Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 101576 | Odgovora: 619 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

holononi

Član broj: 163572
Poruke: 658
91.148.80.*



+5 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 00:15 - pre 181 meseci
Podaci od pre tri sata (oko 22) govore da je od oko 5000 sumnjivih slučajeva zaraza laboratorijski potvrdjena u oko 750 slučajeva stim što je Meksička vlada prekinula objavljivanje vesti o slučajvima u Meksiku. Oko 30300 škola je zatvoreno u SAD.

Inače, prema nekim izvorima kad je reč o trenutno nagrdjenom virusa A H1N1, jedan od njegovih rodjaka širom sveta zarazi nekoliko miliona ljudi godišnje. Od toga smrtni ishod je u oko 250000-500000 slučajeva. U industrijski razvijenim državama ovi slučajevi imaju smrtni ishod uglavnom kod populacije starije od 65 godina.

Kako je trenutno stanje takvo da su prognoze optimističke, nikako nije jasna teorija zavere u kojoj neko potroši novac na širenje nekog virusa a onda na vrat na nos sve radi da bi sprečio epidemiju. Jednini koji su u ovoj celoj priči profiirali su proizvodjači gas maski, pa ako je to njihova ideja nisu baš ni profitirali. A nije izvesno odakle im takav uticaj da se podignu na vrh svetskih top-stories.

Ovu "zaveru" nije mogla da osmisli neka amaterska grupa u nastupu entuzijazma jer ovako nešto košta. Osim toga "ko se mača laća od mača će i stradati". Zato ko god je (ako je) smišljao zaveru morao je da ima dobro opremljene laboratorije i uslove za pripremanje, razvoj i čuvanje virusa a da sam pri tome ne strada. Takva sredstva može da ima samo neko dobro organizovano udruženje, državna institucija ili neka legalna medjunarodna organizacija. Medjutim, upravo iz razloga što se ova priča verovatno bliži kraju (bar prema nekim procenama), učinak zavere je praktično ništavan u odnosu na potrebna uložena sredstva (jednostavnije bi bilo da koriste već pomenutog rodjaka na koga niko ne bi dao ni po lule duvana a učinak bi bio reprezentativan).

Ostaje još jedna mogućnost, koju teoretičari zavere nikako ne pominju jer je za sve kriva Amerika ili Engleska a uglavnom CIA. To su medjunarodne terorističke organizacije. Oni bi imali novaca, opreme, kadrova i dovoljno ludaka na terenu da provedu ideju "konačnog dizanja sveta u vazduh". Ali, tada se postavlja pitanje zašto nisu odmah grunuli u SAD kao oličenje medjunarodne korupcije, cionizma, kju-kluks-klanizma i šta već. Umesto toga "naivni" alkaidaši rade o glavi malim i bednim Meksikancima (onaj prvi zaraženi ima kuću negde u planinskim zabitima čijim kamenjarima valjda samo zmije jezde). Naravno, za teoretičare zavere "a la Lazanski" tu je očigledna povezanost alkaide i CIA. Nikad KGB. Pogotovu ne UDBA jer UDBA ima preča posla oko transporta droge sa istoka u zapadnu Evropu. A ono malo što zadrže treba prodavati klincima po školama.





 
Odgovor na temu

zaraza

Član broj: 19938
Poruke: 1139
91.148.95.*



+4 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 01:59 - pre 181 meseci
Ja samo cekam ove sto plasiraju teorije zavere da nam pomognu da ih pobedimo (mislim zavere)....al jok...kosuth, mrle i ostali su u stvari CIA, FBI, Mi6, MI8, MIG21 placenici i oni samo "bacaju kosku" nama smrtnicima....
Ko bi drugi znao za brazilskog pronalazaca koji je izmislio auto na nista, i pojeo ga mrak?
 
Odgovor na temu

Kosuth

Član broj: 206609
Poruke: 329
93.86.194.*



+7 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 07:48 - pre 181 meseci

Citat:
holononi: Podaci od pre tri sata (oko 22) govore da je od oko 5000 sumnjivih slučajeva zaraza laboratorijski potvrdjena u oko 750 slučajeva

Onda smo mi super prošli!

