Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 103731 | Odgovora: 424 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Andrej013

Član broj: 157053
Poruke: 321
*.nyc.res.rr.com.



+694 Profil

icon Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 12:34 - pre 132 meseci
text

Iz komentara sam shvatio da ce covek koji je stitio svoj posed na kraju odgovarati pred sudom.
Zasto? Koje su prednosti zakona koji ti brani da ubijes pljackasa? U svojoj kuci valjda mozes silom da stitis svoj zivot i zivot najblizih?

Ja da imam decu u kuci(za koju znam da spavaju) i da primetim pljackasa sa maskom/carapom preko glave, ciste savesti bih ispraznio sarzer u njega.
meni se to cini kao mnogo normalnija opcija nego da ga zamolim da ode, pitam da li je naoruzan, sta mu treba i sl. U tom trenutku ne znas da li covek kod sebe ima mitraljez, noz ili je potpuno nenaoruzan pa je normalno da posumnjas na najgore.
 
Odgovor na temu

FoghornLeghorn

FoghornLeghorn
Član broj: 312740
Poruke: 88



+498 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 12:38 - pre 132 meseci
Po zakonu ti si ugrozio vece dobro (zivot) nego sto je on ugrozio (imovina)! Bilo je i bice dosta rasprava na tu temu, ali zakon tumaci tako i gotovo. Cak i da te je napao, opet se "odredjuje" da li je nuzna samoodbrana prekoracena ili ne. Tuzno, ali istinito. Ako ima neki pravnik, mogao bi da citira koji clan Zakona i dokle vise tako!
 
Odgovor na temu

Andrej013

Član broj: 157053
Poruke: 321
*.nyc.res.rr.com.



+694 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 12:43 - pre 132 meseci
Citat:
FoghornLeghorn: Po zakonu ti si ugrozio vece dobro (zivot) nego sto je on ugrozio (imovina)! Bilo je i bice dosta rasprava na tu temu, ali zakon tumaci tako i gotovo. Cak i da te je napao, opet se "odredjuje" da li je nuzna samoodbrana prekoracena ili ne. Tuzno, ali istinito. Ako ima neki pravnik, mogao bi da citira koji clan Zakona i dokle vise tako!

da, sto vise citam na tu temu, vise shvatam da si u pravu sto je sokantno.
Kako ti mozes sa sigurnoscu da znas da li je provalnik naoruzan? neces valjda da proveravas, pa ako nije, super, zamolis ga da ode, a ako jeste, onda si nahebao?
Po meni je normalnije da u toj situaciji pucas skotu u ledja pa onda proveravas da li je bio naoruzan i sl.
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 12:58 - pre 132 meseci
Ne, najnormalnije je da se zakljucas u sobu gurnes orman/krevet na vrata i pozoves policiju.

Te price pucanja, ubadanja i presudjivanja drugoj osobi ma koliki kriminalac mogu da pricaju oni koji nisu imali prilike za to. Vrlo je neukusno junaciti se takvim pricama ako niste imali tu ili slicnu situaciju.

Da li postoji problem? Sigurno da postoji, on je u policiji, zakonu, sudskom sistemu koji jednostavno ne kaznjava dovoljno ovakvo ponasanje inace bi takvi likovi malo bolje razmislili pre nego li krenu u harac.
 
Odgovor na temu

FoghornLeghorn

FoghornLeghorn
Član broj: 312740
Poruke: 88



+498 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:02 - pre 132 meseci
Trazio sam slucaj od ranije kad je cini mi se vojni penzioner pucao i ubio lika koji mu je krao ficu sa parkinga, te neleteh na ovo od pre dve godine:

Citat:
Dragoslav J. (83) iz sela Bresja kod Velike Plane uhapšen je zbog sumnje da je juče oko 4.30 u samoodbrani ubio prvog komšiju Bogdana Madžarca (56).

