Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 89374 | Odgovora: 463 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:07 - pre 183 meseci
Opet bez odgovora :) Zasto nisu ubili i vozaca ako je suvozac po vama namerno ubijen? :)
 
0

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
*.ptt.rs.



+2 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:13 - pre 183 meseci
Chekaj, a ko je uopshte rekao da je ovaj namerno ubijen???
 
0

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.3.*



+1 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:14 - pre 183 meseci
^^Ja ne tvrdim da je namerno ubijen, ali recimo ovako - nisu ubili i vozaca zato sto se ubica u medjuvremenu o'ladio kad je video sta je uradio i/ili su ga kolege smirile, videvsi da je napravio zesce s*****.
 
0

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:15 - pre 183 meseci
Ja vecina ovde zastupa teoriju da je policajac namerno upucao suvozaca jer je ovaj presao crveno svetlo. Dakle pistoj je slucajno opalio, ne bi opalio da ga ovaj nesretnik nije dirao. Krivica je i na policajcu i na suvozacu. Policajac ce dobiti presudu za ubistvo iz nehata i to je to.
 
0

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.3.*



+1 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:22 - pre 183 meseci
Da, suvozac je kriv sto nije sam izasao iz auta dok ga je pandur izvlacio...daj, majke ti. A pistolj je kriv sto je slucajno opalio nakon sto je pandur povukao oroz...
 
0

dejande
dejan dejanovic
beogrd

Član broj: 36677
Poruke: 250
93.86.45.*

Sajt: www.gay-serbia.rs


+16 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:25 - pre 183 meseci
Slobodane Miskovicu ajde napishes nesto na ovoj temi posle susreta sa interventnom ..... vidim da te nikada nisu zaustavljali i da nikada nisi proshao njihov tretman.

dok se to ne dogodi pa da komentarishes evo ti ovo http://www.youtube.com/watch?v=cM5Rksk7Fzk&feature=related da se pripremis na ono sto te ocekuje.
veliki pozdrav
 
0

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
*.ptt.rs.



+2 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:26 - pre 183 meseci
To ostaje da se utvrdi. Ponovo - pravilno podesheno oruzhje (shto je iskljuchivo odgovornost policajca) ne mozhe da opali sluchajno na svaki trzaj, bilo da dobije udarac ili ispadne na beton. Najverovatnije da ga ovaj nije upucao zato shto mu se nije dopalo shto je proshao kroz crveno svetlo (ako jeste onda je u pitanju psihichki nestabilna osoba koja pod hitno mora da se zatvori), ali njemu je povereno oruzhje za koje postoji pravilo rukovanja, i ako se on oglushio o to onda je njegova krivica utoliko veca, bez obrzira shto je i dalje u pitanju ubistvo iz nehata. Skrecem ponovo pazhnju na onu situaciju iz prethodne poruke - da se to desi tebi i tvome detetu na suvozachevom mestu, da vas je zaustavila interventna jer vozish isti auto kao osumnjicheni, i tvoje dete otvori vrata da izadje i sluchajno zakachi oruzhje, koje je zbog nepropisnog rukovanja podesheno preosetljivo i tvoje dete dobije metak u glavu zbog toga - da li bi trebali da sada iz sve snage ponavljamo ovde da si sam kriv shto si vozio isto vozilo kao osumnjicheni, ili je potrebno da se ovakav sluchaj adekvatno procesira, i po potrebi i procheshlja sluzhba i proveri kako rukuju oruzhjem, kako se to tebi zaista ne bi sutra i dogodilo.
 
0

bttp
Vračar

Član broj: 48840
Poruke: 1539
*.dynamic.sbb.rs.

