Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Canon IXUS 105IS ili Canon SX130 IS za kucne potrebe?

[es] :: Digitalni fotoaparati :: Vodič za kupovinu - Digitalni fotoaparati :: Canon IXUS 105IS ili Canon SX130 IS za kucne potrebe?

[ Pregleda: 1358 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

superbaka

Član broj: 5290
Poruke: 2924



+1298 Profil

icon Canon IXUS 105IS ili Canon SX130 IS za kucne potrebe?08.01.2012. u 22:00 - pre 149 meseci
naime, prvo da naglasim da sam totalni laik sto se tice foto opreme i rada sa njom... stoga mi je potreban foto aparat za kucne potrebe (fotografisanje deteta, putovanja i slicno) jer je dete 'sredilo' aparat koji smo ranije koristili...
ranije smo imali neki Olympus kojim nisam uopste bio zadovoljan jer je bilo dosta suma na fotkama, a boje su bile katastrofalno hladne... zato za promenu zelim aparat koji ce prvenstveno davati 'lepe fotke', tj. sa 'lepim bojama i jasnocom', ako me razumete...
citajuci malo ovaj forum, stekao sam utisak da je IXUS resenje sa kojim ne mozete da promasite, ali izbor izmedju razlicitih modela je ogranicavajuca okolnost jer nameravam da kupim u jednoj od radnji u blizini mog mesta, tako da je IXUS 105IS jedini iz ove garniture u rafovima, a za oko mi je zapao i SX130 IS... koliko vidim, oba su na akciji, a razlika u ceni je oko 5k, sto mi nije problem...
e sad, pitanje je, da li je ovaj drugi meni uopste potreban za moje (kucne) potrebe, ili cu se mozda pokajati ako ga ne kupim?
 
Odgovor na temu

NormaKampl
BGD

Član broj: 125142
Poruke: 7
95.180.49.*



Profil

icon Re: Canon IXUS 105IS ili Canon SX130 IS za kucne potrebe?08.01.2012. u 23:10 - pre 149 meseci