Ovde na temi je potvrđen samo jedan i to zanemarljiv slučaj...za još po neke se upravo presabiraju eventualni pogubni efekti kratkoročnog delovanja na zdravu populaciju...
Citat:
Kako je trenutno stanje takvo da su prognoze optimističke, nikako nije jasna teorija zavere u kojoj neko potroši novac na širenje nekog virusa a onda na vrat na nos sve radi da bi sprečio epidemiju

E,sad odgovor,doduše delimičan,jer epilog su"ostavili" za najesen...:
Citat:

Ko zarađuje zbog novog gripa

BERLIN – Svega nedelju poslepojave nove, smrtonosne vrste gripa u Meksiku strah od te zaraze u svetu se širi, a najveću dobit od toga za sada su imale neke vodeće faramceutske kompanije i proizvođači medicinske opreme, dok su aviokompanije pretrpele najveće gubitke, konstatuje radio „Dojče vele” u ostvrtu na ekonomske posledice širenja opasnog oboljenja.

Švajcarska kompanija „Roš”, koja proizvodi antivirusna sredstva pod nazivom „Tamiflu”, ranije je već prodajom medikamenta za suzbijanjeptičjeg gripa, zaradila veliki novac, a isto će se dogoditi i sada jer ta grupa lekova, navodno, deluje efikasno i u lečenju zaraženih novom vrstom gripa, tvrdi „Dojče vele”.

Samo u prva tri dana polsepojave novog gripa u Meksiku, akcije kompanije „Roš”, koja je ranije prodajom lekova za ptičji grip ostvarila „veliku dobit”, uvećane su četiri odsto, što upućuje na zaključak da će i ovoga puta dobro da prođe.

Druga švajcarska kompanija „Novartis” takođe je na dobitku, tvrdi „Dojče vele” i dodaje da se u veoma profitabilan posao prodaje lekova za novi grip uključio i francuski farmaceutski gigant „Sanofi-Avanti”, kao i britanska firma „Glako smit klajn”.

Grip nije, međutim, prilika da dobro zarade samo farmaceutske firme već i proizvođači rukavica i druge medicinske opreme poput nemačkog „Simensa” i holandskog „Filipsa”, navodi „Dojče vele”, pozivajući se na pisanje londonskog poslovnog dnevnika „Fajnenšel tajms”.
http://www.politika.rs/rubrike...-gubi-zbog-novog-gripa.sr.html

Citat:
Ovu "zaveru" nije mogla da osmisli neka amaterska grupa u nastupu entuzijazma jer ovako nešto košta

Ramsfeld, Čejni... i ostala gamad svakako nisu amateri u "filantropiji" i zarađivanju "u znoju lica svog"...
Citat:
To su medjunarodne terorističke organizacije.

A šta misliš koja je najveća,aktuelna teroristička organizacija na svetu?
Citat:
Nikad KGB. Pogotovu ne UDBA

A šta,ti praviš neku razliku između svih tih belosvetskih(i naših)"družina sa dozvolom za ubijanje"???
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
93.87.167.*



+558 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 08:25 - pre 181 meseci
Uopste nije stvar u teorijama zavere niti ko tvrdi da je takozvani virus namerno rasiren, nego samo da su pojedini nasli priliku i iskoristili najobicniji grip da galame i pale masu da se ne bi primetilo njihovo izivljavanje, u nadi da ce zaustaviti globalnu bunu na dahije u vidu individualnih "teroristickih akcija" kao onaj sto je pre neku godinu upao u upravu prihoda, pa polivao tamo neke benzinom da ih pali. Nisu svi kao ovi sto sami sebi seku prste kad nemaju sta da jedu, dok se neki lopovi izivljavaju. Neki ce da pocnu i glave lopovima da seku, samo polako. Sto se tice tih alkaidasa, drugovi kapitalisti ne bi trebalo da im zameraju, oni su svi na istoj strani. Delatnost Al Kaide je dobra za bizmis. A evo je jos jedna teorija zavere:

Citat:
...po najčuvenijim svetskim sociolozima, planeta nije (skoro) bila bliža globalnoj pobuni gladnih, obespravljenih, pokradenih, poniženih... Dve trećine čovečanstva je na ivici gladi, a jedna trećina nema vodu, dok se nekoliko miliona kriminalaca pod pokroviteljstvom najmoćnijih zemalja sveta nadmeće u rasipanju ukradenog novca. I u mesecima kada Latinsku Ameriku trese socijalna groznica, kad radnici osvajaju otete fabrike, kad je kontrola nad gladnim i bednim ljudima sve slabija, pojavljuje se u Meksiku – svinjski grip!