Kako saznajemo, Madžarac je, maskiran fantomkom, pokušao da opljačka Dragoslava, koji ga je ubo nožem ne znajući da je to on. Teško ranjeni pljačkaš uspeo je da ode do svoje kuće, gde je ubrzo umro.


Ne volim kurir, ali je informacija odatle http://www.kurir-info.rs/ubio-komsiju-lopova-clanak-65787
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
82.117.203.*



+987 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:04 - pre 132 meseci
S obzirom da je doticni upao u stan a da pri tome nije ni prijatelj niti kum, ni familija, onda taj napad nozem ne spada u srpsku tradiciju i kao takav je prosledjen na obradu sudskim organima.

Sasvim logican sled dogadjaja u Srbiji.
 
Odgovor na temu

Ixtis
Niš bate, Srbija bato

Član broj: 7830
Poruke: 169
5.57.72.*



+42 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:06 - pre 132 meseci
Prvo treba lepo i na kulturan način da mu se obratiš: "Čekaj prike da upalim svetlo. Da mi se žena i malo dete ne prepadnu. Da vidim ko si i kakav si. Šta ti treba, možda mogu i da ti pomognem!? Imaš li nešto od ladnog il` vatrenog oruđa kod sebe!? ....
Debian & Win 7
 
Odgovor na temu

Boris Tadić

Član broj: 248314
Poruke: 313
*.dynamic.upc.nl.



+1622 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:10 - pre 132 meseci
Gurneš krevet do vrata, a vrata se otvaraju na spoljnu stranu ;)

Zatvori su duplo prepunjeni, retko ko je duže od 30 dana sprečen da se vrati na staro. I da krene sve najredovnijom procedurom, to vrtenje po fiokama se čeka po 2-3-4 godine, a posle 5 najveći broj dela zastareva i ako slučajno ne zastari, oprašta se 2/3 u startu, pa olakšavajuće okolnosti, pa na kraju ispadne da ga je žrtva provocirala otvorenim prozorom i pozlaćenom špijunkom.

Već sledećoj žrtvi se servira priča kako je počinilac "odavno poznat policiji" i tu se najčešće odustaje od krivične prijave, jer po običaju počinilac ima 3 para polovnih gaća, stari Pentium i šerpu na tufne.

Zakon je najblaži kada prebiješ (ne)čoveka do ivice života, ali za to treba imati želudac i posle ko zna šta će budali da padne na "pamet".
 
Odgovor na temu

FoghornLeghorn

FoghornLeghorn
Član broj: 312740
Poruke: 88



+498 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:13 - pre 132 meseci
Gorko se nasmejah svemu ovome

@Andrej : Bar ti znas sta znaci "Tresspassing" i koliko si ovakvih znakova tamo vidjao:



Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9446
89.216.32.*



+10246 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:13 - pre 132 meseci
Srbija je zemlja u kojoj su kriminalci zaštićena vrsta. Ubiti jednog, makar i u samoodbrani je težak zločin.

Da je razbojnik ubio vlasnika kuće, bila bi podignuta 23. krivična prijava protiv njega, i bio bi pušten da se brani sa slobode. Jer, nevin je čovek, dok se ne donese pravosnažna presuda. U međvremenu se ne odaziva na sudske pozive za ročištu, a on vredno radi, pa niže: 24. 25. 26... krivična prijava. Nevin čovek.

A i kad (i ako) ga prvostepeni sud osudi, onda apelacioni poništi ili minimizuje kaznu. Godinu - dve lenstvovanja (sa dozvoljenim slobodnim vikendima) i eto njega na slobodi da i dalje radi.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Andrej013

Član broj: 157053
Poruke: 321
*.nyc.res.rr.com.



+694 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:14 - pre 132 meseci
Citat:
Branko Santo:
Ne, najnormalnije je da se zakljucas u sobu gurnes orman/krevet na vrata i pozoves policiju.

Te price pucanja, ubadanja i presudjivanja drugoj osobi ma koliki kriminalac mogu da pricaju oni koji nisu imali prilike za to. Vrlo je neukusno junaciti se takvim pricama ako niste imali tu ili slicnu situaciju.

