Srodne teme
27.11.2003. Tao of IRC
Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Lucid dreaming (lucidno sanjanje) + Šta su snovi...

[es] :: Nauka :: Lucid dreaming (lucidno sanjanje) + Šta su snovi...

Strane: < .. 1 2 3 4 5

[ Pregleda: 54905 | Odgovora: 93 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nije bitno
Nije bitno
Podgorica

Član broj: 118650
Poruke: 163
213.133.19.*



+1 Profil

icon Re: Lucid dreaming (lucidno sanjanje) + Šta su snovi...01.12.2009. u 01:13 - pre 174 meseci
MerlinMonro24,evo,pogledaj nesto ovdje o tvom slucaju:

http://www.astrolook.com/magazin/doc/90.shtml

Sto se tice ove teme,tek sad je nadjoh,fenomenalno!
Ja sam "pocetnik" sto se tice lucidnih snova,mozda jedno godinu-dvije se desavaju,ne znam tacno,niti se sjecam broja,ali je jako interesantna stvar.Za sad uglavnom znam samo da prekinem jer mi u nekim trenutcima bukvalno na pamet pada misao "e sad ste pretjerali,ovo je san,ja se budim pa vi radite sta god ocete" :)
Kao sto vec rekoh,uglavnom nisam uspijevao da postanem aktivni ucesnik,mada sam pokusavao,ali cim saznam da je san iako sebe tjeram da nastavim sve vise postajem svjestan a sve manje sam u snu,lagano se budim...onda pokusam da se vratim opet,ili u istu pricu ili smislim neku novu,ali to bas ne ide.Zaspim opet,ali sa drugim snom.Doduse,kad se bolje prisjetim,par puta sam nekako kanalisao svoje ponasanje u snu,ne potpuno,ali jesam.
Interesantna stvar je sto mi je par puta melodija od mobilnog koja zvoni kao alarm upala u san,odnosno,npr. lupam sad,sanjam kako vozim auto i pokusavam da smanjim tu pjesmu na radiju u kolima ali ne uspijevam jer ona ustvari zvoni na mobilnom ispod kreveta :)