Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika

[es] :: Vodič za emigraciju :: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika

Strane: << < .. 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 3896501 | Odgovora: 13727 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Mia_Mia

Član broj: 306582
Poruke: 145
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika25.02.2013. u 16:42 - pre 135 meseci
Pozdrav drugari, treba mi Vasa pomoc za születésének hazai anyakönyvezéséhez.
Podnosim zahtev zajedno sa detetom pa me zanima sledece:
Pod Név (kérelmező/törvényes képviselő neve, a hozzátartozói minőségének feltüntetése) pisem moje prezime i ime i u zagradi anya, kéri (prezime i ime deteta)?
Zatim pisem moj broj pasosa?
I onda podatke za dete pod gyermek adatai? Igen?



a honosított, visszahonosított személyek külföldön történt születésének hazai anyakönyvezéséhez a 125/1993.(IX.22.) Korm.
rendelet 3/A.§-a alapján
Kérelmező:
Név (kérelmező/törvényes képviselő neve, a hozzátartozói minőségének feltüntetése)
___________________________________________________________ kéri
_______________________________________ (saját vagy a törvényesen képviselt neve) külföldön történt
születésének hazai anyakönyvezését.
Személyazonosságának igazolására bemutatta: _______________ (okmány megnevezése: személyazonosító
igazolvány, útlevél) , száma:_______________ érvényessége: _______________
Kérelmező pontos lakcíme:
___________________________________________________________
___________________________________________________________ (irányítószám, településnév, ország neve)
A szülők házasságkötésének helye: _______________________________________
A szülők házasságkötésének ideje: ______ év _______________ hó ______ nap
Az anyakönyvi folyószám, ha Magyarországon történt a szülők házasságkötése, vagy ha a házasság hazai
anyakönyvezése már megtörtént: ______ / ______
Amennyiben a kérelmező Magyarországon már házasságot kötött annak a helye: _______________ , ideje:
_______________ , anyakönyvi folyószáma: ______
A gyermek adatai: okiratban szereplő adatok kérelmezett név

 
Odgovor na temu

agora11

Član broj: 306713
Poruke: 499



+803 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika25.02.2013. u 17:40 - pre 135 meseci
Da :)
 
Odgovor na temu

Mia_Mia

Član broj: 306582
Poruke: 145
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika25.02.2013. u 18:59 - pre 135 meseci
Zahvaljujem se.:)
 
Odgovor na temu

slaban

Član broj: 304841
Poruke: 75
*.dynamic.sbb.rs.



+9 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 14:04 - pre 135 meseci
Pozdrav svima,

dali neko zna kada se putuje negde sa madjarskim pasosem dali je potrebno imati putno osiguranje?

Hvala
 
Odgovor na temu

Petar Kralj
svastar
svet

Član broj: 311622
Poruke: 48
94.247.200.*



+98 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 14:24 - pre 135 meseci
Da se vratimo sustini ovog sajta a to je ipak jezik, ovde ima odlicnih udzbenika i video materijala, uzivajte u istrazivanju dzungle mdjarskog jezika :-) http://torrentz.eu/65bf0f29b47d8fa5816ca3046167463070c5eb6d
 
Odgovor na temu

mmix
Miljan Mitrović
Profesorkin muz
Passau, Deutschland

SuperModerator
Član broj: 17944
Poruke: 6042



+4631 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 14:45 - pre 135 meseci
Citat:
slaban: Pozdrav svima,
dali neko zna kada se putuje negde sa madjarskim pasosem dali je potrebno imati putno osiguranje?


