Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 176537 | Odgovora: 158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Zarko Silic
A V I S opti-tuning two generations,
[email protected]
Temerin, Čenej,VOJVODINA

Zarko Silic
Član broj: 73724
Poruke: 10383
*.adsl.eunet.rs.



+1269 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?11.08.2013. u 12:12 - pre 130 meseci
Pazljivije procitaj naslov teme.




--------------------------

Citat:
vladd:I to u Temerinu?


Nebitno da li je u Temerinu ili u azijskom delu Srbije. Honda Civic sa boljim motorom od trenutnog 1.8 ne postoji, a poena teme je bas to. Nekada bilo, a sada nema.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.opera-mini.net.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?11.08.2013. u 13:33 - pre 130 meseci
Postoji 2.0i-VTEC, 2.4 takodje i-VTEC..ali je nema u "Temerinu", i vecim delovima evropske regije

Ono sto ce biti prihvatljivo za EU zelenilo, stize mocnije i jace od svega u toj klasi..doticna EU joj zabranjuje da "postoji u "Temerinu"...

I tu lezi napredak..
Civic je krenuo sa prodajom, skoro kao Golf, i red je da ako se poredi standard, da se poredi standard, a onda je poredjenje imaginarno, neophodno je ukljucivanje emocija i nepostojecih advertizovanih potreba..tipaovo ili ono, sirokih nosaca za case ili neophodnost odredjenog bedza..

Ako se poredi "specijalka", neka se poredi sa specijalkom, ili neka se ne poredi, od sramote..pa sta sada, treba da upadnemo u obdaniste ili baletsku skolu, i da pokazemo ko je najjaci, a od teretane bezimo...glavom bez obzira...?

Ono sto je tuzno i lose, za nas iz "Temerina", sto nas Evropa vise advertizuje, nego sto nam pruza "napredak"..

Lepo sam pitao sta je to novo razvijeno u 20 god...osim sto su postojece preturpijavali i slagali kao lego kocke..

A cene su naduvali, zdusno..
Tu je napredak grandiozan..sa 20000DM, dodjosmo na 20000€...jedan na jedan..

Sada su kola "cistija"(a bas me briga, neka oni plate ekologiju), jaca(a ja pitam a zasto 1990-e nisu bila JACA)..zasto je Golf, Reno, Pezo, bio smejurija u odnosu na Toyotu, Mazdu ili Nisana..od 90..

Jedini napredak je sto su se priblizili "onima" iz 90-ih, na jedvite jade ubacili klimu, servo nije vise EKSKLUZIVA za male autice, a nekada VELIKI diskovi od 256mm, su sada mali..sto nisu TADA bili mali, posto su mali oduvek?

Pola veka nam NUDE, lim, hoklice, tockove, motor i menjac(a za trap im je i dalje muka), i to prezentuju na razne nacine.."auto godine"(dabogda svi placali odrzavanje za Ro 80, takodje "igracka godine"),probleme ignorisu, razvoj su usporili, naslonili se na marketing, prodaju elektroniku za kola kao da je iz 23-eg veka...

Gde su metalokeramike, nanotehnologije..neee..njima je LED "najnoviji"!!
 
Odgovor na temu

Miroslav Jeftić
Istraživanje ruda
[ES]

Član broj: 37513
Poruke: 6833

Sajt: about:blank


+2200 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?11.08.2013. u 13:58 - pre 130 meseci
Citat:
Jefticu (i ostali). Koliko su koji automobili ispravni i pouzdani najbolje se moze saznati na ovoj temi:


http://www.elitemadzone.org/t3...past-auto-industrije-revisited



pa ako nesto po tom pitanju ima da se kaze neka se tu ucini tamo.

Poprilicno se vec nakupio novog materijala za njeno azuriranje.


Neću dužiti, pa može i ovde. Mislim da slike dovoljno govore, VW je jedva u prvih 20 po pouzdanosti i tako već godinama Kao što sam i rekao, napredak se ne meri u sekundama do 100, a Honda iz prvog posta je više nego dovoljno brza za današnje puteve i današnja ograničenja, osim ako neko ne provodi više vremena na stazi nego na putu, što je opet nešto sasvim drugo. Inače prilično tendeciozno postavljen post koji je otvorio temu, koji već u startu "presuđuje" šta je to napredak i ko je dovoljno napredovao
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7176 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?11.08.2013. u 14:09 - pre 130 meseci
Citat:
vladd
Jedini napredak je sto su se priblizili "onima" iz 90-ih, na jedvite jade ubacili klimu, servo nije vise EKSKLUZIVA za male autice, a nekada VELIKI diskovi od 256mm, su sada mali..sto nisu TADA bili mali, posto su mali oduvek?


