: 115774
Poruke: 1656



+920 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 16:44 - pre 84 meseci


S tim u vezi imam dva pitanja za tebe:

1. Zasto onda ovde uporno stavljas pod navodnike "uredjen sistem" odnosno zasto uporno pogresno citiras i izmisljas?

2. Jel hoces da kazes da nije uredjeniji od sistema u kom se broj nelegalnih objekata broji u milionima?
 
Odgovor na temu

student_apsolvent

Član broj: 332872
Poruke: 2



+110 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 17:03 - pre 84 meseci
Kad si u Rimu, ponašaj se kao Rimljanin.

Ne mogu razumijem svrhu odlaska - preseljenja u inostranstvo da bi tamo praktikovali običaje, navike, obrede, manire iz sredine iz koje smo otišli, veoma često i pobegli.

 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 20:59 - pre 84 meseci
Citat:
SlobaBgd:
Ne, zemljače, nismo ni primitivni, ni neobrazovani, ni nekulturni ni lenji. Niti ste vi koji nas takvima nazivate ništa bolji od nas, ma gde da ste. I nemoj prodavati te jeftine fore: ili da vas zapad nauči redu ili da budete k'o Albanija. Takva isključivost je odraz palamuđenja i pametovanja a ne iskrene želje da se doprinese napretku matice.

Ne dokazuje se uspeh, pamet, poštenje i vrednoća odlaskom u inostranstvo i uklapanjem u njihove standarde. I ovde ljudi vekovima žive, doprinose, razvijaju i sebe i društvo, trguju, proizvode, pišu, slikaju. Postoje. I držanje predavanja narodu u Srbiji (Bosni, Hrvatskoj, Crnoj Gori...) kako smo krezubi, neobrazovani, nekulturni i lenji je bezobrazluk sam po sebi. Niti si ti postao pametniji zato što si u Holandiji, niti sam ja gluplji zato što sam u Srbiji. Samo što sam ja toga svestan, i ne dam da me gastarbajteri drže tako nisko! :D



Da zemljace, primitivni smo, nekulturni i neobrazovani, i nije mi trebala nikakva Holandija da bi to shvatio, kao sto tebi ne treba odlazak u Albaniju da bi shvatio i komentarisao na drugoj temi "koja vukoyebina" :D A kad kazem MI, mislim na NAS, a to ukljucuje i MENE. Kad to shvatimo - pocecemo da radimo na SEBI da bi MI bili bolji, i da bi NAMA bilo bolje :D

I odlazak ili dolazak iz i u inostranstvo ne menja covekovu sustinu, to sam vec napisao vise puta, ja nikad necu biti, niti zelim biti Nemac ili Holandjanin, ali pogled na to kako drugi narodi zive, mogu ti dati malo jasniju sliku sta ne valja ili sta je dobro i u Srbiji.

A tvoji kompleksi i price o pameti i gluposti nemaju nikakve veze sa ovom pricom. Pametan si toliko koliko ti je priroda dala, bez obzira gde si se rodio, ali to te ne sprecava da izvucem maksimum iz toga sto ti je dato i prosiris sopstveno znanje i obrazovanje.

Evo ti procenti obrazovanja:

http://www.politika.rs/scc/cla...iji-10-odsto-visokoobrazovanih

Sa svim kupljenim diplomama, fakultetima iz Zagubice i Besnog Foka, ti imas ±11% visoko obrazovanih i imas ±46% ljudi koji su zavrsili samo osnovnu skolu ili ni toliko. Od toga nam 1/3 mladog i obrazovanog kadra bez iz zemlje (da opet nesto ne projektujes na mene, ja nit sam mlad, niti visoko obrazovan). Jel treba neko da ode u Holandiju da kaze da nije dobro da nam pola stanovnistva nema bilo kakvu srednju skolu zavrsenu? Jesu ove brojke bezobrazluk nekih tamo napuhanih gastarbajtera ili cinjenica? Jel treba ovo da se menja, ili smo apsolutni carevi i treba da ovako ostane?
 
Odgovor na temu

dusanboss

Član broj: 329401
Poruke: 714
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: dusanboss


+592 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 21:19 - pre 84 meseci
I sta bi ? Jel se prži sutra u Salzburgu?
 
Odgovor na temu

gajo2
Budapest

Član broj: 62614
Poruke: 518
*.adsl.highway.telekom.at.

Sajt: b.flyingoranges.com


+117 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 21:41 - pre 84 meseci
Przili smo na elektricnom rostilju, na terasi :) Cevapi ispali odlicno!
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 21:44 - pre 84 meseci
Je l' ste platili nešto?
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 22:01 - pre 84 meseci
@Informer
Citat:
Jel hoces da kazes da nije uredjeniji od sistema u kom se broj nelegalnih objekata broji u milionima?

Koliko sam upućen, Elektrodistribucija priključuje nove objekte po vrlo strogim propisima struke, bili oni izgrađeni legalno ili ne. Dakle, legalnost objekta nije u vezi sa standardima elektrostruke, što pokušavaš da kažeš. Što se tiče javašluka iza priključnog ormara, tu ima svega, i u Srbiji i u Austriji. To je odgovor i na prvo pitanje: možda je Austrija uređenija od Srbije po mnogim pitanjima, ali nije baš idealna kakvom je ti predstavljaš. Odnosno, svuda ima mrva javašluka. E sad, pitanje perspektive je što neko ne vidi mrvu u svom dvorištu od mrve u tuđem dvorištu. To važi za žitelje oba dvorišta.

@bananaphone
Citat:
Da zemljace, primitivni smo, nekulturni i neobrazovani...

