Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 30590 | Odgovora: 123 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor29.08.2010. u 22:59 - pre 165 meseci
Koja je poenta sad kacenje linkova za vozila iz osamdesetih koja se prodaju i pominjanje kako je neki svaba platio golfa ovoliko i onoliko? To bi trebalo nesto da dokaze? Ocuvano auto je uvijek na cijeni... kao ovaj pezo iz 1980 npr ili ova toyota koja je isto interesantna
Jos malo stariji pezo je pedesetak hiljada
kod pezoa onih najstarijih pravih old tajmera ima i po 110.000 eura
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor29.08.2010. u 23:26 - pre 165 meseci
Pa tema je od besomucnog off-a, i prostog pitanja u naslovu, skrenula u idolopoklonstvo, kvalitativno obarano stavku po stavku.

Ali izgleda da neki razgovaraju sa ispruzenom rukom..

Naravno da postoje oldtajmeri svih ikada proizvedenih automobila..i to nije dokaz nicega posebno.

Razlozi su od domisljatosti, imidza, pa i tehnickih resenja...razliciti...a 1,6D se ne uklapa ni u jedno, osim muzejske vrednosti.

A balkanska nostalgija je nesto drugo..i velika zal za loz uljem, sto nije neopravdano s obzirom na akcize

Mozda bi bolje pitanje bilo kako bi izgledala voznja na loz ulje..jeftinije od plina..

A sto se VW-a tice, onog trenutka kda pocnu da postuju sopstveni DIN(bez obzira sto su "narodno vozilo"), prihvaticu(rado) da nisu osljare...

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 07:14 - pre 165 meseci
Citat:
Nocni: Koja je poenta sad kacenje linkova za vozila iz osamdesetih koja se prodaju i pominjanje kako je neki svaba platio golfa ovoliko i onoliko? To bi trebalo nesto da dokaze? Ocuvano auto je uvijek na cijeni... kao ovaj pezo iz 1980 npr ili ova toyota koja je isto interesantna
Jos malo stariji pezo je pedesetak hiljada
kod pezoa onih najstarijih pravih old tajmera ima i po 110.000 eura



Pa jasno sam napomenuo:

Citat:
Nije mi poznat ni jedan slucaj nekakvog Japanca ili Francuza u ovoj klasi automobila sa ovakvim rejtingom a da nije raritetski pripremljen.



ovde http://www.elitemadzone.org/p2680794

Kao i ovo u istom postu.:

Citat:
Prakticno:
SA ulice ZA ulicu (ne kao exponat u muzeju).






Ocuvana auta jesu na ceni ali taj Pezo sa postavljenog linka nije ocuvan vec restauriran kao sto lepo i pise, a to je nesto sasvim drugo.
Citat:
* Full restauration completed July 2009 *



Poenta je sasvim jasna. Jedni se kupuju radi koriscenja a drugi iz raritetskih pobuda.
To su dve potpuno razlicite stvari:
U prvom slucaju rec je o upotrebnoj vrednosti, dok je u drugom u pitanju sasvim nesto drugo. Prvi se i dalje voze a drugi se samo gledaju.
Sad je valda jasno.

Logicno je pretpostaviti da je kvalitetnije ono sto se jos uvek vozi od onoga sto se samo gleda ili je odavno vec sahranjeno.
Zar ne?

Primeri koje ste pokusali da podmetnete nisu nista drugo vec klasicna zamena teza:

Niti su ta "vasa" vozila u istoj klasi, niti su u javnom saobracaju.

Peugeota iz vremena Golfa Mk1 vec odavno nema na putevima i kao sto je Dimke zapazio tesko da ih i moze biti jer ne ispunjavaju potrebne uslove.

Zbog toga sam i tezio da izbegnem upucivanje na linkove kao sto je na primer ovaj

http://suchen.mobile.de/fahrze...p;id=63630587&pageNumber=1

jer bi tada prica skrenula u potpuno pogresan smer i prakticno se nista ne bi uspelo dokazati.


P.S. Vladd,

jel tebi sve treba nacrtati? Kakve to veze ima sa Balkanom i gastarbajterima. Golfovi se prodaju u EVROPI (ne na Balkanu) alo.
U Evropi posizu NAJVECU cenu. Ne na Balkanu.
Cak su u Holandiji vece cifre od onih u Nemackoj. Posebno su na ceni jedinice sa 1.6 D motorom koji uz MB 123 dizelase, imaju najbolji rejting.




I raspitajte se malo. Nemojte samo filozofirati i pricati napamet.