Ako globalna kriza i pobuna radnika širom sveta poprimi „revolucionarne razmere“ – što nije daleko od zdravog razuma, možemo očekivati da planetu zahvati epidemija vrabaca sa virusom kuge, ili šume zaražene tifusom. Sirote nesrećne životinje postale su najveća opasnost po najgore stvorenje u istoriji postojanja sveta, po najveću štetočinu – čoveka.


http://www.blic.rs/politika.php?id=90702
 
Odgovor na temu

holononi

Član broj: 163572
Poruke: 658
91.148.86.*



+5 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 08:49 - pre 181 meseci
Teoretičari zavera "ala LaLa Lazanski" uvek pljuju po prljavim kapitalistima jer "kapitalističke hulje" sve rade samo za novac umesto da vode brigu o "uzvišenim ciljvima" čovečanstva, kao što je na primer kako krasti zlatnim kašikama. Pa kad su ih već napljuvali da su tako pohlepni na novac, što su naivčine kapitalisti potrošili grdne pare da organizuju zaraženje nekog deteta u nedodjiji bogu iza nogu i da pri tome ukupno budu samo na šteti. Umesto toga mogli su gladan i pomaman virus da ubace u neku kantu za djubre na nekoj od plaža Akapulka. Kako na takvim plažama svoje stražnjice sunčaju bogati i prebogati turisti koji neće žaliti novac da sačuvaju preplanulu stražnjicu, pohlepno zaverene farmaceutske kompanije bi trljale ruke od zadovoljstva da bi se pušilo. Ovako, moraće se zadovoljiti mrvicama prodajući meksičkim indijancima gas maske od pamuka a biće im plaćeno pesmom "la kukarača" uz serviranu, na žaru propečenu, svinjsku krmenadlu.

Poenta je u tome, ako je neki kapitalista organzovao ovu zaveru, takav mora da je veoma promišljen i uspešan. Uspešni kapitalisti sve dobro proračunaju unapred za razliku od "crvenih" koji uvek nadju opravdanje u nekoj "zaveri" a troškove "kafanskih tuča" plaćaju gradjani. Zarada u ovom slučaju može da bude profit samo pojedincu a ne kompaniji. Medjutim pojedinac ne može da organizuje ovakvu rabotu iz prostih razloga o kojima ne vredi diskutovati.

Ako je pakosni "farmaceutski lobi" organizovao "trovačinu" postavlja se pitanje što to oni rade za praktično nikakvu dobit (dobit = zarada - troškovi). A inače sve rade iz niskih pobuda kao što je novac. Drugo, zašto ostali ćute, pogotovu CIA dok joj pred nosom otimaju zlatnu koku. Nemoj samo da neko kaže da oni plaćaju i CIA jer bi tada troškovi bili još veći a zarada gubitak. Uostalom, prema sadašnjem stanju stvari, CIA bi najradije takav virus pustila u Iran ili Severnu Koreju.

Odgovor na sva ova pitanja je jednostavan. Toliko jednostavan da treba biti bez mozga da se ne vidi. Sve što se dogadja sa ovim virusom ima svoje korene u procesima koji daleko prevazilaze trenutne sposobnosti i CIA i Amerike i bilo koga na svetu. A organizovana akcija koju provodi WHO će na kraju dati rezultat koji će čovečanstvu malo dati oduška, bar do pojave novog virusa.


 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
93.87.167.*



+558 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 08:57 - pre 181 meseci
Mislis zadriglima ce dati. Za razliku od njih sto im je glavna briga neki tamo grip zbog koga su se uplasili da ce cijenjene im zadrigle straznjice da omirisu travu odozdo pa nece moci vise da se turaju u suvove i slicno, izgleda da covecanstvo ima precih briga, kao na primer sta ce danas da jede.
 
Odgovor na temu

Kosuth

Član broj: 206609
Poruke: 329
93.86.194.*



+7 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:01 - pre 181 meseci

Bravo!!!

Kao što neko reče ovde"sve ima sa svime veze",tako i ovo okretanje "u levo" na planetarnom nivou,može se dovesti u vezu sa volšebnom pojavom ove zaraze.