Mozda zato sto motor ima vecu snagu?

Hajd ako mozes nadji kolika je snaga motora sa 256mm diskovima a kolika sa vecim.

Iznad neke min velicine sve iznad je "premium" tj. veci termalni kapacitet koji eventualno treba za planine i trke. Da li mozes da elaboriras da li su neki drugi proizvodjaci nudili vece diskove za istu ili slicnu jacinu motora?
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Lavlja_Jazbina

Član broj: 298367
Poruke: 8226



+5028 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?11.08.2013. u 22:24 - pre 130 meseci
To sve zavisi od marke automobila i njihove konstrukcije kocnica.

Golf 6 - 1.4 tsi 118kw ima diskove debljine 22mm i 25mm/312mm isto kao 2.0 147 kw 312mm/25mm i 2.0 tdi 16v 103 kw .
Tako da velicina diskova i nije neki reper jer reno scenik 2.0 dci od 118 kw ima 26 i 28 mm/320mm precnik.

Sto se tice mere 256mm ima mercedes a180 85 kw i promer je 258mm precnik a samo 8mm debljine.
Ni 85 kw nije malo,ali koriste taj disk.Jeste da je vozilo male tezine ali kw su kw.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 00:33 - pre 130 meseci
Sta je nejasno.
Diskovi se bore sa kolicinom kretanja, kinetickom energijom.

To podrazumeva i tezinu i kilovate.

Eto, pogledajte GTI MK2 16V iz 1989, tada je dobio "vece" diskove, 256,(do te godine je imao jos manje), sa jednom tonom i 139KS(102KW)..

Sta su stedeli? Da danasnja slabija vozila imaju vise cm u precniku? Ne verujem da nisu znali da racunaju...

Stedelo se na svemu, mahnito, a sada su autici prilicno kompleksniji, ali i dalje nude kao deo konfora "drzace za case" ili senzor parkiranja na autu od 150ks..tek da nesto "ponude" a da ih sto manje kost, makar "ponuda" bila banalna

Napretka ne bi bilo da nije i prisile (razmazenih)kupaca za konforom, i ostre konkurencije, koja je nudila vise, za iste pare..

Zato smatram da je evropa pod presijom..najradje bi prodavali postere kola, po ceni kola..ne moze manji trosak u produkciji..i zato nema niceg "novog", ingenioznog u poslednjih 20 god. Pokusavaju da uspore, zamrznu napredak.

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 00:43 - pre 130 meseci
Vladd, pogledaj ovaj članak:

http://www.b92.net/biz/vesti/s...08&dd=09&nav_id=740977

Citat:
Broj prodatih automobila u Evropi prošle godine pao je na najniži nivo u poslednjih 17 godina, a i u prvoj polovini ove, 2013, prodaja i dalje pada. Mnogi proizvođači su "lovili" kupce spuštajući cene tako da bi zapravo gubili novac, kad bi prodali neko vozilo.

Neke će možda iznenaditi raspored, jer najviše zarađuje Audi (3.821 evra), sledi BMW (3.495 evra) i tek onda dolazi Mercedes kod kojeg, kada se sabere koliko košta sve što se u automobil ugradi, ostane još "samo" 2.012 evra dobiti.

Nema druge, nego ključ u bravu

Zapravo, mnogo je zanimljivije šta se događa sa druge strane, u svojevrsnoj "dolini suza" automobilske industrije. Neki proizvođači, poput francuskog Renoa i dalje tonu sve dublje i dublje.

U prvoj polovini 2013. Reno je uz svaki automobil kupcu "poklonio" 457 evra, dok je prošle godine to bio 241 evro. Doduše, mnogo proizvođača koji su gubili novac prodajući automobile, shvatili su da tako dalje ne ide. Čak je i francuski Pežo-Citroen (PSA) smanjio gubitak sa 510 na 349 evra - i kod njega, kao i kod mnogih drugih, razlog je veoma jednostavan - zatvaranje pogona i manja proizvodnja.

Zato je Pežo zatvorio pogon nedaleko od Pariza, a i bilans Opela/Vokshola se, nakon odluke o zatvaranju pogona u Bohumu, popravio sa 834 evra gubitka na "samo" 414 evra, po svakom prodatom automobilu.

