Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

interbase borland 6 problem

[es] :: Firebird/Interbase :: interbase borland 6 problem

[ Pregleda: 1485 | Odgovora: 1 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vladojuve

Član broj: 3884
Poruke: 14
77.29.60.*



Profil

icon interbase borland 6 problem07.04.2010. u 00:23 - pre 171 meseci
Molim za pomic jer sam totalni pocetnik.
Imam jedan cd sa jedan program za knjigovodstvo ..kad instaliram program na pc on trazi prvo da instaliram borland interbase 6 koji ima isto na to cd...sve se lepo instalira ali problem je u tome da na moj PC ovaj interbase je mnogo spori i nece da podigne bazu..nesto sam googlao i mislim da ovaj interbase ne moze da radi dobro na moj PC(duel core 2.8) i danlodirao sam InterBase SMP ali sad program ne moze da prepozna ovaj sever..kako da program povezem sa novim interbase i dali je to moguce...mozda je ovo sve glupo ali nemam pojma iz ovo podrucje...pls za resenje
hvala
 
Odgovor na temu

savkic
Igor Savkić

Član broj: 92186
Poruke: 2739



+92 Profil

icon Re: interbase borland 6 problem08.04.2010. u 01:07 - pre 171 meseci
> Imam jedan cd sa jedan program za knjigovodstvo ..kad instaliram program na pc on trazi prvo da instaliram borland interbase 6 koji ima isto na to cd...sve se lepo instalira
> ali problem je u tome da na moj PC

Koji Windows imaš?

> ovaj interbase je mnogo spori i nece da podigne bazu..

IB neće biti sporiji na bržem računaru, nešto drugo je problem, koju tačno grešku dobijaš?

> nesto sam googlao i mislim da ovaj interbase ne moze da radi dobro na moj PC(duel core 2.8) i danlodirao sam InterBase SMP ali sad program ne moze
> da prepozna ovaj sever..kako da program povezem sa novim interbase i dali je to moguce...mozda je ovo sve glupo ali nemam pojma iz ovo podrucje...pls za resenje