Jbg, žao mi je što si žveo u takvom specifičnom okruženju. Ili to, ili se samo gadiš svojih zemljaka, pa su ti svi ovde takvi. Na sreću, ljudi koje ja poznajem ne odgovaraju tvom autošovinističkom opisu.
 
Odgovor na temu

anon70939

Član broj: 70939
Poruke: 2823



+6883 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 22:03 - pre 84 meseci
Slobo, kako te ne mrzi...
 
Odgovor na temu

SlobaBgd

Član broj: 70350
Poruke: 2348



+5071 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 22:09 - pre 84 meseci
Vala u pravu si...
 
Odgovor na temu

Windows2
behind the shades

Član broj: 305979
Poruke: 167



+585 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 22:11 - pre 84 meseci
Citat:
bananaphone:

Ne slazem se sa ovim sto je Informer napisao, kao pali ako ti se ne svidja.

Ali ovo sto si ti napisao je isto tako vrlo diskutabilno.

Nije drzava neki apstraktni pojam. Upravo su gradjani te drzave, preko svojih predstavnika - politicara, doneli zakone koji na ovaj ili onaj nacin regulisu nacin kako ce da zive.

Da li ti zaista ozbiljno tvrdis da je prosecan gradjanin taj koji ima svest o tome za kakve ce tacno sve zakone da glasa kada zaokruzi nekog lika na izborima?!
Nije gradjanin taj koji je glasao i za jedan zakon koji se donese, "gradjanin" glasac je samo taj koji ucestvuje u rijaliti predstavi zvanoj "izbori" i glasa po slicnom principu po kom glasaju i ovi sto salju sms-ove podrske na farmi i velikom bratu. Glasa za onog ko mu deluje kao "posten i iskren" kandidat ucesnik i za onog ko ima najbolju "zvaku", a markentiske agencije se u Gebelsovskom maniru staraju o tome da zvaka kandidata bude sto ubedljivija i delotvornija. I onda kad se postenjacina docepa vlasti na bazi populisticke zvake o brizi za najsiromasnije prvu stvar koju uradi ukine jednokratnu pomoc penzionerima i na drzavnom i na gradskom nivou, poveca porez na imovinu 100%, smanji subvencije infostana najugrozenijima sa 40% na 20% pa onda i smanji penzije za 10% (nabrojao sam samo ono malo cega sam se prisetio na brzinu a ima toga za celu stranu).
Al jbg "gradjanin" glasac na sledecim izborima opet glasa za istog lika iz istih razloga, jer mu deluje kao posten i iskren covek i zato sto tiho govori i zato sto mu lepo stoji dzemper, a i naocare.

Smesno je reci da glasac ima ikakvu predstavu makar o jednom zakonu koji treba da se donese u njegovo ime, a kamo li o hrpi birokratije koja ceka nagomilana da provali u njegov svakodnevni zivot. Da li je gradjanin glasao i za ovo uvodjenje ili bolje da kazem uterivanje svesti deci o seksualnom nasilju u skolama i slicne bolestine?
Bojim se da gradjanin blagog pojma nema o tome sta mu se sve krcka u Briselskoj birokratskoj kuhinji, on je u toj prici kao detence koji gleda nasmejanog ciku koji mu nudi lepo upakovanu svetlucavu bombonu a ni ne sluti kakav je to zlotvor i sta mu sprema.
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 22:50 - pre 84 meseci
Citat:
SlobaBgd:
@bananaphone
Citat:
Da zemljace, primitivni smo, nekulturni i neobrazovani...

Jbg, žao mi je što si žveo u takvom specifičnom okruženju. Ili to, ili se samo gadiš svojih zemljaka, pa su ti svi ovde takvi. Na sreću, ljudi koje ja poznajem ne odgovaraju tvom autošovinističkom opisu.


Haha:

https://youtu.be/QJaZObaWO4Q

https://youtu.be/Lz8fdonYVp0

A nagledao sam se uzivo i mnogo gorih stvari po Beogradu... BTW nikog se ne gadim, samo zelim da bude bolje od ovog, a ti nastavi da guras glavu u pesak i sanjas "nebeski narod", poslao sam ti prostu statistiku o obrazovanju u Srbiji, normalno na to nisi imao sta da kazes, nego izvuces jednu recenicu iz konteksta i prok*enjas celu 'filozoviju na taj deo...

Jel i ta statistika za zemljake ili vanzemljake?
 
Odgovor na temu

bananaphone
Amsterdam

Član broj: 326748
Poruke: 463



+1328 Profil

icon Re: Rostilj u Salzburgu?30.04.2017. u 23:08 - pre 84 meseci
@Windows2 - kazem ti - tesko je to shvatiti coveku u Srbiji.

U NL je na poslednjim izborima ucestvovalo ±30 partija. Svih 30 je imalo specificne programe koje guraju poslednjih 30 godina, od religijskih, do ekoloskih, od desno orjentisanih do liberala. Ko nije upoznat sa programima svih stranaka, mogao je online da popuni vrlo detaljan upitnik, gde bi odgovarao na pitanja o raznih temama u NL, i na kraju bi mu upitnik izbacio stranku koja zastupa njegove stavove, pa je mogao da ode i upozna se sa programom specificne stranke i glasa za njih.

±15 stranaka je uslo u parlament, "pobednik" je imao 33 mesta u parlamentu, 5 i 6-ta stranka po 14 - cisto da vidis koliko je to ustvari razvodnjeno, nemas 1 ili 2 stranke koje naprave koaliciju a ostali mogu da se suse do sledecih izbora.

Svaka stranka koja udje u parlament, u pregovorima za koaliciju insistira na osnovama svog programa, i sve sto ispregovaraju - se i realizuje.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Rostilj u Salzburgu?

Strane: < .. 1 2 3 4

[ Pregleda: 13568 | Odgovora: 78 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.