Da li postoji problem? Sigurno da postoji, on je u policiji, zakonu, sudskom sistemu koji jednostavno ne kaznjava dovoljno ovakvo ponasanje inace bi takvi likovi malo bolje razmislili pre nego li krenu u harac.

ma najbolja varijanta je da ti on upadne, uzme televizor a ti se probudis kroz par sati bez televizora i sve ok(najgore sto se desilo je to da moras da kupis novi TV).
Ali ja pricam o situaciji da se ti probudis u sred noci, shvatis da imas bandita u svojoj kuci, da su ti deca u drugoj sobi, da ti zena spava pored tebe i ako je probudis pocece da vristi i time mozda isprovocira bandita da vas sve pobije ko kerove.

Ja, na srecu, nikada nisam imao slicnih problema a nemam ni oruzje u kuci(sem kuhinjskog noza) ali kazem da mi je cudno da te zakon primorava da se ne ponasas ljudski vec da se tu nesto nadas da je u pitanju plemeniti pljackas bez gorih namera od uzimanja TV-a.

@FoghornLeghorn
Ja sam u New Yorku, a ovde je zabranjeno posedovanje oruzja i pored ustava koji garantuje pravo na oruzje tako da nisam vidjao slicne znakove ali je tacno da u nekim delovima USA u selu od 1000 ljudi imas 3000 pistolja/puski i sl. Ovo je jako raznolika zemlja. Ne znam kakav je tacno zakon ali mi se cini da imas puno pravo da koristis silu ako uhvatis pljackasa u kuci(mada je i to mozda regulisano na nivou federalnih jedinica a ne na drzavnom nivou).

[Ovu poruku je menjao Andrej013 dana 22.05.2013. u 14:28 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
82.117.203.*



+987 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 13:27 - pre 132 meseci
Ja sam preziveo pljacku i napad nozem u stanu u BGD pre 7 godina, u sred dana, 14h.

Citat:

isprovocira bandita da vas sve pobije ko kerove.


U mom slucaju ja sam slucajno dosao dok je lik 'radio', cim sam usao lik me zaskocio sa nozem iza vrata. Srecom pa sam uspeo da refleksno dignem ruku pa je sve proslo sa posekotinom, posto smo vec u sledecem trenutku bili oci u oci paralisani. Mogao je da me ubije ko dva put dva. Da sam nesto pokusao bio bih mrtav sada.

Srecom lik je bio hladnokrvan i zahtevao je da se okrenem, da ne zapamtim lice (vec tada sam se bio oprostio od zivota, ipak gledas bajonet od 20cm ispred sebe) i napustio stan.

Ja mogu samo reci da sam imao DALEKO vise srece nego drugi. Da je u tom trenutku naisla gazdarica (tad sam studirao), prica bi bila mnogo drugacija.

U takvim situacijama je ili ti ili on. Vrlo retko se zavrsi sa obicnim bekstvom, pogotovo ako je stan fingiran.

Na kraju, pocinilac nikad nije pronadjen. Jos su mene napali da sam iscenirao ceo dogadjaj...
 
Odgovor na temu

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:00 - pre 132 meseci
5 uboda u ledja nije samoodbrana vec 'sacu da ti jbm mamu mene si nasao da pljackas'
 
Odgovor na temu

Branko Santo
Tu i tamo

Član broj: 57312
Poruke: 2232
*.emea.verizonbusiness.com.

Sajt: cz.linkedin.com/in/branko..


+600 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:04 - pre 132 meseci
Citat:
Andrej013:
ma najbolja varijanta je da ti on upadne, uzme televizor a ti se probudis kroz par sati bez televizora i sve ok(najgore sto se desilo je to da moras da kupis novi TV).


