Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Baza podataka za logovanje merenja

[es] :: Baze podataka :: Baza podataka za logovanje merenja

Strane: 1 2

[ Pregleda: 6275 | Odgovora: 25 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

indicator1
BGD

Član broj: 4248
Poruke: 533
*.amres.ac.rs.



+1 Profil

icon Baza podataka za logovanje merenja21.02.2014. u 08:05 - pre 122 meseci
Prvo da kazem da sam APSOLUTNI pocetnik u vezi baza podataka pa oprostite ako nesto lupim.

Elem, treba da napravim bazu za VELIKU kolicinu merenja, otprilike 50 u sekundi. Svako merenje ima oblik: ID (sestocifreni broj, ima otprilike 300 razlicitih merenja), TIMESTAMP(vreme u formatu datum:vreme), VALUE(moze biti ili broj ili string do 25 karaktera), FLEG (bit). Server ce biti MS SQL Express, na 32-bitnom XP-u.
Posto nemam nikakvog iskustva, imam par teskih dilema:

1. Da li je ovo (obzirom na kolicinu podataka) ovo preveliki zalogaj za majkrosoftov server i XP? Klijenata koji pristupaju bazi bice najvise 2 u jednom trenutku. Takodje, u bazi se nikada nece nista ispravljati, vec se se samo dodavati novi upisi. Baza bi trebalo da radi merenja za bar 4-5 godina.

2. Kako uopste osmisliti bazu za ovu namenu. Krajnji rezultat treba da bude jednostavan prikaz vrednosti odredjenog merenja izmedju dva vremena po izboru. Jel dovoljan samo jedan table sa 4 kolone, ili vec pri upisu u db razvrstati podatke u razlicite kolone (il cak zasebne table-ove)?

Dosada sam ovo radio tako sto moja aplikacija (pisana u VB-u) vrsi upis u CSV fajl na dnevnom nivou (novi dan -novi fajl) i to je radilo, ali je problem sto se trazi jedinstvena baza podataka.
 
Odgovor na temu

djoka_l
Beograd

Član broj: 56075
Poruke: 3445

Jabber: djoka_l


+1462 Profil

icon Re: Baza podataka za logovanje merenja21.02.2014. u 08:24 - pre 122 meseci