Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

zelim variti co2 aparatom u zastiti plinova i punjenom zicom bez zastite plinova

[es] :: Elektronika :: zelim variti co2 aparatom u zastiti plinova i punjenom zicom bez zastite plinova
(Zaključana tema (lock), by guja011)
Strane: 1 2

[ Pregleda: 29239 | Odgovora: 30 ] > FB > Twit

Postavi temu

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Petar dioda
masinobravar
RTB

Član broj: 264126
Poruke: 96
*.dynamic.isp.telekom.rs.

Jabber: amdc2d@gmail.com


+1 Profil

icon zelim variti co2 aparatom u zastiti plinova i punjenom zicom bez zastite plinova25.09.2010. u 02:39 - pre 164 meseci
Ja sam Dioda,dolazim iz Bor-a.
Posto ima ovde na forumu mnogo iskusnih ljudi u polju tehnike zavarivanja,a ja sam u tom poslu pocetnik,zelim izneti neke predloge da mi kazete prednosti i mane tih aparata za zavarivanje.
Sto se tice mog posla najbolji bi bio co2 do 200A max ali da je to kvalitetan aparat,da nije tezi od 60kg jer mi je bitan prenos,pa bi vise vario punjenom zicom jer me plase boce jer je moj drugar dobio povrede od boce kupio je u messer sa onim ventilom i 150eura ga je to izaslo,vario do 4 punjenja i pukla boca,odnela garazu u vazduh ali je on samo povredjen,5l je boca ako se ne varam mala je.
Aparat je uzeo neki fronius oko 2500eura najslabiji cinimise.
Meni aparat treba za autolimariju,za varenje kutijastih profila do debljine zidova od 4mm Maximum,zatim varenje cevi od nerdjalog celika i obicnog,znaci standardna upotreba a da je lagan i ima zicu kojij ne treba gas.
Kazite mi kakva to kecelja se koristi jer kazu kad se argonom vari stradaju genitalije jer zraci da li i sa co2 zraci,co2 bi u krajnjem slucaju samo koristio u garazi.
Jos nesto video sam svugde da ljudi koriste plasticna creva ona za kompresore za dovod gasa od boce do aparata pa me to malo plasi koliki su to pritisci.