Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Internet biznis ?

[es] :: E-Marketing :: Internet biznis ?

[ Pregleda: 4338 | Odgovora: 12 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

zoran_ets
zoran zivanovic
ucenik
Pancevo,Srbija

Član broj: 225667
Poruke: 71
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Internet biznis ?22.04.2011. u 23:22 - pre 158 meseci
Pozdrav svima ... Zeleo bih da naglasim da sam pocetnik ... E ovako moja idea je da vreme koje ulozim na internetu sluzi necemu, tacnije da bude pametno utroseno a ne izgubljeno na facebook-u , pa sam dosao na ideju da zaradim nesto ... e posto sam pocetnik u ovome ne znam koje sve mogucnosti imam... Pa bih vas zamolio za neki koristan savet ,preporuku , za bilo sta sto bi mi pomoglo ... hVala unapred...
 
Odgovor na temu

deki77

Član broj: 21596
Poruke: 1570
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+165 Profil

icon Re: Internet biznis ?23.04.2011. u 08:01 - pre 158 meseci
sto je vreme izgubljeno na FB.
sa dobrim poznavanjem FB može solidno da se zaradi.Ne kazem obogati..ali

 
Odgovor na temu

zoran_ets
zoran zivanovic
ucenik
Pancevo,Srbija

Član broj: 225667
Poruke: 71
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+1 Profil

icon Re: Internet biznis ?23.04.2011. u 09:37 - pre 158 meseci
Hmmmm... Ako pogledamo vecinu ljudi (medju njima sam i ja ) vreme provedeno na FB ja gubljenje vremena ,jer ne mogu da se slozim s cinjenicom da je postavljanje klipova , posmatranje sta je ko odradio ,tacnije da li je neko u vezi ili nije ,pametno utroseno vreme ... E vidis ja onda npr ne znam da koristim FB u svrhu da zaradim nesto , vrovatno moze ali kako? Ja sam ovu temo otvorio cisto da naucim nesto , a ne neko da mi servira sve na gotovo i zbog toga ti hvala na ovoj idei ali molim te da je malo pojasnis...
 
Odgovor na temu

BitiPrvi
BitiPrvi
Novi Sad

Član broj: 149856
Poruke: 166
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Sajt: www.oglasi-besplatni.in.r..


+9 Profil