Slično je i sa Fordom - tačnije, njegovim evropskim ogrankom. Jer u svetu, Ford i dalje po automobilu zarađuje 717 evra, ali se tek sa procesom zatvaranja pogona u belgijskom Genku, britanskom Sautemptonu i Dagenhamu, gubitak u Evropi počeo da "topi".

Ipak, zatvaranje pogona nije jedini način kako da se smanji gubitak i to se vidi u "rekorderu" u procesu oporavka - italijanskom Fijatu. Auto-koncern je gubitak prepolovio. Sa 384 evra prošle, na samo 130 evra po prodatom automobilu ove godine. I Fijat je odlučio da napusti čitavu marku Lančia, ali mnogo je bio važniji njegov povratak u sektor, u kojem se Fijat oseća kao "kod kuće", na male, ekonomične automobile.

Marketing i pozicioniranje na tržištu, presudni su za opstanak proizvođača automobila - i to najbolje pokazuju proizvođači sa Dalekog istoka.

Jer i proizvođač masovnih vozila, japanska Tojota, odlično zarađuje na svojim automobilima - čak 1.801 evro po vozilu.


Ne ide loše ni Korejcima, Hjundaiu (1.027 evra) i Kii (911 evra), što je svakako bolje, nego u slučaju Folksvagena (629 evra). U tom koncernu, kojem pripada Škoda, "češki brend“ vredi više nego ostali, jer zarađuje (671 evro).


Dobar broj tvojih postova je teško razumljiv ali ova mržnja prema Evropljanima mi zaista nije jasna, a posebno što toliko uporno ponavljaš da je njihovo glavno obeležje marketing a ne bilo kakav kvalitet.

Ovo su vrlo egzaktni, opšte poznati i ne prvi put izneseni podaci o zaradi pa bi, u svetlu svega toga što pričaš, bilo lepo da čujemo tvoje tumačenje toga.

Evo i originala:

http://www.dw.de/prodaja-autom...politka1_naslovna-4944-html-cb

 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 08:26 - pre 130 meseci
Vec bilo, link, samo bez citata :)
 
Odgovor na temu

jnk
beograd

Član broj: 29216
Poruke: 1472



+1498 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 08:40 - pre 130 meseci
Citat:

Napretka ne bi bilo da nije i prisile (razmazenih)kupaca za konforom, i ostre konkurencije, koja je nudila vise, za iste pare..


Napretka ne bi bilo ni u jednoj sferi društva da nije ovih razloga. Sigurno neće da napreduju zarad nekih svojih razloga i dokazivanja samom sebi kako može bolje. Hoće u retkim slučajevima kad naprave bugati vejrona al i to im se na kraju isplati kao ulaganje u marketing i istraživanje.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 09:22 - pre 130 meseci
Citat:
Nemanja: Vec bilo, link, samo bez citata :)

Da, to je dok sam bio odsutan, ali je prošlo bez Vladd-ovog komentara o ružnim-prljavim-zlim Evropljanima koji guraju isključivo marketing, prodaju maglu i preterano mnogo zarađuju.

Voleo bih da čujemo završni komentar ovih podataka i da se takve priče konačno prekinu.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 09:51 - pre 130 meseci
Da, ali su kao dete pod batinama. Nece da urade nista kako treba, vec se bave lazima(marketingom) i advertajzingom.

Sve napreduje, a na njihovu zalost i protok informacija.

Sta nije napredovalo? Poljoprivreda, elektronika, informatika, cak i drustveni odnosi, nauka, medicina..

Citat:
Dobar broj tvojih postova je teško razumljiv ali ova mržnja prema Evropljanima mi zaista nije jasna, a posebno što toliko uporno ponavljaš da je njihovo glavno obeležje marketing a ne bilo kakav kvalitet.


Nema mrznje, ni prema cemu, to sebi ne dozvoljavam. Ali imam mucan osecaj, neiskoriscene zdrave logike, mucan osecaj da su me stiskali da se priviknem na njihovo blagoidiotsko ponasanje, a i sada nas stiskaju sa "euro normama"..kojecega, a narocito ekoloskim..
Jeste ekologija vazna, da se ne udavimo u djubretu, ali..ne treba isterivati mak na konac i birokratski preterivati tek da bi se bilo preterano.

Evropa nema resursa, koliko joj treba. NAfte, gasa, ruda. Nema vise ni kolonija. Pa zar od vremena parne masine nisu mogli da saberu da i dva. Ni Japan nema to isto, pa funkcionisu na drugi nacin.
RADE, vredno rade, cackaju, kopaju, shvataju da tona gvozdja i plastike jeste posao, a zarada se pravi na malo drugaciji nacin. A ne odvaljivanjem cene ili administrativno.