P.S. Nije ni cudo sto je Slovenac dao svog Golfa na mobile.de jer tacno zna gde sta i koliko kosta. Zna da ce preko dobiti vise (ne malo vise) od onoga sto dobija na Balkanu.

Uzgred receno, Golf Mk1 koji sam spomenuo (od mog poznanika) prodat je odmah nakon prve kupovine po ceni koju ovde i ne smem da spomenem jer je od ovog "slovenackog" neuporedivo bolji (ocuvaniji, bez restauracije) primerak.





[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 30.08.2010. u 18:15 GMT+1]
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 09:54 - pre 165 meseci
PA dobro, nisi razumeo cemu spominjanje balkana, nema veze.

Glavno pitanje je, ipak, sta bi to bilo dobro kao poboljsanje i osavremenjivanje motora 1,6D..(ne GOLFA, svaki golf x ima svog osavremenjivaca x+1)??

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 16:20 - pre 165 meseci
Pitanje "Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor" u biti je malo besmisleno.

1.6D je, na odredjeni nacin, vec evoluirao u danasnje dizelase istog proizvodjaca. I ne samo istog proizvodjaca; podseticu samo da je najveci proizvodjac dizel agregata na Svetu (podatak iz 2005.), japanski Isuzu svoju popularnost stekao kopirajuci jedan VW iz sedamdesetih. Prisetimo se modela 1.5 TD interculer koji se svojevremeno ugradjivao u Opelovu minigamu (Kadet, Corca, Combo,...) itd, bla bla.


Da bi ondasnji 1.6D, u ondasnjem obliku bio spreman za bilo kakvu reinkarnaciju, prvo sto bi trebalo uraditi jeste nadogradnja jednom racunarskom jedinicom za kontrolu sagorevanja. Samom tim, 1.6D vise ne bi bio ondasnji vec ovdasnji sto za sobom povlaci i niz tehnoloskih zavrzlama koje bi se nesumnjivo odrazile i na cenu. Itd, itd.

Drugim recima:

Ne moze i tacka.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 19:55 - pre 165 meseci
Pa to smo i konstatovali, medjutim(ako ne mislimo da je 4 cilindra i radilica osnova), ideja o 1,6 dizel motoru nije losa, dapace..

http://www.greencarcongress.com/2007/08/isuzu-and-toyot.html

http://green.autoblog.com/2008...eleases-new-1-6-diesel-engine/

http://www.autoexpress.co.uk/c...ves/235775/vw_polo_16_tdi.html

Poz
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 20:19 - pre 165 meseci
Da, sve je to u redu, ali mora li turbo? Zasto ne obican? Turbo podize i cenu i odrzavanje.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 20:43 - pre 165 meseci
Podize, ali podize i snagu :-)

Sa turbom (ili 2 komada ako bas hoces da podignes snagu ;-) mozes 1.6l motor da prilicno fino dopumpas, tako da bude na nivou cak i nekih starijih 6-cilindricnih motora ako je rec i o modernim tehnologijama ubrizgavanja.

Razlog zbog cega se sada svi proizvodjaci (osim USA, gde je benzin dzabe) odlucuju da idu tim putem je vrlo prost - porezi i efikasnost. Porezi, zato sto se gotovo svuda automobili oporezuju po zapremini motora, a efikasnost - zato sto sa manjom zapreminom i manjim brojem cilindara imas efikasniji motor + i jeftiniji (od ekvivalentnog atmosferskog sa istom snagom)

Znaci, gledas snagu - ne zapreminu motora.

U tom slucaju, turbo punjac i te kako ima smisla.

Uostalom, pogledaj:

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Engine_of_the_Year

Skoro svi novi mali motori imaju turbo punjace.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

HoT_Steppa

Član broj: 25399
Poruke: 1940



+398 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 21:01 - pre 165 meseci
Da, ali ako je bitna najniza cena eksploatacije, sta ce mi turbo? Za gradski auto taj 1.6D bi verovatno davao isto kao i stari oko 55-60 konja, sasvim dovoljno da se probijas kroz gradsku guzvu. Ne treba mi gradska zujalica.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 21:19 - pre 165 meseci
Pa jeste, ali za tu snagu danas niko nece praviti 1.6l motor :)

Sa 1.6 dizelima danas imas 100-njak konja obicno, a ne 60-tak... VW-ov TDI nudi 75-115 konja za 1.6l dizel.

Moguce je da se takvi jednostavni motori bez turbo punjaca jos prave u nekim jeftinim trzistima tipa Indija, Brazil i sl... ali po Evropi, tesko... svi su presli na turbo punjenje za male motore, sa direktnim ubrizgavanjem.

