Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva

Markiranje Štampanje RSS

icon Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva26.05.2013. u 22:09 - pre 132 meseci
Pozdrav ppl,

Jel' bio neko u Kavosu prosle/preprosle godine, da podeli neko iskustvo ili savet?
Bacio sam pogled na tripadvisor i u komentarima pola njih hvali, a pola zali (cesto spominju pljacke ovo-ono)..

milivoje t

Član broj: 230055
Poruke: 270
*.dynamic.isp.telekom.rs.

+726 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva26.05.2013. u 22:48 - pre 132 meseci
pa ako si pijan/drogiran 24h, naravno da ce da te opljackaju.
ako ne planiras da budes pijan/drogiran 24h, zasto ides u kavos ?

pijane engleskinje na izvol'te impliciraju da su ostali turisticki kvaliteti ispod svakog nivoa.

inace na krf vredi i treba otici, ima previse toga da se vidi.

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva27.05.2013. u 00:30 - pre 132 meseci
Vezano za pljackanja napolju, da li su bili pijani ili ne, to ne znam. Vidoh dosta takvih komentara, pa rekoh da priupitam za info iz prve ruke ukoliko je neko bio.
Vezano za obijanje apartmana, to nema veze da li je neko janpi ili ne. To vise zavisi od mesta do mesta, i od slucaja do slucaja. Zbog toga sam pitao da li se to ucestalo spominje, ili su samo par izdvojena slucaja..

Citat:
milivoje t: ako ne planiras da budes pijan/drogiran 24h, zasto ides u kavos ?

Ne planiram.
Ciljam na Jonsko more. Planirao sam do juce Lefkadu, no odustao sam zbog svakodnevnog cimanja od 30+ Km, jer su plaze u Nidri k'o na Nisavi. Imao na umu i Kefaloniju, nego cini mi se da nije toliko zivahno mesto.
Tako sam na kraju odlucio za Kavos, pa da odvojim par dana da se izmajem trajektom do Paxos - Antipaxos, Lefkade, Parge i mozda Kefalonije.

zveljko
DJ Sound
Beograd

Član broj: 39241
Poruke: 37
*.mediaworksit.net.

+37 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva27.05.2013. u 08:17 - pre 132 meseci
Nisi trebao da odustanes od lefkade, veruj mi da svaki predjeni kilometar vredi one lepote i uzivanja. Smesti se u Lefkasu, pa imas i mnogo blize plaze, Kathisma je na 5-6km, Ag. Nikitas na 4-5, jeste da su P.Katsiki i Egremni na 30km, ali kada stignes na plazu zaboravis na put, prosto idealno. Bio par puta, govorim iz iskustva. Jedina "mana" Lefkade je sto nije za drustvo neko vece, nema puno mesta za izlaske, provode, vise je za varijantu sa devojkom/porodicom.

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva27.05.2013. u 12:16 - pre 132 meseci
Ma, nisam rado odustao..
Cene na ostalim mestima sem Nidrija su od 330evra po osobi, sto mi je trenutno mnogo.
Hvala na preporuci, bice jednog dana..

cika dacha

*.mediaworksit.net.

+47 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva28.05.2013. u 13:46 - pre 132 meseci
Ne znam kakvo je sad stanje u odnosu na 2006. kad sam poslednji put bio na Krfu.
Mi smo bili smešteni u Ipsosu/Pirgi(koji važi za malo živahnije mesto) sa Collegium-om i čuli smo za Kavos i nagovarali naše da nas grupno tamo odvezu bus-om da izbegnemo vožnju kolima(oko sat vremena, možda više, ne sećam se) i napijanje.
A ovi ni da čuju, tamo je opasno, sipaju ti piće u drogu :) i te stvari.

Ništa, mi krenusmo kolima i.. dole je stvarno ludilo, znači u glavnoj ulici(par stotina metara dužine) sa obe strane kafić do kafića/klub do kluba, muzika alkohol, žurka je i na samoj uici, pijani englezi/skinje se valjaju, skaču na haube, neki pokazuju razne delove tela, a ti iz kola gledaš to kao da te vozaju po nekom zoo vrtu :)

Kad smo parkirali krenuli da obilazimo klubove i tu nas savatali u neki kafić, kao gazda je čuo poznat jezik, da li ste iz Srbije, imate 50% popusta...
Ima nasih ljudi koji rade dole, u tom kaficu je radila neka riba a njen momak u susednom, najvećem klubu. SVakakve priče su nam pričali.

Englezima prave razne tematske večeri, recimo te noći sje jedna grupa bila obučena u skolske uniforme, devojke sa dugim čarapama, bele košulje, karirane kratke suknjice..
Tu dolazi mlađarija koja kod kuće ne može baš toliko slobodno da kupi alkohol (<21g.) aovde se useravaju svaki dan, ko pušteni s lanca su, mada ovi nasi kazu da retko izbije neko veliko sr*nje, kao nisu agresivni.
Po danu ne znam našta liči mesto ali pretpostavljam da je prilično pusto u prvom delu dana:) , a i preterana količina konzumiranog alkohola mora nekako da se izbaci iz organizma a ne verujem da svi koriste toalet:) Tako da to može da ti da neku sliku.
Uz to deru , t.j. drali su ih za smeštaj oko 100eur dan. Moguće je da je tu bilo uključeno i piće ali nisam siguran.