ICQ: 8285806


+155 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:27 - pre 183 meseci
Citat:
- Uopšte nije bilo potrebe da patrola Interventne juri mladiće u „pežou”, jer njihov posao nije da zaustavljaju građane koji naprave saobraćajni prekršaj. Njihov zadatak je da jure vozilo, ukoliko su u njima osobe za kojima se traga, ili je samo vozilo i stvari u njemu predmet krivičnog dela. I da se ceo događaj nije završio tako tragično, šta bi Interventna patrola uradila kada bi zaustavila mladiće? Pozvala saobraćajnu policiju koja bi im napisala prijave - kaže sagovornik „Blica” blizak ovoj jedinici beogradske policije.
Prema njegovom mišljenju, u poslednje vreme došlo je do niza, najblaže rečeno, propusta u radu ove jedinice i to iz nekoliko razloga.
- Ova jedinica je specifična, i popunjava se od boljih policajaca iz stanica, koji imaju fizičke predispozicije za taj posao. Međutim, u poslednje vreme, ti ljudi, iako je to neophodno zbog njih samih i opasnosti koje vrebaju na zadacima, nisu podvrgnuti psiho-testovima. Ne kontroliše se da li je neko od njih možda psihički „pukao”, pa lako poteže oružje, što može dovesti u opasnost njega, kolege, ali i građane - kaže naš sagovornik.
On navodi da se pojedinci iz ove jedinice ponašaju bahato, istrčavaju iz klišea, prema običnim građanima ponašaju se kao da su kriminalci. Neki od njih u slobodno vreme rade i neke poslove koji su u suprotnosti s policijskim zadacima, obezbeđuju ljude koji imaju kriminalnu prošlost, splavove.
Starešine bi trebalo da sve znaju o njihovom životu, šta rade u slobodno vreme, s kim se druže, i pre izlaska na teren da provere da li su oni spremni za to. Starešine takođe treba da ih kontrolišu na terenu, kako obavljaju zadatke. To bi trebalo da radi i Odeljenje za kontrolu zakonitosti, da na terenu prati da li neko od njih prekoračuje ovlašćenja, ali je pitanje koliko su te kontrole učestale, a samim tim imaju i efekta. Ili reaguju tek kada im stigne neka pritužba na ponašanje pripadnika ove jedinice - konstatuje naš sagovornik.

Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.
 
0

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:31 - pre 183 meseci
Citat:
Da, suvozac je kriv sto nije sam izasao iz auta dok ga je pandur izvlacio...daj, majke ti. A pistolj je kriv sto je slucajno opalio nakon sto je pandur povukao oroz...


Opet lupetas. Malo se saberi, prosetaj 10 minuta oko sobe pa se vrati.

Citat:
Slobodane Miskovicu ajde napishes nesto na ovoj temi posle susreta sa interventnom ..... vidim da te nikada nisu zaustavljali i da nikada nisi proshao njihov tretman.


Nije potrebno. Vec sam imao i nikakvih problema nije bilo.

Citat:
dok se to ne dogodi pa da komentarishes evo ti ovo http://www.youtube.com/watch?v=cM5Rksk7Fzk&feature=related da se pripremis na ono sto te ocekuje.


Opet, imao sam susret, nikakvih problema nije bilo. A ti nastavi da gledas youtube i zivis u svom malo svetu. :)

Citat:
i tvoje dete otvori vrata da izadje i sluchajno zakachi oruzhje, koje je zbog nepropisnog rukovanja podesheno preosetljivo i tvoje dete dobije metak u glavu zbog toga - da li bi trebali da sada iz sve snage ponavljamo ovde da si sam kriv shto si vozio isto vozilo kao osumnjicheni, ili je potrebno da se ovakav sluchaj adekvatno procesira, i po potrebi i procheshlja sluzhba i proveri kako rukuju oruzhjem, kako se to tebi zaista ne bi sutra i dogodilo.


Da se ponasao kao osumljiceni priliko izlaska iz kola nista od ovoga sto si napisao ne bi bilo. I da, nije slucajno dodirnuo pistolj :) Kako zamisljas slucajno dodirivanje pistolja u rukama pripadnika interventne policije posle potere duge 1Km i prelaska preko 4. crvena svetla :) Mozda je mislio da mu policajac nudi lizalicu...
 
0

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.3.*



+1 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:36 - pre 183 meseci
^ Ja da se saberem a ti ne znas ni sta pises...odlicno. Pazi ovo:
Citat:
Slobodan Miskovic: Ja vecina ovde zastupa teoriju da je policajac namerno upucao suvozaca jer je ovaj presao crveno svetlo. Dakle pistoj je slucajno opalio, ne bi opalio da ga ovaj nesretnik nije dirao. Krivica je i na policajcu i na suvozacu. Policajac ce dobiti presudu za ubistvo iz nehata i to je to.