To jeste problem za zemlje koje imaju ispod-prosecno gorivo, tipa (na zalost) i Srbije... ali sta je tu je, to sta se pravi za Evropu diktiraju glavna trzista (DE, FR, UK...).
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor30.08.2010. u 22:47 - pre 165 meseci
E koliko ste samo smijesni... otkud znate koji se kupuje da se vozi a koji da se gleda?
Sta fali OVOM RECIMO i ko kaze da nije iz vremena golfa jedinice? Problem je u tome sto je mnogo skuplji...
Onaj kabriolet sa onog linka koji sam ranije postavio nije restauriran i otkud vam ideja da taj auto ne moze da se vozi vec samo da se gleda? Ko to odredjuje koji ce da se gleda a koji ce da se vozi?
Tu su i urnebesni komentari u kojima se kaze da golf jedinica iz `78 zadovoljava euro 4 normu
Zaboravili ste da pomenete da je vlasnik ugradio G-kat pa zato zadovoljava ove norme... ako to isto neko ugradi na pezou onda je to restauracija i nece da ga vozi vec ce vjerovatno samo da ga gleda...
Kakve veze ima sa ovom temom sto je neko postavio svoje vozilo na mobile.de da ga prodaje i sto je on Slovenac? Smijesno.

Jedino sa cim se slazem je to da je ova tema besmislena... jer pominjati danas neki motor sa zastarelom tehnikom koji ima 40 kw u bilo kakvom kontekstu osim istorijskom je besmisleno...


 
Odgovor na temu

etjen
beograd

Član broj: 153477
Poruke: 1946
95.180.92.*

Sajt: www.terrarenting.com


+492 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 08:54 - pre 165 meseci
ovaj Peugeot je prelep!
Tada sam pogledao kroz prozor... Imao sam sta da vidim... Napolju je bila fabrika MACIJE TRAVE! Morao sam nesto da ucinim!
 
Odgovor na temu

boki01
Srbija - Europa

Član broj: 12820
Poruke: 248
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+10 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 15:24 - pre 165 meseci
I zaključak je: Taj VW 1,6 D nije valjao ni u vreme kad je pravljen, a kamo li da danas ima neku vrednost.

Zašto se Peugeotov 1,9D pravio počev od 1983. više od 20 godina, a vw 1,6D nije sastavio ni 10 godina u proizvodnji? Kako rekoše ljubitelji VW-a u ovoj temi: "Da je valjao, ne bi ga menjali"

VW je osamdesetih trčao za Peugeotovim 1,9D ko kuče za mačkom, a kad je Peugeot izbacio 1,6 HDI početkom 2000-tih, opet je VW trčao za njim da brže bolje i on izbaci svoj novi 1,6D.


Citat:
ZARSILIĆ
Poenta je sasvim jasna. Jedni se kupuju radi koriscenja a drugi iz raritetskih pobuda.
To su dve potpuno razlicite stvari:
U prvom slucaju rec je o upotrebnoj vrednosti, dok je u drugom u pitanju sasvim nesto drugo. Prvi se i dalje voze a drugi se samo gledaju.
Sad je valda jasno.

Da li ste vi čuli za Citroen 2cv poznatiji kao Spaček? Da li znate koliko se danas tih vozila svakodnevno vozi, tj. ima upotrebnu vrednost? Da li znate da prosečno očuvani primerci imaju cenu od oko 3000 eur, a kolekcionarski mnogo više? Jeste li čuli za Citroen ID (Žabu) ili DS (Ajkulu)? Znate li da pomenuti Citroeni imaju veće cene nego što će i jedan VW ikad imati? Da li znate da solidno očuvana Ajkula ima cenu od oko 10000 eura? Znate li da su modeli ID sredinom pedesetih godina imali napredniju i savršeniju tehniku nego bilo koji VW 25 godina kasnije, početkom 80-tih? Da li to vama uopšte nešto govori o tome koliko je VW pravio i danas pravi tehnički zaostala vozila stalno kaskajući za vodećim proizvodjačima automobila???
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9441
*.teletrader.com.



+10242 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 15:35 - pre 165 meseci
Pojedini promerci VW Bube koštaju celo bogatstvo. Tako, tvoj zaključak pada u vodu.
Posebno pada u vodu konstatacija: da je valjao ne bi ga menjali. Pa više se ne proizvodi ni jedan motor iz 70-tih. I šta ? Ni jedan nije valjalo ?
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

vilil1

Član broj: 174605
Poruke: 765



+1499 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 16:13 - pre 165 meseci
Citat:
boki01: Zašto se Peugeotov 1,9D pravio počev od 1983...