Ranije sam dao kartu Evrope(mozda u drugoj temi), gde je zapadni deo sa svojim prosekom istocni deo duplo siromasniji Reklo bi se ko ih sljivi, ali taj "istocni" deo je takodje "trziste"
Zar misle da ce se ostvariti bas tolike zarade preko sedam mora, zar nije brza bolja zarada pred kucom, iza dvorista?

Koje im je resenje?

Otpustaju RADNIKE(to im je ekonomska NAUKA), da bi odrzali profit? Gde? i Koliko dugo. Oni PRODAJU vzila, ne samo sto ih prave, pa KOME misle da prodaju..onim birokratama?

I da bi se uklopili u takve trendove, tesko pogresne, besmislene i tvrdoglave, stite svoje trziste a automobile koncipiraju nakaradno. To je ono sto nas vise zanima.

Nema razvoja(jer su odlucili da je trenutno skup, a bave se gustinom novca u vremenu, bitno im je "danas"), automobili su lego kocke, koje je sve napornije imati i odrzavati(nego pre xx godina), a AUTO industrija je osnova evropske privrede, nema nafte, gasa, gusarenja i kolonija...

I ONI to sebi DOZVOLE..!

Vise je kod mene u pitanju razocaranje, nego mrznja, ipak sam ja iz Evrope..ne iz Japana
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 10:12 - pre 130 meseci
To sto su dali podatke kako "gube" na proizvodu, ja ih pitam da napisu(to je fiktivno pitanje) gde su to "izgubili"?

U platama menadzemnta, radnika u provizijama dilera? U ceni gvozjda, ABS plastike? Dobijaju skuplji plin od Kine? Skuplju naftu nego Japan?

Ne, nego nemaju ZELJENI proizvod. KAda se ima ZELJENI proizvod, onda nema zime.

A zeljeni proizvod se tesko pravi SAMO advertajzingom. Advertajzing je priprema, na koju svaki kupac moze lepo da se uvalja, i prihvati NOVU potrebu, ili konfor. Cak i sa radoscu.

Ali nakon toga sledi proizvod, koji treba da olaksa zivot i popravi kvalitet, proizvede zadovoljstvo, utoli potrebe a ne da je kamen oko vrata.

A da bi bio takav, moraju rojevi inzenjera da svakodnevno rade, a ne da vade stare fascikle i da kombinuju postojece kockice. Da ne stede na materijalu, da pruze osecaj kvaliteta u duzem periodu, a ne samo u salonu. I da omoguce odrzanje tog kvaliteta, ali ne sa besmisleno skupim delovima(i dalje mi je u secanju parcence plastike za 40 dolara-evra...)..vec sa drugacijim pristupom kupcu, recimo.. na primer, ekskluzivno, da samo VLASNIK vozila moze da dobije odredjene delove..a ne da se pravi pijaca...ali svakako ne sa besmislenom cenom, kada se svako oseca cudno, zbunjen, cak iako ne obraca previse paznje na cenu..

Evropa je zagadila sopstveni proizvod, zbog lenjosti, bahatosti ili gluposti, zaista ne znam, ali..drugi napravise zabavu i posao od toga..sa zaradom!
 
Odgovor na temu

cozmo_im
Ivan Miladinovic
Direktor svemira i galaktickih
postrojenja
Zemun

cozmo_im
Član broj: 31495
Poruke: 5566
89.216.37.*



+896 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 10:16 - pre 130 meseci
Meni ovi rezultati upravo govore da su evropski automobili precenjeni i ne nude nista novo i da armija kupaca to polako pocinje da shvata.
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5251 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 11:37 - pre 130 meseci
Evo par citata iz "ostatka sveta", Australija, znaci nisu "u igri" proizvodnje, cisti kupci, potrosaci(imaju rude pa sa tim i pare..).
"Borili" su se sa VW-dilerima, da im priznaju recall, cak je jedna zena poginula nakon naglog usporavanja, i to je bio razlog za opstu pobunu.
To je odprilike predesavanje, ali navodim citate, kao pozitivan odnos razmisljanja, vrlo slicno onome sto i sam osecam i nije mi orijatno, pogotovo sto sam iz Evrope, i vidim drugacije sta se desava, i jos sa sirotije lokacije, pa i ne mogu da zapadnem u "teske troskove", sto se tice vozila...