Kako si ovo zaljucio, majke ti!? Pistolj je slucajno opalio a pandur kriv. Pa odluci se, ne moze i jedno i drugo
 
0

stsung
NS

Član broj: 12899
Poruke: 432
*.ptt.rs.



+2 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:40 - pre 183 meseci
@Slobodan Miskovic ... zvanichna pricha je da je oruzhje prvo udario vratima a potom se uhvatio za njega - prilichno chudno imajuci u vidu da to ne mozhe tako brzo da se desi a da taj isti policajac ostane ravnodushan (pogledati snimak od dejande za sluchaj da nije jasan pojam "ravnodushnosti"). Po mom obichaju, gde uvek zhelim ljudima isto ono shto zhele drugima, iskreno ti zhelim da ti se desi isto to sa ovog snimka, zhiveo ti u svom ili "nashem" svetu, kada smatrash da su ovakvi postupci policije ispravni.
 
0

srdjee

srdjee
Član broj: 5097
Poruke: 673
217.10.60.*



+25 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:43 - pre 183 meseci
1. da'l je neko procitao ono sto je obucina postavio ?
http://prezentacije.mup.sr.gov...azovanje/casopis/3-06/BEZ7.pdf


2. ZOBS

Citat:
Član 226
Novčanom kaznom od 1.800 do 9.000 dinara ili kaznom zatvora do 60 dana kazniće se za prekršaj:

...
19) vozač koji ne zaustavi vozilo ispred obeleženog pešačkog prelaza kad mu je datim znakom zabranjen prolaz (član 110 stav 1);
...
Za prekršaj iz tač. 2, 3, 4, 11, 12, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 27, 28, 36 i 37 stav 1 ovog člana vozaču ili vozaču instruktoru će se uz kaznu izreći i zaštitna mera zabrane upravljanja motornim vozilom u trajanju od tri meseca do jedne godine a i za druge prekršaje iz tog stava ta mera se može izreći u istom trajanju.
...

Znaci nigde ni reci o krivicnom delu, (pogotovo ne krivičnog dela za koje se goni po službenoj dužnosti i za koje je propisana kazna zatvora u trajanju od deset godina ili teža kazna)



3. Zakon o policiji

Citat:
3.2.11. Vatreno oružje
Član 100.
Pri obavljanju službenog zadatka ovlašćeno službeno lice može upotrebiti vatreno oružje samo ako upotrebom drugih sredstava prinude ne može postići rezultat u izvršenju zadatka i kad je apsolutno nužno da se:
1) zaštiti život ljudi;
2) spreči bekstvo lica zatečenog u izvršenju krivičnog dela za koje se goni po službenoj dužnosti i za koje je propisana kazna zatvora u trajanju od deset godina ili teža kazna, a u slučaju neposredne opasnosti po život;
3) spreči bekstvo lica zakonito lišenog slobode ili lica za koje je izdat nalog za lišavanje slobode zbog izvršenja krivičnog dela iz tačke 2) ovog člana, a u slučaju neposredne opasnosti po život;
4) od sebe odbije neposredni napad kojim se ugrožava njegov život;
5) odbije napad na objekat ili lice koje obezbeđuje, a u slučaju neposredne opasnosti po život.


Dalje

Citat:
Odbijanje neposrednog napada na ovlašćeno službeno lice
Član 104.
Upotrebom vatrenog oružja radi odbijanja od sebe neposrednog napada kojim se ugrožava život ovlašćenog službenog lica, smatra se upotreba vatrenog oružja radi odbijanja napada vatrenim oružjem, opasnim oruđem ili drugim predmetom kojim se može ugroziti život, napad od strane dva ili više lica, ili napad na mestu i u vreme kada se ne može očekivati pomoć.
Napadom vatrenim oružjem na ovlašćeno službeno lice u smislu stava 1. ovog člana smatra se i samo potezanje vatrenog oružja ili pokušaj da se ono potegne.
Potezanjem vatrenog oružja u smislu stava 2. ovog člana smatra se pokret vatrenim oružjem radi njegovog donošenja ili stavljanja u položaj za upotrebu, a pokušajem potezanja smatra se pokret učinjen prema vatrenom oružju.



