Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

TP-Link TL-WR941ND Konfiguracija za Telekom ADSL

[es] :: Wireless :: TP-Link TL-WR941ND Konfiguracija za Telekom ADSL

[ Pregleda: 7160 | Odgovora: 11 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

mimahitna
Miroslav
lekar,zc surdulica.skype name:mimahitna
vladicin han

Član broj: 171476
Poruke: 103
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon TP-Link TL-WR941ND Konfiguracija za Telekom ADSL16.01.2011. u 21:13 - pre 161 meseci
Pozdrav,
apsolutni sam pocetnik u ovoj oblasti.
Kupio sam navedeni uredjaj i trebam pomoc oko podesavanja za Telekom ADSL-zleo bih da vezem desktop racunar kablom,laptop bezicnom vezom i htc telefon.
Dali mi mozete pomoci...

Hvala.
Miroslav
Miroslav Stojilkovic
 
Odgovor na temu

mantas

Član broj: 257077
Poruke: 894



+38 Profil

icon Re: TP-Link TL-WR941ND Konfiguracija za Telekom ADSL16.01.2011. u 22:27 - pre 161 meseci
imas gomile postova na tu ili slicnu temu procitaj malo forum sigurno ces pronaci odgovor...
Long Live Rock 'n' Roll
 
Odgovor na temu

mimahitna
Miroslav
lekar,zc surdulica.skype name:mimahitna
vladicin han

Član broj: 171476
Poruke: 103
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: TP-Link TL-WR941ND Konfiguracija za Telekom ADSL18.01.2011. u 19:47 - pre 161 meseci
Evo ovako,
kao sto rekoh kupio sam navedeni TP-Link TL-WR941ND.Od sam Telekoma sam dobio ruter SmartAx mt882 sa samo jednim Ethernet izlazom.U ovoj situaciji sam morao da kupim i switc-kupio sam Tp-link tl-sf1005d.Kablom sam povezao SmartAx ruter sa switchem a onda jedan kabl iz switca ide u desk top racunar sa win7 operativnim sistemom a drugi kabl ide u navedeni wireless ruter.Pre nego sam upalio wireless ruter,stavio sam instalacioni cd u racunar i zatim upalio wireless ruter.Internet na desktop racunaru radi normalno a kada pokrenem instalaciju wireless rutera on prijavi da je kabl propisno vezan ali da nema komunikacije sa racunarom(tako nesto).