Zato sto im onaj 1.6D nista nije valjao, i morali su da ga menjaju. I hajde vec jednom uporedi taj Pezoov 1.6D iz '80. sa VW 1.6D.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.rcub.bg.ac.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 16:36 - pre 165 meseci
Ne padaju zakljucci u vodu, vec su dobri, a primerci bube su zivi vise zahvaljujuci amerikancima nego VW-u. Drugi oldtajmeri su znacajno vredniji i revolucionarniji od VW-a..

Buba jeste vozilo koje je dalo krila VW-u, pa Rabbit, ali tu se zastalo sa narodnim vozilom, i krenulo u nekakvu konfekciju, koja je kombinacija jeftinih resenja i delova, kaskanja za ozbiljnim proizvodjacima(VW je ozbiljan onoliko koliko je Nemacka kao drzava ozbiljna, licnog integriteta ima mnogo manje), i pokrivanje velikom cenom, kao marketinskim trikom(kao da opravdava "kvalitet"), i uzgred, ekonomskom koriscu..

Poenta VW-a je davno izgubljena, stalna zelja da se odskoci u kvazi luksuz(vrlo nedefinisan pojam za VW), napravila su vozilo, odnosno paletu vozila, koju svaki proizvodjac komotno prevazilazi..na ovaj ili onaj nacin, tehnikom ili cenom...

Transport postrojenja u Kinu nije dovoljan potez za VW, zaista je neophodan ozbiljan rad, siguran sam da mogu i znaju a valjda ce i njima doci u pamet.

Jesu zaradili za penziju, na prevaru, ali treba opstati i nastaviti..

Poz
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16683
*.dip.t-dialin.net.



+7169 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor31.08.2010. u 17:50 - pre 165 meseci
Citat:
vladd
Poenta VW-a je davno izgubljena, stalna zelja da se odskoci u kvazi luksuz(vrlo nedefinisan pojam za VW), napravila su vozilo, odnosno paletu vozila, koju svaki proizvodjac komotno prevazilazi..na ovaj ili onaj nacin, tehnikom ili cenom...


Pitam se samo kako opstaju kao #1 - #3 proizvodjac po broju prodatih automobila na svetu (ne u Nemackoj)... izgleda su ih samo neki iz Srbije "provalili" :-)

Proizvode oni, Vladd, sasvim dobar "paket" - zato ih i dalje ljudi i kupuju u tolikom broju. I sam znas da je upravo poenta proizvodnog procesa napraviti dobar paket, sto je kompromis izmedju gomile faktora - a ne biti uporno najjeftiniji ili pak tehnicki najbolji sa drugim kompromisima.

VW-u jako dobro ide, po svim parametrima... o nekoj njihovoj "propasti" covek moze da cuje samo iz Srbije...

Uzgred, uopste mi nije jasno cemu toliki negativan stav prema VW-u koji dolazi iz Srbije (neko moje iskustvo, tolike kritike VW-a nisam cuo nigde drugde)? Sto se tice "cutting corners" tehnike, to je nesto svojstveno ama bas svakom proizvodjacu automobila na svetu... ne vidim sta je tu posebno za VW. Medjutim, VW i dalje pravi vrlo predvidljiv i dobro izbalansiran proizvod sve ovo vreme, sto se ne moze reci za neke druge proizvodjace.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor01.09.2010. u 01:13 - pre 165 meseci
Nece se oni uzbuditi oko kritike..

Kritika je vise usmerena prema predrasudama, idolopoklonstvu, prema obicnim, dobro receno, "paketima" proizvoda.

I slazem se da su paket, sklop svih trzisnih elemenata, ali je stoga besmisleno idolopoklonisanje, i velicanje nekakve "tehnike".

Jedino u tom segmentu stoji kritika.

A to sto su uspesni na trzisu, njihova radost..i Saric je bio...

Salu na stranu, kriika je samo oko prodavanja macaka u dzaku, i to aktivno iznosim kritiku, mogu, kao dobar deo ljudi, da precutim, ignorisem, ili da se ketmanski pridruzim hvalospevima, a vozim sta ocu.

Takvi su kakvi su, neka su uspesni, blago njima, samo ne treba praviti bogove i toteme od njih i njihovih "paketa", kada to nisu..

Poz
 
Odgovor na temu

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor01.09.2010. u 06:17 - pre 165 meseci
Nisu to nikakvi hvalospevi vec realne cinjenice koje danas vladaju


Google: "http://en.wikipedia.org/wiki/Ward's_10_Best_Engines"

http://wardsauto.com/reports/2...best/best_engines_2009_081205/


(Peugeota ni od korova).