Ako je ispostovana procedura i ako je bilo potrebe za vatrenim oruzijem onda ok...
Cinjenica je da je lice bilo pijano i nenaoruzano...

Takodje ne mislim da je policajac namerno pucao...
nije GOTOVO
 
0

kalimero 011

Član broj: 155560
Poruke: 1166



+261 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:43 - pre 183 meseci
Citat:
Policajac ce dobiti presudu za ubistvo iz nehata i to je to.

Citat:
Nehatno lišenje života
Član 118
Ko drugog liši života iz nehata,
kazniće se zatvorom od šest meseci do pet godina.

Slažem se, dobiće presudu za ubistvo iz nehata. Šta misliš koliku?
 
0

Challenger

Član broj: 37755
Poruke: 156
93.86.3.*



+1 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:48 - pre 183 meseci
Ta (zvanicna) prica da je udario/odgurnuo vratima oruzje "ne pije vodu" posto bi ga u tom slucaju pandur promasio. Nego se pandur "malo zaneo" prilikom izvlacenja suvozaca iz auta, pa stegnuo prste pogresne ruke...
 
0

dejande
dejan dejanovic
beogrd

Član broj: 36677
Poruke: 250
93.86.45.*

Sajt: www.gay-serbia.rs


+16 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 14:49 - pre 183 meseci
dobice vecu kaznu od 6 meseci iz razloga da bi se opravdalo ne-davanje ostavke ministra policije
 
0

deerbeer
Beograd

Član broj: 174418
Poruke: 1189
*.adsl-a-1.sezampro.yu.



+395 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 15:01 - pre 183 meseci
Policajac je definitivno kriv jer sigurno nije ispostovao proceduru prilikom ovakvih akcija zbog svoje bahatosti ili neuracunljivosti.
Sumnjam da u takvoj proceduri policajac uopste prilazi osumnjicenom dok sam ne izadje iz kola sa dignutim rukama.

Dobro se to vidi i na ovom sniimku :http://www.youtube.com/watch?v=cM5Rksk7Fzk&feature=related
gde izvlaci vozaca iz kola sa pistoljem u ruci , pa ga posle vraca u futrolu.
E zamislite sad da je taj vozac na ovom snimku ,napravio neki nagli pokret ili "pokusao da odgurne ili otme pistolj " 90% sanse su da bi zavrsio na slican nacin.
Da je policajac ispostovao proceduru prilikom akcije i da se Đ.Z ponasao kao njegov drugar za volanom nista od ovoga ne bi bilo.









Viva lollapalooza
 
0

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 15:15 - pre 183 meseci
Ja ne znam sta kompanija ovde hoce da dokaze svojim postovima :)

Znaci slazemo se da je pistolj slucajno opalio i da nije bilo namere da se ubije suvozac? Ako je tako nema vise o cemu da se raspravlja. Policajac ce dobiti verovatno kaznu za ubistvo iz nehata i to je to. End of case.

Policajac je naravno kriv jer je ubio decka ali je to uradjeno iz nehata i to je sve. Ne znam cemu tolika drama...
 
0

srdjee

srdjee
Član broj: 5097
Poruke: 673
217.10.60.*



+25 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 15:25 - pre 183 meseci
Drama velis?
Zato sto moz da stradas jer neko ne radi svoj posao kako bi trebalo... (mada to i nije nesto nepoznato u Srbiji)
nije GOTOVO
 
0

Slobodan Miskovic

Član broj: 4967
Poruke: 5814
88.203.200.*



+105 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 15:33 - pre 183 meseci
Pa u policiji rade isto ljudi :) Ono, jako je neverovatno kako se drama dize oko ovog slucaja kao da je sve drugo u Srbiji sjajno :)
Da ovaj decko nije ubijen svi bi ziveli srecnije i lepse u Srbiji...