"Levo" je svakako bliže prirodnom stanju od kapitalom definisane "desne opcije",u prirodi nigde nemamo "gramzivost",već njome vladaju zakoni ravnoteže.

Da ne bude greške,ovo nije lament nad komunizmom,bože sačuvaj,već ipak nad jednom hiljadama godina starom idejom koju su komunisti bezuspešno i na štetu te ideje pokušali da plagiraju,a sve uz nesebičnu pomoć kapitala protiv kojeg su"ustali"...
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
93.87.167.*



+558 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:12 - pre 181 meseci
Pa da, drustvo je 5000 godina funkcionisalo uglavnom na jedan isti nacin - da se ukupno gledano, onako kao drustvo, zivi prema svojim mogucnostima, da se ne pruza guber duze od klade itd, svaki narod ima te izreke, a oni su sad smislili nekakav incident od 20 godina, to njihovo "potrosacko drustvo" , koje je propalo, i globalizaciju, u sutini lepu ideju, koju su (isto kao i komunizam) najvece barabe iskoristile da opljackaju sve zivo u svim zemljama. I sad kad je sve to propalo, njima treba nesto da skrenu paznju sa jos jedne, najvece pljacke, sto je ta nadoknada "gazdama" od 30,000 milijardi dolara zajednickih para onoga sto kao nije bilo "zero sum game" nego su oni toboze "stvorili novu vrednost" , a grip koji se i tako pojavljuje u prolece im je pao kao kec na desetku. Qrve su to koje znaju drugima da preporucuju preorijentaciju, da prodaju stanove ako nemaju da plate struju, ovo ono, a sad kad su oni propali i treba da bankrotiraju, e sad treba celo drustvo da ih pomaze, jer boga ti, ako oni propadnu propade i drustvo. Nije nego. Za takve stvarno treba neki virus pa da ih vidim.
 
Odgovor na temu

Kosuth

Član broj: 206609
Poruke: 329
93.86.194.*



+7 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:15 - pre 181 meseci
Citat:
zaraza: Ja samo cekam ove sto plasiraju teorije zavere da nam pomognu da ih pobedimo (mislim zavere)....al jok...kosuth, mrle i ostali su u stvari CIA, FBI, Mi6, MI8, MIG21 placenici i oni samo "bacaju kosku" nama smrtnicima....
Ko bi drugi znao za brazilskog pronalazaca koji je izmislio auto na nista, i pojeo ga mrak?

To je bio,kako kažu,auto na vodu,a za vodu reći da je "ništa"...to može samo neko ko i za sebe smatra da u sebi nema ništa...

Komentar na ništa je još veće NIŠTA...
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-78-30-161-188.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:25 - pre 181 meseci
@mrle,hajde ovako

citirao si ovo
Citat:
"Bioloshke strukture koje bi uzrokovale neshto negativno,josh nikad niko nije video.Osnova bioloshkog zhivota je spoj,simbioza i tu nema mesta za rat i unishtavanje.Pripisivanje takvih stvari bioloshkom zhivotu je proizvod bolesnih i kriminalnih mozgova."


pa sam ja nastavio...
pa ni ne moras ici dalje od coveka,i on je bioloska struktura,ne?
ali hajde da gledamo to "sire"

npr. lisica i kokoska,zive u simbiozi i ispomazu jedna drugu,tako? [lisica ima sta da jede,a kokoska ne mora izvrsiti samoubistvo nego je zadavljena,ili?]
ili npr. virus malarije i [beli?] covek ;)

da li to znaci da su svi nabrojani primer cista simbioza,da "nema mesta za rat i unistavanje" ?

e sad,ako ti mislis da ni jedan virus nije destruktivan,nego da se jednako daje koliko "uzima" od coveka,sredicu ti po izboru vakcinu sa hiv-om ili malarijom,ili cak meningitis
da li bi smeo tako nesto?
valjda se ne plasis igle,ne? :)


evo ti,izmenjeno sa dodatim upitnicima,cisto da ako ih ne primetis,obelezeni su crvenim,a plavim je obelezen upitnik koji si prosli put "preskocio"
 
Odgovor na temu

kelja

Član broj: 70429
Poruke: 1416
93.86.31.*



+35 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:42 - pre 181 meseci
Citat:
Naravno, i sa paranojom, i bez paranoje, i sa „teorijama zavere“, i bez njih, činjenica je da su sve te boleštine uzrokovane ljudskom rukom, da ih je čovek stvorio i da je sopstveni greh pripisao pticama, životinjama i „kiselim šumama“.