To ti ne treba ni za srpski pasos. Ali bi trebao da uzmes, nikad ne znas sta moze da ti se desi, sitna je to para naspram par desetina hiljada evra troskova za medicinsku repatrijaciju.
Sloba je za 12 godina promenio antropološki kod srpskog naroda. On je od jednog naroda koji je bio veseo, pomalo površan, od jednog naroda koji je bio znatiželjan, koji je voleo da vidi, da putuje, da upozna,
od naroda koji je bio kosmopolitski napravio narod koji je namršten, mrzovoljan, sumnjicav, zaplašen, narod koji se stalno nešto žali, kome je stalno neko kriv… - Z.Đinđić
 
Odgovor na temu

Mia_Mia

Član broj: 306582
Poruke: 145
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 14:53 - pre 135 meseci
Pa nije dzungla :), komplikovan jeste u pocetku, posebno onima koji se prvi put susrecu sa madjarskim jezikom ali treba krenuti prvo sa abecedom i dobro nauciti izgovor svih njihovih samoglasnika pa i suglasnika, znaci bukvalno kao deca u prvom razredu, nauciti kako se menja pomocni glagol biti u svim vremenskim oblicima i tu vec polako moze da se dodje do njihove konstrukcije recenice i onda sve ide lakse.
U svakom slucaju zanimljiv je i neobican jezik.
 
Odgovor na temu

mrta
nezaposlen

Član broj: 311960
Poruke: 29
*.pools.arcor-ip.net.



+59 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 14:55 - pre 135 meseci
Citat:
slaban:
Pozdrav svima,

dali neko zna kada se putuje negde sa madjarskim pasosem dali je potrebno imati putno osiguranje?

Hvala


Niko to od vas nece traziti, ali radi vase sigurnosti bolje je da imate osiguranje.U suprotnom sve troskove eventualnih zdravstvenih usluga snosicete sami.Osiguravajuca drustva u Srbiji vas mogu osigurati i sa Madjarskim pasosem ali i pored toga sve zdravstvene usluge u EU placate s tim da ce vam osiguranje u Srbiji refundirati troskove.Moj savet vam je da osiguranje uplatite u zemlju u koju idete, to je skuplja ali sigurnija varijanta. U tom slucaju ne placate nikakve troskove lecenja.Osiguranje za EU placeno u Srbiji iznosi oko 1 evro po danu.U Nemackoj od 50 do 80 evra mesecno,u Austriji 20-80 evra.
 
Odgovor na temu

povremen
korektan
mogao sam i bolje
i vise
lepmali grad ali. .srbija

Član broj: 311479
Poruke: 76



+51 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:03 - pre 135 meseci
milimietar falio.jezik nekako prevazidjen,ali docekala me u madjarskoj srpska birokratija i greska u izvodima,uzas.ispao sam sumnjiv ,bez pravog razloga..
 
Odgovor na temu

synthetica
nezaposlena
Subotica - Vienna

Član broj: 311350
Poruke: 7
*.tippnet.rs.



+5 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:06 - pre 135 meseci
Citat:
mmix:
Citat:
slaban: Pozdrav svima,
dali neko zna kada se putuje negde sa madjarskim pasosem dali je potrebno imati putno osiguranje?


To ti ne treba ni za srpski pasos. Ali bi trebao da uzmes, nikad ne znas sta moze da ti se desi, sitna je to para naspram par desetina hiljada evra troskova za medicinsku repatrijaciju.


Da li ste sigurni da osiguranje nije potrebno?
Vrlo često autobusom putujem za Austriju i dobro znam da na mađarskoj granici često traže da im se pokaže osiguranje, pitaju koliko novca se nosi i koliko se planira ostati. Bilo je slučajeva gde su ljude vraćali natrag ukoliko nisu imali osiguranje ili dovoljno novca.
 
Odgovor na temu

povremen
korektan
mogao sam i bolje
i vise
lepmali grad ali. .srbija

Član broj: 311479
Poruke: 76



+51 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:10 - pre 135 meseci
mislim da ste off topic.imate i privatne poruke.zar ne ? nije fer. zauzimamo meto i vreme ljudima u temi za madjarski jezik i drzavljanstvo.
(srpskim drzavljanima treba osiguranje-retko traze- ali jednom zamalo nisam platio kaznu)
 
Odgovor na temu

PiroskaS
Nincs
Sincs
Sumadija

Član broj: 312510
Poruke: 47
*.opera-mini.net.