Citat:
Volkswagen always did have a slick marketing & advertising division, which I'm sure was instrumental in establishing the image they have (or had) in the minds of consumers over the years, so all credit to them.

As for the product itself, well... those who actually spent their own money purchasing, driving, fueling & servicing the things (i.e. the ordinary consumer) will be the ultimate judge of that.



Sa ovim se delimicno slazem, ali je ipak VW bio odredjena perjanica evroauto industrije u dizanju rejtinga( i da je samo sa odlicnim advertajzingom), specificnim koncepcijama, od bube, do nekih drugih modela..

Ono sto je "zapusteno" je samo koriscenje vozila, i kolicina "iznenadjenja"

I drugi

Citat:
That is what advertising is when it comes to a discretionary purchase. The advertiser establishes reliability and integrity, and then creates a need where none existed. Then the emotional side comes in and in the end, what should NOT be an emotional purchase becomes one.

This is not just what VW do, but what every manufacturer of any product does.

This is why you should never buy on the spot, no matter what you might be told the consequences would be. With any discretionary purchase you must always review things and make sure it is what you want (it's not a need).

This does not mean that VW is good or bad, or that any other manufacturer is good or bad. They are all the same, although it is how they react that sets them apart.


Ovakav stav im je nastao nakon velike MUKE..i troskova i problema u voznji..

Ono sto je mene navelo na slicno razmisljanje, je "gusenje" motora zbog ekoloskih propisa, takodje bahat odnos prema korisniku, od cena delova do netipicne osrednjosti ugradjenih delova..

A video sam da moze i drugacije..znaci da moze, pogresno su odabrali pravac "stednje", i ja kao korisnik sam sebi dodelio pravo "ultimate judge of that", normalnije receno "ocenjivac" situacije..
Mogu neki delovi da traju 10 god, moze plastika da se ne ljusti deset godina, mogu delovi da ne rdjaju 10 godina, mogu srafovi da budu visokog kvaliteta a ne da se menjaju pri vecem servisu...

Shvatio sam da mi ne treba auto od 200ks koji "stedi" (i tu vise advertajzing ne pomaze), na primer, ali mi, recimo, treba (i) auto koji stedi. I voleo bih vozilo od 200-300KS, za povremenu zabavu..
Shvatio sam da bi bolja situacija(zabava+potreba +hobi) bila ako bih imao DVA ili tri vozila..ali je to i u Srbiji i u EU opasna(ozbiljno kupa) privilegija za pojedinca, koji nije pravno lice...i automobili mu ne sluze za proizvodnju novca..


Prostije receno, volim sve "privilegije" kod vozila, ali ne volim "multipraktik", kod njega svega ima ali po malo...
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 12:24 - pre 130 meseci
golf 2 ima je 1.6td koji je imao 70ks(nagadjam) trosio je 5l

golf 7 ima isto 1.6tdi koji ima 105ks isto trosi 5l.

ovde vidimo jednu placku naroda kroz gorivo!

sve je napredovalo a potrosnja mnogo porasla!

koliko se izdvajalo za 1000km predjenog puta nekad u novcu a koliko danas... bruka kako namerno auto industrija sa naftasima krade nasu lovu!

jer vec ako placamo za MODERNA auta tj novu tehnologiju zasto potrosnja goriva nije pratila razvoj tj ostala je stara tehnologija u vidu kolicine potrosenog!

90% vozaca je dovoljno i tih 70ks da zavrsi sve sto je naumio sa autom!

abs,esp,air bag i klima su radili i sa toliko konjske snage!

golf sam uzeo za slucajni primer!
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16687
*.web.vodafone.de.



+7176 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 12:53 - pre 130 meseci
@Vladd,

Hmm evo moje malo iskustvo sa EU vozilima, pre 3 godine sam kupio BMW-a sa rednim 6 motorom (N54).

Nema inovacije? Twin-turbo, 326 konja, 450 Nm dostupnih na 1500 obrtaja (400 Nm na 1200) i ostaje ravan kao leniir do 5200 rpm, dve male turbine za minimalni lag. Trosi 12.1l sa mojom malo agresivnijom voznjom (ako je lepo vreme, dostizem limiter bez problema ako se vracam kasnije kuci, uvek ubrzavam sa 5000+ obrtaja kada mogu).

Elem, taj motor je 5 (pet) puta osvajao "engine of the year", kada je izasao 2006te imao je performanse malih V8 motora uz drasticno manju potrosnju (9.5l ba 100km bez start/stop trikova).