Ovo bi mozda moglo da prodje u nekom pismenom sastavu za VII-VIII osnovne, ali bolje mu je da ne truca o onome o cemu nista ne zna i da na kraju jos zaokruzi poetskim iskazom o ''prebacivanju greha''.
Tja.

Citat:
Qrve su to koje znaju drugima da preporucuju preorijentaciju, da prodaju stanove ako nemaju da plate struju


Secas ko je to prvi Srbljima preporucivao, Lesli?

Ja bih isto voleo da je ovo samo dizanje prasine ni oko cega i nacin da se skrene paznja javnosti sa mnogo vecih i ozbiljnijih problema, neka vrsta anesteziranja i pasivizacije, ALI...
postoji i sansa da je ovde u pitanju opreznost i zelja (ma koliko nama kao narodu to bilo nezamislivo - mo's misliti - zelja da se pomogne drugom, pa to ne postoji u nasem svetu) da se sprece tragicne posledice koje su moguce.
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
93.87.167.*



+558 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:45 - pre 181 meseci
Ma znam, ovi sto smo devedesetih mislili da su "nasi" , ona Kori Udovicki, po povratku iz Kolumbije ili tako neke zemlje.
Citat:
Horvat:...e sad,ako ti mislis da ni jedan virus nije destruktivan,nego da se jednako daje koliko "uzima" od coveka...

To kad gledas sa tvoje strane, "homocentricno" da ga nazovemo, ta bica su destruktivna, a kad gledas sa strane prirode sve je u savrsenom redu. Eto, ti tako isto mozes da kazes cemu sluze na primer krpelji i zasto to postoji, ali gledano sa strane prirode, krpelji sluze zato da prenose viruse i bakterije i da se tako regulise populacija zivotinja koje su im hrana (krpeljima) na nekom podrucju.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-78-30-161-188.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:57 - pre 181 meseci
slazemo se tu,ravnoteza mora postojati i covek masovno unistava tu ravnotezu

ali,i taj virus[bakterija,parazit,ovo ono],poput coveka,moze da izbaci prirodu iz ravnoteze

medjutim ta ravnoteza =/=[nije jednako,ako neko ne zna] simbioza

za one koji ne znaju
simbioza je medjusobno pomaganje 2 bica,bez da se i jedno unistava drugim
 
Odgovor na temu

Lesli Eldridz

Član broj: 63727
Poruke: 626
93.87.167.*



+558 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 09:59 - pre 181 meseci
Citat:
kelja: Ovo bi mozda moglo da prodje u nekom pismenom sastavu za VII-VIII osnovne, ali bolje mu je da ne truca o onome o cemu nista ne zna i da na kraju jos zaokruzi poetskim iskazom o ''prebacivanju greha''.

Ali ako se uzme da bez ovolikih letova i setanja tamo amo ni ti virusi se ne bi tako setali svetom i ne bi tako mutirali, nego bi se nalazili samo na tom podrucju gde su, kao recimo Ebola, opet je tu covek umesan.
Citat:
kelja: Ja bih isto voleo da je ovo samo dizanje prasine ni oko cega i nacin da se skrene paznja javnosti sa mnogo vecih i ozbiljnijih problema, neka vrsta anesteziranja i pasivizacije, ALI...
postoji i sansa da je ovde u pitanju opreznost i zelja (ma koliko nama kao narodu to bilo nezamislivo - mo's misliti - zelja da se pomogne drugom, pa to ne postoji u nasem svetu) da se sprece tragicne posledice koje su moguce.

More cim je on zadrigao nista ja njemu ne verujem. Pre je to zelja da se zastiti sopstvena zadrigla straznjica. Ko je ikad od zadriglih hteo drugom da pomogne.
 
Odgovor na temu

axone
Beograd

Član broj: 25713
Poruke: 193
*.dynamic.sbb.rs.