+91 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:13 - pre 135 meseci
@povremen
Gde si konkurisao?
 
Odgovor na temu

maaar

Član broj: 283850
Poruke: 246



+390 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:15 - pre 135 meseci
Citat:
povremen:
milimietar falio.jezik nekako prevazidjen,ali docekala me u madjarskoj srpska birokratija i greska u izvodima,uzas.ispao sam sumnjiv ,bez pravog razloga..


o kakvoj gresci u izvodima je rec?
 
Odgovor na temu

povremen
korektan
mogao sam i bolje
i vise
lepmali grad ali. .srbija

Član broj: 311479
Poruke: 76



+51 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:23 - pre 135 meseci
datum na dva izvoda koji treba da ih poveze ,razlicit je.(za 20tak dana) ali u pitanju je onaj na osnovu kog se pravo trazi ,a ne oni u nizu(tu je valjda manji problem),bila je nervozna i jednostavno je okrenula se naopacke( i razumem je i ja bi posumnjao.)
 
Odgovor na temu

maaar

Član broj: 283850
Poruke: 246



+390 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:42 - pre 135 meseci
@povremen

da, to jeste problem.

kod mene konkretno nepise nikakav datum. na izovodu dedinom za njeogovg oca (pretka na kog se pozivima) pise ime, prezime, ali ne i datum kad je rodjen. crkva je to tad tako vodila, i objasnili su mi da to onda nije problem; medjutim, ako su datumi razliciti onda jeste problem - kao sto je to tvoj slucaj.

gledaj to ovako- ona da ti je prihvatila dokumenta; postoja bi velika verovatnoca ili da ti traze dodatnu dokumenaciju ili da te odbiju.
 
Odgovor na temu

Mia_Mia

Član broj: 306582
Poruke: 145
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 18:46 - pre 135 meseci
Citat:
povremen:
milimietar falio.jezik nekako prevazidjen,ali docekala me u madjarskoj srpska birokratija i greska u izvodima,uzas.ispao sam sumnjiv ,bez pravog razloga..


Za sve koji uskoro predaju zahtev!

Strogo vodite racuna o izvodima iz mkr i mku, nasa birokratija je strasno aljkava i meni se desilo nesto slicno i treba biti uporan da se to ispravi. Ja sam pradedin izvod porucivala tri puta, tek treci put su poslali sa pravim imenom i onako kako se zaista i zove i kako je i upisan u knjige rodjenih, zatim uporedite liniju, da se datumi i imena i prezimena poklapaju da ne bi imali problema. Sledeca stvar su izvodi iz maticne knjige vencanih i tu je opsta konfuzija pa se dobro raspitajte sta Vam treba. Uglavnom dobro razmotrite Vasu zivotnu situaciju ako imate neke specificnosti razmislite sta je to sto bi mogli da Vam traze od dodatne dokumentacije i ko ide u Madjarsku bolje je da ima kod sebe nego da propliva i ponovo ide kao sto moram ja. Srecno svima!
 
Odgovor na temu

message
petar petrovic

Član broj: 175692
Poruke: 25
*.dynamic.isp.telekom.rs.



Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 21:11 - pre 135 meseci
Citat:
synthetica:
Citat:
mmix:
Citat:
slaban: Pozdrav svima,
dali neko zna kada se putuje negde sa madjarskim pasosem dali je potrebno imati putno osiguranje?


To ti ne treba ni za srpski pasos. Ali bi trebao da uzmes, nikad ne znas sta moze da ti se desi, sitna je to para naspram par desetina hiljada evra troskova za medicinsku repatrijaciju.