Sve zavisi u kom si fazonu, ako si za party all night long onda idi tamo. Imaš i McDonalds tamo između ostalog...

Ja ne bi tamo odsedao već na nekom mirnijem mestu a po potrebi otišao par puta da se resetujem.

U grčkoj se uvek trudim da što više obiđem, pogotovo na ostrvima- to je poseban doživljaj.

Deki11

Član broj: 30656
Poruke: 31
*.dynamic.sbb.rs.

+7 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva29.05.2013. u 21:53 - pre 132 meseci
Pre nekoliko godina sam bio u Ipsosu (severno od grada Krfa, mesto za zabavu Italijana i pomalo ex-YU), i u kući je bilo puno klinaca. Prilikom dolaska u sobe, onako mrtvi pijani, oni bi se samo stropoštali na krevet, a vrata bi ostajala skroz otvorena, sve stvari "na izvolte", mogao je da ih pokrade ko šta hoće i koliko hoće. I tako u celoj kući. Pokušavali smo ponekad da ih probudimo i kažemo da zatvore vrata, ali bezuspešno. Srećom po njih, nikom ništa nije falilo od stvari, ali to pokazuje da ako poštuješ osnovne mere sigurnosti, nećeš imati čega da se plašiš.

Što se Kavosa tiče: ako ti cilj nije ludovanje, zabava i pijančenje, onda je greška da ideš tamo. Tamošnja plaža ne može da se poredi sa ostalima na Krfu. Bolje se stacioniraj u nekom drugom mestu.
Najbolje bi bilo u samom gradu Krfu, ali pošto to skoro niko ne nudi, onda je najbolja baza Dasija. Odatle su podjednake udaljenosti do svih delova ostrva... što podrazumeva obavezno iznajmljivanje auta/motora. Bezveze je prevaliti toliki put i boraviti samo u jednom mestu.
Ipak, ako bih birao samo jedno mesto za celokupni boravak, onda bih odabrao ili Kasiopi (severoistocni deo, ka Albaniji, predivne kamenite plaže) ili Agios Georgios južni (jugozapad, duga peščana plaža, ima mogućnosti za wind surfing).
Čak i bez auta lako možeš da popuniš kalendar aktivnostima: po jedan dan za akva park, izlete (Paksos i Antipaksos, Paksos i Parga, Sivota, Albanija), i bar nekoliko dana majanja po samom gradu Krfu, veruj da vam neće dosaditi. Iz Dasije tamo idu gradski busevi vrlo često.

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva30.05.2013. u 17:40 - pre 132 meseci
@axone & Deki11,

Tnx

Nije mi cilj samo zurkanje, nego sam takav tip osobe da bi se uvece smorio ako nema nigde niceg. Godinama vec, par puta nedeljno zaglavim negde na neki party, pa bi mi bilo njah.
Bio sam prosle godine na Zakintosu, tako da sam video neizivljene Engleze, Srbe.. Kontam zasto se tako ponasaju, pa mi nisu cudni, a i ne smetaju mi.
Na Zakintosu mi je jedino smetalo sto se od zike vrti samo komercijala. Srecom pa je na Kavosu malo drugacije.
Inace, i tamo su plaze bile dosta puste prepodne i dobar deo podneva, sve dok se ne otrezne.
Za razliku od njih, meni je more i obilazak na vecem prioritetu, a ovo mu dodje kao plus.

Sto se obilaska tice, Krf i okolinu Krfa podrazumevam. Krivo mi sto prosle godine sa Zakintosa nisam otisao do Kefalonije (~140km), pa mi je sad palo na pamet da to popravim. Gledao sam njihove trajekte i pokusavao da napravim neku "multi leg" rutu. Sa Krfa -> Lefkada -> Paksos -> Antipaksos -> Kefalonija (eventualno jos nesto usput).
Nisam uspeo da je napravim. Pogledao sam na google mapi, raznoraznim prevozima ispadne oko +/-400Km u jednom smeru, bez majanja na samoj lokaciji (od stanice do samog mesta). To cu morati tek da razradim.

Deki11

Član broj: 30656
Poruke: 31
*.dynamic.sbb.rs.

+7 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva30.05.2013. u 17:53 - pre 132 meseci
Nekako mi se čini da kad dođeš na neko ostrvo, treba samo na njega da se fokusiraš, da ne gubiš vreme i pare na putovanje brodom. Sledećih godina ćeš verovatno na neko od tih drugih ostrva. Izuzetak su Paksos i Antipaksos ili Itaka, gde je mala šansa da će bilo ko da provede ceo odmor tamo, pa jednodnevni izlet ima smisla.

A kad si pomenuo da si bio na Zakintosu: po ponašanju posetilaca Kavos je otprilike kao Laganas, dok mi se plaža mnogo više sviđa u Laganasu.

pisac

Član broj: 13046
Poruke: 4578

+3341 Profil

icon Re: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva31.05.2013. u 23:45 - pre 132 meseci
Imaš na Krfu fantastične peščane nudističke plaže. Da ih ne nabrajam sada, imaš ogromne prostrane, recimo Arillas, a i malecne lepe sa skrivenim mestima (za swingeraj, i slične perverzije), recimo Myrtiotissa.

Pa ko šta voli...

elitemadzone.org :: MadZone :: Letovanje u Kavosu, Krf - Iskustva

[ Pregleda: 7018 | Odgovora: 10 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.