+47 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:04 - pre 181 meseci

Ima pobornika(eminentnih strucnjaka navodno) koji veruju da neki virusi
ili ne postoje ili nisu uzrocnici bolesti za koje ih optuzuju.
http://www.virusmyth.com/
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
adsl-78-30-161-188.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:08 - pre 181 meseci
Citat:
Lesli Eldridz: More cim je on zadrigao nista ja njemu ne verujem. Pre je to zelja da se zastiti sopstvena zadrigla straznjica. Ko je ikad od zadriglih hteo drugom da pomogne.


sta ti "zadrigan" znaci?!?!?!

p.s. i sta mislis o onome u prethodnoj mojoj poruci?

@axone,koliko vidim,bave se samo hiv-om
ali kako god,ako ne veruju da je to virus,nek ga "prime"
 
Odgovor na temu

kelja

Član broj: 70429
Poruke: 1416
93.86.31.*



+35 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:17 - pre 181 meseci
Horvat, ''zadrigan'' ne znaci nista.
http://www.rijecnik.org/Z/zadrigao.html

Lesli, bumo videli. :)
 
Odgovor na temu

axone
Beograd

Član broj: 25713
Poruke: 193
*.dynamic.sbb.rs.



+47 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:20 - pre 181 meseci
Da, ovde se bave samo HIV-om, ali ima jedan(Dr Stefan Lanke ili Lanki http://blog.b92.net/text/9382/...%20po%20Dr.%20Stefanu%20Lanki/) koji tvrdi da nijedan virus(medicinski/klinicki znacajan)
nikad nije nadjen, t.j. nije dokazano posotjanje istog. Vec da su neke nepoznate uzrocnike(nisu bakterije)
resili da nazovu (nekim novim) virusom i time resili problem.
Sa jedne strane ispadose kompetentni, sa druge strane obezbedili sebi posao za jos neko vreme- ovo je vec
neko moje rezonovanje.

Da ne bude zabune, i ja ( jos uvek) mislim da je HIV realan(i da je on uzrocnik AIDS-a) i da virus gripa postoji(ovo vec manje),
ali sam spremniji da cujem i drugu stranu, ko zna. Vidim da tu nisu samo neki shalabajzeri.

Sto se tice samovoljnog ubrizgavanja virusa(sa gorepomenutog sajta http://www.virusmyth.com/aids/news.htm):

AIDS DUEL (MARCH '02)

"AIDS 'dissident' David Rasnick of the University of California at Berkeley has agreed to inject himself with HIV if South African Professor Philip Machanick takes a three-drug cocktail of anti-HIV medicine for the rest of his life." See this article from the San Francisco Chronicle, and this older article from CNSNews.

See also the Rasnick's letters to South Africa's Daily Mail and Guardian.

 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.rs.



+8 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:33 - pre 181 meseci
Citat:
holononi: ... Umesto toga mogli su gladan i pomaman virus da ubace u neku kantu za djubre na nekoj od plaža Akapulka....


kako ti je pala na pamet bas kanta za djubre?
kako ti nije palo na pamet bilo koje drugo mesto?
pod utiskom si experata koji su do pre par dana tvrdili da je razlog sto zarazeni u mexicu umiru, za razliku od usa gde ne umiru, taj sto je mexico prljav, pun smetlista, svinjskih g0vana ...?
jel' to ta nekakva ideja u medicini da se na takvim mestima, smetlistima, kantama za djubre itd... razvijaju ti zli virusi, azdaje, cudovista ... kojima je jedini smisao u zivotu da nas istrebe?

da li ti je nekad palo na pamet da se priroda, koja stenje pod nasim teretom, ustvari samo trudi da na takvim mestima stvori nesto sto treba da razgradi te neverovatne kolicine djubreta najrazlicitijeg porekla koje covek ostavlja svakog trenutka iza sebe?
 
Odgovor na temu

mrle 011

Član broj: 143142
Poruke: 234
*.ptt.rs.



+8 Profil

icon Re: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?03.05.2009. u 10:43 - pre 181 meseci
evo sad slusam vesti iz televizora .... i nas najveci strucnjak, taj neki Kon, kaze da od zaraze za sada nema nista jer leto nije pogodan period za prenosenje virusa.

nije li, dok je na pola hemisfere leto, na onoj drugoj polovini zima?
... ili sam ja to nesto pobrkao?
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: svinjska gripa - novo igranje u laboratoriji?

Strane: << < .. 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 101576 | Odgovora: 619 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.