Taj motor je zadao domaci Japancima, Koreji i USA i godinama nije imao konkurenciju. Japanci i KR su imali motore slicne snage ali sa daleko vecim turbo lagom i potrosnjom. Ko hoce uz par apgrejda moze da dostigne preko 400 konja bez urnisanja motora i zrtvovanja kvaliteta voznje. Fabricka verzija 335ice je imala bolje vozne karakteristike od originalnog S5 sa V8 motorom koji je imao 20tak konja vise.

Mislim, kao onaj lik iz Applea sto je rekao "does not innovate, my ass".

Pazi kad ja i dan danas nemam zelju da prodam auto posto nema neceg znacajno boljeg u toj klasi. BMW je samo zamenio 2 turbine za jednu twin scroll i dodali valvetronic, sto meni nije razlog za upgrade. A to samo pokazuje koliko su bili ispred kad vec 8 godina valjaju skoro isti motor sa malim doradama. To se zove kvantni skok u R&Du koji im je doneo nekoliko godina prednosti nad konkurencijom.

A kad bude sad izasao novi M4 sa rednim 6 upravo baziranim na N55 koji ce imati oko 450 konja, to ce tek biti zabava. Taj motor ce trositi kao Americki V6 puzevi a bice konkurentan sa jacim V8micama od AMGa i sl...

Ne znam za tebe ali meni je to sasvim solidan napredak.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

chaami
Goran Petrović
nezaposlen
Beograd

chaami
Član broj: 262685
Poruke: 84
*.mediaworksit.net.



+28 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 14:17 - pre 130 meseci
Evropa (BMW i Mercedes) i dalje uspešno drži korak u inovacijama benzinskih i dizel motora. Japan, kao i uvek, gleda u budućnost ... i daleko odmiče u proizvodnji hibridnih vozila. Neko na ovoj planeti mora da brine i o napretku ;)
 
Odgovor na temu

Nemanja
Informatiker

Član broj: 4663
Poruke: 1539
195.245.92.*



+583 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 14:20 - pre 130 meseci
Citat:
cika dacha:
golf 2 ima je 1.6td koji je imao 70ks(nagadjam) trosio je 5l

golf 7 ima isto 1.6tdi koji ima 105ks isto trosi 5l.

ovde vidimo jednu placku naroda kroz gorivo!

sve je napredovalo a potrosnja mnogo porasla!

koliko se izdvajalo za 1000km predjenog puta nekad u novcu a koliko danas... bruka kako namerno auto industrija sa naftasima krade nasu lovu!

jer vec ako placamo za MODERNA auta tj novu tehnologiju zasto potrosnja goriva nije pratila razvoj tj ostala je stara tehnologija u vidu kolicine potrosenog!

90% vozaca je dovoljno i tih 70ks da zavrsi sve sto je naumio sa autom!

abs,esp,air bag i klima su radili i sa toliko konjske snage!

golf sam uzeo za slucajni primer!


Zaboravio si da je novi auto 300 Kg tezi sa nekoliko puta vise elektronike koja srce struju a samim tim i gorivo... A da ne kazemo sa stalno ukljucenom automatskom klimom ...

Ako se ovo uzme u obzir, to je dobar rezutat odrzavanje iste potrosnje.
 
Odgovor na temu

cika dacha

Član broj: 296868
Poruke: 1013



+2237 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 15:16 - pre 130 meseci
Nemanja@ golf 2 1.6td tezina 950kg, 5-vrata

golf 7 1.6tdi tezina 1190 kg, 5-vrata

aerodinamika, menjac, gume, od golfa 7 su mnogo bolji!

tada se koristio obican dizel za golfa 2 a danas visoko kvalitetni euro dizel za golfa 7!

nova skupa tehnologija a potrosnja stara!

gde je tu logika?

 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8372
*.dynamic.sbb.rs.



+1348 Profil

icon Re: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?12.08.2013. u 15:26 - pre 130 meseci
Logika je u fizičkim zakonima koji imaju vrlo stroge granice u smislu koliko se energije može osloboditi od goriva, koliko od pojedinačnog ciklusa sagorevanja, itd.

U svakom slučaju smanjenje potrošnje, tačnije, smanjenje specifične potrošnje goriva, kao i povećanje stepena iskorišćenja benzinskih i dizel motora i poslednjih 20 godina je impozantno.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Evropa vs Japan (ostatak sveta). Gde je tu napredak?

Strane: < .. 1 2 3 4 5 6 7 8

[ Pregleda: 176537 | Odgovora: 158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.