I onda da se nocu budis iskacuci iz kreveta misleci da si cuo nesto. :)

 
Odgovor na temu

Trick Fix
Behind a soldering iron

Član broj: 314532
Poruke: 1251
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1909 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:13 - pre 132 meseci
Homere ne zahebavaj,
ja bi mu dao 10 uboda,

--Šta če ON kod mene u dnevnoj sobi ?

TO POKUŠAVAŠ DA BRANIŠ ???

Neko Ti upada u stan a tu žena, i dvoje dece,

-Pa šta je trebao da radi ??? Da mu ponudi Klaker ? Majstore ( za lopovluk) el može kafica ???

Ma, trebao je da ga " Exhumira " tu odma u dnevnoj ,pred LCD TV-om, na Jamboliji !!!

u PM sa ti Lopovima više,
Srbija je raj za lopove ( ima i teme o tome ovde na ES-u )

..al____ i kad kradeš, ne može to tako prostački da se radi, Da DECI STRES+ŠOKK NABIJEŠ !!!

ja ne bi izvadio nož,,, ja bi izvadio Celu FIOKU !

pa da ga vidim, kolika su mu MU*DA kad mi u život ulazi i DECI Detinjstvo MENJA !!!

Ma kakav sud ,kakava dugotrajna sudjenja ,za decu bi život dao,

Kad su deca u pitanju,NE bi ga spaslo ni da je Pir-To-Pir Logovan Kod Svetog Petra !!!

A Ni Sveti Petar takvima NE POMAŽE,
samo da znaš,

Njima je kad-tad-Brzo-Kraj, Ne može to da traje do "Pamtiveka" !

I u Paklu postoji RED, a kamo li na Zemlji !

pOz
 
Odgovor na temu

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:20 - pre 132 meseci
Da je hteo da ga otera dovoljan bi bio 1 ubod (iako ni tad ne bi bila cista samoodbrana , mada bi moglo da prodje , bilo je slucajeva)
Ako je hteo da glumi sudiju i dzelata onda ce lepo u zatvor i nema prava da se zali.
A deci ce vise promeniti detinjstvo tata u zatvoru (za sta ga treba dodatno kazniti - zbog neodgovornosti prema deci) nego neki narkoman koji bi pokupio nesto i otiso ...

Normalno je braniti porodicu i imovinu , ali svetiti se i presudjivati nije normalno.
5 uboda u ledja eej , ko zlocin iz strasti a ne samoodbrana ...
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
82.117.203.*



+987 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:23 - pre 132 meseci
Mogu samo reci da u tom trenutku ne razmisljas kao sto sada razmisljas ispred tastature.
 
Odgovor na temu

Homer J. Simpson
Zombilend

Član broj: 307921
Poruke: 688



+923 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:26 - pre 132 meseci
Zato postoji ono 'olaksavajuca okolnost' pa se dobije manja kazna.
Ali ne znam sta bi trebalo da se desi pa da razmisljam 'sacu da ga izbodem 5 puta' ...
Nije normalno
 
Odgovor na temu

hobbista
Beograd

Član broj: 149118
Poruke: 277



+180 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:33 - pre 132 meseci
Ukoliko nije sklon tuči, i ukoliko nije iz sveta kriminala, logično je da je nasrtao nožem sve dok ovaj nije izašao iz kuće - pa makar bilo i 10 uboda.
Ili je trebao da bude vidovit, pa da posle prvog uboda stane i sačeka da vidi da li će ta propalica da izvuče prangiju (ili neko drugo oružje)?
 
Odgovor na temu

Igor Gajic

Član broj: 93194
Poruke: 747
82.117.203.*



+987 Profil

icon Re: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija22.05.2013. u 14:34 - pre 132 meseci
Po onome sto se pise u novinama, ta zgrada je vec bila 5 puta na meti pljackasa u zadnjih 2 meseca.

Ne verujem da je neko lako spavao tamo, niti da neko nije bio pripremljen.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: Nožem izbo lopova koji mu je upao u stan i preti mu robija

Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 103731 | Odgovora: 424 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.