Da li ste sigurni da osiguranje nije potrebno?
Vrlo često autobusom putujem za Austriju i dobro znam da na mađarskoj granici često traže da im se pokaže osiguranje, pitaju koliko novca se nosi i koliko se planira ostati. Bilo je slučajeva gde su ljude vraćali natrag ukoliko nisu imali osiguranje ili dovoljno novca.



Izvini jel to vazi i za madjarski pasos? Mislim na osiguranje. Pozdrav.
 
Odgovor na temu

agora11

Član broj: 306713
Poruke: 499



+803 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 21:26 - pre 135 meseci
Citat:
Mia_Mia:
Citat:
povremen:
milimietar falio.jezik nekako prevazidjen,ali docekala me u madjarskoj srpska birokratija i greska u izvodima,uzas.ispao sam sumnjiv ,bez pravog razloga..


Za sve koji uskoro predaju zahtev!

Strogo vodite racuna o izvodima iz mkr i mku, nasa birokratija je strasno aljkava i meni se desilo nesto slicno i treba biti uporan da se to ispravi. Ja sam pradedin izvod porucivala tri puta, tek treci put su poslali sa pravim imenom i onako kako se zaista i zove i kako je i upisan u knjige rodjenih, zatim uporedite liniju, da se datumi i imena i prezimena poklapaju da ne bi imali problema.


O ovome bi mogli da napisemo jedan feljton izgleda. Meni su u izvodima roditelja pogresili u svakoj rubrici a to je navodno kompjuterizovano, centralna beogradska opstina i sl. Izvod pretka na kog sam prvobitno hteo da se pozovem je stigao sa apsurdnim greskama koje su pritom odbili da isprave u tom mestu u Vojvodini (iako se radi o nekoj besmislici koje ne moze biti u maticnoj knjizi i koju su ubacili u nasumicnu rubriku izvoda a koja je mogla da izazove sumnju) sa izgovorima od "ma sta vam to smeta" preko "to tako mora" do "nije trebalo ni da vam izdam". I naravno svaki izvod sam cekao poprilicno. Otprilike vise vremena treba da se covek razoputi sa nasom birokratijom nego da nauci madjarski jezik.

[Ovu poruku je menjao agora11 dana 26.02.2013. u 22:39 GMT+1]
 
Odgovor na temu

Mia_Mia

Član broj: 306582
Poruke: 145
*.dynamic.sbb.rs.



+130 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 22:17 - pre 135 meseci
Mom pradedi su na izvodu iz mku upisali pogresno ime, jedno slovo je u pitanju, vec na dedinom izvodu pise pravo ime oca (moga pradede). Obojica su rodjeni u istom mestu.
Sto je najgore, u maticnoj knjizi pise pravo ime ali on je procenio da moze i tako. Onda mu je objasnjeno da ne moze pa je opet poslao sa istom greskom da bi treci put poslao onako kako i treba ali je pogresio prezime prababe ali ne idem tom linijom. Njihovo nije da pitaju zasto je to tako, da zakljucuje da moze i tako ili da opet komentarisu kako nisu ni trebali da izdaju dokumenta, bezobrazluk. Zato treba da se obrati paznja na sve podatke.
 
Odgovor na temu

povremen
korektan
mogao sam i bolje
i vise
lepmali grad ali. .srbija

Član broj: 311479
Poruke: 76



+51 Profil

icon Re: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika26.02.2013. u 22:36 - pre 135 meseci
a sve se kockice slozile.do neuspeha je doslo zahvaljujuci gresci.pa treba li tuziti drzavnu upravu?pa ni to ne valja u ovoj zemlji.neverovatno,i onda u povratku u srbiju doceka te policajac koji se nalazi u kucici sa desne strane u pravcu kretanja.pa ni to nije normalno.odoh ja u offtopic.sorry.
 
Odgovor na temu

[es] :: Vodič za emigraciju :: Madjarski pasos - znanje madjarskog jezika

Strane: << < .. 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 3896501 | Odgovora: 13727 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.