Citat:
vladd: Salu na stranu, kriika je samo oko prodavanja macaka u dzaku, i to aktivno iznosim kritiku, mogu, kao dobar deo ljudi, da precutim, ignorisem, ili da se ketmanski pridruzim hvalospevima, a vozim sta ocu.


Ako je rec o macki u dzaku, odnosno o prevelikoj ceni, prevari kako ti to tvrdis, sta bi se desio da je cena niza (ili mnogo niza) ako i sa ovakvim cenama VAG uspeva da bude najprodavaniji?
Ko bi onda kupio drugo vozilo?
Ko bi onda kupio Pezoa, Mazdu, ili Kamikaza Toyotu?



Besmisleno je u pricu ubacivati oldtajmere, a jos besmislenije vec odavno sahranjene Pezoe.

Realnost se mora prihvatiti a ona je nesumnjivo na strani VWa. Hteo to neko da prihvati, ili ne.


P.S. Apropoo domacih zadataka:

http://www.worldcarfans.com/11...0-volkswagen-14-liter-tsi-wins

http://www.mibz.com/13831-offi...s-the-best-engine-in-2010.html

...


Ne zam samo kavi se to domaci zadaci zadaju i ko kome zadaje.




P.S.2

Citroen 2cv sam posedovao (ne vozio vec posedovao) jos u vreme kada vecina vas nije bila ni rodjena.
I to nije nikakav auto. Jedva je prelazio 70.000 a o voznim performansama da se i ne prica.
Jedino cime se mogao pohvaliti jeste potrosnja. Medjutim, za vazdusno hladjen dvocilindras sa takvim performansama, potrosnja je bila u srazmeri ponudjenog i ocekivanog. Nista manja od konkurencije.

Osim toga, u temi je rec o vozilima srednje (relativno novije generacije) i vise klase od 2CV pa nije primereno spominjati Spaceke, Amie i Fice.

Isto tako, nije primereno spominjati 504 ke koje stoje u garazama jer ih na putevima nema. Tacno je to da bi se i oni MOGLI voziti, ali se NE VOZE. Nema ih.
Nema ih ni priblizno koliko ima VAGova iz vremena "1.6D" o kome je ovde rec.
Ma, jos malo pa nema vise ni ZXova a ne ovih dinosaurusa.





Golfovi i dan danas idu u njivu rame uz rame sa novim Ladama.
Jeftino se odrzavaju, cvrsti su kao mazge i jos im se kraj ne nazire.

Zato i kazem da 1.6D jos nije legenda.


P.S. 3

Citat:
Nocni: Tu su i urnebesni komentari u kojima se kaze da golf jedinica iz `78 zadovoljava euro 4 normu
Zaboravili ste da pomenete da je vlasnik ugradio G-kat pa zato zadovoljava ove norme...


Automatski se namece pitanje:
Ako je to tako jednostavno (kazes urnebesno), zasto onda vlasnici Pezoa isto to ne urade na svojim vozilima vec se i dalje voze sa postojecim "auspuhom"?
Zasto placaju vece dazbine i zasto se odricu voznje u pojedinim regijama gde se moze voziti samo sa zelenom listom?
Uzgred receno, ti "zuti" Pezoi su, kako Dimke navodi, i dvadesetak godina mladji.
Zasto?




[Ovu poruku je menjao zarsilic dana 01.09.2010. u 13:22 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Nocni
Banicevic
Autocentar
[email protected]
MNE - NK

Član broj: 4631
Poruke: 3739
*.crnagora.net.



+1232 Profil

icon Re: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor01.09.2010. u 09:13 - pre 165 meseci
Zato sto ta vozila koja su stara po tridesetak ili vise godina jednostavno nisu za svakodnevnu upotrebu narocito sa aspekta bezbijednosti, nemaju airbagove, nemaju elemente aktivne bezbijednosti kao abs, esp i slicno...
Nisam ja protiv vw-a, narocito kad je rijec o gti odnosno tfsi motorima... ali nesto sto je prevazidjeno po svakom pitanju kao taj 1.6d treba ostaviti istoriji a ne voziti svaki dan i sa tim se jos diciti... treba pogledati crash test golfa 1 i golfa 2 pa se onda odluciti da li voziti svoje dijete u njemu ili ne...
Ako neko posjeduje ocuvan primjerak starog vozila i treba da ga vozi samo ponekad na izletima vikendom ili na skupovima old tajmera


 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Kako bi izgledao nov VW 1.6D motor

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7

[ Pregleda: 30590 | Odgovora: 123 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.