Ipak mislim da je u pitanju psiholoski problem izazvan decenijskim hejtom prema vlasti pa sad kad nesto ne valja odma po njoj...jbg tuzno ali tako je. Eno vec niko skoro ni da ne pise o tom slucaju, sad se pojavljuju neki Jovanovici, pretnje, vile, dzipovi, ko koliko ima sta ima i tako to...klasika, samo hranjenje mase..
 
0

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
*.adriamedia.co.yu.



+896 Profil

icon Re: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca24.03.2009. u 15:52 - pre 183 meseci
Citat:
srdjee: Drama velis?
Zato sto moz da stradas jer neko ne radi svoj posao kako bi trebalo... (mada to i nije nesto nepoznato u Srbiji)


Neces stradati ako ne bezis od njih. Mozes da dozivis malo vise neprijatnosti i vredjanja (ja imam iskustva sa njima ihihaj, radio sam sa Slavkom Curuvijom pa su nas i pratili i sve i svasta, bolje da ne pricam) ali ako bezis od njih, ne zaustavis se na nekoliko crvenih, nema tu price NIKAKVE ti si tad tretiran za krivicno delo opiranja pri hapsenju i mogu ti rade sta hoce.

Takvi su, tako rade, takav je zakon i cao, mozemo mi do sutra da zalimo decka koji je, verovatno, nevin nastradao, jer mu je drugar malo divljao. Mozda i nije, utvrdice istraga, ali je dokazano da je jurcao kroz crvena svetla od Aleksinackih Rudara do O. Brigada br. 44. Znaci tu ima nesto - bezao je i nije hteo da se zaustavi. Da li je nesrecni mladic ucestvovao davanjem podrske, to ne znamo - mozda mu je govorio da stane, mozda se uspanicio i prepustio situaciju kolegi koji je vozio...

Zasto sad svi brane vozaca? Sto je, dodjavola, bezao kad je video Pajero u retrovizoru? Da je stao, mozda bi dobio neki samar, malo bi ga izvredjali, zvali saobracajnu patrolu i to je to!

Dakle, ako neko ima iskustva sa njima, onda sam to recimo ja i moje kolege fotoreporteri i novinari, a da ne pricam o Curuviji kako je zavrsio - svi to dobro znate.

Svako vece na dezurstvu u redakciji smo se naslusali svacega, videli svasta i to je jednostavno njihova procedura i to je to.

4 ujutru, prolazis kroz crveno, oni krecu u poteru, vidis ih, bezis, prolazis kroz 2...3...4 crveno. Automatski si postao krimos broj 1 kod njih. Nema cile-mile.

Kod mene lik u naselju prolece kroz centar naselja sa 150 na sat, ulicom setaju ljudi, deca (bilo je oko 22h). Interventna kupuje cigare na trafici. Cim su ga videli uskacu u Pajero i za njim. Posto znamo lika, on je stao cim ih je video - malo su ga istamburali, zvali saobracajnu, popio dozvolu na godinu dana zbog pijanstva i brze voznje i uslovnu kaznu. Dakle - on je ugrozio bezbednost ljudi, interventna se tu nasla, pojurila ga - i to je to. Covek je ispao pametan pa je stao odma i digo ruke. Znao je sta ga ceka iako je bio pripit.

A ovi su jos i bezali, nisu stali, projurili kroz 4 zatvorena semafora...

Elem, ako je pandur kriv - kriv je i tacka. Ide na robiju i gotovo, letece glave u jedinici i to je to. Ako se utvrdi bilo kakva naznaka opiranja pri hapsenju, bice kriv za ubistvo iz nehata.

Ne branim pandure, imam sa interventnom i specijalcima losa iskustva od pre 10-11 godina i kad su bili protesti 96-97 i znam princip rada istih.

Znaci, da je taj sto je vozio MALO razmislio mogao je odmah da stane, da primi koju samarcinu i da se spremi za sudiju za prekrsaje. Ovako... tragican dogadjaj.
 
0

elitemadzone.org :: Svakodnevnica :: MUP: Đorđe Zarić nastradao od hica policajca
(Zaključana tema (lock), by pajaja)
Strane: << < .. 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 89374 | Odgovora: 463 ] > FB > Twit

Postavi temu

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.